Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Official PDF για Service & Warranty iPhone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   batjump

batjump

    iPH Contributor

  • 1.467 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:45

υπαρχει λυση αν χρειαστει καποιος θα τον βοηθησω!
ισχυει η εγγυηση κανονικα συμφωνα με το serial number!

απο εδω
Check Your Service and Support Coverage
https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   boukoto

boukoto

    iPH Contributor

  • 1.263 μηνύματα
  • Twitter:@vent0uza
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ventouza

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:47

ρε παιδιά εμενα όταν αγόρασα το iphone 4 από γερμανό μου είπε ότι έχει 2 χρονια εγγύηση και όχι 1 όπως λέει εδώ

#18   ackel

ackel

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/11/2010 - 17:53

Έχει χρησιμοποιήσει έστω και ένας την εγγύηση του μετά απο την πάροδο του ενός χρόνου για οποιοδηποτε idevice? Έστω και δικαστικά ..

#19   isaias1983

isaias1983

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/11/2010 - 19:52

Να ρωτησω κατι κ εγω?
Το DOA ισχυει η οχι?Γιατι μου ειπαν οτι δεν ισχυει για την Apple...Απο το επισημο service της Apple στην Ελλαδα,την Arvato.Οποτε ουτε δικαιουσε τα λεφτα σου πισω μεσα σε 7 μερες ουτε αν χαλασει παιρνεις καινουριο σφραγισμενο..Ισχυουν αυτα που μου ειπαν απο εκει λοιπον?

#20   batjump

batjump

    iPH Contributor

  • 1.467 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 27/11/2010 - 09:27

Παρε ενα τηλ στην Apple
και ρωτησε τους
Apple Call Center Ελλάδα (για τεχνική υποστήριξη στην ελληνική γλώσσα, με αστική χρέωση)

00800 44145417

#21   angmar

angmar

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2010 - 14:45

2 χρόνια είναι η εγγύηση όσο και χτυπιουνται. Υπάρχει δεδικασμένο και συνεπώς το ξέρουν ότι αν το ψάξει κάποιος δικαστικά χάνουν 100 %, η αποζημίωση καλύπτει τα δικαστικά έξοδα και τις αμοιβές του δικηγόρου, έντοκα μάλιστα με επιτόκια παράλογα υψηλά (ασυμφορα για αυτούς!). Ίσως θα μπορούσε κάποιος μετα να ζητήσει και αποζημιωση για ηθική βλάβη.




Απλά κάνουν την πάπια για να μην το ψάχνουν όσοι Είναι κορόιδα.


Καλό είναι να παραθέτουμε και τις πηγές μας. Για να βοηθήσουμε και τους υπόλοιπους.

Ακούω για νόμους, για δεδικασμένο και λοιπά. Έχετε τη δυνατότητα να μας τα παραθέσετε κάπως, τους νόμους και τις σχετικές αποφάσεις της ελληνικής δικαιοσύνης για να τα έχουμε πρόχειρα σε περίπτωση που χρειαστούν;

#22   zlas

zlas

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • GameCenter:zlas

Δημοσίευση 30/11/2010 - 18:25

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε σε μιά περίπτωση διαφωνίας με το κατάστημα είναι να επικοινωνήσετε με μία οργάνωση προστασίας καταναλωτών. Αυτοί ξέρουν πως να πιέσουν νομικά θέματα και πιθανόν να τρομάξουν το κατάστημα. Μην ξεχνάτε ότι από την στιγμή που αγοράζετε ένα προϊόν από ένα μαγαζί υπεύθυνοι για αυτό απέναντί σας είναι μόνο αυτοί. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να ανυσηχήτε για λογικά ή παράλογα μέτρα που επιβάλει η Apple και η κάθε Apple. Όταν ένα προιόν χαλάσει μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά του τότε πάτε στο κατάστημα και απαιτείτε το νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμά σας για αντικατάσταση ή επισκευή. Μην τους αφήνετε να εκμεταλεύονται άλλο την αμάθειά μας.

Να και το κομμάτι του νόμου που αναφέρεται σε αυτά http://www.hadjimich...kodikas/nea.doc

#23   geo71

geo71

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 07/12/2010 - 12:01

Ενδιαφέρον θέμα και για περαιτέρω συζήτηση.

Λόγω πρόσφατης εμπειρία με προβληματική πλακέτα σε iphone 2 μέρες μετά την λήξη της εγγύησης, ακόμα προσπαθώ να βγάλω άκρη για το αν ισχύουν τα 2 χρόνια της νόμιμης εγγύησης και πως ερμηνεύονται.

Υπάρχουν πολλές, μα πάρα πολλές, αναφορές στο διαδίκτυο με τα δικαιώματα των καταναλωτών και παραπομπές σε άρθρα του Αστικού Κώδικα για την διετή άσκηση δικαιώματος, πουθενά όμως δεν αναφέρεται ως εγγύηση. Τα όσα αναφέρει ο Νόμος είναι το γενικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κατοχυρώνεται ο πωλητής και ο αγοραστής. Ο νομοθέτης δεν μπορεί ή δεν θέλει να εξατομικεύσει και να καταστήσει υπέυθυνο τον πωλητή για πάσης φύσεως προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Ο Νόμος με την ενσωματωση της κοινοτικής οδηγία, αναφέρεται σε νόμιμη διετή εγγύηση και ευθύνη του πωλητή όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός 2 ετών από την παράδοση των εμπορευμάτων. Η έλλειψη συμμόρφωσης (ή των συνομολημένων ιδιοτήτων), πως προσδιορίζεται για να χαρακτηριστεί ένα προϊόν (και δη iphone) ως ελλατωματικό όταν η ίδια η Apple στην εγγύηση αναφέρει ότι:

"Η Apple δεν εγγυάται ότι η λειτουργία του προϊόντος της θα είναι αδιάλειπτη και χωρίς προβλήματα. Η Apple δεν είναι υπεύθυνη για βλάβες που θα προκύψουν από την μη τήρηση των οδηγιών αναφορικά με τη χρήση του προϊόντος".



Με την αναφορά αυτή, η Apple προσδιορίζει την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και στην οποία αναφέρεται ο νόμος Νόμος 3587/2007 - Τροποποίηση και συμπλήρωση του ν.2251/1994 άρθρο 6.

4. Η αναριθμηθείσα παράγραφος 4 του άρθρου 5 του ν. 2251/1994 αντικαθίσταται ως εξής:
«4. (…) Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της
εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.»


Πιστεύω λοιπόν ότι, όσο και να λέμε για νόμους & εγγυήσεις, δεν είναι εύκολο να βρεθεί λύση παραθέτοντας μόνο ξερά νομικά κείμενα. Θέλει πολύ χρόνο και ψάξιμο, γνωρίζοντας ότι νομικούς έχει και η άλλη πλευρά (ειδικά για αυτά τα θέματα). Αν δεν βρεθεί συμβιβαστική λύση, η προσφυγή στα δικαστήρια είναι μονόδρρομος, δυστυχώς όμως δεν έχω βρεί κανένα δεδικασμένο που να αφορά τέτοια θέματα (κινητό ή υπολογιστη).

Όλα τα προβλήματα κατ'εμέ, μετατοπίζονται στο πλαίσιο καλής πίστης μεταξύ του πωλητή/αγοραστή και δυστυχώς στην Ελλάδα, με την κατοχυρωμένη διεθνώς πατέντα της αρπαχτής, το after sale και η αντιμετώπιση/σεβασμός του πελάτη-αγοραστή είναι το λιγότερο για τα μπάζα.

Αν δείτε στο εξωτερικό, ακόμα και σε χώρες που υπάρχει Apple Care, πολλοί πάροχοι δίνουν το iphone με 2-ετή εγγύηση (1 apple + 1 πάροχος). Στην Ελλάδα τα σκάς χοντρά, πληρώνεις πάγιο και δεν έχεις καμμία εξασφάλιση, ούτε σαν πρόσθετη επι πληρωμή υπηρεσία.

Ερώτηση για νομικούς: αν δικαιωθεί κάποιος στα δικαστήρια, είναι δεδικασμένο για όλους ή κάθε πρόβλημα εξετάζεται κατά περίπτωση;




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες