Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πόσο κοστίζει η ανάπτυξη ενός iPhone app;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 11:48

αυτα που λεει ο Craig Hockenberry ισχυουν για μεσαιες/μεγαλες εταιριες που κανουν αναπτυξη software.
πανω κατω τα ιδια ισχυουν σε οποιαδηποτε σοβαρη εταιρια ανεξαρτητως πλατφορμας αναπτυξης.

πιστευω οτι αν καποιος εχει μια καλη ιδεα και προλαβει να την παρουσιασει πρωτος τοτε σιγουρα κατι θα βγαλει.
μην ξεχναμε ολες αυτες τις ιστοριες με διαφορους ανεξαρτητους developers που εβγαλαν λεφτα υλοποιοντας την ιδεα τους
χωρις να εχουν απο πισω τους μεγαλες εταιριες.

αυτα πανω-κατω συζηταγαμε και με τα παιδια απο την GreatApps που εβγαλαν το iSteam.
εριξαν τρελα ξενυχτια και ετρεξαν πολυ για promotions για να καταφερουν να "σπρωξουν" την ιδεα τους.
ουτε λεφτα ειχαν απο πισω, ουτε φοβερο εξοπλισμο, ουτε μεγαλους σπονσορες και δειτε που εφτασαν τωρα...

το κακο ειναι οτι πλεον ειναι δυσκολο να καταφερει μια εφαρμογη να ανεβει και να φανει σε ολο αυτο το χαμο που γινεται
με τα χιλιαδες apps που μας κατακλυζουν.

αληθεια, ολοι αυτοι οι πολιτικοι που νοιαζονται για την αναπτυξη και την τεχνολογια τι εχουν κανει για να προσελκυσουν
τους νεους στον προγραματισμο? ειδατε κανενα ελληνικο πανεπιστημιο να προσφερει τιποτα σχετικο με αναπτυξη εφαρμογων για iphone, android, meego? ξερετε ποσο δυσκολο/ευκολο ειναι να ανοιξεις μια ατομικη η μικρη εταιρια software?

στο εξωτερικο βλεπετε δεν εχουν τετοια προβληματα...


sorry που σας ζαλισα πρωινιατικα με το μπλα-μπλα μου...παω πισω στον κωδικα μου :-)


Φίλε καλά κάνεις και λες "πιστεύω" γιατί είσαι μακρυά από την αλήθεια δυστυχώς.

Το isteam (δεν είμαι αυτός που θα το κρίνει σε ποιότητα) βγήκε σε καιρό που η Apple διαφήμιζε το iphone. Ο νοών νοείτο.
Τους ξαναείδες πουθενά τους φίλους που το έφτιαξαν ? Τοσα λεφτά πήρανε και τόση δημοσιότητα.
Δεν μπορέσανε να φτιάξουν κάτι ακόμη καλύτερο ?
Οι καλύτεροι πελάτες της είμαστε οι developers.
Βλέπωντας τέτοια success stories οι υπόλοιποι devs πέσανε με τα μούτρα να βγάλουν εύκολο χρήμα και κάποιοι το κατάφεραν.
Γι`αυτό το appstore έχει γεμίσει με βλακείες και δεν μαζεύεται με τίποτα. 300.000 εφαρμογές. Χάος.

Πλέον τέλος. Η πρωτότυπη ιδέα μπορεί να είναι και αρνητικός παράγοντας όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό.

Αυτά τα γράφω από πρώτο χέρι.

Φτιάξαμε το NoMercy (entertainment app).
Σαχλαμαρίτσα, αστείο για κάποιους, καλοσχεδιασμένο όμως με πολύ πράμα από πίσω σε επίπεδο εργατωρών και μοναδικό όταν βγήκε στο appstore.
Programming, graphic design, sound design, φωτογραφήσεις, photoshop, video clip.
6 μήνες δουλειά.
Κριτικές. Από μέτριες εώς πολύ καλές.
Αποτέλεσμα σε κέρδη. Άστο καλύτερα.

Φτιάξαμε το Tap Disc (παιχνίδι).
Πρωτόγνωρο σαν ιδέα / gameplay και εθιστικότατο.
Καλοσχεδιασμένο άπειρες ώρες δουλειάς (programming, design, videos κλπ).
8 μήνες δουλειά.
Κριτικές στο εξωτερικό ?
Δείτε εδώ:
http://www.tapdiscga...m/press_gr.html
Αποτέλεσμα σε κέρδη. Άστο καλύτερα.
Είναι ακόμη εν μέσω καμπάνιας αλλά τι άλλο να γράψουν ?

...It's that simple. Yet it is also dastardly hard and very addictive. Tap Disc is a marvel. - T3 magazine (UK)
...casual gamers will absolutely love. - APP ADVICE (US)
...highly innovative game play. - iAPP (TW)
...and one of the most original experiences on the iPhone right now. - GAMEZEBO (US)
...is the first of its kind we've come across - APPSPY (US)
...Tap Disc is an action game unlike many of the run, gun, explode, and pay for hooker loving action games - THE PORTABLE GAMER (US)

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά πλέον.
Φυσικά για ένα όνειρο ζούμε και όλα είναι πιθανά αλλά "έφτιαξα app το ανέβασα και έγινα πλούσιος..." ξανασκέψου το.

Φιλικά
s - Legal Radiation team

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   jolinaras

jolinaras

    iPH User

  • 197 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 11:56

Αφού τα rates που λένε είναι τρελά (τουλάχιστον για τα Ελληνικά δεδομένα, αλλά πιστεύω και γενικότερα).

150$ την ώρα είναι την μέρα (10 ώρες όπως λέει το άρθρο) είναι 1.500 $ την μέρα, άρα με 24 εργάσιμες 36.000$ τον μήνα.

Εγώ δεν ξέρω κανέναν developer που να βγάζει τόσα τον μήνα, και φυσικά δεν ξέρω και εταιρίες που να χρεώνουν τους developers τους πάνω από 10.000$ τον μήνα....


Στην Ελλαδίτσα μας δεν θα βρεις πολλούς (έως καθόλου), αλλά στο εξωτερικό έτσι είναι τα πραγματα.

#18   jolinaras

jolinaras

    iPH User

  • 197 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 12:04

αυτα που λεει ο Craig Hockenberry ισχυουν για μεσαιες/μεγαλες εταιριες που κανουν αναπτυξη software.
πανω κατω τα ιδια ισχυουν σε οποιαδηποτε σοβαρη εταιρια ανεξαρτητως πλατφορμας αναπτυξης.

πιστευω οτι αν καποιος εχει μια καλη ιδεα και προλαβει να την παρουσιασει πρωτος τοτε σιγουρα κατι θα βγαλει.
μην ξεχναμε ολες αυτες τις ιστοριες με διαφορους ανεξαρτητους developers που εβγαλαν λεφτα υλοποιοντας την ιδεα τους
χωρις να εχουν απο πισω τους μεγαλες εταιριες.

αυτα πανω-κατω συζηταγαμε και με τα παιδια απο την GreatApps που εβγαλαν το iSteam.
εριξαν τρελα ξενυχτια και ετρεξαν πολυ για promotions για να καταφερουν να "σπρωξουν" την ιδεα τους.
ουτε λεφτα ειχαν απο πισω, ουτε φοβερο εξοπλισμο, ουτε μεγαλους σπονσορες και δειτε που εφτασαν τωρα...

το κακο ειναι οτι πλεον ειναι δυσκολο να καταφερει μια εφαρμογη να ανεβει και να φανει σε ολο αυτο το χαμο που γινεται
με τα χιλιαδες apps που μας κατακλυζουν.

αληθεια, ολοι αυτοι οι πολιτικοι που νοιαζονται για την αναπτυξη και την τεχνολογια τι εχουν κανει για να προσελκυσουν
τους νεους στον προγραματισμο? ειδατε κανενα ελληνικο πανεπιστημιο να προσφερει τιποτα σχετικο με αναπτυξη εφαρμογων για iphone, android, meego? ξερετε ποσο δυσκολο/ευκολο ειναι να ανοιξεις μια ατομικη η μικρη εταιρια software?

στο εξωτερικο βλεπετε δεν εχουν τετοια προβληματα...


sorry που σας ζαλισα πρωινιατικα με το μπλα-μπλα μου...παω πισω στον κωδικα μου :-)



Μάλλον δεν είδες πως μιλάει για ανταγωνιστικό περιβάλλον και ότι τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και απαιτητικά από ότι στην αρχή. Η GreatApps έκανε κάτι καλό μια φορά και δεν έχω ακούσει να κάνει κάτι καινούργιο ή φοβερό από τότε. Δεν γίνεται να έχεις πρωτοποριακές και μοναδικές ιδέες συνέχεια, πόσες πρωτοπορίες να κάνει πια κάνεις. (Χωρίς παρεξήγηση για τα παιδιά από την GreatApps, δεν θέλω να θίξω ούτε τη δουλειά τους, αλλά ούτε και τις εφαρμογές τους)

Το πρόβλημα είναι πως ο κόσμος δεν έχει καταλάβει πως χρειάζεται πολύ δουλειά για να φτιάξεις ένα πρόγραμμα για οποιαδήποτε πλατφόρμα. Όλοι νομίζουν πως κάθεσαι και σε μια ώρα έχεις φτιάξει αυτό που θες και εντάξει και άντε πάμε παρακάτω. Εεεε όχι δεν είναι έτσι...

Τελευταία επεξεργασία από: jolinaras, 14/10/2010 - 12:06


#19   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 12:37

Μάλλον δεν είδες πως μιλάει για ανταγωνιστικό περιβάλλον και ότι τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και απαιτητικά από ότι στην αρχή. Η GreatApps έκανε κάτι καλό μια φορά και δεν έχω ακούσει να κάνει κάτι καινούργιο ή φοβερό από τότε. Δεν γίνεται να έχεις πρωτοποριακές και μοναδικές ιδέες συνέχεια, πόσες πρωτοπορίες να κάνει πια κάνεις. (Χωρίς παρεξήγηση για τα παιδιά από την GreatApps, δεν θέλω να θίξω ούτε τη δουλειά τους, αλλά ούτε και τις εφαρμογές τους)

Το πρόβλημα είναι πως ο κόσμος δεν έχει καταλάβει πως χρειάζεται πολύ δουλειά για να φτιάξεις ένα πρόγραμμα για οποιαδήποτε πλατφόρμα. Όλοι νομίζουν πως κάθεσαι και σε μια ώρα έχεις φτιάξει αυτό που θες και εντάξει και άντε πάμε παρακάτω. Εεεε όχι δεν είναι έτσι...


Για να έχετε μια εικόνα, το Tap Disc με ελληνικές τιμές εν μέσω κρίσης δεν θα το φτιάχναμε για τρίτους κάτω από 50.000
Ποιος θα τα πλήρωνε ?
Κάποιος με δυνατότητα να το προωθήσει για να βγάλει πολλαπλάσια χρήματα από αυτά που επένδυσε.
Οπότε θα έπρεπε να ξοδέψει 15.000 - 20.000 ακόμη. Εκτός κι αν ήταν ο ίδιος διαφημιστική.

s

#20   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 14/10/2010 - 13:15

Για να έχετε μια εικόνα, το Tap Disc με ελληνικές τιμές εν μέσω κρίσης δεν θα το φτιάχναμε για τρίτους κάτω από 50.000
Ποιος θα τα πλήρωνε ?
Κάποιος με δυνατότητα να το προωθήσει για να βγάλει πολλαπλάσια χρήματα από αυτά που επένδυσε.
Οπότε θα έπρεπε να ξοδέψει 15.000 - 20.000 ακόμη. Εκτός κι αν ήταν ο ίδιος διαφημιστική.



Και αυτή είναι τελικά η ουσία, όσο κι αν προσπαθεί κανείς να εθελοτυφλεί...

Για να το πω πιο απλά χρησιμοποιώντας πρόσφατο παράδειγμα: Την Δευτέρα που μας πέρασε έκανε πρεμιέρα στο Mega το "Νησί". Το πρώτο αυτό επεισόδιο έπιασε τηλεθέαση της τάξης του 65%, φτάνοντας ακόμα και το 75% σε ορισμένες ηλικίες. Τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναγίνει στα Ελληνικά τηλεοπτικά χρονικά: Ελληνική σειρά να κάνει τόσο ντόρο, και μάλιστα να περιμένει ο κόσμος με αγωνία την πρεμιέρα; Ανήκουστο. Δείτε τώρα και το παρασκήνιο: 4 εκατομμύρια ευρώ κόστος παραγωγής, η ακριβότερη Ελληνική παραγωγή ever. Κορυφαίοι επαγγελματίες συντελεστές, από τον σκηνοθέτη μέχρι τους κομπάρσους. Άψογη προώθηση της σειράς σε όλα τα ΜΜΕ, φοβερό Marketing, συνεχής διαφήμιση (και στο εξωτερικό εννοείται). Και το αποτέλεσμα το είδαν όλοι την Δευτέρα το βράδυ. Ούτε και εγώ ξέρω πόσους έχω ακούσει τις τελευταίες 3 μέρες να λένε για το κλάμα που έριξαν στην τελευταία σκηνή του επεισοδίου, όπου ο Μάινας πηγαίνει με τη βάρκα την Λέχου και τον πιτσιρικά απέναντι στο νησί... Και να σκεφτεί κανείς πως μέχρι σήμερα όταν μιλάγαμε για σοβαρές και ποιοτικές τηλεοπτικές παραγωγές, εννοούσαμε μονάχα την "Αίθουσα του Θρόνου", και πάνε 12 χρόνια από τότε.

Γιατί λοιπόν μια εφαρμογή για το iPhone (ή μια εφαρμογή για οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα) να είναι διαφορετική; Επειδή αντί για τηλεοπτική σειρά έχουμε κώδικα; Δεν έχουμε και εδώ μια αρχική ιδέα; δεν έχουμε συντελεστές που εργάζονται για την υλοποίηση της ιδέας; Δεν έχουμε ανθρώπους που εργάζονται για την προώθηση του τελικού προϊόντος; δεν έχουμε μια αγορά για την οποία προορίζεται το προϊόν; Δεν έχουμε ανταγωνισμό; Δεν μιλάμε στην τελική για μια επένδυση σε χρόνο και χρήμα, που εμπεριέχει ταυτόχρονα το ρίσκο της αποτυχίας και την πιθανότητα του κέρδους; Δεν είναι λοιπόν απόλυτα λογικό να μιλάμε για κόστος εφαρμογών στα 50, 100, 200, 300 χιλιάδες ευρώ, από την στιγμή που ο στόχος είναι η παγκόσμια αγορά του iPhone στο σύνολο της? Όταν το Mega σκάει 4 εκατομμύρια ευρώ για 26 επεισόδια μιας τηλεοπτικής σειράς, έχετε την εντύπωση πως το όραμα του για το προϊόν του είναι απλά να πάρει μεγαλύτερα νούμερα από τον "Εφιάλτη στη Κουζίνα" σε μια τηλεοπτική σαιζόν; Αν έτσι νομίζετε, κάνετε μεγάλο λάθος: θα το είχαν κλείσει ήδη το μαγαζί...

#21   Tillter

Tillter

    iPH Contributor

  • 1.271 μηνύματα
  • Twitter:@Till773
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2
  • GameCenter:Kajuku

Δημοσίευση 14/10/2010 - 13:27

Από την άλλη βέβαια, όσο θα υπάρχουν μυαλά που θα μένουν στο "βάζω το πολύ χίλια ευρώ, ξεπετάω μια μαλακιούλα τύπου Θερμίδες/ Ανέκδοτα/ Ονειροκρίτης/ Frappe/ Αψού στο AppStore με τιμή καναδυό ευρώ, το διαφημίζω και στο iPhoneHellas, και τα μαζεύω χοντρά από τους περήφανους Έλληνες", τόσο θα γεμίζει το AppStore με σκουπίδια και θα γίνεται όλο και χειρότερη η γνώμη μας για όλους αυτούς που ασχολούνται με το αντικείμενο και φτιάχνουν εφαρμογές...

#22   mikexs

mikexs

    iPH Master

  • 5.698 μηνύματα
  • Twitter:@mikexst
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 14/10/2010 - 21:26

Συγχαρητήρια στους περήφανους Ελληνες...

Μόλις είδα στο Ελληνικό AppStore ότι η καταπληκτική εφαρμογή iSteam ξεθάφτηκε και βρίσκεται στην 5η θέση.
Ενώ εκείνο το άθλιο παιχνίδι Tap Disc βρίσκεται στη θέση 156.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή και οι δυο εφαρμογές αναφέρθηκαν εδώ.

Τελευταία επεξεργασία από: mikexs, 14/10/2010 - 21:27


#23   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 21:58

Συγχαρητήρια στους περήφανους Ελληνες...

Μόλις είδα στο Ελληνικό AppStore ότι η καταπληκτική εφαρμογή iSteam ξεθάφτηκε και βρίσκεται στην 5η θέση.
Ενώ εκείνο το άθλιο παιχνίδι Tap Disc βρίσκεται στη θέση 156.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή και οι δυο εφαρμογές αναφέρθηκαν εδώ.


Κάνεις humor ή πραγματικά χαρακτηρίζεις το Tap Disc άθλιο παιχνίδι ?

#24   mikexs

mikexs

    iPH Master

  • 5.698 μηνύματα
  • Twitter:@mikexst
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 14/10/2010 - 22:01

Κάνεις humor ή πραγματικά χαρακτηρίζεις το Tap Disc άθλιο παιχνίδι ?


Ειρωνικά το λέω... Συγχύζομαι με το τι επιλέγουν κάποιοι να αγοράσουν.

Τελευταία επεξεργασία από: mikexs, 14/10/2010 - 22:02


#25   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/10/2010 - 22:52

Ειρωνικά το λέω... Συγχύζομαι με το τι επιλέγουν κάποιοι να αγοράσουν.


Ο πολύς κόσμος επιλέγει ό,τι του σερβίρεις.
Νομίζω πως η κοινή γνώμη επηρεάζεται πολύ εύκολα και υπάρχουν επαγγελματίες "επηρεαστές" που κάνουν το "παιχνίδι" τους.

Δεν μιλάω σε σχέση με το isteam φυσικά. Μπράβο στα παιδιά και ελπίζουμε σύντομα να ξαναδούμε κάτι τόσο πρωτοποριακό κάποια στιγμή από αυτούς.
Υπάρχει άραγε χώρος για άλλες τέτοιες εφαρμογές ? Δεν είμαι σίγουρος πως μπορώ να απαντήσω. Θα έλεγα πως είναι θέμα marketing.
Έχεις μια καλή ιδέα ? Καλώς.
Μπορείς να την υλοποιήσεις? Super !
Δεν έχεις χρήμα για προώθηση ? Ξέχνα το...

Το isteam πήρε τόση δημοσιότητα υπό συγκεκριμμένες συνθήκες που αναφέραμε και έγινε κάτι σαν ορόσημο για αυτή τη συσκευή.
Θα πουλάει για πάντα γιατί όλοι το ξέρουν :)

Το πρόβλημα πλέον είναι να σε ανακαλύψουν. Και αυτό μόνο η ίδια η Apple μπορεί να το προσφέρει.

s

#26   thkouk

thkouk

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/10/2010 - 10:13

Πάντως με τους δημιουργούς του iSteam είστε λίγο άδικοι.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, μια καινούρια τους εφαρμογή/εταιρεια με software γρήγορης εύκολης πληκτρολόγησης στα κινητά, εξαγοράστηκε από την Google πριν καλά καλά κυκλοφορήσει..

#27   jolinaras

jolinaras

    iPH User

  • 197 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/10/2010 - 10:33

Μπράβο στα παιδιά, δεν είπε κανείς πως η δουλειά τους δεν είναι καλή, αντιθέτως είναι πάρα πολύ καλή, έξυπνη και πρωτότυπη, απλά είπαμε πως δεν έχει ξανακουστεί και δεν έχουν ξαναβγάλει κάτι τόσο καλό όσο το iSteam. Αναφερθήκαμε σε αυτούς γιατί είναι η μεγαλύτερη και διασημότερη ελληνική εφαρμογή που υπάρχει ως τώρα.

Όσο για αυτό που είπες με την google δεν μαθεύτηκε για να έχουμε και ένα ακόμα νέο μέτρο σύγκρισης, προς το παρόν είχαμε μόνο το iSteam. Εγώ πρώτη φορά το ακούω από εσένα τώρα.

Στο κάτω κάτω εδώ μιλάμε για το κόστος μιας εφαρμογής για το iPhone και δεν κάνουμε κόντρες.

Απλά τους χρησιμοποιήσαμε σαν παράδειγμα γιατί την στιγμή που ξεκίνησαν ήταν πιο εύκολα τα πράγματα στο App store με πολύ λιγότερο ανταγωνισμό, χωρίς να υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές.

Τελευταία επεξεργασία από: jolinaras, 15/10/2010 - 10:35


#28   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/10/2010 - 11:28

Πάντως με τους δημιουργούς του iSteam είστε λίγο άδικοι.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, μια καινούρια τους εφαρμογή/εταιρεια με software γρήγορης εύκολης πληκτρολόγησης στα κινητά, εξαγοράστηκε από την Google πριν καλά καλά κυκλοφορήσει..


Είναι ξεκάθαρα όσα είπαμε.
Δεν θίξαμε κανέναν. Απεναντίας.
Τονίσαμε πως ήταν κάτι πρωτοποριακό και καλοφτιαγμένο σαν ιδέα (όπως 1000άδες που κυκλοφορούν από εξίσου φωτισμένους δημιουργούς) και πως υπό συγκεκριμμένες συνθήκες, πέτυχαν.

Στο site τους δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση σχετικά.
Συγχαρητήρια λοιπόν στα παιδιά για άλλη μια φορά.
Ότι "τό΄χουν", αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.

s

#29   fatman

fatman

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/10/2010 - 16:04

αλλη μια ατομικη ιστορια "επιτυχιας"
http://gizmodo.com/5...-hit-iphone-app

μηπως αν βγαζατε μια εκδοση free/lite του tap disc και την "σπρωχνατε" (με την καλη εννοια) σε διαφορα ελληνικα και ξενα
site για reviews θα σας ανεβαζε λιγακι?

δεν εχω εμπλακει με το ολο οικοσυστημα των applications, αλλα πιστευω οτι μια καλη ιδεα (και καλοδουλεμενη) σε βαθος χρονου δεν θα χαθει και κατι θα αποδωσει. δεν νομιζω οτι χρειαζεται συγκεκριμενες συνθηκες, απλως ειναι να σου κατσει...

#30   LegalRadiationTeam2

LegalRadiationTeam2

    iPH Member

  • 233 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/10/2010 - 16:33

αλλη μια ατομικη ιστορια "επιτυχιας"
http://gizmodo.com/5...-hit-iphone-app

μηπως αν βγαζατε μια εκδοση free/lite του tap disc και την "σπρωχνατε" (με την καλη εννοια) σε διαφορα ελληνικα και ξενα
site για reviews θα σας ανεβαζε λιγακι?

δεν εχω εμπλακει με το ολο οικοσυστημα των applications, αλλα πιστευω οτι μια καλη ιδεα (και καλοδουλεμενη) σε βαθος χρονου δεν θα χαθει και κατι θα αποδωσει. δεν νομιζω οτι χρειαζεται συγκεκριμενες συνθηκες, απλως ειναι να σου κατσει...


Μα και το να σου κάτσει που λες, συγκεκριμμένες συνθήκες είναι.
Υπάρχει παιχνίδι που πήρε super reviews... και τίποτα.
Μπήκε στα what`s hot... τίποτα.
Τo έκανε tweet το boss του Skype επειδή του άρεσε και βάρεσε Top 10 !!!

H lite έκδοση είναι σε review από την Apple και έχουν ήδη καθυστερήσει.

Δε νομίζω πως αυτό που αναφέρεις είναι ατομική ιστορία επιτυχίας (πως το συμπεραίνεις αυτό ?). Από πίσω κρύβεται standard διαφημιστική που το προωθεί.

Μην αυταπατάστε ρε παιδιά. Ο,τι έγινε κατά τύχη έγινε και τέλος. Πάνε αυτές οι εποχές στο AppStore.
Είμαστε από πάνω όλη μέρα, έχουμε ψάξει τα πάντα, και λέμε μια εμπεριστατωμένη άποψη.
Όσοι είναι της δουλειάς και θέλουν να ακούσουν, έχει καλώς. Όσοι τρέφουν ελπίδες πως είναι αλλιώς τα πράγματα, καλά κάνουν να ονειρεύονται (κι εγώ σε αυτούς θέλω να ανήκω).
Θαύματα συμβαίνουν.

Εχτές μας έκανε το TUAW.com app of the day (κεντρική σελίδα):
http://www.tuaw.com/...y-app-tap-disc/
Το tuaw, οι περισσότεροι developers το βλέπουν στον ύπνο τους (μιλάμε για +1.000.000 unique visitors / μήνα).
Τι απέδωσε ?
Μας πήγε λίγο κάτω από top 100 στα arcade (US).
So what ? Το tuaw το βλέπαμε ως Σωτήρα να πω ? Θεϊκή παρέμβαση να το πω ? Κάτι τέτοιο.

Έχουμε ήδη παραθέσει reviews και από άλλους (όχι τόσο μεγάλους αλλά πολύ αξιόλογους και αξιόπιστους: http://www.tapdiscga...m/press_gr.html).
Μπορώ να πω πως προς το παρόν στην ομάδα υπάρχει μια ησυχία που με ανησυχεί :)

Δεν συμφωνώ πως αν φτιάξεις κάτι πολύ καλό, σε βάθος χρόνου θα αποδώσει. Μπορεί ναι, μα πολύ περισσότερο, μπορεί και όχι.
Μιλάμε για 300.000 εφαρμογές που αυξάνονται ραγδαία !
Πως θα σε ανακαλύψουν ταυτόχρονα πολλοί αγοραστές μαζί και θα το αγοράσουν κιόλας ?
Αυτό είναι το θέμα.

Φιλικά
Σταμάτης

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες