
Για παράδειγμα, το πρώτο τεύχος του Wired πούλησε παραπάνω από 100,000 ψηφιακά αντίτυπα τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του. Τους δύο προηγούμενους μήνες, όμως, οι πωλήσεις στο iPad είχαν πέσει πολύ χαμηλότερα από την έντυπη έκδοση που πούλησε συνολικά 130,000 αντίτυπα. Eπίσης, οι πωλήσεις του Women's Wear Daily μειώθηκαν σημαντικά στις 22,000 και 23,000 τον Οκτώβρη και Νοέμβρη αντίστοιχα. Αντίστοιχα νούμερα και σε άλλα περιοδικά δείχνουν την ίδια καθοδική τάση. Το Vanity Fair έπεσε στα 8,700 τον Νοέμβρη (από έναν μέσο αριθμό στα 10,500), το Glamour έπεσε 20% τον Οκτώβρη και άλλα 20% το Νοέμβρη με μόλις 2,775 πωλήσεις τον περασμένο μήνα, το GQ σημείωσε τη μικρότερη απόδοση από τον Απρίλη και το Men's Health πούλησε περίπου 2,000 το Σεπτέμβρη (από έναν μέσο 2,800).
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι το συνδρομητικό μοντέλο στο iPad App Store δεν υφίσταται και αυτό επηρεάζει σημαντικά την ανταπόκριση των καταναλωτών. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό θα αλλάξει με την έναρξη μιας νέας αποκλειστικά για το iPad εφημερίδας με το όνομα Daily και ενός νέου μηχανισμού συνδρομών που θα ενώνεται με τον iTunes λογαριασμό και θα κατεβάζει τα νέα τεύχη αυτόματα στο παρασκήνιο.