Έχω τα ακουστικά του τίτλου, τα οποία τα είχα παραλάβει από e-shop point 12/07/2022. Ακριβώς έναν χρόνο μετά παρουσιάσε το δεξι ακουστικό κάτι σαν τρίξιμο ή σαν να μπουκώνει ο ήχος. Πήγα από το e-shop point και μου είπαν ότι δεν το αναλαμβάνουν και πρέπει να μιλήσω με την apple. Ισχύει κάτι τέτοιο; Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Τι μπορώ να κάνω;
Πρόβλημα Airpods Pro 1st generation
#1
Δημοσίευση 14/07/2023 - 13:03
Ad
#3
Δημοσίευση 17/07/2023 - 19:47
Δηλαδή είναι το e-shop υπευθυνο για να με καλύψει; Ρωτάω, πειδή μου είπαν να μιλήσω με την apple. Να ξέρω αν είναι υποχρέωσή τους και προσπαθούν να αποφύγουν να κάνουν αυτό που πρέπει.
#5
Δημοσίευση 17/07/2023 - 21:11
Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα ξαναδοκιμάσω στο e-shop και θα ενημερώσω όταν έχω νέα.
#6
Δημοσίευση 22/07/2023 - 15:04
Καλησπέρα καλησπέρα. AirPods 3 γενιάς αγορασμένα 11/2022. Δυστυχως το δεξί ακουστικό έχεις χάσει το 50%του ήχου. Μίλησα κ με apple κ μου είπαν κατευθείαν στο σέρβις. Θα δώσουν καινούργια αντικατάσταση?
σας ευχαριστω.
υγ. Είναι λογικό με φυσιολογική χρήση να κλατάρουν?
#8
Δημοσίευση 01/08/2023 - 18:42
Να ενημερώσω τι έγινε τελικά με τα airpods. Έστειλα mail στο service@e-shop.gr ότι το κατάστημα αρνήθηκε να με εξυπηρετήσουν και μου απάντησαν να τα πάω ξανα και ότι έχει ενημερωθεί το κατάστημα για να τα παραλάβουν. Μετά από μια βδομάδα, μου έστειλαν μήνυμα ότι έχω πιστωτικό στην αξία των airpods. Επειδή δεν έχουν διαθέσιμα πλέον τα airpods, δεν μπορούν να δώσουν τα χρήματα; Πρέπει οπωσδήποτε να πάρω κάτι από'κει;
Τελευταία επεξεργασία από: gbtm, 01/08/2023 - 18:46
#9
Δημοσίευση 04/08/2023 - 11:55
Σε πιστώνει...
Αν δεν θες να το κάνεις χρήση, βρες κάποιον από τον κύκλο σου που να θέλει να ψωνίσει και κάνε "την εξαργύρωση".
Ως κίνηση από πλευράς τους όμως δείχνει ότι φέρθηκαν σωστά.
bit.ly/iPhoneHellas
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες