Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Συγχρονισμός 3GS με outlook σε μισή ώρα!


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   lefteris

lefteris

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2009 - 10:41

Έχω το εξής πρόβλημα με τον συγχρονισμό! Διαρκεί μισή ώρα!
Το itunes κάνει το backup του iphone πολύ γρήγορα.
Μετά ακολουθούν ο συγχρονισμός των contacts, calendars, notes και bookmarks. Στο σύνολό τους παίρνουν μισή ώρα!
Έχω απεγκαταστήσει και επανεγκαταστήσει το itunes και το outlook, έχω περάσει το νέο 3.1.2 στο iphone, αλλά τίποτα...
Καμιά ιδέα τί άλλο να δοκιμάσω;
Ευχαριστώ.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2009 - 11:07

Έχω το εξής πρόβλημα με τον συγχρονισμό! Διαρκεί μισή ώρα!
Το itunes κάνει το backup του iphone πολύ γρήγορα.
Μετά ακολουθούν ο συγχρονισμός των contacts, calendars, notes και bookmarks. Στο σύνολό τους παίρνουν μισή ώρα!
Έχω απεγκαταστήσει και επανεγκαταστήσει το itunes και το outlook, έχω περάσει το νέο 3.1.2 στο iphone, αλλά τίποτα...
Καμιά ιδέα τί άλλο να δοκιμάσω;
Ευχαριστώ.

αλλαγή θύρας USB δοκίμασε στην πίσω πλευρά ..

#3   lefteris

lefteris

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2009 - 21:11

Το έχω δοκιμάσει κι αυτό...

#4   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2009 - 22:03

Το έχω δοκιμάσει κι αυτό...

εαν ξετικαρεις sync photos,applications,video,podcasts, σε ποση ωρα συγχρονιζει;... αφηνοντας μονο να sync τις επαφες..

#5   tonydeli7

tonydeli7

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:tonydeli7

Δημοσίευση 31/12/2009 - 00:40

μηπως το Backup κανει πολυ ωρα?

#6   lefteris

lefteris

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2009 - 02:53

Όχι, το backup γίνεται πολύ γρήγορα. Τα υπόλοιπα είναι το πρόβλημα.

#7   lefteris

lefteris

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2009 - 18:53

εαν ξετικαρεις sync photos,applications,video,podcasts, σε ποση ωρα συγχρονιζει;... αφηνοντας μονο να sync τις επαφες..

Αφήνοντας να συγχρονίσει μόνο τις επαφές, χρειάζεται 8 λεπτά!
Για τα bookmark θέλει 5 λεπτά!
Φωτογραφίες, τραγούδια, backup και μεταφορά αρχείων γίνονται ταχύτατα.

#8   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2009 - 18:55

Αφήνοντας να συγχρονίσει μόνο τις επαφές, χρειάζεται 8 λεπτά!
Για τα bookmark θέλει 5 λεπτά!
Φωτογραφίες, τραγούδια, backup και μεταφορά αρχείων γίνονται ταχύτατα.

επαφές με πιο προγραμμα κανείς sync;

#9   lefteris

lefteris

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/12/2009 - 19:10

Με το Outlook 2007. Τα bookmark τα κάνει με το safari. Είμαι σε vista 64.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες