Καλησπέρα σας,
Είχα την δυσάρεστη εμπειρία να αγοράσω πριν 5 μήνες ένα iphone 6 64 GB από 2ο χέρι, 11 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του. Πρόκειται για iPhone δυστυχώς αμερικάνικο με εγγύηση 12 μηνών, το οποίο και αγόρασα σε τέλεια κατάσταση, οπτικά χωρίς γρατζουνιές ή κάποιο άλλο ψεγάδι, εκτός από μια ελάχιστη μετατόπιση της μπροστινής κάμερας που δεν είχε κάποια επίπτωση στις φωτογραφίες. Να μην τα πολυλογώ, μετά από 3 μήνες ορθής χρήσης (χωρίς πέσιμο, με θήκη πάντα κλπ) το κινητό άρχισε να κάνει κάποια random reboots. Είχα την κακή ιδέα να κάνω reset all settings και restore στο κινητό, κάτι που προξένησε ασταμάτητα reboot στο κινητό. Προσπάθησα με όλα τα μέσα, DFU mode κλπ. να το επαναφέρω και δυστυχώς κατά το restore μέσω itunes, συνεχίστηκαν οι random επανεκκινήσεις.
Τελικά πήγα στην infoquest, η οποία ως επίσημη αντιπρόσωπος, μετά από έλεγχο, μου πρότεινε την αντικατάσταση του κινητού με 400 ευρώ με άλλο refurbished (με την ανύπαρκτη εγγύηση των 3 μηνών Apple), κάτι που φυσικά δεν δέχτηκα. Δεν μου είπαν καν ποιά ήταν η αιτία της βλάβης, μόνο πως λόγω μη ολοκλήρωσης restore, η Αpple συνιστά αλλαγή κινητού.
Μην έχοντας άλλη επιλογή πήγα σε ανεπίσημο επισκευαστή (iRepair) στον οποίο μετά από έλεγχο 3 εβδομάδων μου είπαν πως η ζημιά δεν είναι επισκευάσιμη (αρχικά μίλησαν για επισκευή 125 ευρώ), καθώς υπάρχει βλάβη στην μνήμη του κινητού, οπότε και μου πρότειναν ξανά refurbished ανταλλαγή με 325 (?) ευρώ αυτή τη φορά. Την απέρριψα ξανά.
Απόρία: Σας έχει ξανασυμβεί σε iPhone μια ανάλογη μη επισκευάσιμη βλάβη; Είναι δυνατόν να μην μπορεί να γίνει αλλαγή της πλακέτας της μνήμης σε iphone και να σε υποχρεώνουν στην ουσία να αγοράσεις ξανά μεταχειρισμένο κινητό;
Στην περίπτωσή μου, τι θα μου προτείνατε; Υπάρχει κατά τη γνώμη σας αξία μεταπώλησης του κινητού για ανταλλακτικά ή είναι τσάμπα κόπος και χρόνος;