Οκ. Είχες μια κακή εμπειρία, και αντι να το κυνηγήσεις μέσω των υπευθύνων, έτρεξες στη μαμά apple.
Αυτο δεν σημαίνει οτι ο πωλητής δεν παραμένει υπεύθυνος για την κάλυψη της διετίας.
Και σου ξαναλέω, ειναι άσχετο το γεγονός το ότι καταφεύγουμε απευθείας στην infoquest για την εγγύηση. Το κάνουμε γιατι βαριόμαστε να περιμένουμε ή να τρέχουμε στους πωλητές.
Παρόλα αυτά, αν αγοράσεις μια συσκευή που δεν υπάρχει στην Ελλάδα από κάποιο μαγαζί (π.χ One Plus One) , αν κάτι συμβεί χτύπα ξύλο τότε ο πωλητής πρέπει να κόψει το λαιμό του να σου παράσχει εγγύηση.
Τα πράγματα ειναι τόσο απλά.
Μην μπερδεύουμε τον κόσμο με άλλα πράγματα.
Συμφωνώ. Τα πράγματα είναι τόσο απλά αλλά κάποιοι δεν λένε να τα καταλάβουν.
Η 2ετής εγγύηση ισχύει. ΟΜΩΣ εάν ο πωλητής, υπεύθυνος δεν παίρνει την ευθύνη και στο γυροφέρνει τότε η Apple είναι η μόνη λύση.
3 μήνες έτρεχα και 1 μήνα ήταν για επιδιόρθωση