Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ΕΓΓΥΗΣΗ APPLE


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   technomonster

technomonster

    iPH Elite Poster

  • 1.908 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 06/03/2015 - 09:57

Οκ. Είχες μια κακή εμπειρία, και αντι να το κυνηγήσεις μέσω των υπευθύνων, έτρεξες στη μαμά apple.

Αυτο δεν σημαίνει οτι ο πωλητής δεν παραμένει υπεύθυνος για την κάλυψη της διετίας.

Και σου ξαναλέω, ειναι άσχετο το γεγονός το ότι καταφεύγουμε απευθείας στην infoquest για την εγγύηση. Το κάνουμε γιατι βαριόμαστε να περιμένουμε ή να τρέχουμε στους πωλητές.

Παρόλα αυτά, αν αγοράσεις μια συσκευή που δεν υπάρχει στην Ελλάδα από κάποιο μαγαζί (π.χ One Plus One) , αν κάτι συμβεί χτύπα ξύλο τότε ο πωλητής πρέπει να κόψει το λαιμό του να σου παράσχει εγγύηση.

Τα πράγματα ειναι τόσο απλά. :)

Μην μπερδεύουμε τον κόσμο με άλλα πράγματα.

Συμφωνώ. Τα πράγματα είναι τόσο απλά αλλά κάποιοι δεν λένε να τα καταλάβουν.

 

Η 2ετής εγγύηση ισχύει. ΟΜΩΣ εάν ο πωλητής, υπεύθυνος δεν παίρνει την ευθύνη και στο γυροφέρνει τότε η Apple είναι η μόνη λύση.

 

3 μήνες έτρεχα και 1 μήνα ήταν για επιδιόρθωση   :P



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/03/2015 - 11:41

Για την 6ετία λοιπόν θα πρέπει τη διεκδικήσεις απο το πωλητή και εκεί.

Αν και η νομοθεσία στην Αγγλία είναι διαφορετική απο τη δική μας. Θέλει λίγο τρέξιμο αν αποφασίσεις να το κυνηγήσεις.

 

Η απάντηση του πωλητή ήταν : ότι την εγγύηση την παρέχει η Apple (άρα ένα χρόνο) και ότι η 6ετια είναι για προιόν που δεν ήταν όπως το περιέγραφαν ή αν είχε πρόβλημα εξαρχής. Από τι στιγμή που δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής δεν καλύπτουν αυτοί καμία εγγύηση και μιλάω με την Apple (όταν χρειαστεί). Με λίγα λόγια λένε ότι λένε και τα ελληνικά καταστήματα. Άρα τη 2ετία της ΕΕ πρέπει να την κυνηγήσεις σε όλες τις χώρες, κανείς μεταπωλητής δε συμορφώνεται από μόνος του.



#18   technomonster

technomonster

    iPH Elite Poster

  • 1.908 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 06/03/2015 - 11:44

Η απάντηση του πωλητή ήταν : ότι την εγγύηση την παρέχει η Apple (άρα ένα χρόνο) και ότι η 6ετια είναι για προιόν που δεν ήταν όπως το περιέγραφαν ή αν είχε πρόβλημα εξαρχής. Από τι στιγμή που δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής δεν καλύπτουν αυτοί καμία εγγύηση και μιλάω με την Apple (όταν χρειαστεί). Με λίγα λόγια λένε ότι λένε και τα ελληνικά καταστήματα. Άρα τη 2ετία της ΕΕ πρέπει να την κυνηγήσεις σε όλες τις χώρες, κανείς μεταπωλητής δε συμορφώνεται από μόνος του.

Στην Ελλάδα γεμίσαμε  πωλητές GURU  :P



#19   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 06/03/2015 - 11:45

Συμφωνώ. Τα πράγματα είναι τόσο απλά αλλά κάποιοι δεν λένε να τα καταλάβουν.

 

Η 2ετής εγγύηση ισχύει. ΟΜΩΣ εάν ο πωλητής, υπεύθυνος δεν παίρνει την ευθύνη και στο γυροφέρνει τότε η Apple είναι η μόνη λύση.

 

3 μήνες έτρεχα και 1 μήνα ήταν για επιδιόρθωση   :P

 

Με παλιότερο πρόβλημα στο iPhone 5 εκτός 1ου χρόνου όταν είχα ανοίξει και υπόθεση στην Apple τότε οι ίδιοι έλεγαν ότι εμείς ως κατασκευαστής σου δίνουμε 1 χρόνο και από τη στιγμή που ανοίγεις το κουτί το αποδέχεσαι. Από εκεί και πέρα βάσει Ε.Ε. αν έχεις κάποια απαίτηση στη 2ετία υπεύθυνος για αυτή την απαίτηση είναι το κατάστημα. Άρα τρέχα να τσακωθείς με αυτούς (όπως και έκανα εγώ με τη Media) εμείς ως Apple δε μπορούμε να τους υποχρεώσουμε για κάτι.



#20   technomonster

technomonster

    iPH Elite Poster

  • 1.908 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 06/03/2015 - 11:51

Με παλιότερο πρόβλημα στο iPhone 5 εκτός 1ου χρόνου όταν είχα ανοίξει και υπόθεση στην Apple τότε οι ίδιοι έλεγαν ότι εμείς ως κατασκευαστής σου δίνουμε 1 χρόνο και από τη στιγμή που ανοίγεις το κουτί το αποδέχεσαι. Από εκεί και πέρα βάσει Ε.Ε. αν έχεις κάποια απαίτηση στη 2ετία υπεύθυνος για αυτή την απαίτηση είναι το κατάστημα. Άρα τρέχα να τσακωθείς με αυτούς (όπως και έκανα εγώ με τη Media) εμείς ως Apple δε μπορούμε να τους υποχρεώσουμε για κάτι.

Εγω βρήκα την ησυχία μου όταν τους είχα πει ότι είχα ανοίξει case στην Apple και ανέφερα και τον αριθμό του Case!

 

Εκεί έγιναν Γατάκια! 



#21   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/03/2015 - 12:23

Η απάντηση του πωλητή ήταν : ότι την εγγύηση την παρέχει η Apple (άρα ένα χρόνο) και ότι η 6ετια είναι για προιόν που δεν ήταν όπως το περιέγραφαν ή αν είχε πρόβλημα εξαρχής. Από τι στιγμή που δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής δεν καλύπτουν αυτοί καμία εγγύηση και μιλάω με την Apple (όταν χρειαστεί). Με λίγα λόγια λένε ότι λένε και τα ελληνικά καταστήματα. Άρα τη 2ετία της ΕΕ πρέπει να την κυνηγήσεις σε όλες τις χώρες, κανείς μεταπωλητής δε συμορφώνεται από μόνος του.


Η Ευρωπαική νομοθεσία στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι ίδια παντού και για όλους. Η διάρκεια απο χώρα σε χώρα αλλάζει.

Υπεύθυνος μετά να σε καλύψει ήταν και είναι ο πωλητής.

Για τα υπόλοιπα, αναφέρονται όλα κάτω χαμηλά στην οδηγία της Apple.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#22   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.423 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 06/03/2015 - 14:03

Το πιο τραγικό που γίνεται είναι με το τιμολόγιο... Και ρωτάω εγώ, αν ανοίξεις case στην Apple στο δέχονται το τηλ μετά ή όχι;;

Τελευταία επεξεργασία από: giolnts, 06/03/2015 - 14:13


#23   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 06/03/2015 - 14:21

Το τιμολόγιο περνάει ΚΑΝΟΝΙΚΑ ανεξάρτητα από το τι λένε.

 

Δες εδώ: http://www.iphonehel...-3#entry1673429



#24   bezoss

bezoss

    iPH Enthousiast

  • 409 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 06/03/2015 - 14:26

Εγω βρήκα την ησυχία μου όταν τους είχα πει ότι είχα ανοίξει case στην Apple και ανέφερα και τον αριθμό του Case!

 

Εκεί έγιναν Γατάκια! 

Με απόδειξη ήσουν ε? όχι με τιμολόγιο right? το case πως το άνοιξες? τηλεφωνικά?



#25   andreassitia

andreassitia

    iPH User

  • 160 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 21/05/2015 - 19:46

Καλησπέρα,

η κόρη μου έχει ένα iphone 5c αγορασμένο μεταχειρισμένο από Γερμανία. Δεν έχει κλείσει το 2ο έτος.

Στο σαιτ γράφει αυτό:

Production year: 2014 

Production week: 31 (August) 
Model introduced: 2013

Δεν έχει όμως την αποδείξει αγοράς. Υπάρχει περίπτωση να δεχτούν στο σέρβις χωρίς απόδειξη αγοράς; 



#26   alkiskal

alkiskal

    iPH Addict

  • 603 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 21/05/2015 - 20:17

Καλησπέρα,
η κόρη μου έχει ένα iphone 5c αγορασμένο μεταχειρισμένο από Γερμανία. Δεν έχει κλείσει το 2ο έτος.
Στο σαιτ γράφει αυτό:
Production year: [/size]2014 [/size]
Production week: [/size]31 (August) [/size]Model introduced: [/size]2013
Δεν έχει όμως την αποδείξει αγοράς. Υπάρχει περίπτωση να δεχτούν στο σέρβις χωρίς απόδειξη αγοράς;

χωρις απόδειξη και απο Γερμανία δύσκολο πολυ.

#27   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/05/2015 - 21:01

Καλησπέρα,

η κόρη μου έχει ένα iphone 5c αγορασμένο μεταχειρισμένο από Γερμανία. Δεν έχει κλείσει το 2ο έτος.

Στο σαιτ γράφει αυτό:

Production year: 2014 

Production week: 31 (August) 
Model introduced: 2013

Δεν έχει όμως την αποδείξει αγοράς. Υπάρχει περίπτωση να δεχτούν στο σέρβις χωρίς απόδειξη αγοράς; 

Τι πρόβλημα έχει η συσκευή? Μίλα με iSystem η Document.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#28   andreassitia

andreassitia

    iPH User

  • 160 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 22/05/2015 - 06:56

Τι πρόβλημα έχει η συσκευή? Μίλα με iSystem η Document.

Νίκο καλημέρα, 

το τηλέφωνο δεν φορτίζει πάρα μόνο αν βάλεις το καλώδιο σε συγκεκριμένη θέση (δεξιά). Πήραμε νέο καλώδιο αλλά αυτό δεν φορτίζει καθόλου γιατί δεν στρίβει. Το πιθανότερο είναι να έχει πρόβλημα στην είσοδο φόρτισης του τηλεφώνου. 



#29   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 22/05/2015 - 10:28

Ε λογικά ναι. Μάλλον στο Dock το πρόβλημα.

Παρόλα αυτά, δοκίμασε να καθαρίσεις την υποδοχή με μια στεγνή οδοντόβουρτσα.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#30   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.423 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 23/05/2015 - 13:29

Ε λογικά ναι. Μάλλον στο Dock το πρόβλημα.

Παρόλα αυτά, δοκίμασε να καθαρίσεις την υποδοχή με μια στεγνή οδοντόβουρτσα.

Νίκο να κάνω μια χαζή ερώτηση, αν πιέζεται έστω και λίγο η οθόνη πάνω αριστερά το καλύπτουν κανονικά ή θα αρχίσουν τα "αφού δουλεύει η συςκευη δεν αντικαθίσταται κλπ";;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες