Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το custommer relations η υποθεση κλεινει σε βαρος μου.
Εστειλαν φωτο απο την document οπου εκριθη πως ειναι δικη μου η ευθυνη και αρα η συσκευη βγαινει εκτος εγγυησης.
Θα λαβω επικοινωνια απο την document οπου θα υπαρχουν 2 επιλογες πλεον.
Επιστρεφεται η συσκευη με εξοδα δικα και πιθανον επιβαρυνομενος και το κοστος ¨διαγνωσης" του σερβις 25€.
Επισκευαζεται εκει η συσκευη αντικαθιστωντας οθονη και touch id με κοστος 200€.
Το συμπερασμα που εβγαλα παντως ειναι πως για οποιοδηποτε θεμα στην εξωτερικη επιφανεια της συσκευης, κρινεται ως ευθυνη του κατοχου και η συσκευη τιθεται εκτος εγγυησης.
ΥΓ. Να παρατεινω την ταλαιπωρια μου παραλαμβανοντας πισω την συσκευη και στελνοντας την για επισκευη σε αλλο εξουσιοδοτημενο η να τελειωνω εκει ;