To κατάστημα είναι το γνωστό Kaisershop στην Ομόνοια. Σε ότι αφορά το DOA βρίσκω αυτό https://www.kaizersh...IZERSHOPDOA.pdf
D.O.A
Η Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival) σας παρέχεται αν το προϊόν είναι
ελαττωματικό κατά την παραλαβή του. Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει
εντός 7 ημερολογιακών ημερών να ενημερώσετε σχετικά και να επιστραφεί το
προϊόν στο κατάστημα kaizershop.gr (3ης Σεπτεμβρίου 1, Αθήνα,) ώστε να
ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένοservice για τη φύση του ελαττώματος.
Αν αποδειχθεί από το επίσημο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας, ότι το προϊόν
έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή
ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για
αντικατάσταση μπορεί να γίνει και επιστροφή χρημάτων. Αντικατάσταση ΔΕΝ
γίνεται σε περίπτωση αναβάθμισης λογισμικού, αντικατάστασης αποσπώμενων
μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια, κλπ) καθώς και των παρελκομένων
της συσκευασίας (ακουστικά,φορτιστής,κλπ).
Ο χρόνος αναμονής για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει για λόγους
που σχετίζονται με αργίες, καθυστέρηση της αντιπροσωπείας λόγω ελλείψεων
ανταλλακτικών ή μεγάλου φόρτου εργασίας κλπ. Η διαδικασία αυτή προωθείται το
συντομότερο από το κατάστημα,καθώς επιθυμούμε άμεση επίλυση-εξυπηρέτηση.
Σε διαφορετική περίπτωση για την αμεσότητα της ενημέρωσης σας για την
εξέλιξη της επισκευής, μπορείτε να αποστείλετε εσείς τη συσκευή στην
αντιπροσωπεία και να προσκομίσετε/αποστείλετε την επισκευασμένη συσκευή με
την αναφορά επισκευής της επίσημης αντιπροσωπείας σε εμάς, ώστε να γίνει
άμεση αντικατάσταση (Η συσκευή πρέπει να έχει παραδοθεί για επισκευή στην
αντιπροσωπεία εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς-
παραλαβής).
Δεν μου φαίνεται και τόσο DOA με μια πρόχειρη ανάγνωση.