Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα μετά από αλλαγη μπαταρίας σε iPhone 6splus


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Wolf10

Wolf10

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 08/01/2019 - 11:18

Καλημέρα σε όλους σας.

 

Θέλω τη γνώμη σας σε ένα πρόβλημα που προέκυψε μετά από αλλαγή μπαταρίας στο iPhone 6sPlus στο πρόγραμμα που έτρεχε με τα 39 ευρώ.

Πήγα για αλλαγή σε ένα εξουσιοδοτημένο (στο οποίο είμαι -μάλλον ήμουν- πελάτης...) και πολυσυζητημένο στο forum κατάστημα με σκοπό να κρατήσω το τηλέφωνο κανα-δυο χρονάκια ακόμη.

 

Το τηλ μου έχει ένα μικρό σημαδάκι από χτύπημα στο σημείο της υποδοχής των ακουστικών (αν χρειαστεί φώτο, ανεβάζω), χωρίς να επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη λειτουργία του τηλεφώνου ή των ακουστικών.

Πήγα λοιπόν στο κατάστημα, έγινε η αλλαγή όμως κατά την παραλαβή στον έλεγχο που του έκανα, όταν χτυπούσε κλήση και "έμπαινε" η δόνηση, το τηλ έτριζε !!

Τους το ανέφερα αμέσως και μου απάντησαν από το σέρβις ότι είναι από το χτυπηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έκανε πριν και εμφανίστηκε μετά την αλλαγή της μπαταρίας, η απάντησή τους ήταν ότι επειδή ξεμονταρίστηκε η οθόνη!

Στην επόμενη ερώτησή μου, γιατί δεν με ενημέρωσαν πριν την αλλαγή ότι υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα για κάποιο πρόβλημα μετά την αλλαγή, απάντηση δεν πήρα.

 

Προσπαθώ εδώ και αρκετές ημέρες να μιλήσω με την κυρία στην υποδοχή του καταστήματος η οποία πλέον πάντα έχει κόσμο.... και ποτέ δεν "θυμάται¨νε με καλέσει παρά τα αρκετά μηνύματα που έχω αφήσει.

 

Έδω χρειάζομαι τη βοήθειά σας: τί μπορώ να κάνω;

 

Ειλικρινά το τηλ πριν δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Και το Health της μπαταρίας πριν την αλλαγή ήταν στο 87% απλά ήθελα φρέσκια μπαταρία, δυστυχώς...

 

Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά του εν λόγω καταστήματος και δυστυχώς πολύ απογοητευμένος από το service τους...

 

Ευχαριστώ


Τελευταία επεξεργασία από: Wolf10, 08/01/2019 - 11:22


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   karless

karless

    iPH Hero

  • 5.021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 08/01/2019 - 11:53

Στο ίδιο συγκεκριμένο και πολυτιμημενο εξουσιοδοτημένο service,πριν περίπου 2 βδομάδες κατά την διάρκεια αλλαγής μπαταρίας με κόστος 39 ευρώ μου χάλασαν την μητρική πλακέτα σε iPhone X.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: karless, 08/01/2019 - 11:54


#3   delon

delon

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 08/01/2019 - 11:58

παρακαλω  να αναφερετε ποιο ειναι το καταστημα για να ξερουμε δεν θα λετε μονο τα καλα



#4   Franjelisco

Franjelisco

    iPH Enthousiast

  • 364 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:06

υποψιάζομαι document 



#5   delon

delon

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:10

εμενα παει αλλου ο νους μου φιλε μου προσ χαλανδρι μερια και στεναχωρεθηκα γιατι εμενα μου εχουν φερθει καλα δεν ξερω μπορει να εχεις δικιο παντως να ξερεις απο τις απαντησεις σου εδω εχω βοηθηθει πολυ νασαι καλα



#6   citty

citty

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:15

.


Τελευταία επεξεργασία από: citty, 08/01/2019 - 12:15


#7   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1.539 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:24

Από τα συμφραζόμενα κατάλαβα πως είναι η Document. Πριν 2 μήνες περίπου, πριν ακόμη πάρω το XS, είχα το Χ και διαπίστωσα πρόβλημα στο gps, πάω Document και μου το αλλάζουν, μετά από λίγες μέρες διαπιστώνω ξανά το ίδιο πρόβλημα. Προσπαθούσα μια εβδομάδα να επικοινωνήσω με την συγκεκριμένη κυρία και πάντα είχε δουλειά, όσες φορές και να άφησα τα στοιχεία μου για να με καλέσει, δεν το έκανε ποτέ. Αγενής και ειρωνική.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:27

Καλημέρα σε όλους σας.

 

Θέλω τη γνώμη σας σε ένα πρόβλημα που προέκυψε μετά από αλλαγή μπαταρίας στο iPhone 6sPlus στο πρόγραμμα που έτρεχε με τα 39 ευρώ.

Πήγα για αλλαγή σε ένα εξουσιοδοτημένο (στο οποίο είμαι -μάλλον ήμουν- πελάτης...) και πολυσυζητημένο στο forum κατάστημα με σκοπό να κρατήσω το τηλέφωνο κανα-δυο χρονάκια ακόμη.

 

Το τηλ μου έχει ένα μικρό σημαδάκι από χτύπημα στο σημείο της υποδοχής των ακουστικών (αν χρειαστεί φώτο, ανεβάζω), χωρίς να επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη λειτουργία του τηλεφώνου ή των ακουστικών.

Πήγα λοιπόν στο κατάστημα, έγινε η αλλαγή όμως κατά την παραλαβή στον έλεγχο που του έκανα, όταν χτυπούσε κλήση και "έμπαινε" η δόνηση, το τηλ έτριζε !!

Τους το ανέφερα αμέσως και μου απάντησαν από το σέρβις ότι είναι από το χτυπηματάκι και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έκανε πριν και εμφανίστηκε μετά την αλλαγή της μπαταρίας, η απάντησή τους ήταν ότι επειδή ξεμονταρίστηκε η οθόνη!

Στην επόμενη ερώτησή μου, γιατί δεν με ενημέρωσαν πριν την αλλαγή ότι υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα για κάποιο πρόβλημα μετά την αλλαγή, απάντηση δεν πήρα.

 

Προσπαθώ εδώ και αρκετές ημέρες να μιλήσω με την κυρία στην υποδοχή του καταστήματος η οποία πλέον πάντα έχει κόσμο.... και ποτέ δεν "θυμάται¨νε με καλέσει παρά τα αρκετά μηνύματα που έχω αφήσει.

 

Έδω χρειάζομαι τη βοήθειά σας: τί μπορώ να κάνω;

 

Ειλικρινά το τηλ πριν δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Και το Health της μπαταρίας πριν την αλλαγή ήταν στο 87% απλά ήθελα φρέσκια μπαταρία, δυστυχώς...

 

Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά του εν λόγω καταστήματος και δυστυχώς πολύ απογοητευμένος από το service τους...

 

Ευχαριστώ

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας απο εκεί που θα 'χουν και κόσμο.

 

Δεν έπρεπε να το παραλάβεις το τηλ. αφού είχε πρόβλημα.

 

Νομίζω είναι δεδομένο πως έχουν κάνει μακακία στο Service.

 

Μπορείς να πάρεις τηλ. στο Support να ανοίξεις Case και να αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί.

 

Λίγο πιο τραβηγμένο, να σε περάσουν απο εκεί στο Customer Relations αν το ζητήσεις. Απλά εκεί να ξέρεις μιλάνε αγγλικά.

 

Έχουν θέμα μεγάλο στη Document με τη συμπεριφορά και στο πως μιλάνε.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   delon

delon

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:34

συμφωνω απολυτως .......



#10   Franjelisco

Franjelisco

    iPH Enthousiast

  • 364 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:35

Έχουν θέμα μεγάλο στη Document με τη συμπεριφορά και στο πως μιλάνε.

Νικολάκη μου, εσύ πριν λίγο καιρό δεν εκθείαζες την Document για το πόσο επαγγελματίες είναι; 



#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:37

Νικολάκη μου, εσύ πριν λίγο καιρό δεν εκθείαζες την Document για το πόσο επαγγελματίες είναι; 

Τα "Νικολάκη μου" αλλού. Δε με ξέρεις, δε σε ξέρω, τέλος.

 

Μίλησα για τη συμπεριφορά μπροστά. Στα υπόλοιπα ναι, ήταν και είναι επαγγελματίες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   Wolf10

Wolf10

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:39

Δεν θα ήθελα να κατονομάσω το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν κάποιος επιμένει να μάθει, μόνο με pm.

Σκοπός μου δεν είναι ούτε να κακολογήσω αλλά ούτε και κατηγορήσω κάποιον για την εργασία του .

Σκοπός μου είναι να βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημά μου και για αυτό ζητώ τη γνώμη σας.

Σίγουρα λάθη γίνονται και είναι κατανοητό, όμως έχω εστιάσει στην συμπεριφορά τους και κυρίως στο πώς αντιμετωπίζεται μια κατάσταση αφού συμβεί κάποιο πρόβλημα. Δυστυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις φαίνεται ο επαγγελματισμός και ο σεβασμός προς τον πελάτη.



#13   Franjelisco

Franjelisco

    iPH Enthousiast

  • 364 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:42

Τα "Νικολάκη μου" αλλού. Δε με ξέρεις, δε σε ξέρω, τέλος.

 

Μίλησα για τη συμπεριφορά μπροστά. Στα υπόλοιπα ναι, ήταν και είναι επαγγελματίες.

 

Έλα, μην είσαι τόσο αρνητικός..... Μπορεί κάποια στιγμή, κάποτε ..... ;) 

 

Αν εσύ θεωρείς ότι αυτή η customer facing πολιτική συνιστά επαγγελματισμό, εμένα μου περισσεύει. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω. 



#14   delon

delon

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:43

αφου δεν θες να κατονομασεις δεν βοηθας καθολου δεν πειραζει ο καθενας εχει την εμπειρια του σε καθε μαγαζι οι πιο πανω ανεφεραν χωρις να κολησουν ετσι και αλοιως καταλαβαμε



#15   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/01/2019 - 12:45

Έχουν θέμα μεγάλο στη Document με τη συμπεριφορά και στο πως μιλάνε.

Γράφω αυτό και 'συ καταλαβαίνεις πως είναι "επαγγελματισμός". Οκ. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες