Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

έξτρα "ασφάλεια" κινητού προστασία γνώμες


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   Braker

Braker

    Advanced Member

  • 441 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/10/2018 - 15:28

Χθες έσπασα το iPhone X της γυναίκας και στο καπάκι της αγόρασα από τα iStorm ένα iPhone XS.

 

Θυμήθηκα όμως πως είχα ασφαλίσει το κινητό που έσπασα και σήμερα πήγα στο service της iStorm για να δω τι μπορούν να κάνουν.

 

Χωρίς να το δει τεχνικός η κοπέλα που ήταν στη reception μου είπε πως το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι περίπου στα 750 EUR αλλά λόγω της ασφάλειας θα είναι πολύ λιγότερο.

 

Κάνουμε τα χαρτιά και στο τέλος μου λέει πως θα με ενημερώσουν αναλυτικά για το κόστος και αν συμφωνώ όταν είναι έτοιμο θα πάω να το παραλάβω, κατά τη παραλαβή θα τους πληρώσω όλο το ποσό και μετά εγώ να επικοινωνήσω με την ασφάλεια.

 

Δε ξέρω αν θα μου έδιναν πίσω όλα τα χρήματα και δε το ρώτησα γιατί ήδη θα έχανα χρόνο για επικοινωνία με την ασφαλιστική πράγμα που δε με εξυπηρετεί, έτσι πήρα το τηλέφωνο και έφυγα.

 

Το σημαντικότερο για μια υπηρεσία είναι να κάνει τη ζωή του πελάτη εύκολη και να τον βοηθά να κερδίσει χρόνο.

 

Έχουμε πάρα πολλές ασφάλειες στην Εθνική και ποτέ δεν έχω ασχοληθεί να μιλάω με την ασφαλιστική. Ξέρω πως ότι και να γίνει υπάρχει ο ασφαλιστής μου που θα με εξυπηρετήσει σε ότι χρειαστώ και δε θα χάσω το χρόνο μου να ασχοληθώ για μια υπηρεσία που ήδη έχω πληρώσει.

 

To να πουλάς χωρίς υποστήριξη είναι το χειρότερο και η iStorm στο θέμα της ασφάλισης πετάει τους πελάτες της στην ασφαλιστική που συνεργάζεται (αφού όμως τους παίρνει αυτή τα χρήματα για την ασφάλεια).

Συνημμένα αρχεία

  • Συνημμένο αρχείο  1.jpg   158,24KB   30 λήψεις
  • Συνημμένο αρχείο  2.jpg   129,4KB   30 λήψεις

Τελευταία επεξεργασία από: Braker, 18/10/2018 - 15:29


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 18/10/2018 - 17:07

Το συγκεκριμένο κομμάτι μάλλον δεν είναι ευθύνη του iStorm (για το οποίο πολλά έχουν ακουστεί και δικαίως).

 

Γενικά οι ασφαλιστικές έτσι δουλεύουν. Πληρώνεις τη ζημιά και κάνεις δαπάνη για το ποσό.



#33   Braker

Braker

    Advanced Member

  • 441 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/10/2018 - 17:14

Το συγκεκριμένο κομμάτι μάλλον δεν είναι ευθύνη του iStorm (για το οποίο πολλά έχουν ακουστεί και δικαίως).

 

Γενικά οι ασφαλιστικές έτσι δουλεύουν. Πληρώνεις τη ζημιά και κάνεις δαπάνη για το ποσό.

 

Με την Εθνική που συνεργάζομαι εγώ δεν ισχύει αυτό (και έχουμε νοσοκομειακά, ακίνητα, αυτοκίνητα κλπ). Με την Εθνική ή δεν πληρώνω τίποτα ή ότι είναι το ελάχιστο και τέλος (δε μπλέκω με πάρε-δώσε δεξιά και αριστερά).

Το θέμα είναι πως ο πελάτης πλήρωσε την iStοrm για την ασφάλεια, η iStorm του την πούλησε.

 

Δηλαδή η λογική της iStorm είναι παίρνουμε τα φράγκα από τον πελάτη για την ασφάλεια αλλά όταν γίνει η στραβή του λέμε "φέρε μου εμένα τα λεφτά να στο φτιάξω και εσύ μετά πελάτη βρες τα με την ασφαλιστική."

 

Genius εεε ;;; I call it λαμογιά... όταν πουλάς κάτι να είσαι σε θέση να το υποστηρίξεις και όχι να πετάς αλλού το μπαλάκι.


Τελευταία επεξεργασία από: Braker, 18/10/2018 - 17:16


#34   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 18/10/2018 - 17:28

Κοίταξε με αυτοκίνητο που λες σε διάφορες εταιρείες που ήμουν στο πέρασμα του χρονου, είχε να κάνει τόσο με την εταιρεία όσο και με το συνεργείο πολλές φορές.

 

Αλλά εδώ εφόσον μιλάμε για το iPlus, ναι είναι όντως άλλο ένα φάουλ του iStorm. Όταν είναι δική σου πρόσθετη ασφάλεια, δεν το κάνεις αυτό.

 

Άλλο ένα μαύρο σημείο στον μοναδικό AASP στη Βόρεια Ελλάδα...

 

Η Document ακούει να στήσει ένα παράρτημα επάνω?



#35   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 19/10/2018 - 11:37

Απαράδεκτο πραγματικά από την πλευρά της iStorm. Έχω συνεργείο αυτοκινήτων και για ζημιές που μπορεί να είναι 50 ευρώ μέχρι 3.000+ ευρώ πάντα εξυπηρετώ τον πελάτη με το να βάλω εγώ τα χρήματα για την επισκευή και ύστερα περιμένω να τα πάρω από την ασφαλιστική (μπορεί να τα πάρω και σε 3 μήνες σε κάποιες περιπτώσεις). 

 

Αυτό σημαίνει εξυπηρέτηση του πελάτη και όχι να του πετάει το μπαλάκι, τρέχα εσύ να βγάλεις άκρη και πόσο μάλλον όταν η ίδια η iStorm έχει πουλήσει την συγκεκριμένη ασφάλεια. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#36   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 22/10/2018 - 13:06

Μια ερώτηση για απορεία που έχω: Είχα στείλει το iphone 8 plus στην infoquest για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε και μου στείλανε πίσω ανακατασκευασμένο με διαφορετικό IMEI και S/N..

Στην Generali Ξηρογιανόπουλος που έχω κανει εμφανίζονται τα στοιχεία του αγορασμένου και όχι του ανακατασκευασμένου τι μπορω να κάνω σε αυτή την περίπτωση? 

Θα με καλύπτει η ασφάλεια για το ανακατασκευασμένο έτσι?



#37   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 22/10/2018 - 13:15

Μια ερώτηση για απορεία που έχω: Είχα στείλει το iphone 8 plus στην infoquest για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε και μου στείλανε πίσω ανακατασκευασμένο με διαφορετικό IMEI και S/N..
Στην Generali Ξηρογιανόπουλος που έχω κανει εμφανίζονται τα στοιχεία του αγορασμένου και όχι του ανακατασκευασμένου τι μπορω να κάνω σε αυτή την περίπτωση?
Θα με καλύπτει η ασφάλεια για το ανακατασκευασμένο έτσι?


Λογικά ναι, αλλά θα πρέπει να τους ενημερώσεις άμεσα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#38   mrdjgiorgis

mrdjgiorgis

    iPH Addict

  • 720 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:icaruses

Δημοσίευση 22/10/2018 - 13:34

Ωραία τοτε να δούμε... Θα τους κανω ένα τηλεφωνάκι να στείλω αν χρειάζονται κάποιο έγγραφο.



#39   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 10/11/2018 - 18:36

Σε περίπτωση που υπάρχει ολική καταστροφή της συσκευής μέσω της generalli γνωρίζετε αν πιστώνουν το λογαριασμό με χρήματα η αν σου κάνουν δωρεάν αντικατάσταση συσκευής;

#40   ikaros13

ikaros13

    iPH Contributor

  • 1.409 μηνύματα

Δημοσίευση 10/11/2018 - 20:58

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά η ασφάλεια σε περίπτωση ζημιάς καλύπτει μόνο ένα μέρος; Αν είναι έτσι δεν λέει με τίποτα, πολλά τα λεφτά βάλε και το κόστος αγοράς ο κούκος αηδόνι θα πάει το iPhone...


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

#41   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 11/11/2018 - 02:29

Δεν ανέφερα κάτι τέτοιο


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες