iPhone SE (2020)
#1
Δημοσίευση 03/10/2021 - 07:42
Το backup στο cloud και το software update δεν τα ολοκληρώνει ποτέ ενώ για το backup σε Dropbox-NAS πρέπει να κάνω αρκετές φορές τη διαδικασία μέχρι να ολοκληρωθεί.
Να υποθέσω ότι κάτι δεν πάει καλά με το storage του κινητού; Να προσπαθήσω για restore με ipsw ή θα μου μείνει στα χέρια και ποιος την ακούει μετά;
Προφανώς και δεν του έχει συμπεριφερθεί και με τον καλύτερο τρόπο όσο το έχει στα χέρια της.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#3
Δημοσίευση 03/10/2021 - 11:26
Πόσο ελεύθερο χώρο έχει η συσκευή?
Γύρω στα 60gb. Είναι το 128gb μοντέλο
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Δημοσίευση 03/10/2021 - 13:46
Πολύ πιθανόν να είναι θέμα και του Backup της συσκευής.
Στη θέση σου θα έκανα ένα Encrypted μέσω iTunes και μετά Restore.
Αν είναι με finder πειράζει;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Δημοσίευση 03/10/2021 - 17:54
Είσαι με Mac, δεν αλλάζει κάτι τότε.
Απλά για την ιστορία. Το δράμα συνεχίστηκε και μετά το restore. Επικοινωνία με Amazon, πακετάκι και επιστροφή. Ελπίζω σε full refund. Τα καλά του Amazon για αγορά που έγινε πριν 16 μήνες
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Δημοσίευση 03/10/2021 - 20:25
Επανέφερες Backup?
Θα μπορούσες μετά το Restore να κάνεις As New και να δεις αν παραμένει το παραπάνω.
As new το έκανα. Το encrypted backup δεν το τελείωνε ποτέ. Έκανε reboot. Κατάφερα να του περάσω την 14.8 και βλέποντας το χάλι επικοινώνησα με Amazon. Η απάντηση ήταν στείλε το πίσω να σε κάνουμε refund (κουλό
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Δημοσίευση 05/10/2021 - 17:37
Τότε μάλλον κάτι γίνεται με το τηλ.
Ευχαριστώ Νικόλα για τις απαντήσεις. Το κινητό ταξιδεύει για Amazon και ελπίζω στο full refund που μου είπαν.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Δημοσίευση 15/10/2021 - 06:32
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Δημοσίευση 15/10/2021 - 09:14
Το refund πιστώθηκε χθες! Οι τύποι είναι απίστευτοι. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι κατάληξη θα είχε το θέμα αν το είχα αγοράσει από Ελλάδα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
amazon.de ? Έχουν τόσο καλό support?
Φαντάζομαι έξοδα αποστολής δικά σου ε?
#14
Δημοσίευση 15/10/2021 - 17:24
amazon.de ? Έχουν τόσο καλό support?
Φαντάζομαι έξοδα αποστολής δικά σου ε?
Amazon.de
Απίθανοι οι τύποι. Μιλάμε για τηλέφωνο που είχε αγοραστεί 1.5 χρόνο πριν.
Για να στείλω το τηλέφωνο μου έδωσαν voucher DHL. Κόστος μηδέν.
Μου έκαναν refund την αξία του τηλεφώνου που πλήρωσα τότε + τα μεταφορικά που είχα πληρώσει τότε
Η μόνη ταλαιπωρία (αν θες να γκρινιάξεις) ήταν που δεν ήρθε η DHL να το πάρει από το σπίτι μου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες