Καλησπερα θα ηθελα να μαθω συσκευη απο Ευρωπη τι εγγυηση δινει η εταιρια?απο Αμερικη?
ΕΓΓΥΗΣΗ APPLE
#1
Δημοσίευση 05/03/2015 - 20:13
Ad
#2
Δημοσίευση 05/03/2015 - 20:17
#3
Δημοσίευση 05/03/2015 - 20:46
#4
Δημοσίευση 05/03/2015 - 21:34
Στην Αγγλία ο νόμος λέει για 6 χρόνια! Έχω δλδ 6 χρόνια εγγύηση;
http://www.apple.com...utory-warranty/
#5
Δημοσίευση 05/03/2015 - 21:45
Στην Αγγλία ο νόμος λέει για 6 χρόνια! Έχω δλδ 6 χρόνια εγγύηση;
Για Ε.Ε ειναι οπως σου έχουν γράψει πιο πάνω 2 χρονια. Αποσο ξερω στην Αγγλια ισχύει οτι και στις άλλες χώρες τις Ευρώπης βάση νομοθεσίας.
Δέν ξέρω όμως αν άλλαξε κατι τα τελευταία 2 χρόνια.
Δες εδώ για να δεις τι σου βγάζει.
#6
Δημοσίευση 05/03/2015 - 21:52
Εκεί βγάζει τον κλασσικό 1 χρόνο της Apple. Έστειλα ερώτηση στο κατάστημα αγοράς και περιμένω την απάντηση τους από περιέργεια τόσο για τη διάρκεια της εγγύησης αλλά και για ότι πρέπει να επικοινωνήσω με αυτούς για την επισκευή ακόμα και εκτός χώρας αγοράς.
#7
Δημοσίευση 05/03/2015 - 21:56
Στην Apple να ρωτήσεις όχι στο κατάστημα αγοράς..
#8
Δημοσίευση 05/03/2015 - 22:35
Στην Αγγλία ο νόμος λέει για 6 χρόνια! Έχω δλδ 6 χρόνια εγγύηση;
Tην αγορά απο που την έχεις κάνει?
#9
Δημοσίευση 06/03/2015 - 08:52
Από Αγγλία.
#10
Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:24
Στην Apple να ρωτήσεις όχι στο κατάστημα αγοράς..
Το κατάστημα αγορας ειναι υπευθυνο για την εγγυηση.
#11
Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:27
Το κατάστημα αγορας ειναι υπευθυνο για την εγγυηση.
Το τι ισχύει όμως και πως θα γίνει το κρίνει η Apple.
#12
Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:33
Το τι ισχύει όμως και πως θα γίνει το κρίνει η Apple.
Δεν μας ενδιαφέρει η Apple συγκεκριμένα. Εσύ αγοράζεις μια συσκευή εντός ΕΕ.
Για 2 χρόνια λοιπόν ειναι υποχρεωμένος ο πωλητής να σου παρέχει εγγύηση. Είτε πάει στην Apple, είτε ανοίξει δικό του εργοστάσιο να παράγει iphone είτε οτιδηποτε, δεν μας ενδιαφέρει.
Εμείς πάμε στον πωλητή κ αυτος πρέπει να μας καλύψει.
Το γεγονός οτι πάμε infoquest πολλοί είναι για λόγους συντομίας. Τίποτα παραπάνω.
#14
Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:48
Δεν μας ενδιαφέρει η Apple συγκεκριμένα. Εσύ αγοράζεις μια συσκευή εντός ΕΕ.
Για 2 χρόνια λοιπόν ειναι υποχρεωμένος ο πωλητής να σου παρέχει εγγύηση. Είτε πάει στην Apple, είτε ανοίξει δικό του εργοστάσιο να παράγει iphone είτε οτιδηποτε, δεν μας ενδιαφέρει.
Εμείς πάμε στον πωλητή κ αυτος πρέπει να μας καλύψει.
Το γεγονός οτι πάμε infoquest πολλοί είναι για λόγους συντομίας. Τίποτα παραπάνω.
Είχα πρόβλημα με οθόνη, volume buttons, home button σε 4ς.
Οι πωλητές μου έλεγαν τα δικά τους μη θέλοντας να καταλάβουν αυτά που ζητούσα.
Βρήκα την λύση μου όταν μίλησα με Apple και είχα ανοίξει case. Με είχαν πάρει και οι ίδιοι τηλέφωνο.
Στην Ελλάδα λέει ο καθένας οτι θέλει, επικρατεί το χάος και η ευθυνοφοβία.
#15
Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:53
Είχα πρόβλημα με οθόνη, volume buttons, home button σε 4ς.
Οι πωλητές μου έλεγαν τα δικά τους μη θέλοντας να καταλάβουν αυτά που ζητούσα.
Βρήκα την λύση μου όταν μίλησα με Apple και είχα ανοίξει case. Με είχαν πάρει και οι ίδιοι τηλέφωνο.
Στην Ελλάδα λέει ο καθένας οτι θέλει, επικρατεί το χάος και η ευθυνοφοβία.
Οκ. Είχες μια κακή εμπειρία, και αντι να το κυνηγήσεις μέσω των υπευθύνων, έτρεξες στη μαμά apple.
Αυτο δεν σημαίνει οτι ο πωλητής δεν παραμένει υπεύθυνος για την κάλυψη της διετίας.
Και σου ξαναλέω, ειναι άσχετο το γεγονός το ότι καταφεύγουμε απευθείας στην infoquest για την εγγύηση. Το κάνουμε γιατι βαριόμαστε να περιμένουμε ή να τρέχουμε στους πωλητές.
Παρόλα αυτά, αν αγοράσεις μια συσκευή που δεν υπάρχει στην Ελλάδα από κάποιο μαγαζί (π.χ One Plus One) , αν κάτι συμβεί χτύπα ξύλο τότε ο πωλητής πρέπει να κόψει το λαιμό του να σου παράσχει εγγύηση.
Τα πράγματα ειναι τόσο απλά.
Μην μπερδεύουμε τον κόσμο με άλλα πράγματα.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες