Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Ο Tim Cook σχετικά με το μέλλον των προσωπικών Η/Υ, των tablets αλλά και του αυτοκινήτου

• Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

iPH Admin

• 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 16/11/2015 - 12:27

tim-cook1-e1418889826366.jpg

Ο Tim Cook έδωσε συνέντευξη στην Independent.ie σχετικά με το μέλλον των προσωπικών Η/Υ, των tablets αλλά και του αυτοκινήτου. Ακολουθούν τα σημαντικότερα αποσπάσματα:

Ο CEO της Apple δήλωσε πως οι χρήστες δεν φαίνεται να επιθυμούν μία συμβιβαστική συνένωση του Mac και του iPad αλλά 2 ξεχωριστές συσκευές που η κάθε μία είναι κορυφαία στην κατηγορία της:

“We feel strongly that customers are not really looking for a converged Mac and iPad. Because what that would wind up doing, or what we’re worried would happen, is that neither experience would be as good as the customer wants.

So we want to make the best tablet in the world and the best Mac in the world. And putting those two together would not achieve either. You’d begin to compromise in different ways.”

...και όλα αυτά παρόλο που οι αποδόσεις μεταξύ των επεξεργαστών των υπολογιστών Mac και των A-series των iPad έχουν αρχίσει να μειώνονται αισθητά:

“It’s true that the difference between the X86 [personal computer] and the A-series [Apple iPad architecture] is much less than it’s ever been. That said, what we’ve tried to do is to recognise that people use both iOS and Mac devices.

So we’ve taken certain features and made them more seamless across the devices. So with things like Handoff we just made it really simple to work on one of our products and pick it up and work on the next product.”

Όσον αφορά την πρόσφατη δήλωση του Tim Cook στην The Daily Telegraph

“I think if you’re looking at a PC, why would you buy a PC anymore? No really, why would you buy one?”

ο CEO της Apple ξεκαθάρισε πως αναφερόταν αποκλειστικά σε Windows PCs και όχι σε Mac:

“We don’t regard Macs and PCs to be the same”

Σχετικά με τις φήμες γύρω από το Apple Car, ο Cook απέφυγε να δώσει κάποια συγκεκριμένη απάντηση σχετικά με τα σχέδια της Apple, σχολιάζοντας ωστόσο πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα δεχτεί μεγάλες αλλαγές (ηλεκτροκίνηση - αυτόνομα οχήματα) τα προσεχή χρόνια:

“I don’t have anything to announce about our plans. But I think there’s some significant changes in the automobile industry over the next several years with electrification and autonomous driving. And there’s a need for a focus on user interface. And so I think there’s a lot of changes that will go on there.”

via Macuser

Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   gas

gas

iPH Elite Poster

• 2.750 μηνύματα
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:Gasantony

Δημοσίευση 16/11/2015 - 12:55

Αρα δεν θα δούμε ένωση των δύο λειτουργικών .....

#3   AvgoustisP

AvgoustisP

iPH Elite Poster

• 2.248 μηνύματα
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 16/11/2015 - 13:08

Το μεγάλο γέλιο είναι εκεί που λέει για το τέλος των PC. Φυσικά εξαιρεί τα Mac μιας και αυτά θα τα χρειαζόμαστε.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες