Δεν ειχα ποτε το παραμικρο θεμα φιλε. Ψωνιζω χρονια (εχω αγορασει μεχρι και monitor υπολογιστη, apple watch, iphone, mac mini, macbook air, λάμπες hue, και ενα σωρο αλλα gadget) και οτιδηποτε δε μου εχει αρεσει η ηθελα να το επιστρεψω το εχω κανει χωρις καμια ταλαιπωρια. Εχω στειλει δωρα σε φιλους, σε αλλες χωρες, σε αλλες διευθυνσεις, πχ σε Γαλλια, Αγγλια, Αμερικη κτλ. Δε μου εχουν δημιουργησει ποτε προβλημα με καμια μου καρτα. Χρησιμοποιησω μεχρι και τη Revolut. Θα σου συνιστουσα να ξαναδοκιμασεις και με καποια αλλη σου καρτα.
Το προφιλ σου ειναι παλιο; καινουργιο; το εχεις χρησιμοποιησει επιτυχως για αλλη αγορα; Σχετικα με την καρτα σου: μηπως την καταχωρησες και προχωρησες αμεσως στη συναλλαγη;
Παντως με τις fintech ειναι ολα πολυ πιο γρηγορα, ακομα και οι επιστροφες που σου κανει το Amazon οταν σου επιστρεφει χρηματα περνανε πολυ πιο γρηγορα αντι με τις καρτες των τραπεζων και ας τις σνομπαρουν πολλοι που νομιζουν οτι ηταν καλές μονο για τα capital. Εχουν πολλα περισσοτερα θετικα απο τις κλασικες καρτες. Εγω μονο με revolut ψωνιζω πια στα Amazon και ολα κομπλε.
Απο οτι βλεπω δεν υπαρχει κανενας αλλος που να εχει αντιμετωπισει παρομοιο θεμα.
Εχω ατομικο προφιλ χωρις αγορες και εκανα προ διμηνου και επαγγελματικο χωρις να έχω πραγματοποιησει προηγουμενες αγορες.
Ετσι λοιπον ναι καταχωρησα μια πιστωτικη της eurobank και προχωρησα στην πληρωμη του προιοντος. Δημιουργει αυτο καποιου ειδους θεμα ;
Επιπλεον αυτου η εν συνεχεια συμπεριφορα αισχρη.
Ενα τελεσιγραφικο μαιλ να τους σταλουν αοριστως δυσνοητα εγγραφα ταυτοποιησης, πληρης απουσια εναλλακτικων, τροπων πληρωμης, επικοινωνιας, μεχρι και κλειδωμα λογαριασμου.
Αν μεχρι αυριο δεν εχω καποιο νεο τους δεν ασχολουμαι αλλο πλεον μαζι τους.
Sent from my iPad using Tapatalk