Πρόβλημα με τηλέφωνο Iphone 5
#16
Δημοσίευση 24/06/2014 - 22:04
Είμαι σε απόγνωση, δεν έχω ακόμα την ευκαιρία να πάω σε κατάστημα vf. Αυτά.
Ad
#18
Δημοσίευση 24/06/2014 - 22:35
Γενικά είναι κάτι που δεν το παρατήσεις συχνά και άλλη κάρτα δεν έχω, ούτε θέλω. Θα το ψάξω το restore. Είμαι πολυ απογοητευμένος δεν το κρύβω.
#20
Δημοσίευση 25/06/2014 - 07:22
επειδη εχω και εγω αυτο το προβλημα απλως εμενα ερχεται η κληση μετα απο 2 λεπτα και οχι παραπανω,εαν κανω επαναφορα δικτυου τι ακριβως θα αλλαξει?
Τους κωδικούς απο wifi που έχεις αποθηκεύει ως τώρα. Τπτ άλλο
#21
Δημοσίευση 18/07/2014 - 07:52
Μίλησα με VF μου είπαν κάτι για καθαρισμό γραμμής.
Προσπάθησαν να με συνδέσουν δύο φορές στο τμήμα που ασχολείται με iphone και τη μία με συνέδεσαν με το τμήμα ίντερνετ και την άλλη έπεσε η γραμμή.
Από τότε πάντως δουλεύει κανονικά το τηλέφωνο, εδώ και μια εβδομάδα.
Θα δούμε..
#22
Δημοσίευση 18/07/2014 - 08:56
Φύγε γενικώς από voda..... !!! Eφυγα και γλύτωσα ..... Cosmote μόνο ...
#23
Δημοσίευση 18/07/2014 - 14:26
Μίλησα με VF μου είπαν κάτι για καθαρισμό γραμμής.
Προσπάθησαν να με συνδέσουν δύο φορές στο τμήμα που ασχολείται με iphone και τη μία με συνέδεσαν με το τμήμα ίντερνετ και την άλλη έπεσε η γραμμή.
Από τότε πάντως δουλεύει κανονικά το τηλέφωνο, εδώ και μια εβδομάδα.
Θα δούμε..
Restore δοκίμασες? Πιθανόν όλα αυτά βέβαια να οφείλονται και στη SIM.
#24
Δημοσίευση 23/07/2014 - 06:39
Restore δοκίμασες? Πιθανόν όλα αυτά βέβαια να οφείλονται και στη SIM.
restore δοκίμασα. Με πήραν τηλέφωνο χθες και μου ζήτησαν να κάνω ξανά επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου. Έκαναν κι αυτοί κάτι σαν restore στη γραμμή, είχα κάτι μηνύματα. Μετά θα αναγκαστούμε να κάνουμε και restore τα πάντα. Επίσης μου ζήτησαν να δοκιμάσω σε άλλη συσκευή, για να σιγουρευτούμε αν τελικά φταίει η συσκευή ή η κάρτα sim.
#25
Δημοσίευση 23/07/2014 - 08:10
Γενικα αυτες τις μερες η vodafone δεν ειναι στα καλυτερα της, οποτε μη βιαστεις να κανεις δραστικες λυσεις, παρακολουθησε το λιγες μερες
#26
Δημοσίευση 23/07/2014 - 10:50
restore δοκίμασα. Με πήραν τηλέφωνο χθες και μου ζήτησαν να κάνω ξανά επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου. Έκαναν κι αυτοί κάτι σαν restore στη γραμμή, είχα κάτι μηνύματα. Μετά θα αναγκαστούμε να κάνουμε και restore τα πάντα. Επίσης μου ζήτησαν να δοκιμάσω σε άλλη συσκευή, για να σιγουρευτούμε αν τελικά φταίει η συσκευή ή η κάρτα sim.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δοκιμάσεις με άλλη SIM απο άλλο πάροχο κυρίως.
Αν τα προβλήματα παραμένουν, αντικατάσταση.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες