παιδια εχω ενα προβλημα πριν λιγο καιρο αγορασα με πιστοτικι καρτα το sygic για ευρωπη αλλα ποτε δεν το πηρα η καρτα χρεωθηκε το sygic για ευρωπη το εβγαλαν απο το απ στορ . πως μπορο να επικινωνισω με τιν apple ; ενα e mail μποριτε να μου πειτε ; ευχαριστω πολλυ
Επικοινωνία με την Apple για λάθος χρέωση κάρτας
Από
stavrosvour
, 09/07/2009 13:36
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 09/07/2009 - 13:36
Ad
#2
Δημοσίευση 09/07/2009 - 13:58
iTunes receipt σου ήρθε στο e-mail σου;
Την εφαρμογή την απέσυραν γιατί είχε προβλήματα!
Όταν έκανες την αγορά, δεν κατέβηκε το πρόγραμμα;
Πάντως μόλις επανακυκλοφορήσει θα μπορείς να την ξανακατεβάσεις χωρίς πρόβλημα και χωρίς επιπλέον χρέωση!
Την εφαρμογή την απέσυραν γιατί είχε προβλήματα!
Όταν έκανες την αγορά, δεν κατέβηκε το πρόγραμμα;
Πάντως μόλις επανακυκλοφορήσει θα μπορείς να την ξανακατεβάσεις χωρίς πρόβλημα και χωρίς επιπλέον χρέωση!
#3
Δημοσίευση 09/07/2009 - 14:06
ναι μου ειρθε me e mail οτι τα λεφτα τα πηραν απο την καρτα αλλα οτα πηγενα να το κανω download απο i tunes μου ελεγε error κ μετα απο μια μερα το εβγαλαν απο το i tunes
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες