Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Τρελα! Σχετικα με εγγυηση σε 15promax. Βοηθεια παιδες!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 04/11/2023 - 21:13

Καλησπέρα παιδιά! Ελπιζω ναμστε καλα και σορυ για το γραμμα!
θα σας πω τι συνεβει στην γυναίκα μου. Πριν 25 μέρες αγόρασε iPhone 15 pro max 512 απο public.
Πριν 5 μέρες είχε κάποιες δουλειές στο κέντρο και καθώς έφευγε από μια δημόσια υπηρεσία μπήκε στην τουαλέτα και εκεί έγινε το κακο. Της έπεσε το iphone μέσα στην λεκάνη της τουαλέτας. (Πικρα και βρωμα)
Το κατάλαβε αμέσως ευτυχως και το εβγαλε σε 1 δευτερόλεπτο. Το σκουπησε αμεσως όσο μπορούσε εκείνη την στιγμή. Την πρωτη ώρα δούλευε κανονικά, μετά άρχισε να έχει πρόβλημα το ηχείο. Δηλαδή όταν πήγαινε να πάρει τηλ ή να την πάρουνε έκανε έναν ήχο σαν ελικόπτερο και δεν ακουγότανε τίποτα άλλο μονο αυτος ο ηχος του ελικοπτερου.
Το ίδιο συνεβαινε και όταν τραβούσε βίντεο μέσω ινσταγκραμ. Τα κανονικά βίντεο του κινητού τα τραβούσε μια χαρά. Το πρώτο που έκανε γιατί ετυχε να περνάει, ήταν να σταματήσει σε ενα irepair να της το καθαρίσουνε όσο μπορούσαν εξωτερικα και ειπαν να περιμένει μέχρι την επόμενη μπας και φτιάξει μονο του αλλά να ξέρει πως επίσημα ανταλλακτικά δεν εχουνε εκει και θα πρέπει να περιμένει καθώς και πως φυσικά δεν το καλύπτει η εγγυηση αν το ανοιξουν αυτοι, καθώς μιλάμε για νερό.
στην συνέχεια επικοινώνησε με την apple και εκεί της είπανε ακριβως το ίδιο. Ότι δηλ δεν καλύπτεται από την εγγυηση λόγω νερού και να το βάλει ανάποδα όλο το βράδυ σε ενα στεγνό πανάκι ή για κάποιες ωρες κάπου σε χώρο που να φυσάει λίγος αέρας αλλά όχι σεσουάρ και βλέπουμε..
Μετα από παρότρυνση δίκη μου την επόμενη μέρα επειδή το πρόβλημα συνέχιζε κανονικά, το πήγε και το άφησε στην isystem που εκεί τα παιδιά της είπανε πάλι το ίδιο. Πως δηλαδή θα το εξετάσουνε αλλά επειδή όπως φαίνεται είναι πρόβλημα νερού μεσα στην συσκευη, δεν το καλύπτει η εγγυηση και πως θα την καλέσουνε ξανά όταν το δούνε στο service.
Την επόμενη μέρα την καλούνε και της λένε πως το νερό χάλασε το ηχείο αλλά ευτυχώς δεν προχώρησε πιο βαθειά και δεν πειραξε κάτι άλλο αλλά αναγκαστικά θα πρέπει να αλλάξουνε μαζί με το ηχείο επειδή αυτά πάνε μαζί, ολόκληρη την πλακέτα και την μπαταρία.. και πως δεν χρειάζεται να πληρώσει κάτι γιατί είναι εντός εγγύησης… (το κουφο της υποθεσης αφου απο εκει που ειχε προβλημα απο το νερο, ξαφνικα αλλο προβλημα βρηκαν εντος εγγυησης)
Πηραμε το κινητο απο την isystem και το χαρτι που μας εδωσαν μαζι αναφερει:
«επαφή με υγρό-πρόβλημα στο μικρόφωνο- μετα από διαγνωστικό έλεγχο διαπιστώθηκε το αναφερόμενο πρόβλημα και πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγγησης του πλαισίου (mid system) της συσκευής το οποιο περιλαμβάνει την μητρική πλακέτα, την μπαταρία, το ηχείο , τα μικρόφωνα και το Face ID.”
Η πρωτη μου ερώτηση λοιπόν είναι αφού όλοι στην αρχή μέχρι και η isystem και η apple μας βεβαίωσαν πως αν το κινητό ερθει σε επαφή με το νερό είναι αυτόματα εκτός εγγύησης , μετά πως μπήκε εντός ;
Πως απο εκει που αρχικα ειπαν οτι λογω νερου το κινητο θα αντικατασταθει με κοστος 916 ευρω με καινουργιο (προγραμμα αντικαταστασης) μετα το βαλαν στην εγγυηση και δεν πληρωσαμε τιποτα? (Ευτυχως)
Και δεύτερον εσείς τι θα κανατε; Θα κρατούσατε ενα κινητό που έχει πειραχτεί και εχουνε αλλάξειστην isystem τόσα πράγματα όπως σαν ανέφερα; Να το πουλήσει λέτε ή να το κρατησει; Η εγγυηση του κινητού ισχύει κανονικά και έχει και 3 μήνες από την isystem αλλά η γυναίκα μου το σκεφτεται πολυ γιατί το κινητό ήταν μονο 25 ημερών και έκανε ολόκληρο χειρουργειο 😂

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   PK73

PK73

    iPH newbie

  • 90 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 04/11/2023 - 21:26

Η Apple ουσιαστικά έβαλε χέρι όποτε δεν βλέπω πρόβλημα, θα το κρατούσα προσωπικά.

#3   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 04/11/2023 - 21:37

Η Apple ουσιαστικά έβαλε χέρι όποτε δεν βλέπω πρόβλημα, θα το κρατούσα προσωπικά.


Και εγω για εκει συμβουλεψα. Αλλα ολο το στορυ με την εγγυηση ειναι λιγο τρελα.

Επισης τελικα ειναι αδιαβροχο στο λιγο νερο ή οχι?

#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/11/2023 - 22:44

Καταρχάς ήμουν έτοιμος να σταματήσω στο iRepair (sic) αλλά με έτρωγε να μάθω τη συνέχεια.

Η συσκευές δεν είναι αδιάβροχες, απλά έχουν πιστοποίηση για αντοχή στο νερό.

Για τα υπόλοιπα, απλά πέρασε τα διαγνωστικά και τους ελέγχους και ήταν πολλή τυχερή.

Μετά μια λύση αν δεν είχε γίνει αυτό, θα ήταν να έκανες AppleCare και να πήγαινες με αυτό να σε καλύψουν.


Sent from my Vision Pro using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 04/11/2023 - 22:44

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 04/11/2023 - 22:50

Καταρχάς ήμουν έτοιμος να σταματήσω στο iRepair (sic) αλλά με έτρωγε να μάθω τη συνέχεια.
Η συσκευές δεν είναι αδιάβροχες, απλά έχουν πιστοποίηση για αντοχή στο νερό.
Για τα υπόλοιπα, απλά πέρασε τα διαγνωστικά και τους ελέγχους και ήταν πολλή τυχερή.
Μετά μια λύση αν δεν είχε γίνει αυτό, θα ήταν να έκανες AppleCare και να πήγαινες με αυτό να σε καλύψουν.
Sent from my Vision Pro using Tapatalk


Η απορια μου ειναι η εξης Νικ
Ενω apple και isystem λενε οτι το προβλημα στο ηχειο, που προφανως ξεκινησε μετα την βουτια (δευτερολεπτα βεβαια) στο νερο, δεν το καλυπτουν και της προτειναν να παει σε προγραμμα αντικαταστασης, και προφανως το παμε στην isystem να το δει ο τεχνικος που ακουγοταν ετσι ο ηχος, ξαφνικα μας λενε οτι τα αλλαξαν ολα, χωρις κοστος και μαλιστα σαν να φαινεται οτι δεν ηταν θεμα το νερο αλα καποιο αλλο προβλημα - πχ λαθος στεγανοποιηση που το καλυψαν με την αλλαγη του μισου τηλεφωνου.

Πως δηλ μεσα σε καποιες ωρες, τα 919 ευρω εγιναν καλυψη απο εγγυηση?
Επεσε στο νερο, χαλαει ο ηχος αρα φταιει ο πελατης.
Εκτος αν τελικα οπως ειπα αλλου ηταν το θεμα…

#6   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/11/2023 - 22:56

Έτσι όπως το γράφεις, καταλαβαίνω πως οτι λέγανε πρίν είναι η γνωστή κασέτα περί νερού στη συσκευή.

Το τσέκαραν, πέρασε τον έλεγχο, συνεπώς όλα καλά.


Sent from my Vision Pro using Tapatalk
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#7   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 04/11/2023 - 23:00

Έτσι όπως το γράφεις, καταλαβαίνω πως οτι λέγανε πρίν είναι η γνωστή κασέτα περί νερού στη συσκευή.
Το τσέκαραν, πέρασε τον έλεγχο, συνεπώς όλα καλά.
Sent from my Vision Pro using Tapatalk


Αρα και εσυ καταλαβαινεις οτι το νερο δεν ηταν το προβλημα, αφου περασε τα διαγνωστικα, αλλα καποιο αλλο θεμα που τους οδηγησε να τα αλλαξουν ολα οπως τα περιεγραψα

Το θεμα ειναι θα μπορεσουμε να μαθουμε τι ειχε τελικα και εγινε ολη αυτη η εγχειρηση?
Ή το κανουν γαργαρα?

Και τελος Νικ το κραταμε τελικα ή το στελνουμε?

Ευχαριστω Νικολα

#8   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 05/11/2023 - 00:22

Όχι, εγώ καταλαβαίνω πως ήταν στα όρια του επιτρεπτού ή μπορεί και αστοχία της συσκευής.

Για το άλλ δε ξέρω τι να σου πω..

Υποτίθεται πως η αντ/σταση έγινε απο την Apple, οπότε..


Sent from my Vision Pro using Tapatalk
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#9   DrBendova

DrBendova

    iPH User

  • 137 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 05/11/2023 - 06:05

Εφόσον η αλλαγή έγινε από επίσημο service δεν θα ανησυχούσα. Ίσως να είχε και κανένα άλλο θεματάκι όπως αναφέρθηκε. Όποτε μου χρειάστηκε η i-System πάντως είχα θετική εμπειρία.



#10   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 05/11/2023 - 07:00

Όχι, εγώ καταλαβαίνω πως ήταν στα όρια του επιτρεπτού ή μπορεί και αστοχία της συσκευής.
Για το άλλ δε ξέρω τι να σου πω..
Υποτίθεται πως η αντ/σταση έγινε απο την Apple, οπότε..
Sent from my Vision Pro using Tapatalk


Οποτε το ξεχναμε και προχωραμε και να μην το πολυψαχνουμε

Απλα λογικο να με τρωει η περιεργια τι προβλημα ειχε τελικα

Καλημερα Νικ!

#11   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 05/11/2023 - 07:02

Εφόσον η αλλαγή έγινε από επίσημο service δεν θα ανησυχούσα. Ίσως να είχε και κανένα άλλο θεματάκι όπως αναφέρθηκε. Όποτε μου χρειάστηκε η i-System πάντως είχα θετική εμπειρία.


Και εγω isystem και document μονο!
Κατι istorm μακρια και irepair ουτε απεξω

Μακαρι να ειναι ετσι και να μην βγει τιποτε αλλο

Καλημερα Dr!

#12   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 05/11/2023 - 08:01

Το πρόβλημα προφανώς και προήλθε από το νερό, απλώς, ευτυχώς για εσάς, λόγω του λίγου χρόνου που παρέμεινε στο νερό δεν άφησε «σημάδια» ώστε αυτό να αποδεικνύεται στο σέρβις και να ακυρώνει την εγγύηση.

Και προς τιμή τους οι τεχνικοί, αν και δεν είχαν κάτι να χάσουν, το αντίθετο, παρά την παραδοχή σας, την παρέβλεψαν μιας και αυτή δεν επιβεβαιωνόταν από τον έλεγχο της συσκευής.

#13   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 05/11/2023 - 08:09

Το πρόβλημα προφανώς και προήλθε από το νερό, απλώς, ευτυχώς για εσάς, λόγω του λίγου χρόνου που παρέμεινε στο νερό δεν άφησε «σημάδια» ώστε αυτό να αποδεικνύεται στο σέρβις και να ακυρώνει την εγγύηση.
Και προς τιμή τους οι τεχνικοί, αν και δεν είχαν κάτι να χάσουν, το αντίθετο, παρά την παραδοχή σας, την παρέβλεψαν μιας και αυτή δεν επιβεβαιωνόταν από τον έλεγχο της συσκευής.


Ναι οκ εννοειτε το νερο ηταν η αφορμη.
Αλλα και παλι αν δεν αφησε σημαδια οπως λες γιατι τα αλλαξαν ολα μεσα?

#14   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 05/11/2023 - 08:14

Ναι οκ εννοειτε το νερο ηταν η αφορμη.
Αλλα και παλι αν δεν αφησε σημαδια οπως λες γιατι τα αλλαξαν ολα μεσα?


Γιατί όπως σου απάντησαν όλα αυτά πάνε μαζί.

Είτε μπορούσαν να το περάσουν στην εγγύηση είτε όχι, τα ίδια πράματα θα άλλαζαν.

#15   vagfilippo

vagfilippo

    iPH Elite Poster

  • 2.277 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 05/11/2023 - 08:21

Γιατί όπως σου απάντησαν όλα αυτά πάνε μαζί.
Είτε μπορούσαν να το περάσουν στην εγγύηση είτε όχι, τα ίδια πράματα θα άλλαζαν.


Μαζι σου σε αυτο που λες. Και ξερω οτι ολα αυτα πανε μαζι. Απλα πως τα αλλαζεις ολα, με αιτια το νερο του πελατη σε ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ τηλεφωνο και ενω αρχικα ειπανε οτι παει για αντικατασταση με κοστος 919 ευρω, στο τελος τα αλλαζουν ολα δωρεαν.
Επισης ποσο αξιοπιστο θα ειναι τωρα το τηλεφωνο που ανοιχτηκε?

Εκει ειναι το θεμα μας. Το κραταμε σαν να μην εγινε τιποτα.?

Ευχαριστω

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες