Κουμπάκι Silence
#31
Δημοσίευση 10/10/2008 - 11:06
συνέχισε με πάθος, περιμένουμε τα νέα σου!
Ad
#32
Δημοσίευση 10/10/2008 - 13:29
#33
Δημοσίευση 10/10/2008 - 14:25
#34
Δημοσίευση 13/10/2008 - 19:11
Μου είπαν να περιμένω τηλεφώνημα από τη Vodafone και ότι αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου εντός 48 ωρών, να τους ειδοποιήσω. Προσέθεσαν, βέβαια, ότι δεν θα πρέπει να έχει προκληθεί από πέσιμο η βλάβη και ελπίζω ο τεχνικός της V-Services να μην κάνει καμιά στραβή και του 'πέσει' το iPhone γιατί τότε θα τους φάω ζωντανούς...
Αναμείνατε στις οθόνες σας!
#35
Δημοσίευση 13/10/2008 - 19:17
#36
Δημοσίευση 13/10/2008 - 19:23
#37
Δημοσίευση 13/10/2008 - 20:48
#38
Δημοσίευση 13/10/2008 - 20:49
Quote
απο ποιον?
#39
Δημοσίευση 17/10/2008 - 15:48
Εκτός αυτού, με πήραν τηλέφωνο από το τμήμα παραπόνων της εταιρείας (με υπάλληλο του οποίου είχα μιλήσει την περασμένη εβδομάδα χωρίς να βρω το δίκιο μου) για να μου πουν ότι "όλα καλά και αντίο σας".
Εκεί δεν κρατήθηκα και εξέφρασα την απορία πότε και με ποια διαδικασία θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω αν είχα δεχθεί να πληρώσω τα €268 που μου ζητούσαν.
Ρώτησα επίσης πώς προτίθεται η Vodafone αφ'ενός να μου ζητήσει εμπράκτως συγγνώμη για την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση στην οποία με υπέβαλε και αφ'ετέρου να με ευχαριστήσει για το ότι -πλέον- γνωρίζουν τί καλύπτεται από την εγγύηση και τί όχι (τους έστειλε σχετικό υπόμνημα η Apple) και δεν θα ταλαιπωρήσουν άδικα άλλους πελάτες τους στο μέλλον.
Απάντηση ουσιαστική δεν έλαβα, απόδειξη του ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να γίνουμε Ευρωπαίοι και να αρχίσουμε να αντμετωπίζουμε τον καταναλωτή όχι σαν πορτοφόλι και καχύποπτα αλλά ως τον λόγο για τον οποίο υφίσταται η επιχείρηση.
Θα καταχραστώ του ηλεκτρονικού αυτού βήματος μία ακόμη φορά, κι συγκεκριμένα όταν πάρω στα χέρια μου την καινούργια συσκευή (η οποία, σημειωτέον, έρχεται 'γυμνή', χωρίς κουτί, φορτιστή ή ακουστικά...) όταν πάω στο κατάστημα στην Αθήνα, από την Κέρκυρα όπου διαμένω μόνιμα! Τα συμπεράσματα δικά σας...
#40
Δημοσίευση 17/10/2008 - 15:56
Ο Ελληνας οτι τον συμφερει!!
Σωστος?
#41
Δημοσίευση 17/10/2008 - 16:03
Όλα αυτά αποτελούν ακόμα ένα παράδειγμα ότι στην Ψωροκώσταινα πρέπει ακόμα να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Μην το βάζετε κάτω, πάντως και μην υποχωρείτε!
#42
Δημοσίευση 17/10/2008 - 23:30
Το Ελαδισταν με εκφραζει πιο πολυ.
Συγχαρητηρια Interpreter, αυτο που εκανες ειναι αυτο που καθε καταναλωτης θα επρεπε να κανει και ειδικα στην Ελλαδα οπου καθημερηνως καταπατουνται τα δικαιωματα μας σαν να τους χρωσταμε. Αν ηταν μονο η Vodafone το προβλημα θα ημασταν ολοι μια χαρα αλλα οι περισσοτεροι καταστηματαρχες και εταιριες δεν γνωριζουν τι θα πει εξυπηρετηση πελατη.
Παραδειγμα απο τα πιο απλα και καθημερινά. Η μητερα μου τις προαλλες πηγε supermarket και η κοπελα στο ταμειο χτυπησε το ιδιο προιον 5 φορες καταλαθος αντι για 1. Οταν η μητερα μου το πηρε ειδηση (αφου ειχε φτασει σπιτι) πηγε πισω να ζητησει τα λεφτα, παραδεχθηκαν το λαθος τους αλλα την ενημερωσαν πως δεν μπορουν να της δωσουν το ποσο σε μετρητα αλλα μονο να αγορασει προιοντα ιδιας αξιας για να καλυψει την διαφορα. Με τι δικαιωμα οι μπουρτζομπαστουνοβλαχοι την βαζουν στην διαδικασια αυτη; Και παει στα κομματια τα 15-20 ευρω αλλα ειναι τα λεφτα του πελατη και οχι δικα σου φιλαρακι!
Το δικαιωμα να μας συμπεριφερονται ετσι κατα ενα μεγαλο ποσοστο τους το δινουμε και εμεις οι ιδιοι που δεν εναντιονωμαστε και δεν τους κανουμε την ζωη μαυρη σε καθε αδικια. Εχουμε πολλα σκοτουρες ως πολιτες αυτης της χωρας και βγαζουμε το χτικιο για τα πιο απλα πραγματα αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να αφησουμε την κατασταση ετσι - ακομα και αν μας κουραζει.
#43
Δημοσίευση 18/10/2008 - 00:25
Quote
Το Ελαδισταν με εκφραζει πιο πολυ.
Συγχαρητηρια Interpreter, αυτο που εκανες ειναι αυτο που καθε καταναλωτης θα επρεπε να κανει και ειδικα στην Ελλαδα οπου καθημερηνως καταπατουνται τα δικαιωματα μας σαν να τους χρωσταμε. Αν ηταν μονο η Vodafone το προβλημα θα ημασταν ολοι μια χαρα αλλα οι περισσοτεροι καταστηματαρχες και εταιριες δεν γνωριζουν τι θα πει εξυπηρετηση πελατη.
Παραδειγμα απο τα πιο απλα και καθημερινά. Η μητερα μου τις προαλλες πηγε supermarket και η κοπελα στο ταμειο χτυπησε το ιδιο προιον 5 φορες καταλαθος αντι για 1. Οταν η μητερα μου το πηρε ειδηση (αφου ειχε φτασει σπιτι) πηγε πισω να ζητησει τα λεφτα, παραδεχθηκαν το λαθος τους αλλα την ενημερωσαν πως δεν μπορουν να της δωσουν το ποσο σε μετρητα αλλα μονο να αγορασει προιοντα ιδιας αξιας για να καλυψει την διαφορα. Με τι δικαιωμα οι μπουρτζομπαστουνοβλαχοι την βαζουν στην διαδικασια αυτη; Και παει στα κομματια τα 15-20 ευρω αλλα ειναι τα λεφτα του πελατη και οχι δικα σου φιλαρακι!
Το δικαιωμα να μας συμπεριφερονται ετσι κατα ενα μεγαλο ποσοστο τους το δινουμε και εμεις οι ιδιοι που δεν εναντιονωμαστε και δεν τους κανουμε την ζωη μαυρη σε καθε αδικια. Εχουμε πολλα σκοτουρες ως πολιτες αυτης της χωρας και βγαζουμε το χτικιο για τα πιο απλα πραγματα αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να αφησουμε την κατασταση ετσι - ακομα και αν μας κουραζει.
ΠΕΣΤΑ ΠΕΣΤΑ απου μπορουν μας κλεβου ΔΛΔ ΠΑΝΤΟΥ
Α ρε Ελλαδα οπου και να παω με πληγωνεις
#44
Δημοσίευση 22/10/2008 - 11:34
Το ερώτημά μου τώρα είναι το εξής (και το ποστάρω εδώ γιατί δεν μπορώ να φανταστώ σε ποια κατηγορία εμπίπτει): δεδομένου ότι η καινούργια συσκευή έχει άλλο IMEI, αφ'ενός αν πρέπει να το δηλώσω στο iTunes account μου (και αν ναι, πώς και αφ'ετέρου πώς στην ευχή θα κάνω restore το backup που έχω πάρει από το παλιό μου (jailbroken) ίΦωνο.
#45
Δημοσίευση 22/10/2008 - 12:10
Quote
χεχεχε δεν μπορουσα να αντισταθω. θα το λεω ετσι απο δω και περα.
Δεν νομιζω να εχεις κανενα προβλημα να βαλεις το καινουριο iPhone στο ιδιο account και να να κανεις και restore. Διορθωστε με αν κανω λαθος.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες