iPhone X Εγγύηση Οθόνης
#1
Δημοσίευση 18/01/2019 - 19:32
Η οθόνη εμφανίζει αγνά τα εικονίδια σαν είδωλα το καλύπτει η εγγύηση είναι κάτω από χρόνο
Ad
#2
Δημοσίευση 18/01/2019 - 19:33
#3
Δημοσίευση 18/01/2019 - 20:05
Συνημμένα αρχεία
#4
Δημοσίευση 19/01/2019 - 00:45
Υπήρχε θέμα με το Burn-In στις αρχές πέρυσι με το Χ.
Πήγαινε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα (Document, iSystem, InfoQuest) όπου και θα σου την αντ/στήσουν εκείνη τη στιγμή.
Πιθανόν να χρειαστεί ραντεβού πρώτα, οπότε και να κάνεις ένα τηλ. πρίν πας.
#5
Δημοσίευση 16/02/2019 - 16:34
EΠIΣKEYH : Xxxxxxxxxx
ΠPAΓMATOΠOIHΘHKE AITHMA KAΛYΨHΣ THΣ ΣYΣKEYHΣ ΣTA ΠΛAIΣIA THΣ EΓΓYHΣHΣ (BAΣEI THΣ AΠOΔEIΞHΣ) TO OΠOIO ΔEN EΓINE AΠOΔEKTO AΠO TON KATAΣKEYAΣTH.
ΣYΓKEKPIMENA:
"Declined due to product has been registered to other customer before purchase date"
ANTIKATAΣTAΣH OΘONHΣ: 369 TEΛIKH TIMH. ΠAPAKAΛOYME ENHMEPΩΣTE MAΣ ΣTO 2119991260, SERV.ADMIN@INFO.QUEST.GR
#6
Δημοσίευση 16/02/2019 - 16:35
#7
Δημοσίευση 17/02/2019 - 14:48
απευθύνσου στον πωλητή να καλύψει το κόστος ΕΦ όσον έχεις απόδειξη αγοράς.οι demo συσκευές δεν καλύπτονται από την 2ετια.Εχει αναφερθεί πολλάκις εδώ μέσα .Η συσκευή ήταν Demo
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Δημοσίευση 17/02/2019 - 23:04
Νίκο ΕΦ όσον είναι ενεργοποιημένο πριν την ημερομηνία της απόδειξης αγοράς ,δεν μπορεί να καλυφθεί από τον κατασκευαστή.Απο τη στιγμή που υπάρχει απόδειξη αγοράς, μια χαρά ισχύει η 2ετία.
Μιλάς με τον πωλητή για την εμπορική εγγύηση και ας ψάξει αυτός να σου βρεί λύση.
Συνεπώς όπως προανέφερα ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να το καλύψει
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Δημοσίευση 18/02/2019 - 00:06
Νίκο ΕΦ όσον είναι ενεργοποιημένο πριν την ημερομηνία της απόδειξης αγοράς ,δεν μπορεί να καλυφθεί από τον κατασκευαστή.
Συνεπώς όπως προανέφερα ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να το καλύψει
Για τον πωλητή μίλησα.
Η συσκευή ήταν Demo
Απο τη στιγμή που υπάρχει απόδειξη αγοράς, μια χαρά ισχύει η 2ετία.
Μιλάς με τον πωλητή για την εμπορική εγγύηση και ας ψάξει αυτός να σου βρεί λύση.
Επίσης, γνώριζες πως αγόραζες Demo συσκευή?
#11
Δημοσίευση 18/02/2019 - 10:56
Υπήρχε θέμα με το Burn-In στις αρχές πέρυσι με το Χ.
Πήγαινε σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα (Document, iSystem, InfoQuest) όπου και θα σου την αντ/στήσουν εκείνη τη στιγμή.
Πιθανόν να χρειαστεί ραντεβού πρώτα, οπότε και να κάνεις ένα τηλ. πρίν πας.
ουτε καν απο που προεκυψες οτι υπηρχε θεμα;ισα ισα εχουν καλυμπραριστει κ εχουν δοκιμασθει οτι δεν εχουν τετοιο φαινομενο.
εδω ομως αναφερεται μια συσκευη DEMO.που σημαινει οτι ισως δουλευε συνεχεια οπως η παρακατω που παραθετω.
https://twitter.com/...684648090550273
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες