Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Ελαττωματικά Ακουστικά (iPhone 3G)


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   karotaki

karotaki

    iPH Addict

  • 685 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 27/04/2009 - 02:26

  Παιδια εμενα μου συνεβη το εξης παντως.... χαλασαν τα ακουστικα μου απο το iphone και πηγα στο applestore της Νεας Υορκης επειδη ετυχε να ειμαι εκει!
Παω στον υπαλληλο εκει περα και του λεω οτι εχω προβλημα με τα ακουστικα και δεν μπαινουν στο κινητο!(κατι ειχε γινει, δεν καταλαβα πως το εκανα,και τα ακουστικα ειχαν βγαλει ενα εξωγκοματακι στο καρφι με αποτελεσμα να μην μπαινουν καν στην υποδοχη!)
Μου παιρνει τα ακουστικα τοτε το παιδι και σε ενα λεπτο μου φερνει ολοκαινουρια!
                                  Εννοειται χωρις να πληρωσω τιποτα!
Το πιο περιεργο απ'ολα μαλιστα ειναι (τουλαχιστον για μας εδω στην ελλαδα) οτι ουτε καν με ρωτησε απο που εχω παρει το κινητο 'η αν εχω καποια αποδειξη μαζι μου! (το κινητο ηταν αγορασμενο απο την ελλαδα!)
  Και συνεχιζω............τα ακουστικα αυτα ηταν απο τη μαμα τους προβληματικα! Το αριστερο ακουστικο εκανε απο την πρωτη στιγμη που το πηρα ενα συνεχη θορυβο! Κατι σαν βζβζζζζ  :PP
Το πηγα λοιπον αμεσως στην Vodafone, απ'οπου το πηρα, και αφου περασε μια βδομαδα περιπου μεχρι να το τεσταρουν και να περασει απο εξονυχιστικο ελεγχο και ατελειωτα τεστ εφτασε η ωρα που πηγα στο μαγαζι για να ακουσω τα αποτελεσματα..........'λυπαμαι δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!Αν θελετε ομως μπορειτε να αγορασετε καινουρια!Εχουμε!!'
  Νομιζω, λοιπον, οτι και εμεις ευθυνομαστε για τον τροπο που μας συμπεριφερονται εδω στην ελλαδα και πρεπει να ξυπνησουμε σαν καταναλωτες!Η βασικη διαφορα απ'οτι μπορεσα να διαπιστωσω με εξω ειναι οτι εκει σεβονται τον πελατη και τον εχουν αναγκη!Και οχι το αντιθετο που κανουμε εδω και παρακαλαμε για να μας αλλαξουν ενα καλωδιο 'η ενα προβληματικο ρουχο!
    Αυτο ηθελα να πω απλα γιατι ειμαι σιγουρος οτι ολοι εχουμε πεσει 'η θα πεσουμε σε ενα προβληματικο προιον αργα 'η γρηγορα...............

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   aC3

aC3

    iPH Contributor

  • 1.199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:_aC3_

Δημοσίευση 29/04/2009 - 15:06

Quote

Να αναφέρω απλά ότι η εγγύηση της Vodafone ισχύει για 1 χρόνο από την αγορά του iPhone. Σε περίπτωση αντικατάστασης συσκευής η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται για 1 χρόνο επιπλέον αλλά συνεχίζει να ισχύει βάσει της αγοράς της πρώτης συσκευής. Αν δηλαδή κάποιος λόγω ελλατώματος αντικαταστήσει το κινητό του τον 8ο πχ μήνα, η δεύτερη συσκευή θα έχει εγγύηση 4 μήνες!!!...  Μην προσπαθήσετε να καταλάβετε την λογική τους, είναι απλά αδύνατον... Και κάτι άλλο! H Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει ελλατωματική συσκευή με άλλη ΟΧΙ καινούρια αλλά Factory Refurbished (δηλαδή συσκευή που είχε ήδη επιστραφεί και επισκευαστεί στην Apple). Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί η καινούρια του (εδώ γελάμε) συσκευή αντικατάστασης ήρθε σε ζελατίνα?

Το πρώτο που λές είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό...
Δηλαδή τι, εγώ θα έπαιρνα ένα iPhone και θα το πήγαινα στον 11ο μήνα και θα ζητούσα αντικατάσταση, και θα το έκανα αυτό κάθε χρόνο παίρνοντας καινούργιο?
Και το άλλο πάλι σωστό είναι και δεν καταλαβαίνω τι σε πειράζει... τα ξαναφτιάχνουν σαν καινούργια και τα ξαναπουλάνε/δίνουν σε αντικαταστάσεις.

#18   rally170hp

rally170hp

    iPH Addict

  • 1.174 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:Rally170hp

Δημοσίευση 29/04/2009 - 15:21

παντως εμενα οταν μου ηρθε η συσκευη απο αντικατασταση δεν ηταν σε ζελατινα.ηταν οπως ηταν η πρωτη που πηρα μαζι με το κουτι.ολοκαινουργια.το λεω αυτο γιατι εβγαλα τις ταινιες που εχει.κατι λουριδες.

#19   teo_le

teo_le

    iPH newbie

  • 69 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/04/2009 - 16:08

Quote

Quote

Να αναφέρω απλά ότι η εγγύηση της Vodafone ισχύει για 1 χρόνο από την αγορά του iPhone. Σε περίπτωση αντικατάστασης συσκευής η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται για 1 χρόνο επιπλέον αλλά συνεχίζει να ισχύει βάσει της αγοράς της πρώτης συσκευής. Αν δηλαδή κάποιος λόγω ελλατώματος αντικαταστήσει το κινητό του τον 8ο πχ μήνα, η δεύτερη συσκευή θα έχει εγγύηση 4 μήνες!!!...  Μην προσπαθήσετε να καταλάβετε την λογική τους, είναι απλά αδύνατον... Και κάτι άλλο! H Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει ελλατωματική συσκευή με άλλη ΟΧΙ καινούρια αλλά Factory Refurbished (δηλαδή συσκευή που είχε ήδη επιστραφεί και επισκευαστεί στην Apple). Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί η καινούρια του (εδώ γελάμε) συσκευή αντικατάστασης ήρθε σε ζελατίνα?


Το πρώτο που λές είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό...

Δηλαδή τι, εγώ θα έπαιρνα ένα iPhone και θα το πήγαινα στον 11ο μήνα και θα ζητούσα αντικατάσταση, και θα το έκανα αυτό κάθε χρόνο παίρνοντας καινούργιο?

Και το άλλο πάλι σωστό είναι και δεν καταλαβαίνω τι σε πειράζει... τα ξαναφτιάχνουν σαν καινούργια και τα ξαναπουλάνε/δίνουν σε αντικαταστάσεις.


Με το να μην απαιτούμε το κάτι παραπάνω (από την κάθε Vodafone) έχουμε καταφέρει να επικρατεί η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη Ελλάδα σε σχέση με εγγυήσεις κλπ. Μαύρα χάλια δηλαδή. Και όσο αρκούμαστε σε αυτό, αυτό θα έχουμε!
Το παράδειγμά σου είναι μάλλον ατυχές. Ποιος μίλησε για αντικατάσταση στον 11ο μήνα και χωρίς λόγο  ???(αυτό εννοείς). Αν η συσκευή όντως παρουσίαζε πρόβλημα ΣΑΦΩΣ και θα έπρεπε να αντικατασταθεί και να ανανεωθεί η εγγύηση εξ'ολοκλήρου αφού η δεύτερη συσκευή είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προϊόν. Και όλα αυτά όχι στον 11ο μήνα αλλά στην 364η ημέρα της εγγύησης! Η νομοθεσία αυτό ακριβώς προβλέπει... Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμβαίνει με όλους τους υπόλοιπους αλλά όχι με τη Vodafone ???.
Όσον αφορά στο δεύτερο απλά δεν γουστάρω να παίρνω το iPhone με το καμένο pixel που επέστρεψε το αμερικανάκι και η Apple απλά το έβαλε σε καινούριο "κουτί". Και μη μου πεις ότι δεν το κάνουν...

Φιλικά πάντα :)


#20   aC3

aC3

    iPH Contributor

  • 1.199 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:_aC3_

Δημοσίευση 29/04/2009 - 16:18

Θέλω με όνομα μια εταιρία που σου δίνει 1-2 χρόνια εγγύηση και άμα σου κάνει αντικατάσταση σου ανανεώνει την εγγύηση... Σε οποιαδίποτε χώρα. Αυτό είναι απλά παράλογο και κλεψιά από μέρος του καταναλωτή.
Για το 2ο δεν ισχύει, τα στέλνουν στην Apple, τα φτιάχνουν και μετά στα δίνουν. Κανείς που πήρε iPhone σε ζελατίνα δεν  είχε κάποιο πρόβλημα.

#21   teo_le

teo_le

    iPH newbie

  • 69 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/04/2009 - 11:27

Quote

Θέλω με όνομα μια εταιρία που σου δίνει 1-2 χρόνια εγγύηση και άμα σου κάνει αντικατάσταση σου ανανεώνει την εγγύηση... Σε οποιαδήποτε χώρα. Αυτό είναι απλά παράλογο και κλεψιά από μέρος του καταναλωτή.

Για το 2ο δεν ισχύει, τα στέλνουν στην Apple, τα φτιάχνουν και μετά στα δίνουν. Κανείς που πήρε iPhone σε ζελατίνα δεν  είχε κάποιο πρόβλημα.


Nokia, 2 χρόνια εγγύηση. Είχα το 6600, στον 8ο - 9ο μήνα παρουσίασε πρόβλημα, επειδή δεν διορθωνόταν μου το αντικατέστησαν και μου ΑΝΑΝΕΩΣΑΝ την εγγύηση. Χωρίς γκρίνιες... Όταν μάλιστα το δεύτερο χρειάστηκε ένα ανταλλακτικό στο πληκτρολόγιο μου το επιδιόρθωσαν δίνοντάς μου ΕΠΙΠΛΕΟΝ εγγύηση που αφορούσε μόνο στο ανταλλακτικό. Η κλεψιά που προκύπτει από τα παραπάνω?? Όσον αφορά στο δεύτερο μην παίρνεις και όρκο...
Τέλος πάντων, για να μη χαλάμε και το θέμα του ανθρώπου, κάνε τον κόπο να διαβάζεις προσεκτικά τα ΦΕΚ περί προστασίας του καταναλωτή για να δεις τι ισχύει και με τι έχεις συμβιβαστεί... Ούτε εγώ τα ήξερα, απλά (δυστυχώς) χρειάστηκε να τα μάθω :-\




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες