Χθες έσπασα το iPhone X της γυναίκας και στο καπάκι της αγόρασα από τα iStorm ένα iPhone XS.
Θυμήθηκα όμως πως είχα ασφαλίσει το κινητό που έσπασα και σήμερα πήγα στο service της iStorm για να δω τι μπορούν να κάνουν.
Χωρίς να το δει τεχνικός η κοπέλα που ήταν στη reception μου είπε πως το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι περίπου στα 750 EUR αλλά λόγω της ασφάλειας θα είναι πολύ λιγότερο.
Κάνουμε τα χαρτιά και στο τέλος μου λέει πως θα με ενημερώσουν αναλυτικά για το κόστος και αν συμφωνώ όταν είναι έτοιμο θα πάω να το παραλάβω, κατά τη παραλαβή θα τους πληρώσω όλο το ποσό και μετά εγώ να επικοινωνήσω με την ασφάλεια.
Δε ξέρω αν θα μου έδιναν πίσω όλα τα χρήματα και δε το ρώτησα γιατί ήδη θα έχανα χρόνο για επικοινωνία με την ασφαλιστική πράγμα που δε με εξυπηρετεί, έτσι πήρα το τηλέφωνο και έφυγα.
Το σημαντικότερο για μια υπηρεσία είναι να κάνει τη ζωή του πελάτη εύκολη και να τον βοηθά να κερδίσει χρόνο.
Έχουμε πάρα πολλές ασφάλειες στην Εθνική και ποτέ δεν έχω ασχοληθεί να μιλάω με την ασφαλιστική. Ξέρω πως ότι και να γίνει υπάρχει ο ασφαλιστής μου που θα με εξυπηρετήσει σε ότι χρειαστώ και δε θα χάσω το χρόνο μου να ασχοληθώ για μια υπηρεσία που ήδη έχω πληρώσει.
To να πουλάς χωρίς υποστήριξη είναι το χειρότερο και η iStorm στο θέμα της ασφάλισης πετάει τους πελάτες της στην ασφαλιστική που συνεργάζεται (αφού όμως τους παίρνει αυτή τα χρήματα για την ασφάλεια).
Συνημμένα αρχεία
Τελευταία επεξεργασία από: Braker, 18/10/2018 - 15:29