Νέα αναφορά από το Bloomberg βασισμένο σε έρευνα της IDC υποδεικνύει ότι η πλατφόρμα iAd θα καταλάβει το 21% της αγοράς των διαφημίσεων σε φορητές συσκευές μέχρι το τέλος του χρόνου.
Το iAd έκανε το ντεμπούτο του, αρχικά στις ΗΠΑ, την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους και αναμένεται να καταλάβει το 21% της αγοράς εκθρονίζοντας την Google (AdMob) από το 27% στο 21% και τη Microsoft από το 10% στο 7%.
Αντίστοιχα, η Yahoo! θα πέσει στο 9%, η Espoo (Nokia) θα πέσει στο 2% και η Millennia Media θα ανέβει στο 11%
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι η αγορά των διαφημίσεων σε smartphone αυξάνει ραγδαία πέρα από τις προβλέψεις των ειδικών και είναι λογικό να μοιραστεί η «πίτα» σε πολλούς. Επίσης, νέοι παίχτες θα ανταγωνιστούν όπως η νέα προσπάθεια της Sony Ericsson αλλά και -όπως όλα δείχνουν- η RIM.
To iAd κερδίζει έδαφος έναντι της Google, Microsoft, κά
Από
sepsis
, 27/09/2010 18:58
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα
Ad
#2
Δημοσίευση 27/09/2010 - 21:14
ρε παιδιά, εγώ γιατί δεν έχω πετύχει σε καμία free εφαρμογή μου αυτό το περίφημο iAd που κερδίζει έδαφος έναντι της google, microsoft κά;
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες