Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Sea Hero Quest: Ένα Mobile Game για την έρευνα κατά της άνοιας!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 22/06/2016 - 09:54

"Δεν είναι απλά ένα παιχνίδι, είναι μια αναζήτηση για να βοηθήσει τους επιστήμονες στην καταπολέμηση της άνοιας!"

 

Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά αυτό είναι πραγματικά ένα παιχνίδι όπου απλά διασκεδάζετε κυνηγώντας πλάσματα σε μαγικές θάλασσες και βάλτους, και βοηθάτε στον αγώνα καταπολέμησης μιας ασθένεια που πλήττει σήμερα 45 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.

 

Στην πραγματικότητα, παίζοντας το SEA HERO QUEST για μόλις δύο λεπτά, παράγονται δεδομένα εργαστηρίου ισοδύναμα με πέντε ώρες επιστημονικής έρευνας.

 

 

Το παιχνίδι που δημιουργήθηκε από την GLITCHERS, παρουσιάστηκε από την Deutsche Telekom και υποστηρίζεται από επιστήμονες του University College of London, του Πανεπιστήμιο του University of East Anglia και το επιστημονικό ινστιτούτο Alzheimer's Research, είναι ένα επικό συνεργατικό project επιστήμης και gameplay που θα αλλάξει τον τρόπο που γίνεται η έρευνα για την άνοια για πάντα .

 

Ένα από τα πρώτα συμπτώματα της άνοιας είναι η απώλεια της ικανότητας προσανατολισμού. Οι γιατροί δεν μπορούν να διακρίνουν μεταξύ της απώλειας προσανατολισμού λόγω γήρατος ή λόγω της νόσου, καθώς δεν υπάρχει κάποιος μέσος όρος που να χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς.

 

Μέχρι τώρα... γιατί καθώς παίζετε, τα ανώνυμα δεδομένα πλοήγησης σας καταγράφονται, αποθηκεύονται με ασφάλεια και συνδυάζονται με αυτά άλλων παικτών από όλο τον κόσμο, για να δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων που θα χρησιμεύσει στη συγκριτική αξιολόγηση της ανθρώπινης χωρικής πλοήγησης. Αυτά τα δεδομένα θα είναι και η πηγή που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη νέων εργαλείων διάγνωσης και θεραπείας για την άνοια.

 

 

Πλοηγηθείτε στα Arctic Rivers, Golden Shores, Mystic Marshes, Kano Reefs και High Roller storms, συλλέγοντας αναμνήσεις στο ημερολόγιό σας σας και να κυνηγήστε μαγικά πλάσματα, όπως η Adorabella, ο Galleo και το Octopoid. Συλλέξτε αστέρια και χρησιμοποιήστε τα για να φτιάξετε το σκάφος σας στο χρώμα της επιλογής σας, με τη σημαία που προτιμάτε και πολλά άλλα!

 

Συμμετέχετε στην αναζήτηση και γίνετε ένας ήρωας της πραγματικής ζωής.

 

To Sea Hero Quest δεν έχει πρόσβαση, δεν αποθηκεύει και δεν υποβάλλει πληροφορίες σχετικές με το HealthKit. Το Sea Hero Quest χρησιμοποιεί το ResearchKit για να απευθύνει επιστημονικές ερωτήσεις οι οποίες, εφόσον ο χρήστης επιθυμεί να απαντήσει, θα βοηθήσουν στην πρόοδο της έρευνας.

 

Sea Hero Quest - Τιμή: Δωρεάν - iTunes Link


Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   krete

krete

    iPH Enthousiast

  • 598 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/06/2016 - 10:17

Μπράβο τους ,μου αρέσουν τέτοιου είδους ενέργειες και προσπαθώ πάντα να συμβάλω όπως μπορώ . Την εχω ζήσει την συγκεκριμένη αρρώστια   μέσω του Παππού και της γιαγιά μου και η ταλαιπωρία για όλους είναι πολύ μεγάλη .



#3   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 17/11/2016 - 15:57

Περισσότεροι από 110.000 άνθρωποι στην Ελλάδα και σχεδόν 2,5 εκατ. παγκοσμίως δημιούργησαν το πρώτο παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την έρευνα κατά της άνοιας παίζοντας Sea Hero Quest, το πρώτο Mobile Game που βοηθάει τους επιστήμονες να κατανοήσουν πώς πλοηγείται ο ανθρώπινος εγκέφαλος στο χώρο. Η ερευνητική ομάδα παρουσίασε τα αρχικά αποτελέσματα από την ανάλυση των δεδομένων που συνέλεξε το παιχνίδι στο Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένων Nευροεπιστημών στο Σαν Ντιέγκο.

 

Στο Sea Hero Quest συμμετείχαν άνθρωποι κάθε ηλικίας, άντρες και γυναίκες, από όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο Σαν Ντιέγκο, τα αρχικά ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι ικανότητες πλοήγησής μας στο χώρο αρχίζουν να φθίνουν από την ενηλικίωσή μας, στα 19 έτη, και ότι συνεχίζουν την φθίνουσα πορεία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Ενδεικτικά, οι 19χρονοι είχαν 74% πιθανότητα να βρουν το στόχο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, με το ποσοστό να μειώνεται στο 46% στην ηλικία των 75 χρόνων. Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερες μελέτες μικρότερης κλίμακας, με δείγμα περίπου 100 ατόμων, βάσει των οποίων τέτοια πτώση αναμενόταν σε μεγαλύτερες ηλικίες.

 

Τα ευρήματα καταδεικνύουν, επίσης, ότι οι περιοχές του εγκεφάλου που είναι απαραίτητες για την πλοήγηση πιθανά να είναι και πιο ευάλωτες στην άνοια σε σχέση με τις περιοχές που ελέγχουν τη μνήμη. Επομένως μπορεί πλέον να καταστεί δυνατό να διαγνωστούν τα πρώτα συμπτώματα της άνοιας πολύ πριν εμφανιστούν τα δείγματα απώλειας μνήμης. Αυτό με τη σειρά του θα επιτρέψει τη διάγνωση και θεραπεία των ασθενών πολύ πιο έγκαιρα με φαρμακευτικές ή μη φαρμακευτικές αγωγές.

 

Από την ανάλυση του παιχνιδιού καταδεικνύεται επίσης ότι οι άνδρες επιστρατεύουν διαφορετικές στρατηγικές πλοήγησης στο χώρο από τις γυναίκες. Βασικές διαφορές εντοπίστηκαν και μεταξύ κρατών, με τις χώρες της βόρειας Ευρώπης (Φιλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία) να εμφανίζουν αξιοσημείωτες ικανότητες πλοήγησης σε σχέση με τις υπόλοιπες 193 εθνικότητες που συμμετείχαν στο δείγμα.

 

«Τα ευρήματα του παιχνιδιού έχουν τεράστια δυναμική ώστε να υποστηρίξουν ζωτικές εξελίξεις στη μελέτη της άνοιας. Η δυνατότητα να διαγνωστεί η ασθένεια σε πρώιμο στάδιο, προτού οι ασθενείς εμφανίσουν δείγματα απώλειας μνήμης, θα αποτελούσε ορόσημο. Η έρευνα αυτή μας δίνει λοιπόν την ευκαιρία να κάνουμε ουσιαστική διαφορά στις ζωές χιλιάδων ανθρώπων που ζουν με άνοια, αλλά και όσων διατρέχουν τον κίνδυνο να εμφανίσουν μελλοντικά την ασθένεια», εξηγεί ο Δρ. Hugo Spiers από το University College του Λονδίνου (UCL) που έχει τεθεί επικεφαλής της ανάλυσης των δεδομένων που έχουν συλλεγεί μαζί με τον Δρ. Michael Hornberger, Καθηγητή της Εφαρμοσμένης Έρευνας για την Άνοια στο Πανεπιστήμιο East Anglia (UEA).

 

Το επόμενο βήμα του Sea Hero Quest είναι η προσαρμογή του για χρήση σε κλινικές συνθήκες. Στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί υποστηρικτικά στην έγκαιρη διάγνωση της άνοιας, αλλά και να βοηθήσει στη θεραπεία ανθρώπων που υποφέρουν από αυτή. Θα μπορούσε, ακόμα, να χρησιμοποιηθεί σε δοκιμές φαρμάκων για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των φαρμακευτικών αγωγών. Η ανάλυση των δεδομένων θα συνεχιστεί και, για να ολοκληρωθεί πλήρως, εκτιμάται ότι θα χρειαστούν δύο χρόνια.

 

«Η ψηφιοποίηση ανοίγει νέους δρόμους προόδου στη δημόσια υγεία, και όχι μόνο. Το Sea Hero Quest αποδεικνύει στην πράξη ότι με την τεχνολογία και την καινοτομία μπορούμε να βοηθήσουμε το συνάνθρωπο. Ευχαριστούμε θερμά τους 110.000 ανθρώπους στην Ελλάδα που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της COSMOTE, κατέβασαν το παιχνίδι στο κινητό ή το tablet τους και κατέταξαν τη χώρα μας ανάμεσα σε εκείνες με τη μεγαλύτερη συνεισφορά βάσει πληθυσμού στην παγκόσμια έρευνα», δήλωσε η Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου ΟΤΕ, κα Ντέπη Τζιμέα.

 

Η άνοια απασχολεί εκατομμύρια συνανθρώπους μας στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Εταιρείας Νόσου Alzheimer (ADI), 197.000 άνθρωποι είχαν άνοια το 2015 στην Ελλάδα, ενώ προβλέπεται ο αριθμός αυτός να φτάσει στις 354.000 το 2050. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η άνοια αναμένεται να επηρεάσει 135 εκατ. ανθρώπους μέχρι το 2050.


Behind the Scenes...




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες