Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Εγγύηση 2ετης iPhone?


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:53

Λες να βγει τίποτα από εκεί;

Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν άλλο με τιμολόγιο και να τα έχει καταφέρει;

 

Έχουμε τηλέφωνα για ΣτΚ και ΙΝ.ΚΑ;

 

Ευχαριστώ!!! :)

Φιλε μου καλε, το ιδιο ακριβως πρόβλημα ειχα αντιμετωπισει προ 6μηνου. Δεν είμαι τοσο καλος στην αναζητηση και την παραθεση για αυτό και μπορεις να αναζητήσεις την περιπτωση μου και να διαβασεις αναλυτικα.

Συνοπτικα τωρα εχω να σου πω τα εξης.

Στον δευτερο χρονο η ινφοκουεστ παγια πλεον (εκτιμώντας από την ποσοτητα των κρουσμάτων), δεν καλυπτει τις συσκευες επικαλουμενη την αρνηση της απλ να δωσει εγκριση καλυψης λογω τιμολογιου. Αυτό νομικα είναι αυποστατο και υπαρχει και σχετικη γνωμοδοτηση της Ολομέλειας του Αρειου Παγου που κρινει ότι ο επαγγελματιας ασφαλως και δεν στερείται της καταναλωτικης του ιδιοτητας και των δικαιωμάτων που απορρεουν από αυτή (χαρη στην εγκυρη νομικη πληροφορηση του Λελλος). Θα πρεπει λοιπον ρητα να ζητήσεις από την ινφοκουεστ να σου δωσουν εγγραφως την αιτιολογια που σου αρνουνται την καλυψη της συσκευης. Κατά πασα πιθανοτητα θα αποφυγουν να το διατυπωσουν ετσι με σαφηνεια καταφευγοντας σε γενικολογιες και ασαφεια.  Με το οποιο τετοιο χαρτι στα χερια σου θα κανεις καταγγελια στον ΣτΚ, ο οποιος μετα από 1 μηνα περιπου (αν εισαι τυχερος), θα σε ενημερωσει ότι υπεύθυνος κατά νομο για την συσκευή σου είναι ο πωλητης και ετσι τοτε θα πρεπει να απευθυνθείς σε αυτόν. Εγω το ειχα αγορασει από Γερμανο που όμως είναι το ιδιο πλεον με την Κοσμοτε.

Αυτην την στιγμη εχεις γλυτωσει χρονο απευθυνόμενος στον πωλητη. Μην δεχθείς να παραλαβεις πισω την συσκευή, επισημαίνοντας του ότι ο πωλητης είναι υπεύθυνος επι διετια για την καλυψη της συσκευης και ζητωντας να σου επιδειξουν/αποδειξουν τον σχετικο νομο που εξαιρει ταχα την καλυψη λογω τιμολογιου.

Να εχεις υποψη σου ότι θα είναι μια ψυχοφθόρος διαδιακασια (και εκει πονταρουν αλλωστε) αλλα είναι εντελως αυθαιρετη και παρατυπη αρνηση καλυψης.

Καλη τυχη.

 

ΥΓ. Στη δικη μου περιπτωση το ΙΝΚΑ μου δηλωσε ότι δεν ειχε καμμια αρμοδιοτητα επι τέτοιων θεματων και να απευθυνθώ στον ΣτΚ.


Τελευταία επεξεργασία από: skiace, 05/09/2016 - 19:55


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:55

Ευχαριστώ που μου δίνετε ελπίδες.. είχα αρχίσει πάλι να απογοητεύομαι!! :(

Ελπίζω όμως όλα να πάνε καλά στο τέλος!! B)

 

Αλήθεια όμως ΙΝ.ΚΑ ή ΣτΚ να απευθυνθώ;

Ο ΙΝ.ΚΑ αφορά τον καταναλωτή ακόμα και αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας;

 

Αν κάποιος με τιμολόγιο μπορεί να ενημερώσει πως τα κατάφερε θα το εκτιμούσα πολύ!!! :D

Διάβασε εδώ...

και ετοιμάσου να τους τρίξεις τα δόντια!



#18   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 05/09/2016 - 20:10

Ευχαριστώ που μου δίνετε ελπίδες.. είχα αρχίσει πάλι να απογοητεύομαι!! :(

Ελπίζω όμως όλα να πάνε καλά στο τέλος!! B)

 

Αλήθεια όμως ΙΝ.ΚΑ ή ΣτΚ να απευθυνθώ;

Ο ΙΝ.ΚΑ αφορά τον καταναλωτή ακόμα και αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας;

 

Αν κάποιος με τιμολόγιο μπορεί να ενημερώσει πως τα κατάφερε θα το εκτιμούσα πολύ!!! :D

ΣτΚ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#19   idomeneas

idomeneas

    iPH Addict

  • 612 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 05/09/2016 - 20:12

Ωραία, λοιπόν αν κατάλαβα καλά θα κάνω τα εξής:

 

1) Θα πάω να το παραλάβω και θα ζητήσω να μου δώσουν εγγράφως (σφραγίδα και υπογραφή) το λόγο για το οποίο δεν το κάλυψαν στην εγγύηση.

2) Θα απευθυνθώ στο ΣτΚ και θα περιμένω να το κυνηγήσουν!!

 

Θα σας ενημερώσω κι εγώ για το τι έγινε!! B)



#20   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.552 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 05/09/2016 - 20:22

Ωραία, λοιπόν αν κατάλαβα καλά θα κάνω τα εξής:

 

1) Θα πάω να το παραλάβω και θα ζητήσω να μου δώσουν εγγράφως (σφραγίδα και υπογραφή) το λόγο για το οποίο δεν το κάλυψαν στην εγγύηση.

2) Θα απευθυνθώ στο ΣτΚ και θα περιμένω να το κυνηγήσουν!!

 

Θα σας ενημερώσω κι εγώ για το τι έγινε!! B)

Στο γραφω και πιο πανω.

Θα προτεινα να μην το παραλαβεις ετσι απλα. Να επιμείνεις να σου επιδειξουν/αποδειξουν τον λογο αρνησης τους και ότι είναι υποχρεωση τους να σε καλυψουν. Αν κρατας και ένα αντιγραφο του νομου που περιγραφει τα δικαιώματα σου και τις υποχρεώσεις τους, ακομη καλυτερα.

Αν φτασεις στο απροχωρητο και παραλαβεις την συσκευή τοτε βεβαίως να συνοδευεται από τους λογους αρνησης.

Πριν κανεις καταγγελια και πριν στο κατάστημα, κανε μια τηλεφωνικη επικοινωνια με τον ΣτΚ, να σε κατατοπισουν λιγο.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες