αυτα που λεει ο Craig Hockenberry ισχυουν για μεσαιες/μεγαλες εταιριες που κανουν αναπτυξη software.
πανω κατω τα ιδια ισχυουν σε οποιαδηποτε σοβαρη εταιρια ανεξαρτητως πλατφορμας αναπτυξης.
πιστευω οτι αν καποιος εχει μια καλη ιδεα και προλαβει να την παρουσιασει πρωτος τοτε σιγουρα κατι θα βγαλει.
μην ξεχναμε ολες αυτες τις ιστοριες με διαφορους ανεξαρτητους developers που εβγαλαν λεφτα υλοποιοντας την ιδεα τους
χωρις να εχουν απο πισω τους μεγαλες εταιριες.
αυτα πανω-κατω συζηταγαμε και με τα παιδια απο την GreatApps που εβγαλαν το iSteam.
εριξαν τρελα ξενυχτια και ετρεξαν πολυ για promotions για να καταφερουν να "σπρωξουν" την ιδεα τους.
ουτε λεφτα ειχαν απο πισω, ουτε φοβερο εξοπλισμο, ουτε μεγαλους σπονσορες και δειτε που εφτασαν τωρα...
το κακο ειναι οτι πλεον ειναι δυσκολο να καταφερει μια εφαρμογη να ανεβει και να φανει σε ολο αυτο το χαμο που γινεται
με τα χιλιαδες apps που μας κατακλυζουν.
αληθεια, ολοι αυτοι οι πολιτικοι που νοιαζονται για την αναπτυξη και την τεχνολογια τι εχουν κανει για να προσελκυσουν
τους νεους στον προγραματισμο? ειδατε κανενα ελληνικο πανεπιστημιο να προσφερει τιποτα σχετικο με αναπτυξη εφαρμογων για iphone, android, meego? ξερετε ποσο δυσκολο/ευκολο ειναι να ανοιξεις μια ατομικη η μικρη εταιρια software?
στο εξωτερικο βλεπετε δεν εχουν τετοια προβληματα...
sorry που σας ζαλισα πρωινιατικα με το μπλα-μπλα μου...παω πισω στον κωδικα μου :-)
Φίλε καλά κάνεις και λες "πιστεύω" γιατί είσαι μακρυά από την αλήθεια δυστυχώς.
Το isteam (δεν είμαι αυτός που θα το κρίνει σε ποιότητα) βγήκε σε καιρό που η Apple διαφήμιζε το iphone. Ο νοών νοείτο.
Τους ξαναείδες πουθενά τους φίλους που το έφτιαξαν ? Τοσα λεφτά πήρανε και τόση δημοσιότητα.
Δεν μπορέσανε να φτιάξουν κάτι ακόμη καλύτερο ?
Οι καλύτεροι πελάτες της είμαστε οι developers.
Βλέπωντας τέτοια success stories οι υπόλοιποι devs πέσανε με τα μούτρα να βγάλουν εύκολο χρήμα και κάποιοι το κατάφεραν.
Γι`αυτό το appstore έχει γεμίσει με βλακείες και δεν μαζεύεται με τίποτα. 300.000 εφαρμογές. Χάος.
Πλέον τέλος. Η πρωτότυπη ιδέα μπορεί να είναι και αρνητικός παράγοντας όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό.
Αυτά τα γράφω από πρώτο χέρι.
Φτιάξαμε το NoMercy (entertainment app).
Σαχλαμαρίτσα, αστείο για κάποιους, καλοσχεδιασμένο όμως με πολύ πράμα από πίσω σε επίπεδο εργατωρών και μοναδικό όταν βγήκε στο appstore.
Programming, graphic design, sound design, φωτογραφήσεις, photoshop, video clip.
6 μήνες δουλειά.
Κριτικές. Από μέτριες εώς πολύ καλές.
Αποτέλεσμα σε κέρδη. Άστο καλύτερα.
Φτιάξαμε το Tap Disc (παιχνίδι).
Πρωτόγνωρο σαν ιδέα / gameplay και εθιστικότατο.
Καλοσχεδιασμένο άπειρες ώρες δουλειάς (programming, design, videos κλπ).
8 μήνες δουλειά.
Κριτικές στο εξωτερικό ?
Δείτε εδώ:
http://www.tapdiscga...m/press_gr.html
Αποτέλεσμα σε κέρδη. Άστο καλύτερα.
Είναι ακόμη εν μέσω καμπάνιας αλλά τι άλλο να γράψουν ?
...It's that simple. Yet it is also dastardly hard and very addictive. Tap Disc is a marvel. - T3 magazine (UK)
...casual gamers will absolutely love. - APP ADVICE (US)
...highly innovative game play. - iAPP (TW)
...and one of the most original experiences on the iPhone right now. - GAMEZEBO (US)
...is the first of its kind we've come across - APPSPY (US)
...Tap Disc is an action game unlike many of the run, gun, explode, and pay for hooker loving action games - THE PORTABLE GAMER (US)
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά πλέον.
Φυσικά για ένα όνειρο ζούμε και όλα είναι πιθανά αλλά "έφτιαξα app το ανέβασα και έγινα πλούσιος..." ξανασκέψου το.
Φιλικά
s - Legal Radiation team