Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

“Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
241 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/01/2018 - 23:55

Εγώ προσωπικά νομίζω πως χάθηκε λίγο η μπάλα. Λίγο στις μειωμένες πωλήσεις, λίγο το κακογραμμένο ios(εντάξει π.χ. η πληκτρολόγηση άλλες φορές να ακούγεται ο ήχος ενώ άλλες φορές να μην ακούγεται κρίνεται ασήμαντο γεγονός), λίγο η αυξημένη τιμολογιακή πολιτική, λίγο οι μπαταρίες, λίγο οι επιβράδυνση των παλαιότερων συσκευών, λίγο κάτι touch προβλήματα που έβγαλαν σχεδόν όλα τα 6 plus, λίγο τα restarts πολλών συσκευών 6 και 6s,κατ εμέ έχει κλονιστεί αρκετά η αξιοπιστία της apple. Εγώ θα της το συγχωρήσω που τουβλοποιήσε το iphone 6 με το τελευταίο λογισμικό της(το χάρισα και ησύχασα), κανένα πρόβλημα. Πήρα το 8 και κλείδωσα τα update. Πόσους τέτοιους μ@λ@κες χρήστες θα βρει η apple να της συγχωρήσουν οτι δεν είναι αξιόπιστη? Και 10.000 άτομα να χάσει στα τόσα εκατομμύρια που πουλάει είναι ζημία(είτε μεμονωμένα ως συσκευές, είτε σαν οικοσύστημα με αγορές στο store) 

 

Υγ Δεν μπαίνω σε διαδικασία για vs οπότε μην το γυρίσετε στο android. Μου είναι αδιάφορο επί του παρόντος τι κάνει η google.


Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 12/01/2018 - 23:56


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:02

Η οποία κάλλιστα μπορεί να φέρει το ίδιο πρόβλημα όπως σε άλλους που αλλάξανε συχνά συσκευή.
Το πρόβλημα πως επιλύεται ακριβώς με αυτόν τον τρόπο;
Παιδιά υπάρχει τελείως λανθασμένη υποστήριξη από την εταιρεία έστω και από τους δήθεν επίσημους επισκευαστές. Ο κόσμος ταλαιπωρείται άδικα και ψυχοφθόρα. Δεν είναι αντιμετώπιση και σωστή συμπεριφορά αυτή. Δηλαδή αν έβαζε ο άλλος διάγνωση touch disease π.χ...θα του πονούσε τίποτε;

Το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό εξ' αρχής της Apple. Κοινώς, δεν διορθώνεται.

 

Το πιο τραγικό λοιπόν είναι οτι πληρωνείς ξανά για δικιά τους μακακία.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#63   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:07

Εγώ προσωπικά νομίζω πως χάθηκε λίγο η μπάλα. Λίγο στις μειωμένες πωλήσεις, λίγο το κακογραμμένο ios(εντάξει π.χ. η πληκτρολόγηση άλλες φορές να ακούγεται ο ήχος ενώ άλλες φορές να μην ακούγεται κρίνεται ασήμαντο γεγονός), λίγο η αυξημένη τιμολογιακή πολιτική, λίγο οι μπαταρίες, λίγο οι επιβράδυνση των παλαιότερων συσκευών, λίγο κάτι touch προβλήματα που έβγαλαν σχεδόν όλα τα 6 plus, λίγο τα restarts πολλών συσκευών 6 και 6s,κατ εμέ έχει κλονιστεί αρκετά η αξιοπιστία της apple. Εγώ θα της το συγχωρήσω που τουβλοποιήσε το iphone 6 με το τελευταίο λογισμικό της(το χάρισα και ησύχασα), κανένα πρόβλημα. Πήρα το 8 και κλείδωσα τα update. Πόσους τέτοιους μ@λ@κες χρήστες θα βρει η apple να της συγχωρήσουν οτι δεν είναι αξιόπιστη? Και 10.000 άτομα να χάσει στα τόσα εκατομμύρια που πουλάει είναι ζημία(είτε μεμονωμένα ως συσκευές, είτε σαν οικοσύστημα με αγορές στο store) 

 

Υγ Δεν μπαίνω σε διαδικασία για vs οπότε μην το γυρίσετε στο android. Μου είναι αδιάφορο επί του παρόντος τι κάνει η google.

Πολύ σωστά. Εγώ με αυτό πολύ απλά κατάλαβα οτι αυτό που όλοι αγαπήσαμε δυστυχώς κράτησε λίγο ακόμα μετα τον θανατο του Steve. Απο εδω και πέρα τελός την έχουν χασει την μπαλα γιατι απλα ο οραματιστης δεν υπαρχει πια. Μπαμ κανει η διαφορα. 



#64   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:09


Φιλε μου μάλλον δεν καταλαβαίνεις κάποια πραγματα. Το συγκεκριμένο πρόβλημα νεκρώνει εντελώς το τηλέφωνο. ο υπαλληλος ήθελε να δεί αν είχε γίνει ρεσετ στο τηλέφωνο. Αρα το μικροστρέβλωμα στο πάνω μέρος το έκανα ΑΦΟΥ έβγαλε το ΤΡΕΛΟ ΣΟΒΑΡΟ προβλημα, γιατί μόνο και ΜΟΝΟ έτσι λειτουργούσε. Δεν το βαρούσα με σφυρί, έστριβα την μπαχατέλα που μου δώσανε για να δουλέψει. Ο τυπάς δεν έδωσε λόγο γραμμής βάση στην ασθένεια αλλά στο σύμπτωμα. Η κακομεταχειριση συνισταται στο να το κλωτσάς, να το χρησιμοποιεις για μπάλα, να σκοτώνεις μύγες με αυτό κτλ κτλ. Τηλεφωνο είχα οτι εργαλειο για σαδομαζοχισμο.

 

Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά. Το πρόβλημα το γνωρίζω, και προφανώς δεν δημιουργήθηκε από το στρέβλωμα εκείνη τη στιγμή.

 

Αλλά το στρέβλωμα που έκανες εκείνη τη στιγμή, είναι αρκετό για να βγάλει μια συσκευή εκτός εγγύησης (αν υποθέσουμε ότι είχες εγγύηση, που δεν είχες έτσι και αλλιώς λόγω παρέλευσης του 3μήνου).

 

Σε κάθε περίπτωση η κατάληξη έχει να κάνει με δικό σου λάθος χειρισμό, που ήταν το να πιάσεις και να στρίψεις το τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή. 

 

Ο τυπάς στο σερβις το υποψιάστηκε ότι θα κάνεις την πατάτα να το πιάσεις και να το στρίψεις με το χέρι σου και σου την έφερε, ζητώντας να δει ότι έχει γίνει restore η συσκευή.

 

Σε κάθε περίπτωση, όπως είπαν και οι από πάνω, το συγκεκριμένο ζήτημα έχει αναγνωριστεί από την Apple σαν πρόβλημα που προκύπτει μετά από πτώση και όχι σαν γενικό πρόβλημα της συσκευής που μπορεί να προκύψει ανά πάσα στιγμή, συνεπώς δεν καλύπτεται από καμία εγγύηση.

 

Όπως είπα και πριν, μακάρι να βγάλεις άκρη με το δικηγόρο σου, αλλά το θεωρώ απίθανο, εκτός αν μπορέσεις να αποδείξεις ότι η συσκευή δεν έχει λυγίσει (όχι με το μάτι).

 

P.S. Το αόρατο στράβωμα που αναφέρεις στο αρχικό ποστ, προέκυψε σαν αποτέλεσμα της πράξης σου. Δεν το ανακαλύψανε ξαφνικά. Σε είδαν με τα μάτια τους να πιάνεις και να στρεβλώνεις το πάνω μέρος και το εκμεταλλεύτηκαν ώστε να έχουν παραπάνω λόγους να σε απορρίψουν. 

 

P.S.2. Τα σερβις εδώ και η apple γενικά δεν αναφέρουν ποτέ την έννοια ανακατασκευασμένο στις συσκευές αντικατάστασης. Για ψυχολογικούς λόγους (λογικά) τις ονομάζουν πάντα καινούριες.


Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 13/01/2018 - 00:11

| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#65   babooni75

babooni75

    iPH Member

  • 223 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:14

Διάβασα όλο το θέμα και συγγνώμη αν θα φανώ λίγο δυσάρεστος αλλά ήταν μεγάλο λάθος να στραβώνεις το κινητό μπροστά στον υπάλληλο χίλιες φορές να το άφηνες κολλημένο να μην μπορεί να λειτουργήσει ίσως τώρα να είχες δικαιωθεί. Άθελα σου εσυ ο ίδιος τους έδωσες το δικαίωμα να υποστηρίξουν ότι στράβωσες το τηλέφωνο και το έβγαλες εκτός εγγύησης και να ισχυριστούν ότι το πρόβλημα προήλθε από το στραβόμα που του έκανες.
Άκρη νομίζω δεν θα βρεις διότι άθελα σου τους έδωσες πάτημα να υποστηρίξουν ότι εσυ προκάλεσες την βλάβη

#66   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:17

Η οποία κάλλιστα μπορεί να φέρει το ίδιο πρόβλημα όπως σε άλλους που αλλάξανε συχνά συσκευή.
Το πρόβλημα πως επιλύεται ακριβώς με αυτόν τον τρόπο;
Παιδιά υπάρχει τελείως λανθασμένη υποστήριξη από την εταιρεία έστω και από τους δήθεν επίσημους επισκευαστές. Ο κόσμος ταλαιπωρείται άδικα και ψυχοφθόρα. Δεν είναι αντιμετώπιση και σωστή συμπεριφορά αυτή. Δηλαδή αν έβαζε ο άλλος διάγνωση touch disease π.χ...θα του πονούσε τίποτε;

Ακριβώς αυτό γράφω δυο ποστ παραπάνω, οτι η λύση της apple ουσιαστικά δεν είναι λύση και δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσει κάποιος 180 ευρώ για να πάρει μια συσκευή που έχει σχεδόν 90% πιθανότητες να παρουσιάσει κάποια στιγμή την ίδια δυσλειτουργία στο touch. Απλώς ξεκαθαρίζω πως δεν πρόκειται για πρόβλημα οθόνης. 

Δεν υπάρχει απλώς λανθασμένη υποστήριξη, δεν υπάρχει καθόλου υποστήριξη. Η πολιτική της εταιρείας είναι τέτοια χρόνια τώρα. Μην ξεχνάτε πως η μόνη επισκευή που κάνει η apple και αυτή ξεκίνησε σχετικά πρόσφατα είναι αλλαγή οθόνης. Ακόμη και για charging port που το κόστος του είναι αστείο η λύση της apple είναι refurbished συσκευή. 

 

 

Εμένα τότε ο υπάλληλος γιατι δεν μου είπε κατι τέτοιο αλλα μου είπε οτι ειναι πολυ συμφέρουσα περιπτωση με 180 ευρω να πάρεις καινουρια ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ συσκευή. Κανεις δεν μου μιλησε για επανακατασκευασμενες κτλ. Γιατι να χασω 180 ευρω για κατι το ιδιο; εγω υπεθεσα οτι με τα λεφτα αυτα θα παρω κατι που δεν θα εχει αυτα τα θεματα να λιωνει σαν κερι, και να κολλααει επισης σαν κερι. Θα παρατουσα το παλιο τηλεφωνο που το ειχα και δυο και χρονια και θα επαιρνα κατι αλλο. Γιατι περαξα τα λεφοτυδακια μου στο καλάθι τους?

 

Δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο το αν πήρες ανακατασκευή η καινούργιο καινούργιο. Τις ίδιες ακριβώς πιθανότητες είχες να το ξαναπάθει η συσκευή σου. 
 



#67   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:19

Πολύ σωστά. Εγώ με αυτό πολύ απλά κατάλαβα οτι αυτό που όλοι αγαπήσαμε δυστυχώς κράτησε λίγο ακόμα μετα τον θανατο του Steve. Απο εδω και πέρα τελός την έχουν χασει την μπαλα γιατι απλα ο οραματιστης δεν υπαρχει πια. Μπαμ κανει η διαφορα. 

Οι εποχές του 4/4s/5s πέρασαν δυστυχώς ανεπιστρεπτί. Το κακό είναι οτι πως πλέον δεν είναι αξιόπιστοι πουθενά. Στο κομμάτι του software? Μας έδωσαν ένα ios 10 που ομολογουμένως θα το χαρακτηρίζαμε διαμάντι και πολύ σταθερό. Για να μας ευχαριστήσει λοιπόν η apple τι έκανε? Μας έδωσε το καλό ios 11 τουβλοποιώντας όχι μόνο όλες τις παλιές της συσκευές αλλά ακόμα και τις νέες. Κάθε έναν μας, ξεχωριστά να ρωτήσεις άλλα bugs θα σου αναφέρει ο ένας άλλα θα σου αναφέρει ο άλλος. Μέσα σε όλο αυτό τον ορυμαγδό έρχονται να προστεθούν και τα hardware προβλήματα που αντί να τα αντιμετωπίσει πιο δραστήρια, π.χ. να σου πει πως το 6 έχει πρόβλημα πήγαινε στο 6s και πλήρωσε μου το 1/3 της τιμής του, σε βάζει να ξαναπληρώσει μια συσκευή που θα σου βγάλει πρόβλημα πάλι. 

 

Αυτό με το λύγισμα όντως δεν έπρεπε να το κάνεις.


Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 13/01/2018 - 00:20


#68   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.691 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:25

Οι εποχές του 4/4s/5s πέρασαν δυστυχώς ανεπιστρεπτί. Το κακό είναι οτι πως πλέον δεν είναι αξιόπιστοι πουθενά. Στο κομμάτι του software? Μας έδωσαν ένα ios 10 που ομολογουμένως θα το χαρακτηρίζαμε διαμάντι και πολύ σταθερό. Για να μας ευχαριστήσει λοιπόν η apple τι έκανε? Μας έδωσε το καλό ios 11 τουβλοποιώντας όχι μόνο όλες τις παλιές της συσκευές αλλά ακόμα και τις νέες. Κάθε έναν μας, ξεχωριστά να ρωτήσεις άλλα bugs θα σου αναφέρει ο ένας άλλα θα σου αναφέρει ο άλλος. Μέσα σε όλο αυτό τον ορυμαγδό έρχονται να προστεθούν και τα hardware προβλήματα που αντί να τα αντιμετωπίσει πιο δραστήρια, π.χ. να σου πει πως το 6 έχει πρόβλημα πήγαινε στο 6s και πλήρωσε μου το 1/3 της τιμής του, σε βάζει να ξαναπληρώσει μια συσκευή που θα σου βγάλει πρόβλημα πάλι. 

 

Αυτό με το λύγισμα όντως δεν έπρεπε να το κάνεις.

Οντως περιεργο που το εκανε -_- Εγω στη δικια μου συσκευη ποτε δεν θα το εκανα παντως



#69   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:28

Οντως περιεργο που το εκανε -_- Εγω στη δικια μου συσκευη ποτε δεν θα το εκανα παντως

Ούτε θα το χτυπούσα εγώ προσωπικά. Δικιά μου γνώμη είναι και έτσι κάνω πάντα είναι να το παίζω άσχετος έως χαζός και όχι ειδικός. Τέλος πάντων κινήσου σε άλλη εταιρία π.χ. document και ας αφήσει το istorm



#70   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:30

 

 

Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά. Το πρόβλημα το γνωρίζω, και προφανώς δεν δημιουργήθηκε από το στρέβλωμα εκείνη τη στιγμή.

 

Αλλά το στρέβλωμα που έκανες εκείνη τη στιγμή, είναι αρκετό για να βγάλει μια συσκευή εκτός εγγύησης (αν υποθέσουμε ότι είχες εγγύηση, που δεν είχες έτσι και αλλιώς λόγω παρέλευσης του 3μήνου).

 

Σε κάθε περίπτωση η κατάληξη έχει να κάνει με δικό σου λάθος χειρισμό, που ήταν το να πιάσεις και να στρίψεις το τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή. 

 

Ο τυπάς στο σερβις το υποψιάστηκε ότι θα κάνεις την πατάτα να το πιάσεις και να το στρίψεις με το χέρι σου και σου την έφερε, ζητώντας να δει ότι έχει γίνει restore η συσκευή.

 

Σε κάθε περίπτωση, όπως είπαν και οι από πάνω, το συγκεκριμένο ζήτημα έχει αναγνωριστεί από την Apple σαν πρόβλημα που προκύπτει μετά από πτώση και όχι σαν γενικό πρόβλημα της συσκευής που μπορεί να προκύψει ανά πάσα στιγμή, συνεπώς δεν καλύπτεται από καμία εγγύηση.

 

Όπως είπα και πριν, μακάρι να βγάλεις άκρη με το δικηγόρο σου, αλλά το θεωρώ απίθανο, εκτός αν μπορέσεις να αποδείξεις ότι η συσκευή δεν έχει λυγίσει (όχι με το μάτι).

 

P.S. Το αόρατο στράβωμα που αναφέρεις στο αρχικό ποστ, προέκυψε σαν αποτέλεσμα της πράξης σου. Δεν το ανακαλύψανε ξαφνικά. Σε είδαν με τα μάτια τους να πιάνεις και να στρεβλώνεις το πάνω μέρος και το εκμεταλλεύτηκαν ώστε να έχουν παραπάνω λόγους να σε απορρίψουν. 

 

P.S.2. Τα σερβις εδώ και η apple γενικά δεν αναφέρουν ποτέ την έννοια ανακατασκευασμένο στις συσκευές αντικατάστασης. Για ψυχολογικούς λόγους (λογικά) τις ονομάζουν πάντα καινούριες.

 

Εσύ σε λίγο θα μου πεις οτι έφταιγα γιατί κράταγα το τηλέφωνο στα χέρια μου. Τι λάθος χειρισμό μιλάς τι έπαιζα playstation και έβγαλα το αυτοκινητο απο τον δρόμο? Οταν αγγίζεις κάτι δημιουργεί πρόβλημα? Πως θα αποδείξει αυτός την βλάβη που προκάλεσε το χέρι μου?άφησα σημάδια? Το χτυπησα και πισω απο την πλάτη να ξεμπλοκάρει. Εκεί τι έχει δημιουργηθεί βαθούλωμα ή το εσπασα κανένα πλευρό; Αυτό ξέχασε να το αναφέρει.χαχαχαχαχα


Τελευταία επεξεργασία από: realme, 13/01/2018 - 00:30


#71   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:32

Ούτε θα το χτυπούσα εγώ προσωπικά. Δικιά μου γνώμη είναι και έτσι κάνω πάντα είναι να το παίζω άσχετος έως χαζός και όχι ειδικός. Τέλος πάντων κινήσου σε άλλη εταιρία π.χ. document και ας αφήσει το istorm

Πηρα το ΝΟΚΙΑ 8 σημερα που ειχε και τρελη τιμή και καταλαβα ο μλκς τόσο καιρό με τι ξεφτιλισμένη συσκευή ήμουν στα χέρια. Για την πλάκα μου τώρα χαλαρα θα το παω μεχρι οπου πάει. Στην τελική θα τους το κάνω και δώρο αν θέλουν για να σκοτώνουν καμια μύγα, έτσι όπως το πανε.



#72   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:34

Οντως περιεργο που το εκανε -_- Εγω στη δικια μου συσκευη ποτε δεν θα το εκανα παντως

Ρε θα με τρελάνετε ολοι σας σημερα.ΠΙΟ ΛΥΓΙΣΜΑ ΜΩΡΕ ΜΙΛΑΤΕ; οταν το τηλεκοντρολ σας τελειωνει απο μπαταρια και το χτυπατε λιγο μπας και δουλεψει το κανετε ζημιά? Δεν το εστριψα με ταναλια



#73   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:37

Εσύ σε λίγο θα μου πεις οτι έφταιγα γιατί κράταγα το τηλέφωνο στα χέρια μου. Τι λάθος χειρισμό μιλάς τι έπαιζα playstation και έβγαλα το αυτοκινητο απο τον δρόμο? Οταν αγγίζεις κάτι δημιουργεί πρόβλημα? Πως θα αποδείξει αυτός την βλάβη που προκάλεσε το χέρι μου?άφησα σημάδια? Το χτυπησα και πισω απο την πλάτη να ξεμπλοκάρει. Εκεί τι έχει δημιουργηθεί βαθούλωμα ή το εσπασα κανένα πλευρό; Αυτό ξέχασε να το αναφέρει.χαχαχαχαχα

Σου λέω το απλό, δεν έπρεπε να στρεβλώσεις το κινητό μπροστά στον υπάλληλο του σέρβις (ανεξάρτητα του ποσο απαλά ή δυνατά το έκανες, ανεξαρτήτως του αν εμφανίστηκε κάποιο στράβωμα).

 

Ότι δίκιο και αν είχες το έχασες εκείνη τη στιγμή.

 

Έπρεπε να αφήσεις το κινητό να μη λειτουργεί και ας έβγαζε άκρη μόνος του ο υπάλληλος του σέρβις.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#74   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:37

Πηρα το ΝΟΚΙΑ 8 σημερα που ειχε και τρελη τιμή και καταλαβα ο μλκς τόσο καιρό με τι ξεφτιλισμένη συσκευή ήμουν στα χέρια. Για την πλάκα μου τώρα χαλαρα θα το παω μεχρι οπου πάει. Στην τελική θα τους το κάνω και δώρο αν θέλουν για να σκοτώνουν καμια μύγα, έτσι όπως το πανε.

 Καλά κάνεις, σαν συμβουλή όλοι σου λέμε οτι δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό με το χτύπημα και όχι για να σε μαλώσουμε. Επικοινώνησε με την apple και στείλε πλήρες ιστορικό μαζί με φωτογραφίες, παραλείποντας αυτό με το ελαφρύ χτύπημα. Πες οτι στο κάνει και έχεις θήκη, και γενικά δεν ξέρεις τι να κάνεις διότι είναι τηλέφωνο που χρησιμοποιείς για τη δουλειά σου και αυτή τη στιγμή χάνεις πελάτες και πάει λέγοντας. Ζήτα οριστική λύση στο πρόβλημα σου. Ξεκίνα γενικά σε ήρεμο τόνο.



#75   Slacker

Slacker

    Advanced Member

  • 961 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/01/2018 - 00:45

Ρε παιδιά σόρρυ κιόλας αλλά τι λύση να ζητήσει; Δεν υπάρχει λύση από τη στιγμή που η ίδια η apple το συγκεκριμένο πρόβλημα το αναγνωρίζει σαν κακή χρήση και μάλιστα ουσιαστικά λέει πως σας κάνουμε και χάρη να σας δώσουμε άλλη συσκευή με μόνο 180 ευρώ. Είναι φαύλος κύκλος απλά. Έχουν γίνει στην αμερική 1000άδες μηνύσεις για το συγκεκριμένο πράγμα με αποδείξεις και στοιχεία για το design fault. Δεν υπάρχει σωτηρία και φίλε RealMe θα το τραβήξεις τσάμπα και τσάμπα θα χάσεις χρόνο και ακόμη περισσότερα χρήματα. 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες