Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

AirPods Pro


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2542 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1786   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/04/2021 - 10:21

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις το S/N εδώ και να τσεκάρεις βδομάδα παραγωγής.

 

Το πρόγραμμα αντ/στασης αφορά όσα είναι πρίν τον Οκτώβριο του 2020.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1787   psychology600

psychology600

    iPH newbie

  • 27 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus

Δημοσίευση 30/04/2021 - 10:42

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση θα το τσεκάρω.

#1788   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/04/2021 - 13:45

Μια εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης AirPods Pro και τους service providers στην Ελλάδα.

Έχω AirPods Pro από τον 11ο του 2019, σχεδόν από την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα. Αγορασμένα από μεγάλη αλυσίδα, όχι επίσημο service provider.

Θέμα δεν είχα ποτέ. Ούτε crackling noises, ούτε διαπιστωμένο πρόβλημα στο noise cancellation, ούτε κάτι άλλο. Μόνο ίσως κάτι άκυρες σπάνιες αποσυνδέσεις το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν μπορώ να τις αποδώσω με σιγουριά στα ακουστικά γιατί το ίδιο διάστημα είχα beta λογισμικό στις συσκευές και ένα νέο HomePod mini που ίσως έπαιξαν το ρόλο τους.

Κάπου τον 11ο του 2020 βγαίνει το πρόγραμμα αντικατάστασής τους και, αν και δεν είχα διαπιστώσει το πρόβλημα, ήθελα να τα ελέγξω. Στην τελική ήταν καλή ευκαιρία ανανέωσης της μπαταρίας τους, αν και ακόμα κρατούσε σχεδόν όσο αρχικά.

Συμπληρώνω φόρμα επικοινωνίας service της Document στις 10/12/20. Απάντηση καμία. Lockdown, νέο iPhone 12, πολύ δουλειά, λογικά δε θα το είδαν. Συμπληρώνω πάλι την ίδια φόρμα στις 23/12 μαζί με ένα mail αναφέροντας ότι περιμένω απάντηση στο αίτημα που στάλθηκε μέσω της φόρμας σε περίπτωση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της φόρμας επικοινωνίας. Απάντηση καμία. Ούτε καν ένα μήνα περίπου αργότερα που το επανέλαβα. Λογικά έφταιγε ότι μαζί με τα στοιχεία έστειλα και απόδειξη αγοράς… Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε.

Το θέμα το θυμήθηκα πάλι την προηγούμενη Παρασκευή και σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω. Στέλνω στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας της iSystem και της iStorm. Πήρα απάντηση και από τις δυο εντός 2 ωρών όπου ανέφεραν αναλυτικά τη διαδικασία και το κόστος.

Τη Δευτέρα στέλνω τα ακουστικά στην iSystem. Τα παραλαμβάνουν την Τετάρτη λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης της ACS. Έπρεπε να τα παραλάβουν την Τρίτη. Την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι ελέγχθηκαν και έχουν όντως το πρόβλημα του προγράμματος αντικατάστασης αλλά και πρόβλημα στο noise cancellation ! Δεν το είχα καταλάβει ποτέ, σπάνια το χρησιμοποιώ. Ενημέρωσαν ότι σε 1-2 εργάσιμες θα είχαν ακουστικά αντικατάστασης και αμέσως μετά θα στελνόταν πίσω. Την Πέμπτη με ενημέρωσαν ότι τα παρέλαβαν, τα έλεγξαν για σωστή λειτουργία με τη θήκη και τα στέλνουν πίσω. Τα παρέλαβα σήμερα Παρασκευή, πληρώνοντας συνολικά 10€ ως έξοδα αποστολής.

Με την αντικατάσταση ακουστικών χάνεται ο σειριακός αριθμός από τις πληροφορίες. Εμφανίζεται ως 1 ή ?. Περίεργο μιας και λογικά ο σειριακός θα έπρεπε να αφορούσε όλο το σετ και κυρίως τη θήκη.

#1789   christoss78

christoss78

    iPH Addict

  • 731 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 30/04/2021 - 14:09

Μια εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης AirPods Pro και τους service providers στην Ελλάδα.

Έχω AirPods Pro από τον 11ο του 2019, σχεδόν από την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα. Αγορασμένα από μεγάλη αλυσίδα, όχι επίσημο service provider.

Θέμα δεν είχα ποτέ. Ούτε crackling noises, ούτε διαπιστωμένο πρόβλημα στο noise cancellation, ούτε κάτι άλλο. Μόνο ίσως κάτι άκυρες σπάνιες αποσυνδέσεις το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν μπορώ να τις αποδώσω με σιγουριά στα ακουστικά γιατί το ίδιο διάστημα είχα beta λογισμικό στις συσκευές και ένα νέο HomePod mini που ίσως έπαιξαν το ρόλο τους.

Κάπου τον 11ο του 2020 βγαίνει το πρόγραμμα αντικατάστασής τους και, αν και δεν είχα διαπιστώσει το πρόβλημα, ήθελα να τα ελέγξω. Στην τελική ήταν καλή ευκαιρία ανανέωσης της μπαταρίας τους, αν και ακόμα κρατούσε σχεδόν όσο αρχικά.

Συμπληρώνω φόρμα επικοινωνίας service της Document στις 10/12/20. Απάντηση καμία. Lockdown, νέο iPhone 12, πολύ δουλειά, λογικά δε θα το είδαν. Συμπληρώνω πάλι την ίδια φόρμα στις 23/12 μαζί με ένα mail αναφέροντας ότι περιμένω απάντηση στο αίτημα που στάλθηκε μέσω της φόρμας σε περίπτωση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της φόρμας επικοινωνίας. Απάντηση καμία. Ούτε καν ένα μήνα περίπου αργότερα που το επανέλαβα. Λογικά έφταιγε ότι μαζί με τα στοιχεία έστειλα και απόδειξη αγοράς… Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε.

Το θέμα το θυμήθηκα πάλι την προηγούμενη Παρασκευή και σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω. Στέλνω στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας της iSystem και της iStorm. Πήρα απάντηση και από τις δυο εντός 2 ωρών όπου ανέφεραν αναλυτικά τη διαδικασία και το κόστος.

Τη Δευτέρα στέλνω τα ακουστικά στην iSystem. Τα παραλαμβάνουν την Τετάρτη λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης της ACS. Έπρεπε να τα παραλάβουν την Τρίτη. Την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι ελέγχθηκαν και έχουν όντως το πρόβλημα του προγράμματος αντικατάστασης αλλά και πρόβλημα στο noise cancellation ! Δεν το είχα καταλάβει ποτέ, σπάνια το χρησιμοποιώ. Ενημέρωσαν ότι σε 1-2 εργάσιμες θα είχαν ακουστικά αντικατάστασης και αμέσως μετά θα στελνόταν πίσω. Την Πέμπτη με ενημέρωσαν ότι τα παρέλαβαν, τα έλεγξαν για σωστή λειτουργία με τη θήκη και τα στέλνουν πίσω. Τα παρέλαβα σήμερα Παρασκευή, πληρώνοντας συνολικά 10€ ως έξοδα αποστολής.

Με την αντικατάσταση ακουστικών χάνεται ο σειριακός αριθμός από τις πληροφορίες. Εμφανίζεται ως 1 ή ?. Περίεργο μιας και λογικά ο σειριακός θα έπρεπε να αφορούσε όλο το σετ και κυρίως τη θήκη.

Ότι νά´ναι φίλε πιστεύω ότι με τα airpods pro  πρέπει να έχουνε χάσει την μπάλα!!



#1790   dandri

dandri

    iPH Addict

  • 867 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:06

2 φορες προσπάθησα τίποτα. AirPods 2 

Τελικά αναβαθμίστηκε η version. Δεν τα είχα στο ρεύμα



#1791   dandri

dandri

    iPH Addict

  • 867 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:08

Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε αλλά με το update 3Ε751
μπορείς και απαντάς λέγοντας ''answer''

ps
To είχα παλιά στα Plantronics .... ότι πιο βολικό η απάντηση χωρίς χέρια!!!

Πως γίνεται αυτο ;



#1792   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/04/2021 - 18:52

Μια εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης AirPods Pro και τους service providers στην Ελλάδα.

Έχω AirPods Pro από τον 11ο του 2019, σχεδόν από την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα. Αγορασμένα από μεγάλη αλυσίδα, όχι επίσημο service provider.

Θέμα δεν είχα ποτέ. Ούτε crackling noises, ούτε διαπιστωμένο πρόβλημα στο noise cancellation, ούτε κάτι άλλο. Μόνο ίσως κάτι άκυρες σπάνιες αποσυνδέσεις το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν μπορώ να τις αποδώσω με σιγουριά στα ακουστικά γιατί το ίδιο διάστημα είχα beta λογισμικό στις συσκευές και ένα νέο HomePod mini που ίσως έπαιξαν το ρόλο τους.

Κάπου τον 11ο του 2020 βγαίνει το πρόγραμμα αντικατάστασής τους και, αν και δεν είχα διαπιστώσει το πρόβλημα, ήθελα να τα ελέγξω. Στην τελική ήταν καλή ευκαιρία ανανέωσης της μπαταρίας τους, αν και ακόμα κρατούσε σχεδόν όσο αρχικά.

Συμπληρώνω φόρμα επικοινωνίας service της Document στις 10/12/20. Απάντηση καμία. Lockdown, νέο iPhone 12, πολύ δουλειά, λογικά δε θα το είδαν. Συμπληρώνω πάλι την ίδια φόρμα στις 23/12 μαζί με ένα mail αναφέροντας ότι περιμένω απάντηση στο αίτημα που στάλθηκε μέσω της φόρμας σε περίπτωση που υπήρχε κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της φόρμας επικοινωνίας. Απάντηση καμία. Ούτε καν ένα μήνα περίπου αργότερα που το επανέλαβα. Λογικά έφταιγε ότι μαζί με τα στοιχεία έστειλα και απόδειξη αγοράς… Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε.

Το θέμα το θυμήθηκα πάλι την προηγούμενη Παρασκευή και σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω. Στέλνω στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας της iSystem και της iStorm. Πήρα απάντηση και από τις δυο εντός 2 ωρών όπου ανέφεραν αναλυτικά τη διαδικασία και το κόστος.

Τη Δευτέρα στέλνω τα ακουστικά στην iSystem. Τα παραλαμβάνουν την Τετάρτη λόγω αδικαιολόγητης καθυστέρησης της ACS. Έπρεπε να τα παραλάβουν την Τρίτη. Την ίδια μέρα με ενημερώνουν ότι ελέγχθηκαν και έχουν όντως το πρόβλημα του προγράμματος αντικατάστασης αλλά και πρόβλημα στο noise cancellation ! Δεν το είχα καταλάβει ποτέ, σπάνια το χρησιμοποιώ. Ενημέρωσαν ότι σε 1-2 εργάσιμες θα είχαν ακουστικά αντικατάστασης και αμέσως μετά θα στελνόταν πίσω. Την Πέμπτη με ενημέρωσαν ότι τα παρέλαβαν, τα έλεγξαν για σωστή λειτουργία με τη θήκη και τα στέλνουν πίσω. Τα παρέλαβα σήμερα Παρασκευή, πληρώνοντας συνολικά 10€ ως έξοδα αποστολής.

Με την αντικατάσταση ακουστικών χάνεται ο σειριακός αριθμός από τις πληροφορίες. Εμφανίζεται ως 1 ή ?. Περίεργο μιας και λογικά ο σειριακός θα έπρεπε να αφορούσε όλο το σετ και κυρίως τη θήκη.


Τα AirPods αντικατάστασης ήρθαν με 2D27.

Όσες αναφορές βρήκα με το πρόβλημα του ? ή του 1 στο serial number ανέφεραν ότι ίσως με firmware update ενημερωθεί και ο σειριακός αριθμός αλλά δε βρήκα καμία επιβεβαίωση. Κάποιοι έγραφαν πως το “πρόβλημα” παρέμενε και μετά το firmware update.

Πριν 5 λεπτά εδέησαν να πάρουν την 3Ε751 και τελικά ενημερώθηκε και το serial number.

#1793   paparainbow

paparainbow

    iPH Contributor

  • 1.875 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 01/05/2021 - 01:57

Καλησπερα παιδια. Ta airpods pro μου ενω δουλευουν κανονικα σταματησε να φορτιζει η θηκη με καλωδιο, δν δουλευει το λαμπακι αλλα φορτιζουν ασυρματα, το τηλ τα βλεπει ( και την θηκη) κανονικα. Reset δεν εκανε τπτ. Καμια ιδεα;

legit


#1794   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/05/2021 - 08:10

Να καθαρίσεις την υποδοχή κάτω από την θήκη με οδοντογλυφίδα θα έχει πιάσει αράχνες !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#1795   paparainbow

paparainbow

    iPH Contributor

  • 1.875 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 01/05/2021 - 12:22

Οχι φιλε, καθαρη ειναι, αλλωστε αν ηταν ετσι το λαμπακι θα αναβε στην ασυρματη.

Τελευταία επεξεργασία από: paparainbow, 01/05/2021 - 12:23

legit


#1796   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 01/05/2021 - 13:36

Κάνε Forget, βαλτα στη θήκη τους και κράτα πατημένο το κουμπί για περίπου 30" μέχρι να δεις τη πορτοκαλί λυχνία.

 

Αν δεν αλλάζει κάτι, καλό θα ήταν να δοκιμάσεις με άλλο καλώδιο/αντάπτορα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1797   gRim

gRim

    iPH User

  • 156 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/05/2021 - 16:35

Τα AirPods αντικατάστασης ήρθαν με 2D27.

Όσες αναφορές βρήκα με το πρόβλημα του ? ή του 1 στο serial number ανέφεραν ότι ίσως με firmware update ενημερωθεί και ο σειριακός αριθμός αλλά δε βρήκα καμία επιβεβαίωση. Κάποιοι έγραφαν πως το “πρόβλημα” παρέμενε και μετά το firmware update.

Πριν 5 λεπτά εδέησαν να πάρουν την 3Ε751 και τελικά ενημερώθηκε και το serial number.

Παρατήρησες διαφορά όσον αφορά το ANC τελικά; Σκέφτομαι κι εγώ να στείλω τα δικά μου μήπως βελτιωθεί το noise cancellation αλλά φοβάμαι μήπως με την αντικατάσταση αρχίσω κι έχω άλλα θέματα που αναγέρουν ορισμένα μέλη του φόρουμ.

Τελευταία επεξεργασία από: gRim, 01/05/2021 - 16:36


#1798   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/05/2021 - 17:05

Παρατήρησες διαφορά όσον αφορά το ANC τελικά; Σκέφτομαι κι εγώ να στείλω τα δικά μου μήπως βελτιωθεί το noise cancellation αλλά φοβάμαι μήπως με την αντικατάσταση αρχίσω κι έχω άλλα θέματα που αναγέρουν ορισμένα μέλη του φόρουμ.


ANC σπάνια χρησιμοποιώ. Σχεδόν μόνιμα είναι σε transparency mode. Γι αυτό ίσως δεν είχα καταλάβει ότι είχε πρόβλημα. Αν όντως τελικά είχε, δεν ξέρω πως το ελέγχουν στο service και πόσο αξιόπιστο είναι.

Δοκιμάζοντας το στα καινούργια το ANC δουλεύει μια χαρά, ενώ στο transparency έχω την εντύπωση ότι ο θόρυβος του περιβάλλοντος είναι πιο καθαρός. Ίσως απλώς εντύπωση.

Σχεδόν σίγουρο είναι πως βελτιώθηκε η εμβέλεια, άγνωστο γιατί. Ίσως προβληματικά τα πρώτα χωρίς να το ξέρω, αλλά σε συγκεκριμένα σημεία στο σπίτι που τα προηγούμενα αποσυνδέονταν τα καινούργια παίζουν κανονικά.

Δεν ξέρω τι θέματα έχουν αναφερθεί, αλλά σε αξιόπιστο service provider δε βλέπω το λόγο να μην πας. Το πολύ να χάσεις χρόνο κάνοντας πάνω από μια αλλαγές αν όντως αντικατασταθούν με ελαττωματικά.

#1799   polakis

polakis

    iPH Contributor

  • 1.648 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 02/05/2021 - 21:22

Εμενα ειναι Σεπτεμβρη του 20. Μπορω να τα παω για αντικατασταση document; Οταν μιλαω δυνατα το αριστερο κανει θορυβο σαν να μικροφωνιζει με αλλοιωση.

#1800   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 02/05/2021 - 21:57

Το πρόγραμμα αφορά ακουστικά με ημ/νια κατασκευής πρίν τον Οκτώβριο του '20.

 

Συνεπώς σε καλύπτει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6

0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες