Σε περίπτωση που δεν έχετε ενεργοποιήσει τα Push Notifications, η ταυτοποίηση των συναλλαγών σας θα πραγματοποιείται με τη χρήση ενός επιπλέον στοιχείου, του e-com PIN, ενός 3ψήφιιου αριθμητικού κωδικού τον οποίο θα ορίσετε εσείς και θα πρέπει να θυμάστε.
Για τον ορισμό του e-com PIN - και μόνο την πρώτη φορά - κατά τη διάρκεια της αγοράς, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το ΑΦΜ σας σε ειδικό πεδίο που θα εμφανιστεί και στη συνέχεια ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να ορίσετε το e-com PIN που επιθυμείτε να χρησιμοποιείται για τη συγκεκριμένη κάρτα.
Το e-com PIN θα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον κωδικό που λαμβάνετε μέσω Viber ή SMS, για ακόμη πιο ασφαλή ταυτοποίηση των συναλλαγών σας. Εφόσον και τα 2 πεδία επαληθευθούν, η συναλλαγή θα προχωράει κανονικά προς έγκριση.
αμ δε! Όπως έγραψα πιο πάνω και τον κωδικό (που έρχεται μέσω sms) γράφω σωστά και το ΑΦΜ στο επόμενο πεδίο και όταν πατάω "συνέχεια" για να προxωρήσει, πετάει error "λανθασμένος κωδικός".
Τουλάχιστον τώρα (προς το παρόν) δουλεύει κανονικά το push.
Τελευταία επεξεργασία από: nickvog, 02/02/2022 - 03:14