Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Εσπασε το πλήκτρο αφής σε iphone 8.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
64 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 17/07/2019 - 08:48

00800 4414 5417

Μην ευχαριστείς.

Μίλησε μαζί τους και εδώ είμαστε.

καλημερα,

μιλησα πριν απο λιγο. Οπως ειναι φυσικο διαγνωση απο το τηλεφωνο δεν μπορεσε να γινει.

Ανοιχτηκε υποθεση και με προετρεψε να το στειλω σε εξουσιοδοτημενο για τον ελεγχο. οσον αφορα το ραγισμα του πληκτρου μου ειπε οτι μπορει να διαπιστωθει εαν το ραγισμα ειναι απο εξωτερικη χρηση (ζημια) η απο την ιδια την συσκευη.

καλεσα την document και περιμενω ενημερωση απο εκεινους.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.090 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 17/07/2019 - 09:19

Προφανώς δε θα σου κάνουν έτσι διάγνωση.

 

Σκόπος ήταν να αναφέρεις πως δεν έχει γίνει με δική σου υπαιτιότητα όπως θεώρησαν και έβγαλαν πιο πρίν. Πτώση π.χ.

 

Αν έχει βέβαια δηλωθεί στο GSX η συσκευή απο τους προηγούμενους που σου είπαν για ανακα/σμενο, δε θα αλλάξει κάτι.

 

Μετά να μιλήσεις με το Customer Relations όπως σου είπα.

 

Να 'σαι μόνο προετοιμασμένος γιατί μιλάνε αγγλικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#18   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 17/07/2019 - 11:29

Προφανώς δε θα σου κάνουν έτσι διάγνωση.

 

Σκόπος ήταν να αναφέρεις πως δεν έχει γίνει με δική σου υπαιτιότητα όπως θεώρησαν και έβγαλαν πιο πρίν. Πτώση π.χ.

 

Αν έχει βέβαια δηλωθεί στο GSX η συσκευή απο τους προηγούμενους που σου είπαν για ανακα/σμενο, δε θα αλλάξει κάτι.

 

Μετά να μιλήσεις με το Customer Relations όπως σου είπα.

 

Να 'σαι μόνο προετοιμασμένος γιατί μιλάνε αγγλικά.

Οχι δεν εχει γινει καμμια αναφορα στα στοιχεια της συσκευης.

Οι ερωτησεις εγιναν σε ενημερωτικο επιπεδο.

Μονο στην υποστηριξη μου ζητησαν το μαιλ μου για να ανοιξουν υποθεση.

Φανταζομαι ομως οτι οταν με καλεσουν απο την document θα ζητησουν τον σειριακο της συσκευης η το imei.

Μπορει ετσι μετα απο τηλεφωνικη κουβεντα να δηλωθει κατι τετοιο στο GSX απο αυτους ;

 

Τελευταια ερωτηση.

Εννοεις να ξανακαλεσω στην υποστηριξη και δινοντας το case id να ζητησω να μιλησω με το custommer relations ;



#19   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.090 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 17/07/2019 - 11:43

Οκ. Τότε προχωράς όπως το έχεις ήδη ξεκινήσει.

 

Αν μετά και τον έλεγχο καταλήξουν πως για τον Χ,Ψ λόγο βγαίνει εκτός λόγω δικής σου υπαιτιότητας, τότε μέσω του Support θα ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations όπου και θα εξηγήσεις τι έχει συμβεί.

 

Θεωρώ όπως σου είπα και πιο πίσω, πως τελικά δε θα πληρώσεις κάτι.

 

Υπάρχουν αρκετά παρόμοια περιστατικά τα τελευταία χρόνια.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#20   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 17/07/2019 - 12:04

Οκ. Τότε προχωράς όπως το έχεις ήδη ξεκινήσει.

 

Αν μετά και τον έλεγχο καταλήξουν πως για τον Χ,Ψ λόγο βγαίνει εκτός λόγω δικής σου υπαιτιότητας, τότε μέσω του Support θα ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations όπου και θα εξηγήσεις τι έχει συμβεί.

 

Θεωρώ όπως σου είπα και πιο πίσω, πως τελικά δε θα πληρώσεις κάτι.

 

Υπάρχουν αρκετά παρόμοια περιστατικά τα τελευταία χρόνια.

αρα μονο αφου το στειλω και αναλογως τι απαντηση θα δοθει θα ζητησω να επικοινωνησω με το custommer relations.

Σωστα ;



#21   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.090 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 17/07/2019 - 12:55

Ναι, είναι το επόμενο βήμα.

 

Αυτό εφόσον όπως σου είπα δε μιλάμε για δική σου υπατιότητα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#22   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 18/07/2019 - 09:04

Καλημερα, αρχισαν τα οργανα.

Dokument .... Εφοσον ειναι αγορασμενη με τιμολογιο δεν καλυπτεστε απο την εγγυηση.

στειλτε ομως το παραστατικο αγορας και το ιμει να σας πουμε τι θα γινει.



#23   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.090 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/07/2019 - 09:39

Ναι οκ πες τους και καταγγελία στον ΣτΚ.

 

Bέβαια επειδή μιλάμε για 2ετία, καλό θα ήταν να απευθυνθείς στο πωλητή.

 

Εκτός και αν ο πωλητής είναι η Document.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 18/07/2019 - 09:41

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#24   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.329 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 18/07/2019 - 09:40

Καλημερα, αρχισαν τα οργανα.
Dokument .... Εφοσον ειναι αγορασμενη με τιμολογιο δεν καλυπτεστε απο την εγγυηση.
στειλτε ομως το παραστατικο αγορας και το ιμει να σας πουμε τι θα γινει.

Γιωργο στείλτη εξω σε app store

#25   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 18/07/2019 - 17:37

Γιωργο στείλτη εξω σε app store

Γιαννη θελω να εξαντλησω το ενδεχομενο της δωρεαν αποκαταστασης αφου δεν προκληθηκε με δικη μου υπαιτιοτητα.

Απο την υποστηριξη της apple μου επιβεβαιωσαν παντως την υπαρξη πολλων κρουσματων οπου απο εσωτερικη δυσλειτουργια εχει προκληθει ζημια στο touch id χωρις φυσικα να υπαρχει θεμα πτωσης/θραυσης κτλ.

 

Περα απο τα παραπανω και ανεξαρτητα απο εγγυηση η ινφο αντικαθιστα οθονη και προγραμματιζει το touch id με 189€. Στο apple store κοστιζει 170€ περιπου συν τα εξοδα αποστολης. Αν φτασω στο σημειο να πληρωσω εγω τελικα και αν ισχυουν τα παραπανω η ινφο μαλλον με εξυπηρετει καλυτερα.



#26   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 18/07/2019 - 17:42

Ναι οκ πες τους και καταγγελία στον ΣτΚ.

 

Bέβαια επειδή μιλάμε για 2ετία, καλό θα ήταν να απευθυνθείς στο πωλητή.

 

Εκτός και αν ο πωλητής είναι η Document.

νομιζω πως το κενο νομου η η κακη διατυπωση του, τους δινει την δυνατοτητα της κατα το δοκουν ερμηνειας σχετικα με την διακριση των παραστατικων.

ο πωλητης ηταν η vodafone και στους 11 μηνες λογω προβληματος αντικατασταθηκε η συσκευη απο τον Γερμανο.

ποιος θεωρειται πωλητης ;

ο αρχικος η αυτος που εκανε την αντικατασταση ;

Σε πρωτη φαση εστειλα το χαρτι της αντικαταστασης απο τον Γερμανο και περιμενω νεοτερα.



#27   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 101.090 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/07/2019 - 18:05

Εκεί που έγινε η αγορά και έχεις το παραστατικό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#28   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 18/07/2019 - 18:08

Εκεί που έγινε η αγορά και έχεις το παραστατικό.

ok

αρα η vodafone ειναι ο πωλητης.

θα ενημερωσω για την εξελιξη.



#29   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 20/07/2019 - 10:24

μεχρι στιγμης η document με εχει γραψει κανονικα .....

απο εχθες ειμαι στο περιμενε να με καλεσει σε μιση ωρα η αρμοδια κυρια .......



#30   skiace

skiace

    iPH Contributor

  • 1.675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 21/07/2019 - 18:42

μου εστειλε η document email με link για εντολη επισκευης που πρεπει να συμπληρωθει ηλεκτρονικα πριν την αποστολη της συσκευης.

μου γραφουν .....

 

"Το κινητό σας έχει ελληνική διακίνηση μέσω της Vodafone και βρίσκεται εντός διετίας. 

Υπόχρεος για την κάλυψη αυτής, είναι το κατάστημα που έχετε κάνει την αγορά του προιόντος σας.

 Εμείς θα μπορούσαμε να αιτηθούμε στην Apple την κάλυψή σας εντός διετίας βάσει της ευρωπαικής νομοθεσίας προστασίας καταναλωτή.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για την πιθανή κάλυψη της διετίας του προιόντος, είναι να μην έχει προηγηθεί προηγούμενη επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένo από την Apple Service και να μην υπάρχουν θέματα accidental damages σε αυτό."

 

αυτο σημαινει οτι θα με καλυψουν με επισκευη η αντικατασταση χωρις επιβαρυνση εκ μερους μου ;



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες