Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 7 ψήφοι

Service Infoquest iPhone...μια νέα Arvato γεννιέται...;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
94 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#91   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 84652 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 16/07/2016 - 11:22

Παιδιά ερώτηση. Πήγα το τηλέφωνο ξαδέρφου μου στην Ινφο για πρόβλημα μπαταρίας και μερικές φορές έχανε το σήμα. Όταν τι παρέλαβα είχε στη πλάτη δυο βαθουλώματα που δεν τα είχε πριν. Επίσης δεν τς είχαν σημειώσει στο χαρτί. Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση;
(Μπαταρία δεν άλλαξαν γιατί είπαν ότι δεν είχε θέμα)

H Info και το όλο θέμα με τα εξουσιοδοτημένα και τη παραλαβή των συσκευών, αρχίζει να εξελίσσεται σε νέο "Γερμανό".

 

Ξεκίνησαν, καλά, ήταν τυπικότατοι, αλλά πλέον δείχνουν να έχουν χάσει τη μπάλα και να μη μπορούν να διαχειριστούν όλο αυτό εδώ με τόσες συσκευές που αναλαμβάνουν.

 

Με αυτά και με αυτά επιστρέφουμε στο φύλλο γνωστό αναφοράς την κατάσταση της συσκευής.

 

Όσοι λοιπόν πηγαίνετε συσκευή εκεί και δεν έχει το παραμικρό, θα βάζετε τον υπάλληλο που παραλαμβάνει να γράφει "εξωτερικά δεν έχει ούτε γρατσουνιά, σε άριστη κατάσταση".

 

Εκεί φτάσαμε.

 

Στη δική σου περίπτωση, προφανώς και μιλάς μαζί τους να το πάρουν πίσω.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 16/07/2016 - 11:22

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#92   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 09/08/2016 - 10:52

Γενικά η InfoQuest είναι απαράδεκτη.

 

Iphone 6, έχω συσκευή από αντικατάσταση που τράβηξα αρκετά για να αναγνωρίσουν την εγγύηση με παραστατικό τιμολογίου, ξαφνικά δεν αναγνωρίζει κανένα φορτιστή και τους βγάζει όλους μη εξουσιοδοτημένους.

 

Στέλνω την συσκευή στην Quest και δεν αναγνωρίζουν πως είναι σε εγγύηση γιατί έχει τιμολόγιο !!!! Και ειναι συσκευή που μου έχουν δόσει ως αντικατάσταση προβληματικής συσκευής προ τριμήνου και πρέπει ΠΑΑΑΑΛΙ να ξεκινήσει 1 αγώνας για να αποδείξω πως δεν ειμαι διαστημόπλοιο πόυ προσάραξα στην ΓΗ.

 

Νομίζω πως είναι πραγματικά λόγος να μην ξαναπάρω iPhone (άσε που η αξιοπιστία τους φαίνεται πως έχει μειωθεί... 2 συσκευές σε διάρκεια 1,5 έτους να χαλάσουν)

Φοβάμαι πως αν συμβεί το ίδιο και στο Macbook μετά το Apple Care θα ψάχνομαι να τσακώνομαι



#93   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 84652 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/08/2016 - 11:00

Έχουν χάσει και αυτοί τη μπάλα πλέον. Ο,τι τους καπνίσει κάνουν.

 

Για τα ανακα/σμένα πάλι, ναι. Τα έχουν κάνει σκ@τά γενικότερα στα 6/S.

 

Πάντως μην το αφήσεις.. Μπορείς να μιλήσεις και με το Support να ανοίξεις Case.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#94   Tna

Tna

    iPH newbie

  • 17 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 09/08/2016 - 11:51

Ε αυτό είναι το θέμα.... πως πρέπει να αγχώνεσαι για κάτι που θα ΕΠΡΕΠΕ η πολιτική της εταιρείας να σε προστατεύει. Όπως υποτίθεται πως όλα είναι ΑΠΛΑ στο ecosystem θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι όλα απλά και στο Support... 



#95   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 84652 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/08/2016 - 12:06

Ελλαδιστάν. Σκέψου όμως πως φυσική παρουσία εδώ της Apple δεν υπάρχει.

 

Εξουσιοδοτημένα κέντρα είναι που πολύ απλά σε αυτό το θέμα, κάνουν ο,τι τους κατέβει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες