Ακούω απο το ακουστικό μόνο αφού βάλω ανοιχτή ακρόαση.
#31
Δημοσίευση 18/12/2016 - 09:20
Μουσική/ κλήσεις μέσω ακουστικών μετά απο λίγο χάνονται . Πρέπει να βάλεις - βγάλεις το βισμα και επισης να κανω επανεκκίνηση συσκευής ´η να τη βάλω σε airplane mode και να την επαναφέρω. Πλέον καθημερινό το πρόβλημα ....
Ad
#32
Δημοσίευση 18/12/2016 - 09:45
Παιδια με 6S μιας εβδομάδας ίδια προβλήματα με εσάς αλλα και χειρότερα.
Μουσική/ κλήσεις μέσω ακουστικών μετά απο λίγο χάνονται . Πρέπει να βάλεις - βγάλεις το βισμα και επισης να κανω επανεκκίνηση συσκευής ´η να τη βάλω σε airplane mode και να την επαναφέρω. Πλέον καθημερινό το πρόβλημα ....
Όταν δεν ακούς τίποτα πάτησε το κουμπί της ανοιχτής ακρόασης και μετά ξαναπάτησέ το. Λογικά έτσι ξεκολλάει για τη συγκεκριμένη στιγμή.
Δοκίμασε και αυτό που πρότεινα πριν, ίσως βοηθήσει.
#33
Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:22
Καλησπέρα.Με 6s καινούριο, μιας εβδομάδας ( το αγόρασα πριν 3 εβδομάδες), δε με άκουγαν καθόλου παρά μόνο με τα hands free ( κάποιες φορές ούτε και μ'αυτά). Μετά από λίγο διορθωνόταν το πρόβλημα και εμφανιζόταν πάλι. Το έστειλα πίσω στο σκρουτζομάγαζο που το αγόρασα (εντός 7ημερών), το έστειλαν στην infoquest και μου απάντησαν πως αυτοί δεν διαπίστωσαν κάποιο πρόβλημα και θέλουν να μου το στείλουν πίσω ως έχει ( με το πρόβλημα πιθανότατα να ξαναεμφανιστεί). Ουσιαστικά δηλαδή, πολλοί έχουμε το ίδιο θέμα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα? Πρέπει να κρατήσουμε μια ελαττωματική συσκευή, απλά και μόνο επειδή τυχαίνει στους ελέγχους του σέρβις να μην εμφανίζεται το πρόβλημα? Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει? Γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει αν μπορώ να διεκδικήσω επιστροφή χρημάτων/καινούρια συσκευή? Αν το ξαναεμφανίσει όπως με ενημέρωσαν, δεν καλύπτομαι πλέον από DOA. Απλά θα συνεχίσουμε με τα προβλήματα στον ήχο, χωρίς να μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι?
#34
Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:32
Μιλά με την Apple.
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
#35
Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:37
Εγω το πηγα στην infoquest με το ιδιο προβλημα και μετα απο μια βδομαδα μου απαντησαν οτι ετρεξαν το φανταστικο τους διαγνωστικο και οτι δεν εχει προβλημα και μου το εδωσαν πισω..Σε αυτη την περιπτωση τι μπορει να κανει καποιος;
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω κι εγώ.Ενημερώθηκα σήμερα ότι η infoquest δεν διαπίστωσε κάποιο πρόβλημα,αλλά αρνήθηκα να παραλάβω το τηλέφωνο. Αύριο θα προσπαθήσω να μιλήσω με ΙΝΚΑ, Συνήγορο του Καταναλωτή,και ότι άλλο βρω, μήπως και βγάλω καμιά άκρη (υπόψιν το έστειλα εντός 7ημερών από την αγορά). Εσύ έβγαλες καμιά άκρη? Το τηλέφωνο κάνει τα ίδια ή έστρωσε?
#36
Δημοσίευση 20/12/2016 - 23:39
Μιλά με την Apple.
Ποια θεωρείται apple στην Ελλάδα? Η isquare? Η μέσω του τηλεφώνου 0800....κτλ,κτλ?
#38
Δημοσίευση 27/12/2016 - 16:45
Παιδιά απο τις 18/12 που πρότεινα αυτό που διάβασα στο forum της apple, το πρόβλημα δε μου έχει ξανασυμβεί. Αν και φαίνεται να είναι άσχετο με το θέμα, είναι πολύς ο κόσμος που επειβεβαιώνει οτι δουλεύει και ενας απο αυτούς είμαι και ε΄γω. Οπότε δοκιμάστε το και βλέπουμε:
Πηγαίνετε ρυθμίσεις-ήχοι-ήχος κλειδώματος: ενεργοποιήστε τον. Μετά κάντε και ενα restart ή hard reset το τηλέφωνο...
#39
Δημοσίευση 27/12/2016 - 16:47
#40
Δημοσίευση 27/12/2016 - 19:20
Εμενα μου παρουσιάστηκε μονο μία φορά προβλημα απο τοτε που ενεργοποιησα τον ηχο ξεκλειδωματος. Αυτό που έκανα ήταν να βγάλω και να ξαναβάλω το βύσμα των ακουστικών.
#41
Δημοσίευση 05/01/2017 - 08:56
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες