Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

προβλημα με αγορα iphone 5s απο skroutz


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
285 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#151   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4232 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:37

Και αυτο που λες Πετρο ειναι πολυ σχετικο. Αυτη τη στιγμη στο erp μου εχω καταχωρημενους 6100+ πελατες. 1 στους 3 και απο μια φορα μονο να το εκανε καταλαβαινεις τι θα γινοταν; Ειναι νομος χωρις λογικη που δεν λαμβανει καθολου υπ οψιν τον εμπορο. Ειδικα στο κομματι που πρεπει να επιστραφουν τα μεταφορικα που πληρωθηκε η κουριερ το τερματιζει

Και όμως βασίλη ο νόμος έχει λογική και ευνοεί τους ΚΑΛΟΥΣ εμπόρους...γιατί ο καλός ο έμπορος γνωρίζοντας τον νόμο και τις συνέπειες του, θα φροντίσει αυτό που πουλά να είναι αυτό  που πρέπει και όπως το περιγράφει, ώστε να μην έχει προβλήματα. Ο δε κακός έμπορας η θα συμμορφωθεί , ηθα χαθεί απο τον χάρτη όπως και του αξίζει. Βασίλη για να σου επιστρέψουν 3000 άτομα ένα προιόν πάει να πεί ότι εσύ έκανες λάθος, το πολύ να σου συμβεί 1-2 φορές το μήνα να έχεις επιστροφή, το οπόιο πιστεύω και εσύ ο ίδιος δε θα έχεις πρόβλημα, αλλα 3000 επιστροφές κάτι τρέχει δε νομίζεις?



Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#152   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:41

ο νομος ειναι μονο για online η και απο καταστημα?

Είσαι έμπορος και δε γνωρίζεις ; Κακώς , αν θες τη γνώμη μου. 

O Nόμος είναι μια χαρά. Ίσχυε και πιο παλιά , απλώς τώρα υπήρξε ενδυνάμωσή του. Και ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΓΙΝΕ. Ο καταναλωτής έχει δικαιώματα τα οποία στην Ελλάδα καταπατώνται. Οι κακοί λοιπόν έμποροι παίρνουν και εσάς μαζί τους  . Μη στρέφεστε κατά του νόμου , να στρέφεστε κατά των κακών σας συναδέλφων. 

Ο νόμος ισχύει και δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση από τον καταναλωτή. Κι αν γίνει , είναι εύκολο να αποδειχθεί.



#153   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:49

Και να συνεχίσω απευθυνόμενος προς τους εμπόρους εδώ, φιλικά πάντα: έχετε προμηθευτεί με έντυπα υπαναχώρησης για τις ονλάιν παραγγελίες σας; Αν εγώ παραγγείλω κάτι από εσάς ονλάιν και δω μέσα έντυπο υπαναχώρησης ( ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ) , θα στείλω άλλους 10 φιλους- γνωστούς να παραγγείλουν από εσάς . Προς όφελός σας είναι εφόσον είστε άριστοι επαγγελματίες. 

Μια χαρά λοιπόν κάνει τη δουλειά του ο νόμος. Διότι ο κάθε νόμος έχει και προληπτική δράση.



#154   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2768 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:50

Τοσες αγορες online απο Ελλαδα, ποτε δεν ειχε εντυπο υπαναχωρησης..



#155   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:51

Είσαι έμπορος και δε γνωρίζεις ; Κακώς , αν θες τη γνώμη μου.
O Nόμος είναι μια χαρά. Ίσχυε και πιο παλιά , απλώς τώρα υπήρξε ενδυνάμωσή του. Και ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΓΙΝΕ. Ο καταναλωτής έχει δικαιώματα τα οποία στην Ελλάδα καταπατώνται. Οι κακοί λοιπόν έμποροι παίρνουν και εσάς μαζί τους . Μη στρέφεστε κατά του νόμου , να στρέφεστε κατά των κακών σας συναδέλφων.
Ο νόμος ισχύει και δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση από τον καταναλωτή. Κι αν γίνει , είναι εύκολο να αποδειχθεί.


Εγω αναρωτιεμαι, αυτα τα ενεργοποιημενα iphone που θα επιστραφουν, τι ακριβως θα απογινουν και πως ΔΕΝ θα χασει ο εμπορος τα χρηματα του.

Κακοι εμποροι φυσικα υπαρχουν, αλλα σιγουρα υπαρχουν και πολλοι τετοιοι πελατες. Περιτο να σου πω οτι απο τις 10 επιστροφες που θα εχω ως ελατωματικα τα 8 δεν εχουν κανενα ελατωμμα και επισης εχει τυχει επειδη μετανιωσαν να προξενησουν ζημια στο αντικειμενο για να ζητησουν χρηματα πισω.

Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#156   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 27/11/2014 - 22:57

Εγω αναρωτιεμαι, αυτα τα ενεργοποιημενα iphone που θα επιστραφουν, τι ακριβως θα απογινουν και πως ΔΕΝ θα χασει ο εμπορος τα χρηματα του.

Κακοι εμποροι φυσικα υπαρχουν, αλλα σιγουρα υπαρχουν και πολλοι τετοιοι πελατες. Περιτο να σου πω οτι απο τις 10 επιστροφες που θα εχω ως ελατωματικα τα 8 δεν εχουν κανενα ελατωμμα και επισης εχει τυχει επειδη μετανιωσαν να προξενησουν ζημια στο αντικειμενο για να ζητησουν χρηματα πισω.

Εφόσον κρίνεις ότι δεν υπάρχει ελάττωμα στις επιστροφές σου, μη δεχτείς να τα παραλάβεις. Ούτε αστυνομία μπορεί να σου φωνάξει ούτε τίποτα, μη σε απασχολεί αυτό. Κανείς δεν είπε οτι ο πωλητής-έμπορος δεν έχει δικαιώματα. 
Τα ενεργοποιημένα iphones, είναι θέμα λεπτό, έχεις δίκιο κι εσύ και οι καταναλωτές. Γιατί το κινητό πρέπει να τεσταριστεί για να δει ο καταναλωτής οτι ανταποκρίνεται στις λειτουργίες για τις οποίες το αγόρασε.



#157   manwlis77

manwlis77

    iPH Elite Poster

  • 2701 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/11/2014 - 23:00

Μα ο νομος αν καταλαβα καλα δεν λεει για ελαττωματικά προϊόντα.
Λεει υπ αναχώρηση χωρις λογο. Γιατι ετσι γουσταρω.
αυτο ειναι ορθο δηλαδη ?

Τελευταία επεξεργασία από: manwlis77, 27/11/2014 - 23:01


#158   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 27/11/2014 - 23:02

Εφόσον κρίνεις ότι δεν υπάρχει ελάττωμα στις επιστροφές σου, μη δεχτείς να τα παραλάβεις. Ούτε αστυνομία μπορεί να σου φωνάξει ούτε τίποτα, μη σε απασχολεί αυτό. Κανείς δεν είπε οτι ο πωλητής-έμπορος δεν έχει δικαιώματα.
Τα ενεργοποιημένα iphones, είναι θέμα λεπτό, έχεις δίκιο κι εσύ και οι καταναλωτές. Γιατί το κινητό πρέπει να τεσταριστεί για να δει ο καταναλωτής οτι ανταποκρίνεται στις λειτουργίες για τις οποίες το αγόρασε.

Ακριβως οπως λεει ο μανωλης, δεν χρειαζεται λογος επιστροφης.απλα μετανιωσες.

Τι γινεται με το ενεργοποιημενο iphone καποιος να μου πει. Ποιος θα το αγορασει ενεργοποιημενο; Γιατι δε πιστευω να τα παρει πισω η apple και να δωσει αλλα στον εμπορο... Μετα αν αγοραζετε και σας ερθει κανενα ενεργοποιημενο κανενα μηνα πριν, θα παθετε ανοκ, αλλα αν εμπαινε μεσα τοσα λεφτα επειδη απλα μετανιωσε ο πελατης, κανενα σκρουτζομαγαζο δε θα εμενε και θα ειχαν τα iphone στανταρ 739

Τελευταία επεξεργασία από: DjVassel, 27/11/2014 - 23:07

Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#159   manwlis77

manwlis77

    iPH Elite Poster

  • 2701 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/11/2014 - 23:10

Εγω εξηγουμε οτι με συμφερει ο νομος γιατι δεν ειναι εμπορος.
Αλλα ο νομος ειναι παραλογος.
Πες ο Βαλης πουλαει κινητα . Μαζευομαστε 100 ατομα και αγοραζουμε 100 κινητα απο τον βασιλη. Ο βασιλης λεει ας παρω αποθηκη στο μαγαζι αλλα δεκα να τα εχω.
αν σε 15μερες και οι εκατον βαρεθουν το κινητο και τα γυρίσουν ολοι πισω ο Βασιλης τι θα κανει ? Το λιγοτερο που μπορει να κανει ειναι να κλεισει το μαγαζι.
Στην σφαιρα της φαντασιας ειναι αυτο αλλα σε μικροτερο μεγεθος μπορει να γινει. Αν καποιοι θελουν να κανουν σε καταστηα ζημια.

#160   Lellos

Lellos

    iPH Member

  • 280 μηνύματα
  • Twitter:@Evan_KDS
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 27/11/2014 - 23:32

Μα ο νομος αν καταλαβα καλα δεν λεει για ελαττωματικά προϊόντα.
Λεει υπ αναχώρηση χωρις λογο. Γιατι ετσι γουσταρω.
αυτο ειναι ορθο δηλαδη ?

 

 

Εγω εξηγουμε οτι με συμφερει ο νομος γιατι δεν ειναι εμπορος.
Αλλα ο νομος ειναι παραλογος.
Πες ο Βαλης πουλαει κινητα . Μαζευομαστε 100 ατομα και αγοραζουμε 100 κινητα απο τον βασιλη. Ο βασιλης λεει ας παρω αποθηκη στο μαγαζι αλλα δεκα να τα εχω.
αν σε 15μερες και οι εκατον βαρεθουν το κινητο και τα γυρίσουν ολοι πισω ο Βασιλης τι θα κανει ? Το λιγοτερο που μπορει να κανει ειναι να κλεισει το μαγαζι.
Στην σφαιρα της φαντασιας ειναι αυτο αλλα σε μικροτερο μεγεθος μπορει να γινει. Αν καποιοι θελουν να κανουν σε καταστηα ζημια.

Καθόλου παράλογος δεν είναι. Ναι ο καταναλωτής μπορεί άνετα να γυρίσει πίσω τη συσκευασία εφόσον έκανε σύμβαση πώλησης από απόσταση / εκτός εμπορικού καταστήματος . 

Απλό παράδειγμα για σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος (φυσική παρουσία των δύο μερών σε χώρο που δεν ανήκει στον πωλητή δηλαδή). 

Πλασιέ βιβλίων σε πείθει με το μπλα μπλα του και σου δίνει μια συλλογή βιβλίων που δε χρειάζεσαι. Σε έχει στη γωνία και σε σφυροκοπά με δικά του επιχειρήματα. Τα αγοράζεις. Μετά συνειδητοποιείς πως πραγματικά δε τα χρειάζεσαι. Τα επιστρέφεις λοιπόν άθικτα με δικά σου έξοδα.

Πού είναι το πρόβλημα;;;;

Και όσον αφορά πώληση ονλάιν, που είναι το πρόβλημα αν μετάνιωσες και επιστρέψεις το προϊον άθικτο με δικά σου έξοδα; Πώς ακριβώς επιβαρύνεται ο πωλητής. 

Η υπαναχώρηση σε συμβάσεις από απόσταση είναι μεγάλη κατάκτηση και αυτονόητη. Καθόλου παράλογη.



#161   manwlis77

manwlis77

    iPH Elite Poster

  • 2701 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/11/2014 - 23:44

Η υπαναχωρηση αν γινει σε λογικα πλαισια και οχι με δολο ενταξη.
αλλα αν εγω θελω να κανω ζημια σε καταστημα δεν μπορω με οπλο τον νομο?

#162   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2768 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 28/11/2014 - 00:00

Με τις λιγοστες γνωσεις που εχω στο δικαιο και μαλλον δεν θα χρησιμευσουν σε αυτα που προκειται να πω αλλα για να σου δειξω πως το σκεφτομαι και αν ειναι λαθος ας με διορθωσει καποιος.

Λοιπον, λες οτι πας κακοπιστα να ασκησεις το δικαιωμα σου, ωραια ως εδω, το κανεις και παιρνεις τα χρηματα σου πισω, ζημια για μια συσκευη δεν εγινε, πας ξανα και κανεις παλι το ιδιο..Βλεπεις ενα μοτιβο και που το παω? Ο εμπορος θα αποδειξει οτι γινεται αυτο για να γινει ζημια (αν υποθεσουμε πως θα κατσει τωρα καποιος να μπει σε τετοια διαδικασια για να "βλαψει" το χ,y καταστημα) και απλουστατα δεν θα το δεχθει. Απλα κανεις δεν θα μπει σε τετοια διαδικασια για να βλαψει το καταστημα, γιατι τι λογο εχει? Δεσμευμενα χρηματα και χαμενος χρονος ειναι.

Ο νομος προστατευει τον καταναλωτη σε αγορες που δεν εχει δει το προιον και πολυ σωστα κανει και μπορει να προστατεψει και τον εμπορο αν χρειαστει. Αν τωρα η περιγραφη ειναι σωστη στο ηλεκτρονικο καταστημα πολυ απλα δεν θα γινει η επιστροφη ή θα υπαρξει ενα μικρο ποσοστο που θα την εκανε ετσι και αλλιως επειδη απλα αλλαξε γνωμη. Ποσες φορες εχεις κανει κατι τετοιο? Εγω καμια απο Ελλαδα και μονο μια απο Αγγλια. Βεβαια αν ο εμπορος δεν ενημερωνει και ο καταναλωτης το μαθει εκ των υστερων ποιος ζημειωσε ποιον?


Τελευταία επεξεργασία από: efib, 28/11/2014 - 00:07


#163   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 28/11/2014 - 00:55

Ακριβώς τα ίδια λέγαν κάποιοι και για τη διετία μέχρι πριν από κανα χρόνο. "Δεν γίνεται", "Πρέπει να τρέξεις στα δικαστήρια" κλπ.

 

Να που πλέον πολλοί σε ενημερώνουν και από μόνοι τους...

 

 

Το αποτελεσμα αν ισχυσει αυτο, ειναι ολοι οι εμποροι να πουλανε ΠΟΛΥ ακριβοτερα για να καλυψουν τη φυρα. Ξεχαστε τιμες σκρουτζ κτλ, Μονο σε τετοια περιπτωση μπορει να ισχυσει, και δε συμφερει κανεναν

Και ποιός σου είπε ότι δεν έγινε κάτι τέτοιο? Για όσους θυμούνται, από τα μέσα Ιουνίου που τέθηκε σε ισχύ η νέα βελτιωμένη εκδοχή του νόμου, ΟΛΑ τα skroutzομάγαζα ανέβασαν σε ένα βράδυ 50 ευρώ πάνω τα 5S.



#164   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2768 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 28/11/2014 - 01:02

Με τις λιγοστες γνωσεις που εχω στο δικαιο και μαλλον δεν θα χρησιμευσουν σε αυτα που προκειται να πω αλλα για να σου δειξω πως το σκεφτομαι και αν ειναι λαθος ας με διορθωσει καποιος.

Λοιπον, λες οτι πας κακοπιστα να ασκησεις το δικαιωμα σου, ωραια ως εδω, το κανεις και παιρνεις τα χρηματα σου πισω, ζημια για μια συσκευη δεν εγινε, πας ξανα και κανεις παλι το ιδιο..Βλεπεις ενα μοτιβο και που το παω? Ο εμπορος θα αποδειξει οτι γινεται αυτο για να γινει ζημια (αν υποθεσουμε πως θα κατσει τωρα καποιος να μπει σε τετοια διαδικασια για να "βλαψει" το χ,y καταστημα) και απλουστατα δεν θα το δεχθει. Απλα κανεις δεν θα μπει σε τετοια διαδικασια για να βλαψει το καταστημα, γιατι τι λογο εχει? Δεσμευμενα χρηματα και χαμενος χρονος ειναι.

Ο νομος προστατευει τον καταναλωτη σε αγορες που δεν εχει δει το προιον και πολυ σωστα κανει και μπορει να προστατεψει και τον εμπορο αν χρειαστει. Αν τωρα η περιγραφη ειναι σωστη στο ηλεκτρονικο καταστημα πολυ απλα δεν θα γινει η επιστροφη ή θα υπαρξει ενα μικρο ποσοστο που θα την εκανε ετσι και αλλιως επειδη απλα αλλαξε γνωμη. Ποσες φορες εχεις κανει κατι τετοιο? Εγω καμια απο Ελλαδα και μονο μια απο Αγγλια. Βεβαια αν ο εμπορος δεν ενημερωνει και ο καταναλωτης το μαθει εκ των υστερων ποιος ζημιωσε ποιον?

Δεν μπορουσα να κανω edit.



#165   ddr2

ddr2

    iPH Member

  • 297 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 28/11/2014 - 07:40

Η υπαναχωρηση αν γινει σε λογικα πλαισια και οχι με δολο ενταξη.
αλλα αν εγω θελω να κανω ζημια σε καταστημα δεν μπορω με οπλο τον νομο?

Καλημερα. Οχι, δεν μπορεις γιατι η καταχρηστικη ασκηση ενος δικαιωματος απαγορευεται. Το καταστημα εχει δικαιωμα να αρνηθει και αν το θεμα παει σε δικαστηριο, θα ληφθει υποψη και η περιπτωση καταχρηστικης ασκησης απο μερους του καταναλωτη.

Γενικα, ο νομος ειναι για την προστασια του καταναλωτη και οπως καταλαβαινετε ειναι υπερ του και σωστα κατα τη γνωμη μου. Να λαβουμε υποψη και το εξης: σε μια πωληση, το ρισκο το αναλαμανανει ο εμπορος (ο οποιος απο το ρισκο του προσδοκα κερδος) και οχι ο καταναλωτης. Ετσι λοιπον, τυχον επιστροφες κλπ πρεπει να συνυπολογιζονται στα πλαισια του επιχειρηματικου κινδυνου. Αυτος που ξεκιναει να ανοιξει ενα μαγαζι, πρεπει να τα εχει υπολογισει αυτα.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες