Το iAd έκανε το ντεμπούτο του, αρχικά στις ΗΠΑ, την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους και αναμένεται να καταλάβει το 21% της αγοράς εκθρονίζοντας την Google (AdMob) από το 27% στο 21% και τη Microsoft από το 10% στο 7%.
Αντίστοιχα, η Yahoo! θα πέσει στο 9%, η Espoo (Nokia) θα πέσει στο 2% και η Millennia Media θα ανέβει στο 11%

Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι η αγορά των διαφημίσεων σε smartphone αυξάνει ραγδαία πέρα από τις προβλέψεις των ειδικών και είναι λογικό να μοιραστεί η «πίτα» σε πολλούς. Επίσης, νέοι παίχτες θα ανταγωνιστούν όπως η νέα προσπάθεια της Sony Ericsson αλλά και -όπως όλα δείχνουν- η RIM.