Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Review] " TAP DISC "


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
142 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 31/08/2010 - 09:39

Να μερικά:...

Λίγο dev'ing ερώτηση..

Cocos2D ή άλλο?

Αυτό μόνο! :D

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   userX

userX

    iPH Member

  • 245 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:teopless

Δημοσίευση 31/08/2010 - 09:41

Το παιχνίδι είναι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!!!Αλλά δυστυχώς μερικά ηχητικά εφέ είναι άθλια...

#18   JohnHasio

JohnHasio

    iPH Contributor

  • 1.268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:09

Κυκλοφόρησε η πρώτη αναβάθμιση του παιχνιδιού..

What's New In Version 1.0.1

Bug Fix release. Bugs fixed :

  • Larger more readable letters in GameOver stats.
  • Fixed challenge backgrounds appearing black in certain hardware and iOS combinations (thanks goes to LordGek of Touch Arcade forums for reporting this one).
  • Ghosts would not stop screaming, if ghost sound was playing exactly at challenge end.
  • In extremely isolated cases blue collectors would not appear for the remaining of the game after some very specific sequence of events
  • When in kids mode and inside a moving wall challenge, saving the game (by pressing home button or by incoming call) would result to the balls being invisible for the remainder of the challenge when restoring the game session. The game would go on normally after the challenge time reached zero.
  • Fast tutorial images improved for readability.


#19   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:10

Το παιχνίδι είναι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!!!Αλλά δυστυχώς μερικά ηχητικά εφέ είναι άθλια...


Είσαι ο πρώτος που αναφέρει κάτι τέτοιο σε όλα τα forums που έχει μπει. Εδώ και εξωτερικό.
Έχουμε κάνει τρελλό research για τους ήχους και τους έχουμε προσέξει πολύ.
Έχουμε περάσει ένα φεγγάρι και από το κομμάτι της μουσικής βιομηχανίας οπότε ξέρουμε τι κάνουμε.
Αλλά αν θέλεις πες μας τι δεν σου αρέσει στους ήχους και αν κρίνουμε πως έχεις δίκιο θα το βελτιώσουμε σε άμεσο update.

Σε ευχαριστούμε πολύ που αφιέρωσες λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου φίλε
s

#20   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:13

Κυκλοφόρησε η πρώτη αναβάθμιση του παιχνιδιού..

What's New In Version 1.0.1

Bug Fix release. Bugs fixed :

  • Larger more readable letters in GameOver stats.
  • Fixed challenge backgrounds appearing black in certain hardware and iOS combinations (thanks goes to LordGek of Touch Arcade forums for reporting this one).
  • Ghosts would not stop screaming, if ghost sound was playing exactly at challenge end.
  • In extremely isolated cases blue collectors would not appear for the remaining of the game after some very specific sequence of events
  • When in kids mode and inside a moving wall challenge, saving the game (by pressing home button or by incoming call) would result to the balls being invisible for the remainder of the challenge when restoring the game session. The game would go on normally after the challenge time reached zero.
  • Fast tutorial images improved for readability.


Μας προλάβατε :)

Και τα βασικά στα ελληνικά:

Τα βασικά, είναι πως σε κάποιες συσκευές σε συνδυασμό με κάποια λειτουργικά, δεν εμφανίζονταν σωστά τα φόντα στα challenges (μαύρα φόντα) και στο παιδικό version δεν εμφανίζονταν πουθενά φόντα (πάλι μαύρα φόντα) !
Επίσης φαίνονταν αχνά οι εικόνες στο fast tutorial.

Γιατί συνέβαινε αυτό ?
Έγινε κάποια αλλαγή στο os και δεν προλάβαμε να το τεστάρουμε υπό συγκεκριμμένες συνθήκες. Έπρεπε λοιπόν να γίνουν κάποιες αλλαγές για να είναι συμβατά κάποια σημεία του κώδικα σε σχέση με τις στατικές jpg εικόνες.
Τέλος καλό όλα καλά κι έτσι όσοι τυχόν είχατε το θέμα, τώρα θα σας αρέσει ακόμα περισσότερο.
Ιδίως τα φόντα για το kids !!!

Σας ευχαριστούμε

#21   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:29

Λίγο dev'ing ερώτηση..

Cocos2D ή άλλο?

Αυτό μόνο! :D



Γεια,

Ναι είναι σε cocos 2d v.0.91 αλλά τα physics, το collision detection και γενικά όλο το game loop είναι γραμμένο εκ του μηδενός από εμάς.
Δεν χρησιμοποιήσαμε box2d ή chintmunk διότι πάρα πολύ απλά σε 2G κινητό όταν υπήρχαν πολλά particles στην οθόνη αυτά τα physics engines ρίχναμε το framerate σε μη αποδεκτά επίπεδα.
Γενικά ο προγραμματισμός που έχει γίνει είναι εξαιρετικά πιο περίπλοκος από ότι φαίνεται παίζοντας το παιχνίδι.

Xρησιμοποιώντας μόνο cocos 2d, αυτό το παιχνίδι απλώς δεν φτιάχνεται.

φιλικά
s

#22   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:36

Μια ερωτηση να κανω... Στους ποσους ποντους τερματιζει το καθε mode ή τι πρεπει να κανω για να το τερματισω και στα 3 modes (Περα απο το να σταματησω να εχω κοινωνικη ζωη ;) ).

Επισης καποια στιγμη θα αφαιρεσετε τα δικα σας ονοματα απο τα leaderboards? Ειναι τα δυο δικα σας και κανα δυο beta testers νομιζω? Ειμαι 7ος στο Hard οποτε θελω να νιωσω λιγο καλυτερα... :P


Το παιχνίδι δεν έχει ταβάνι.Δεν τερματίζει με την γνωστή έννοια.
Είναι τόσο integrated που κάποιος το πρώτο level το τελειώνει με 1500 και άλλος με -200 (παίζει κι αυτό :).
Το εύκολο θα το τελειώσει ένας καλός παίκτης γύρω στους 8.000 επειδή σε σταματάει σε κάποια πίστα και σου λέει πως είσαι έτοιμος για το πραγματικό παιχνίδι τώρα :)

Τελειώνει μόνο στο NORMAL και στο HARD με τρελλές εκπλήξεις αλλά δεν πρέπει να πω άλλα νομίζω...

Τα ονόματά μας γιατί να αφαιρεθούν ?
Προσπαθήστε απλά να μας περάσετε και να εξαφανιστούν κάποια στιγμή !

Φιλικά
s

#23   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 11:54

Κατέβασα και εγώ το παιχνίδι. Η αλήθεια είναι οτι κανά δύο φορές που έπαιξα μόνο και μόνο για να το δοκιμάσω μου φάνηκε αρκετά δύσκολο!!! Μάλλον είναι θέμα συνήθειας. Θα επανέλθω σε προσπάθειες μετά την εξεταστική γιατί τώρα τα κεφάλια μέσα!!!

Πάντως είναι πολύ ωραίο το παιχνίδι, με όμορφα γραφικά και gameplay που καθηλώνει! Μόνο μια παρατήρηση, πιστεύω έχετε πολλά logos στην αρχή μέχρι να ξεκινήσει :P


Ε αυτό δεν συγκαταλέγεται σε bug report ελπίζουμε :)
Έχει ένα loading screen, το logo της ομάδας, το logo του παιχνιδιού και το logo της πατέντας που δημιουργήσαμε και την αποκαλούμε "Brain Update Technology".

Όμως επειδή βλέπω πως έχεις humour πάρε tips:

Tips
1. Κάθε φορά που μαζεύεις 5 δίσκους στη σειρά ανεξαρτήτου χρώματος, εμφανίζεται ένα τυχαίο bonus όπως ποδόσφαιρο, μπιλιάρδο, πύραυλος, slow down του εχθρικού δίσκου, κλπ.
2. Αν πάρεις 10 στη σειρά, ακινητοποιείς τον εχθρικό δίσκο για 15”. Υπάρχουν σήματα στο πάνω μέρος της οθόνης που σου δείχνουν πόσους δίσκους έχεις πάρει στη σειρά κάθε στιγμή.

Οι άσπροι δίσκοι δίνουν 10Πόντους, οι πορτοκαλί 15Π και οι κόκκινοι 20Π.

3. Πραγματοποιήστε combos. Έτσι παίρνετε γρήγορα πόντους.

Τα combos:
- Τρεις πορτοκαλί δίσκοι στη σειρά δίνουν 15+15+15+40 έξτρα πόντους για το combo + δέκα λευκούς (εύκολους δηλαδή) επόμενος δίσκους. Κάθε πορτοκαλί που μαζεύεις μετά (στη σειρά εννοείται) δίνει 15Π(η αξία του πορτοκαλί δίσκου) + 20Π (επιβράβευση που δεν έσπασες τη σειρά)
- Άσπρος > Πορτοκαλί > Κόκκινος, δίνει 10+15+20 +60 έξτρα πόντους. + απελευθέρωση bonus ζωής στο stage.
- Τρεις κόκκινοι στη σειρά +20+20+20 +60 + απελευθέρωση τυχαίου bonus στο stage. Κάθε κόκκινος που μαζεύεις μετά (στη σειρά εννοείται) δίνει 20Π(η αξία του κόκκινου δίσκου) + 30Π (επιβράβευση που δεν έσπασες τη σειρά).
- Πολλοί δίσκοι με ένα συλλέκτη. Αν καταφέρεις να βάλεις δυο δίσκους σε ένα συλλέκτη παίρνεις την αξία των δίσκων + 20Π. Αν βάλεις τρεις παίρνεις την αξία των δίσκων + 60Π !
4. Το μεγάλο μυστικό. Αν καταφέρεις να φτάσεις στο τελικό stage του παιχνιδιού ξεκινάει το κυνήγι του μεγάλου bonus...

--------------------------------------------------------------

Αν θες να μάθεις γρήγορα το παιχνίδι δοκίμασε τα παρακάτω:

Παίξε μερικούς γύρους στο εύκολο για αρχή.
Ξέχνα τα bonus (πες πως δεν υπάρχουν) και μην τα κυνηγάς γιατί σου αποσπούν την προσοχή.

Συγκεντρώσου στη συλλογή των απλών δίσκων και στον ρυθμό με τον οποίο ο συλλέκτης που δημιουργείς (κάθε φορά που αγγίζεις την οθόνη) αλλάζει χρώμα.
Ο ρυθμός είναι πάντα ίδιος οπότε κάποια στιγμή το αφομοιώνεις.
Αυτό είναι το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ στο παιχνίδι.
Αν εξοικειωθείς με αυτό και με τις ταχύτητες των δίσκων, είσαι έτοιμος να το απολαύσεις.

Προσπάθησε να μαζεύεις πορτοκαλί δίσκους που είναι μέσης δυσκολίας.

Ύστερα παίξε στο normal mode αλλά ακόμα μην δίνεις σημασία στους bonus δίσκους.
Όταν αρχίσεις να μαζεύεις τους δίσκους με κάποια σχετική ευκολία (θέλει κάποιες ώρες εξάσκησης στην αρχή) τότε είσαι έτοιμος και το ξέρεις.

Αν θες να εξασκηθείς στους κόκκινους, παίξε στο hard mode που εμφανίζει κόκκινους συχνότερα ή άφηνε τους δίσκους να συγκρούονται και να γίνονται κόκκινοι στα άλλα modes πριν προσπαθήσεις να τους μαζέψεις.

Προειδοποιήθηκες όμως. Το hard mode για νέο παίκτη είναι αυτοκτονία. Προς το παρόν παίξε εκεί μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους αλλιώς θα απογοητευθείς από τον βαθμό δυσκολίας του.
5. Όταν συμβεί αυτό που λέμε Αναβάθμιση μυαλού, αν τώρα σου αρέσει κάπως το παιχνίδι, τότε ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ !

6. Το παιδικό mode δεν έχει πολύ σχέση με το standard γιατί οι δίσκοι ύστερα από λίγο γυρίζουν στην αρχική τους κατάσταση για να είναι ευκολότερο το παιχνίδι. Οπότε μην κολήσεις εκεί και νομίζεις πως κάνεις καμιά σοβαρή εξάσκηση παρόλο που θα μπεις στο νόημα. Είναι για τετράχρονους !

7. Για καλή εξάσκηση πήγαινε στο exhaustive (+interactive) tutorial.
Τα βήματα 14-15 είναι Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ χωρίς παρεμβολές από bonuses.
Παίξε εκεί ξανά και ξανά (έχει δυνατότητα next kai prev)
Θα δεις πως όταν ξαναπαίξεις, θα είσαι πολύ καλύτερος. Έχεις εξοικιωθεί με τις αλλαγές χρωμάτων του συλλέκτη και τις ταχύτητες των δίσκων ώστε να υπολογίζεις το κατάλληλο σημείο που θα τοποθετείς τον συλλέκτη.

Φιλικά
s

#24   BHacker

BHacker

    iPH Enthousiast

  • 580 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:07

Απλά καταπληκτικό παιχνίδι, ιδιαίτερα το Concept αλλά και η φοβερή υλοποιήση του.
Είναι με διαφορά ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στο AppStore.

#25   mikexs

mikexs

    iPH Master

  • 5.694 μηνύματα
  • Twitter:@mikexst
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 31/08/2010 - 12:08

Το παιχνίδι δεν έχει ταβάνι.Δεν τερματίζει με την γνωστή έννοια.
Είναι τόσο integrated που κάποιος το πρώτο level το τελειώνει με 1500 και άλλος με -200 (παίζει κι αυτό :).
Το εύκολο θα το τελειώσει ένας καλός παίκτης γύρω στους 8.000 επειδή σε σταματάει σε κάποια πίστα και σου λέει πως είσαι έτοιμος για το πραγματικό παιχνίδι τώρα :)

Τελειώνει μόνο στο NORMAL και στο HARD με τρελλές εκπλήξεις αλλά δεν πρέπει να πω άλλα νομίζω...

Τα ονόματά μας γιατί να αφαιρεθούν ?
Προσπαθήστε απλά να μας περάσετε και να εξαφανιστούν κάποια στιγμή !

Φιλικά
s


Τα σκορ που εχετε κανει τοσους μηνες ειναι εξωφρενικα υψηλα και ισως καποιοι παιχτες αποθαρυνονται... Αλλα anyway, μπορουν να μεινουν εκει για reference... ;)
Επισης αυτα τα combos. Εχω κανει πολλες φορες καποια αυτα... αλλα πως το επιβεβαιωνω? Οταν χασω βγαζω screenshot τα statistics που εμφανιζονται?
Επισης να μου ξεκαθαρισετε και κατι...

ΒΡΑΒΕΙΟ 3
$200
Στον πρώτο παίκτη που θα πετύχει 5 από κάθε combo σε ένα παιχνίδι NORMAL ή HARD
τα combos είναι:
- 3 κόκκινες,
- 3 πορτοκαλί,
- άπρο / πορτοκαλί / κόκκινο (ΤΡΙΚΟΛΟΡΕ) και
- 10 στη σειρά


Δηλαδη χρειαζεται καποιος να εχει σε ενα και μονο παιχνιδι 20 combos (5 x 4)? Λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?

Τελευταία επεξεργασία από: mikexs, 31/08/2010 - 12:08


#26   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 14:21

Πολύ ενδιαφέρον τα "behind the scenes" παραπάνω!!
Δείχνει ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν είναι μια γρήγορη προχειροδουλειά, αλλά ένα καλοδουλεμένο project που απασχόλησε αρκετούς ανθρώπους και σίγουρα χρειάστηκαν ατελείωτες ώρες δουλειάς!!


Και λίγα λες...
Θα το αναλύσουμε κάποια στιγμή αλλά ίσως δεν είναι του παρόντος.

Πάντως έρχονται τρελές αναβαθμίσεις αν υποστηριχτούμε λίγο και πάει καλά έξω.

Φιλικά
s

#27   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 14:40

Τα σκορ που εχετε κανει τοσους μηνες ειναι εξωφρενικα υψηλα και ισως καποιοι παιχτες αποθαρυνονται... Αλλα anyway, μπορουν να μεινουν εκει για reference... ;)
Επισης αυτα τα combos. Εχω κανει πολλες φορες καποια αυτα... αλλα πως το επιβεβαιωνω? Οταν χασω βγαζω screenshot τα statistics που εμφανιζονται?
Επισης να μου ξεκαθαρισετε και κατι...

ΒΡΑΒΕΙΟ 3
$200
Στον πρώτο παίκτη που θα πετύχει 5 από κάθε combo σε ένα παιχνίδι NORMAL ή HARD
τα combos είναι:
- 3 κόκκινες,
- 3 πορτοκαλί,
- άπρο / πορτοκαλί / κόκκινο (ΤΡΙΚΟΛΟΡΕ) και
- 10 στη σειρά


Δηλαδη χρειαζεται καποιος να εχει σε ενα και μονο παιχνιδι 20 combos (5 x 4)? Λιγο δυσκολο δεν ειναι αυτο?


ΜΟΝΟ VIDEO σε αυτό.
Έχουμε σκεφτεί ένα σύστημα που δεν θα χρειάζεται πιθανώς video απόδειξη πουθενά, αλλά μέχρι να ολοκληρωθεί και να τεσταριστεί θέλει λίγο χρόνο.

Μέχρι τότε ισχύουν οι κανόνες που έχουμε. Και μόλις ολκληρωθεί η ψηφοφορία εδώ και σε ένα ακόμη μεγάλο forum τoy εξωτερικού, θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για τον κανόνα του video.

Thanks
s

#28   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 15:10

Απλά καταπληκτικό παιχνίδι, ιδιαίτερα το Concept αλλά και η φοβερή υλοποιήση του.
Είναι με διαφορά ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στο AppStore.


!Τι να πω τώρα. Υπερβολικό το σχόλιο.
Μήπως είσαι μακρινός συγγενής μας ?

Έχει παιχνιδάρες στο iTunes.
Αλλά κατά γενική ομολογία είναι από τα καλά στο είδος του (που το είδος του δεν υπάρχει και ελπίζω μη μας σκίσουν στην αντιγραφή τίποτα μεγαλοκαρχαρίες).

Σε ευχαριστούμε πολύ φίλε
s

#29   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 230 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/08/2010 - 23:58

Μια υποσημείωση.

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΕΙΡΕΣ !!!
Μόνο με τον δείκτη και προσπαθήστε να σημαδεύετε και να υπολογίζετε σωστά τις ταχύτητες σε σχέση με τις αλλαγές χρωμάτων.

Φιλικά
s

#30   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 01/09/2010 - 09:39

Γεια,

Ναι είναι σε cocos 2d v.0.91 αλλά τα physics, το collision detection και γενικά όλο το game loop είναι γραμμένο εκ του μηδενός από εμάς.
Δεν χρησιμοποιήσαμε box2d ή chintmunk διότι πάρα πολύ απλά σε 2G κινητό όταν υπήρχαν πολλά particles στην οθόνη αυτά τα physics engines ρίχναμε το framerate σε μη αποδεκτά επίπεδα.
Γενικά ο προγραμματισμός που έχει γίνει είναι εξαιρετικά πιο περίπλοκος από ότι φαίνεται παίζοντας το παιχνίδι.

Xρησιμοποιώντας μόνο cocos 2d, αυτό το παιχνίδι απλώς δεν φτιάχνεται.

φιλικά
s

Thanx καλή συνέχεια και επιτυχία παιδιά!




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες