Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Καλωδιο Anker, αξιζει;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
42 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   kinezaki

kinezaki

    iPH User

  • 190 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini Retina +4G

Δημοσίευση 07/02/2017 - 14:36

1 φεβρουαριου παρεγγειλα 
3 το ειχα μεχρι το μεσημερι
 

εβαλα Εξπρεσσ παραδοση +6ε

 

μεχρι στιγμης ολα οκ με τα καλωδια πηρα και το σετ με τα 2 mini usb1,8m πολυ ευχαριστιμενοι μειναμε....



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   giabri

giabri

    iPH Elite Poster

  • 3.126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 07/02/2017 - 14:54

απο αμαζον εχω παρει anker και syncwire, ολα κομπλε. Απο ελλαδα εχω παρει μονο belkin.
Γενικα φιλε που δεν συγχρονιζει το anker, δοκιμασες στον ιδιο υπολογιστη με αλλο καλωδιο; Αν ναι, και δουλευει, πιστευω δεν θα εχεις κανενα θεμα με support. Αν εχεις μιλα με αμαζον. το support τους ειναι ετη φωτος μπροστα.

μιλησα με anker μου έστειλαν ήδη


Sent from my iPhone using Tapatalk

RF forever


#33   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 05/04/2021 - 21:58

Όσοι αναζητούν καλώδιο της Anker από το Amazon, προσοχή στο θέμα της Lifetime Warranty, για να μη βασιστούνε επάνω της. Εμένα μου χαλασε το καλώδιο, επικοινώνησα μαζί τους, και μου λένε πως επειδή είναι διαφορετική η χώρα αγοράς, πως δεν υποστηρίζεται επειδή λέει δεν υποστηρίζει η Amazon παράδοση σε αντικατάσταση προϊόντος.

#34   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.088 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 05/04/2021 - 23:27

Σε εμένα , πάντως, από το αγγλικό Amazon μου το αντικατέστησαν στα δυο χρόνια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#35   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 06/04/2021 - 10:44

Εμένα εξακολουθούν να μην. Απογοητεύτηκα λίγο.

#36   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.088 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 06/04/2021 - 14:54

Εγώ έστειλα μέσω της Amazon το αίτημα επιστροφής λόγω προβληματικού προϊόντος, και μου απάντησε απευθείας η Anker ότι προχώρησε στην αντικατάσταση του.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#37   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 06/04/2021 - 20:16

Εγώ έστειλα μέσω της Amazon το αίτημα επιστροφής λόγω προβληματικού προϊόντος, και μου απάντησε απευθείας η Anker ότι προχώρησε στην αντικατάσταση του.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Από τη σελίδα της Amazon έστειλα και εγώ μήνυμα στον πωλητή και μου λέει ότι έγινε αλλαγή στην πολιτική της εταιρίας και επιμένουν ότι λόγω της Amazon, επειδή δεν έχουν δικά τους logistics, πως δεν γίνεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#38   Badass

Badass

    iPH Contributor

  • 1.126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini 4

Δημοσίευση 06/04/2021 - 20:45

Σε εμένα , πάντως, από το αγγλικό Amazon μου το αντικατέστησαν στα δυο χρόνια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Παρομοίως μέσω του amazon έχω αλλάξει 2 αλλά το τελευταίο ήταν το 2019, για να είμαι ειλικρινης.



#39   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/04/2021 - 21:12

Από τη σελίδα της Amazon έστειλα και εγώ μήνυμα στον πωλητή και μου λέει ότι έγινε αλλαγή στην πολιτική της εταιρίας και επιμένουν ότι λόγω της Amazon, επειδή δεν έχουν δικά τους logistics, πως δεν γίνεται.

Μίλησε απευθείας με το Support στο Site τους ή στο Support Mail.

 

Υπάρχουν όλα στη συσκευασία.
 


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#40   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2.088 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 06/04/2021 - 21:28

Παράξενο, πάντως τελικά από το γερμανικό που είχα το πρόβλημα, 8/2 μου έστειλαν την αντικατάσταση του


Sent from my iPhone using Tapatalk

#41   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:02

Νίκο τις συσκευασίες από τα καλώδια δεν τις έχω κρατήσει. Δε θυμάμαι και όλας αν είχε κανονικό κουτί συσκευασίας να σου πω την αλήθεια. Την αγορά την είχα κάνει το 08/2019 οπότε δε θυμάμαι τι είχε γίνει.

Όπως είπα δε μου δέχτηκαν εμένα την εγγύηση λέγοντάς μου εμμέσως πλην σαφώς πως η αγορά έγινε από Ελλάδα σε άλλη χώρα (amazon.co.uk), και γενικά πως το θέμα είναι ότι η Amazon δε δέχεται να κάνει shipping (επειδή αυτή διαχειρίζεται τα logistics και τις αποστολές) σε προϊόντα αντικατάστασης. Εκτός από την αποζημίωση του 50%, μου προτείναν να κάνω κανονική αγορά, και να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω, και αυτό να μου το κάνουν κατ'εξαίρεση.

Δε μπήκα τελικά σε αυτή τη διαδικασία διότι θα έπρεπε να κάτσω να πληρώνω και shipping fees, όπου δεν είχα καμία όρεξη μετά από τη συμπεριφορά τους.



#42   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:27

Μήπως είχες αγοράσει απο 3ο πωλητή στο Amazon?

 

Το Mail πάντως είναι αυτό support@anker.com.

 

Εναλλακτικά υπάρχει και η λύση της Rampow με εγγύηση πάλι εφ' όρου ζωής.

 

2 φορές τους έχω χρειαστεί, στη 2η μου επέστρεψαν το ποσό με εκπτωτικό στο Amazon.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#43   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.576 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 07/04/2021 - 10:41

Όχι δεν το αγόρασα από 3ο πωλητή. Από το επίσημο Anker Store το είχα αγοράσει.
Πριν την Anker είχα αγοράσει της Rampow και να σου πω την αλήθεια 2 καλώδια μου είχαν χαλάσει πιο γρηγορα, κάνοντας πολλές φορές αποσυνδέσεις κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Εντωμεταξύ τα παίρνω πάντα δυο-δυο για να έχω ένα εγώ και ένα η γυναίκα μου. Όταν είχαν έρθει της Anker, επειδή φαινόντουσαν πιο καλά και πιο χοντρά, είχα αρχίσει να χρησιμοποιώ εκείνα.

Σήμερα αφού αποδέχτηκα πως δε θα χρειαστεί να το γυρίσω πίσω, το έβαλα κάτω από το Μεγεθυντικό φακό κι άρχισα με μια μύτη από ένα μαχαιράκι να τρίβω τις επαφές, και συγκεκριμένα τα 2 κεντρικά pin που είχαν οξυδοθεί, μετά τα καθάρισα με μια μπατονέτα με οινόπνευμα, και τέλος τα έτριψα με μια σβηστρα (έτσι είχα δει σε μια δημοσίευση στο Ίντερνετ, μη με ρωτήσετε τι κάνει η σβηστρα, δεν ξέρω) και τώρα άρχισε πάλι να δουλεύει το καλώδιο και από τις δυο μεριές.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)