Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

προβλημα με αγορα iphone 5s απο skroutz


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
285 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#241   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1359 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 18/06/2015 - 18:12

Η καραμέλα με την υπαναχώρηση πρέπει να σταματήσει να «ρουφιέται». Αν το iPhone έχει ενεργοποιηθεί δε μπορεί να γίνει επιστροφή με πάτημα την υπαναχώρηση. Τι θα το κάνει το κατάστημα; Θα το βάλει εκεί που ξέρει;



Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#242   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 18/06/2015 - 20:22

Ας κανει ο,τι θέλει αρκεί να ειναι νόμιμο, όσο και το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Τα υπόλοιπα ειναι για να ανεβάσουμε τα post!

#243   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1359 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 20/06/2015 - 14:23

Ας κανει ο,τι θέλει αρκεί να ειναι νόμιμο, όσο και το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Τα υπόλοιπα ειναι για να ανεβάσουμε τα post!

Δεν είναι έτσι. Η υπαναχώρηση γίνεται με σκοπό το προϊόν να επιστραφεί και να πωληθεί αλλού, γιατί ο πελάτης άλλαξε γνώμη και μετάνιωσε για την αγορά, όχι επειδή το προϊόν είναι ελαττωματικό (για την οποία περίπτωση κάθε κατάστημα προσφέρει διαφορετική λύση). Είναι διαφορετικό από το DOA. Μάλλον δεν έχεις κατάστημα, οπότε δε μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο σκέψης μου. Αν το iPhone ενεργοποιηθεί τι θα το κάνει το κατάστημα; Θα το επιστρέψει πίσω στην Apple; Με τι πάτημα; Θα χάσει 500 ευρώ, γιατί ποιος θα αγοράσει ενεργοποιημένο, aka μεταχειρισμένο τηλέφωνο; Δηλαδή αν είναι δυνατόν!

 

Η αλήθεια είναι ότι Apple Store δεν έχουμε κι απ' τη στιγμή που δεν υφίστανται στη χώρα μας, ο καθένας αποφασίζει αν θα αγοράσει Apple συσκευές και τι ρίσκα θα πάρει. Την «αβλεψία» της εταιρίας δε θα την πληρώσει η μικρομεσαία επιχείρηση επειδή εδώ μέσα «χαϊδεύουμε» αυτιά. Η υπαναχώρηση δε γίνεται αν το iPhone ενεργοποιηθεί από το iTunes. Αν βγούνε 3 άτομα και πούνε ότι πέτυχαν το παραπάνω με ενεργοποιημένο iPhone κι ότι γύρισαν το τηλέφωνο στο κατάστημα από όπου το αγόρασαν, αποφεύγοντας το service και παίρνοντας τα χρήματά τους πίσω σε μετρητά, θα ζητήσω ο ίδιος συγγνώμη και θα πω ότι γίνεται.


Τελευταία επεξεργασία από: giorgos_rou, 20/06/2015 - 14:24


#244   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 20/06/2015 - 15:15

Δεν είναι έτσι. Η υπαναχώρηση γίνεται με σκοπό το προϊόν να επιστραφεί και να πωληθεί αλλού, γιατί ο πελάτης άλλαξε γνώμη και μετάνιωσε για την αγορά, όχι επειδή το προϊόν είναι ελαττωματικό (για την οποία περίπτωση κάθε κατάστημα προσφέρει διαφορετική λύση). Είναι διαφορετικό από το DOA. Μάλλον δεν έχεις κατάστημα, οπότε δε μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο σκέψης μου. Αν το iPhone ενεργοποιηθεί τι θα το κάνει το κατάστημα; Θα το επιστρέψει πίσω στην Apple; Με τι πάτημα; Θα χάσει 500 ευρώ, γιατί ποιος θα αγοράσει ενεργοποιημένο, aka μεταχειρισμένο τηλέφωνο; Δηλαδή αν είναι δυνατόν!

Η αλήθεια είναι ότι Apple Store δεν έχουμε κι απ' τη στιγμή που δεν υφίστανται στη χώρα μας, ο καθένας αποφασίζει αν θα αγοράσει Apple συσκευές και τι ρίσκα θα πάρει. Την «αβλεψία» της εταιρίας δε θα την πληρώσει η μικρομεσαία επιχείρηση επειδή εδώ μέσα «χαϊδεύουμε» αυτιά. Η υπαναχώρηση δε γίνεται αν το iPhone ενεργοποιηθεί από το iTunes. Αν βγούνε 3 άτομα και πούνε ότι πέτυχαν το παραπάνω με ενεργοποιημένο iPhone κι ότι γύρισαν το τηλέφωνο στο κατάστημα από όπου το αγόρασαν, αποφεύγοντας το service και παίρνοντας τα χρήματά τους πίσω σε μετρητά, θα ζητήσω ο ίδιος συγγνώμη και θα πω ότι γίνεται.


Εχω διαβάσει την νομοθεσία και εχω καταλάβει ακριβώς τι περιλαμβάνει.
Δεν θα κάτσω να κανω τον δικαστή του Iph για το τι ειναι σωστό και τι οχι. Η νομοθεσία ειναι ξεκάθαρη και αυτοί που έχουν μαγαζιά να συμμορφωθούν αλλιως να μην δραστηριοποιηθούν.
Δεν τους είπε κανεις ψέμματα όταν διάβαζαν την νομοθεσία, ή μήπως το είδαν και είπαν "ασε μωρε, δεν ασχολούνται με τα δικαιώματα τους οποτε ας ανοίξω το μαγαζί και yolo.."
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο "ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΣ" Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ.. Πω πω.. Ας άλλαζε το business plan και ας κοίταγε όλες τις παραμέτρους.

#245   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:03

Μα αμα διαφημιζει οτι σου δινει doa δεν μπορει να μην σου το αλλαξει. Για αυτο τον λογο διαφημιζουν το doa.  Πηγαινε την Δευτερα κανε μια φασαρια παρε και το ινκα τηλεφωνο και μια χαρα θα στο αλλαξουν.  Ορεξη για φασαρια να εχεις και στην κωλοχωρα που ειμαστε ολα φτιαχνουν. Αλλιως υπαναχωρηση ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ. Δεν μου κανει.

 

Τυπωσε και αυτο που ειναι οι οροι μεσα απο το site τους και εισαι ΚΥΡΙΟΣ.

 

Εγγυησεις – Επιστοφές και ελεγχος προιόντων προς αντικατάσταση

Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση (σφραγισμένα, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία) που παρελήφθησαν και συνοδεία της απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου αγοράς εντός 3 εργάσιμων ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία του εκάστοτε παραστατικού. Σε τυχόν παραλαβή από τον αγοραστή ελαττωματικού προϊόντος ισχύουν οι παρακάτω όροι: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα (3ής Σεπτεμβρίου 35) εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και το παραστατικό αγοράς. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ. Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το www.kaizer.gr μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

 

Δε ζηταει αντικατασταση ο φιλος, επιστροφη χρηματων ζηταει.


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#246   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:07

Εχω διαβάσει την νομοθεσία και εχω καταλάβει ακριβώς τι περιλαμβάνει.
Δεν θα κάτσω να κανω τον δικαστή του Iph για το τι ειναι σωστό και τι οχι. Η νομοθεσία ειναι ξεκάθαρη και αυτοί που έχουν μαγαζιά να συμμορφωθούν αλλιως να μην δραστηριοποιηθούν.
Δεν τους είπε κανεις ψέμματα όταν διάβαζαν την νομοθεσία, ή μήπως το είδαν και είπαν "ασε μωρε, δεν ασχολούνται με τα δικαιώματα τους οποτε ας ανοίξω το μαγαζί και yolo.."
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο "ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΣ" Ο ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ.. Πω πω.. Ας άλλαζε το business plan και ας κοίταγε όλες τις παραμέτρους.

ΕΣΕΝΑ δεν ενδιαφερει τι θα κανει ο μαγαζατορας. Γι αυτο και στο τελος δε θα μεινει κανενας να κανει εμποριο στην Ελλαδα γιατι ως δραστηριοτητα εχει μονο υποχρεωσεις και κανενα δικαιωμα. Λες και οι πελατες είναι σωστοι και δε πρεπει να προστατευτουν και αυτοι. Εγω συσκευες δε πουλαω και δε με αγγιζει το συγκεκριμενο, αλλα και μονο που το λες αυτο, σου ευχομαι να μη σου συμπεριφερθουν οι δικοι σου πελατες, οτι δουλεια κι αν κανεις στη ζωη σου.


Τελευταία επεξεργασία από: DjVassel, 20/06/2015 - 16:08

Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#247   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:24

ΕΣΕΝΑ δεν ενδιαφερει τι θα κανει ο μαγαζατορας. Γι αυτο και στο τελος δε θα μεινει κανενας να κανει εμποριο στην Ελλαδα γιατι ως δραστηριοτητα εχει μονο υποχρεωσεις και κανενα δικαιωμα. Λες και οι πελατες είναι σωστοι και δε πρεπει να προστατευτουν και αυτοι. Εγω συσκευες δε πουλαω και δε με αγγιζει το συγκεκριμενο, αλλα και μονο που το λες αυτο, σου ευχομαι να μη σου συμπεριφερθουν οι δικοι σου πελατες, οτι δουλεια κι αν κανεις στη ζωη σου.


Εννοείς να ασκήσουν τα δικαιώματα τους και να μην ακούν τις μπαρούφες του κάθε μάγκα μαγαζάτορα;
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Θα ειμαι σωστή απεναντι στους καταναλωτές και αυτοί ας κανουν ο,τι καταλαβαίνουν! Ειναι win-win αυτές οι σχέσεις!
Ειναι η ελληνική νομοθεσία και οποίος δεν θέλει να συμμορφωθεί στο καλο, άκου εκει λογική "μην ασκεις το νόμιμο δικαίωμα σου γιατι θα κλείσουν τα μαγαζιά ." Αν δεν σου αρέσει τοτε μην ανοίξεις μαγαζί, δεν σε ανάγκασε κανεις ;)

#248   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:26

Εννοείς να ασκήσουν τα δικαιώματα τους και να μην ακούν τις μπαρούφες του κάθε μάγκα μαγαζάτορα;
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Θα ειμαι σωστή απεναντι στους καταναλωτές και αυτοί ας κανουν ο,τι καταλαβαίνουν! Ειναι win-win αυτές οι σχέσεις!
Ειναι η ελληνική νομοθεσία και οποίος δεν θέλει να συμμορφωθεί στο καλο, άκου εκει λογική "μην ασκεις το νόμιμο δικαίωμα σου γιατι θα κλείσουν τα μαγαζιά ." Αν δεν σου αρέσει τοτε μην ανοίξεις μαγαζί, δεν σε ανάγκασε κανεις ;)

ΕΧΩ μαγαζι, δε θα το ανοιξω τωρα. Το δικαιωμα ειναι λογικο και νομιμο, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση, στο συγκεκριμενο αγαθο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ισχύσει, γιατι εχει αυτη την ιδιαιτερότητα. Με τι ασχολείσαι εσύ αν επιτρέπεται;


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#249   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:31

ΕΧΩ μαγαζι, δε θα το ανοιξω τωρα. Το δικαιωμα ειναι λογικο και νομιμο, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση, στο συγκεκριμενο αγαθο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ισχύσει, γιατι εχει αυτη την ιδιαιτερότητα. Με τι ασχολείσαι εσύ αν επιτρέπεται;


Ο νόμος λεει αλλα ομως :/
Επιτρέπεται, επιτρέπεται ! Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σπουδαζω. Προσπαθώ να εχω ενα καλο υπόβαθρο όσον αφορά το δίκαιο, την συμπεριφορά καταναλωτή και το business plan ετσι ώστε με μια όμορφη Pest(el) να προσαρμόζω τις κινήσεις μου !

#250   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:38

Ο νομος λεει παρα πολλα πραγματα που σε συγκεκριμενες περιπτωσεις δε μπορουν να εχουν εφαρμογη, και για αναθεωρηθουν κανουν χρονια ολοκληρα. Αν λοιπον σε παρει μια μεγαλη εταιρια υπευθυνη σε καποιο της καταστημα, θα δω κατα ποσο θα το υποστηριζες αυτο με τοσο σθενος! Δικαιο επρεπε να υπαρχει που να προστατευει και τα καταστηματα, αλλα δε βλεπω κανενος το αφτι να ιδρωνει.

 

πχ, να υπαρχει νομος που να χρεωνει τον καθε πελατη που σου παραγγελνει πραγματα με αντικαταβολη και μετα δε παει να τα παραλαβει. Γιατι να χρεωνεται ενα καταστημα την χαζομαρα του καθενος που παιζει με αυτα; Μπορω να σου παραθεσω και πολλα πολλα αλλα με τα 4 χρονια εμπειριας μου


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#251   iKostas92

iKostas92

    iPH newbie

  • 70 μηνύματα
  • Twitter:@Kwnlp
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:42

Οποία ειναι η νομοθεσία ο πωλητής πρέπει να την σέβεται.δεν υφίσταται το ελαφρυντικό του στυλ κλείνουν μαγαζιά.τα μαγαζιά κλείνουν(γενικά μιλώντας για να μην το πάρει κανένας επι προσωπικού) επειδή τα διαχειρίζονται αντί επαγγελματίες που δεν σέβονται ούτε νόμο ούτε τον καταναλωτή και για αυτο δεν προτιμούνται.τωρα το αν κλείσουν όλα σαφέστατα θα ειναι αρνητικό για όλους και για τον ανταγωνισμό,αλλά δεν θα παραμερίσω εγώ τα δικαιώματα που έχω για να μην κλείσει ο γείτονας και να βγάλει λεφτά εις βάρος μ.

#252   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:44

Να και το ρίσκο που παίρνει ο μαγαζάτορας! Ολα αυτα ειναι φιλοσοφικές συζητήσεις.
Μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει με το business plan σου παντως, θα δεις επαγγελματικά το τι μπορεις να απορροφήσεις, μεχρι που σε παίρνει κλπ.
Ενέχει κίνδυνο το ολο εγχείρημα my friend, δεν επιβιώνουν όλοι δυστυχως ή ευτυχώς .

#253   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:45

Το να μην δεχθει πισω μια συσκευη που δε μπορει να πουληθει ξανα επειδη εσυ μετανιωσες για την αγορα της, ειναι βγαζω λεφτα εις βαρος σου; Ξανατονιζω οτι εγω δεν εμπορευομαι συσκευες και δεν με αγγιζει, αλλα μιλαω ως καταναλωτης. Δηλαδη αν ο πελατης ετσι του γυρισει και δε θελει αυτο που αγορασε, το μαγαζι πρεπει να μπει μεσα τα 500-600 ευρω που κοστιζει η συσκευη την οποια θα του επιστρεψεις και δεν μπορει να ξαναπουλησει (γιατι φανταζομαι εσυ ο ιδιος δε θα επαιρνες απο καταστημα μη σφραγισμενη και ενεργοποιημενη συσκευη)


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#254   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2761 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:efi_b

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:46

Οποία ειναι η νομοθεσία ο πωλητής πρέπει να την σέβεται.δεν υφίσταται το ελαφρυντικό του στυλ κλείνουν μαγαζιά.τα μαγαζιά κλείνουν(γενικά μιλώντας για να μην το πάρει κανένας επι προσωπικού) επειδή τα διαχειρίζονται αντί επαγγελματίες που δεν σέβονται ούτε νόμο ούτε τον καταναλωτή και για αυτο δεν προτιμούνται.τωρα το αν κλείσουν όλα σαφέστατα θα ειναι αρνητικό για όλους και για τον ανταγωνισμό,αλλά δεν θα παραμερίσω εγώ τα δικαιώματα που έχω για να μην κλείσει ο γείτονας και να βγάλει λεφτά εις βάρος μ.


Θα πέσουν πανω σου να σε φάνε τωρα :P είπες οτι δεν εχει δίκιο ο μαγαζάτορας;;; Ο μαγαζάτορας ξέρει τα πάντα, ειναι τα πάντα, ο μαγαζάτορας ειναι ιδέα !
PEACE !

#255   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 20/06/2015 - 16:48

Να και το ρίσκο που παίρνει ο μαγαζάτορας! Ολα αυτα ειναι φιλοσοφικές συζητήσεις.
Μπορεί κάποιος να σε βοηθήσει με το business plan σου παντως, θα δεις επαγγελματικά το τι μπορεις να απορροφήσεις, μεχρι που σε παίρνει κλπ.
Ενέχει κίνδυνο το ολο εγχείρημα my friend, δεν επιβιώνουν όλοι δυστυχως ή ευτυχώς .

Μα και το αλλο ρισκο του μαγαζατορα ειναι. Ουσιαστικα περιγραφεις μια lose-lose κατασταση για οποιον εμπορευθει κινητα. Δε μιλας με κανεναν ασχετο, οικονομολογος στο Πανεπιστημιο Μακεδονιας τελειωσα το 2009 και απο τοτε επιχειρηματιας ειμαι, αν πας με τετοια business plans μετα το πτυχιο σου δε θα δεχθει κανεις να του το καταστρωσεις εσυ. Και εγω οπως βλεπεις απο το 2011 δοξα το θεο επιβιώνω μια χαρά ως τώρα. Μονο αύτο που γίνεται με την πολιτική κατάσταση με φοβίζει.


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες