Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Ακούω απο το ακουστικό μόνο αφού βάλω ανοιχτή ακρόαση.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   inikolas

inikolas

    iPH newbie

  • 95 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 18/12/2016 - 09:20

Παιδια με 6S μιας εβδομάδας ίδια προβλήματα με εσάς αλλα και χειρότερα.
Μουσική/ κλήσεις μέσω ακουστικών μετά απο λίγο χάνονται . Πρέπει να βάλεις - βγάλεις το βισμα και επισης να κανω επανεκκίνηση συσκευής ´η να τη βάλω σε airplane mode και να την επαναφέρω. Πλέον καθημερινό το πρόβλημα ....

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   kavouras5

kavouras5

    iPH User

  • 179 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/12/2016 - 09:45

Παιδια με 6S μιας εβδομάδας ίδια προβλήματα με εσάς αλλα και χειρότερα.
Μουσική/ κλήσεις μέσω ακουστικών μετά απο λίγο χάνονται . Πρέπει να βάλεις - βγάλεις το βισμα και επισης να κανω επανεκκίνηση συσκευής ´η να τη βάλω σε airplane mode και να την επαναφέρω. Πλέον καθημερινό το πρόβλημα ....


Όταν δεν ακούς τίποτα πάτησε το κουμπί της ανοιχτής ακρόασης και μετά ξαναπάτησέ το. Λογικά έτσι ξεκολλάει για τη συγκεκριμένη στιγμή.
Δοκίμασε και αυτό που πρότεινα πριν, ίσως βοηθήσει.

#33   giannadr

giannadr

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:22

Καλησπέρα.Με 6s καινούριο, μιας εβδομάδας ( το αγόρασα πριν 3 εβδομάδες), δε με άκουγαν καθόλου παρά μόνο με τα hands free ( κάποιες φορές ούτε και μ'αυτά).  Μετά από λίγο διορθωνόταν το πρόβλημα και εμφανιζόταν πάλι. Το έστειλα πίσω στο σκρουτζομάγαζο που το αγόρασα (εντός 7ημερών), το έστειλαν στην infoquest και μου απάντησαν πως αυτοί δεν διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα και θέλουν να μου το στείλουν πίσω ως έχει ( με το πρόβλημα πιθανότατα να ξαναεμφανιστεί). Ουσιαστικά δηλαδή, πολλοί έχουμε το ίδιο θέμα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα? Πρέπει να κρατήσουμε μια ελαττωματική συσκευή, απλά και μόνο επειδή τυχαίνει στους ελέγχους του σέρβις να μην εμφανίζεται το πρόβλημα? Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει? Γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει αν μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων/καινούρια συσκευή? Αν το ξαναεμφανίσει όπως με ενημέρωσαν, δεν καλύπτομαι πλέον από DOA. Απλά θα συνεχίσουμε με τα προβλήματα στον ήχο, χωρίς να μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι?



#34   iStar

iStar

    iPH Elite Poster

  • 3.419 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:32

Μιλά με την Apple.


 4sB  5sG  6SG  7+B  XB  12ProPB  MiniB  MiniRetinaSG  Pro9.7SG  iPad10.2  MBPRetina13  MBP132017  MacMini2.6  AW42mmSG  AW3Nike+42mmSG  AW444mmG  ATV4Gen  Airpods  Airpods Pro HomePodMiniB 


#35   giannadr

giannadr

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:37

Εγω το πηγα στην infoquest με το ιδιο προβλημα και μετα απο μια βδομαδα μου απαντησαν οτι ετρεξαν το φανταστικο τους διαγνωστικο και οτι δεν εχει προβλημα και μου το εδωσαν πισω..Σε αυτη την περιπτωση τι μπορει να κανει καποιος;

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω κι εγώ.Ενημερώθηκα σήμερα ότι η infoquest δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα,αλλά αρνήθηκα να παραλάβω το τηλέφωνο. Αύριο θα προσπαθήσω να μιλήσω με ΙΝΚΑ, Συνήγορο του Καταναλωτή,και ότι άλλο βρω, μήπως και βγάλω καμιά άκρη (υπόψιν το έστειλα εντός 7ημερών από την αγορά). Εσύ έβγαλες καμιά άκρη? Το τηλέφωνο κάνει τα ίδια ή έστρωσε?



#36   giannadr

giannadr

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:39

Μιλά με την Apple.

Ποια θεωρείται apple στην Ελλάδα? Η isquare? Η μέσω του τηλεφώνου 0800....κτλ,κτλ?



#37   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/12/2016 - 00:06

Bug είναι το παραπάνω και όχι Hardware.

 

Απο εκεί και πέρα στο συγκεκριμένο θέμα καλώς ή κακώς με ΣτΚ δε θα καταφέρεις κάτι.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#38   kavouras5

kavouras5

    iPH User

  • 179 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/12/2016 - 16:45

Παιδιά απο τις 18/12 που πρότεινα αυτό που διάβασα στο forum της apple, το πρόβλημα δε μου έχει ξανασυμβεί. Αν και φαίνεται να είναι άσχετο με το θέμα, είναι πολύς ο κόσμος που επειβεβαιώνει οτι δουλεύει και ενας απο αυτούς είμαι και ε΄γω. Οπότε δοκιμάστε το και βλέπουμε:

Πηγαίνετε ρυθμίσεις-ήχοι-ήχος κλειδώματος: ενεργοποιήστε τον. Μετά κάντε και ενα restart ή hard reset το τηλέφωνο...
 



#39   tzo1

tzo1

    iPH Enthousiast

  • 431 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XR
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 27/12/2016 - 16:47

Ασχετο ξεασχετο και σε μενα δεν εχει ξαναπαρουσιαστει.Τι περιεργα πραγματα ειναι αυτα...

#40   homodigital

homodigital

    iPH Member

  • 291 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/12/2016 - 19:20

Εμενα μου παρουσιάστηκε μονο μία φορά προβλημα απο τοτε που ενεργοποιησα τον ηχο ξεκλειδωματος. Αυτό που έκανα ήταν να βγάλω και να ξαναβάλω το βύσμα των ακουστικών.



#41   tzo1

tzo1

    iPH Enthousiast

  • 431 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XR
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 05/01/2017 - 08:56

Εμενα εχθες μου το ξαναπαρουσιασε(παρολο που εχω ενεργοποιημενο τον ηχο του sleep button) κ το περιεργο ειναι οτι εμφανιστηκε παλι καλοντας συγκεκριμενο αριθμο(κ παλια συνηθως οταν επαιρνα αυτο το νουμερο ξεκιναγε το προβλημα).Εσβησα την συσκευη τελειως για να επανελθει σε φυσιολογικη λειτουργια.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες