Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Οι άσχετοι του ΓΕΡΜΑΝΟΥ


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3.100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/07/2009 - 08:50

πήγα σε ενα κατάστημα γερμανός εχθες για να ρωτήσω αν έχουμε καμία επίσιμη πληροφορία για τις τιμές και το μόνο που μου έλεγε ο τυπάς είναι δεν ξέρω τπτ,και μετά πώς το έφερε η κουβέντα λέγαμε για το iphone 3gs τι τιμές έχουν σε άλλες χώρες και μου είπε λογικά πιστευει οτι θα έχουν ίδιες τιμές με το βέλγιο,πάνω κάτω.

και στην συνέχεια μου έλεγε πως είναι ακριβό το appstore klpa.και του λέω γιατι δεν το κάνεις jailbreak,και μου λέει τι είναι αυτο?πως γίνεται.

και γενικά με το iphone ήταν λίγο ψηλοχαμένος...

και τώρα πείτε μου εσείς πως να εμπιστευτής το κινητό σου σε τέτοια άτομα?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   panosg1977

panosg1977

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 09:31

Έχεις δίκιο φίλε μου. Η ασχετοσύνη πάει σύννεφο στον Γερμανό. Όχι ότι και αλλού ξέρουν τι τους γίνεται (βλ. Vodafone & Cosmote) αλλά στον Γερμανό είναι το κάτι άλλο!

#3   PoluxGreece

PoluxGreece

    iPH Elite Poster

  • 3.100 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/07/2009 - 09:34

Ναι αυτή δίνουν ρεσιταλ.α και το καλύτερο θες να το ακούσεις?

τν ρωτάω πότε έρχεται στην ελλαδα και μου λέει δεν γνωρίζω,και τον ξαναρωτάω πάλι,και η αφήσα που έχετε έξω τι είναι,μου λέει ε πάνω κάτω τότε θα έρθει. λολ ο τυπάς

Τελευταία επεξεργασία από: poluxgreece, 22/07/2009 - 09:35


#4   panosg1977

panosg1977

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 09:44

LOL!!! :o :lol: :lol:

#5   GGiannis58

GGiannis58

    iPH Enthousiast

  • 579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 10:25

Το να μην ξερει ενας υπαλληλος των 700 ευρω τις ....ιδιαιτεροτητες με jailbreak αν δεν εχει ο ιδιος το κινητο δεν ειναι και τοσο φοβερο !!!Εδω δεν ξερουν πολυ πιο βασικα πραγματα...Αυτοι που ξερουν γρηγορα απαγοητευοντε και με πρωτη ευκαιρια την...κανουν.

#6   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9.488 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 22/07/2009 - 11:51

για οτιδηποτε απαντηση λαμβανεις απο υπαλληλο του γερμανου απλα σκεψου οτι αν δεν απαντησει θα παει σπιτι του...οποτε οτι και να τουσ ρωτησεις θα στο πουν αλλα ποτε σωστα.παντω μην εισαι απαιτητικος θα παρεις απαντηση τι θα ειναι αυτη ομως Μπεεχεχεχ.

ezgif_com_crop_2.gif


#7   panosg1977

panosg1977

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 12:06

Η αλήθεια είναι πως οι υπάλληλοι του "Γερμανού" δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα περί jailbreak, unlock και πάει λέγοντας. Θα έπρεπε βεβαίως να γνωρίζουν απλούστερα πράγματα τα οποία και αγνοούν. Δεν φταίνε όμως μονάχα οι υπάλληλοι, ειδικά από την στιγμή που δεν περνάνε, απ' όσο γνωρίζω, από κάποια σοβαρή εκπαίδευση. Συν τοις άλλοις, είναι και αυτό που ανέφεραν και ο thanasis. Ότι δηλαδή εάν δεν απαντήσουν με κάποιον τρόπο στον πελάτη, θα πάνε σπίτι τους... Δυστυχώς, το πρόβλημα υπάρχει στο management κυρίως ή όπως λέει και ο σοφός λαός "Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι" ;)

#8   marios4

marios4

    iPH newbie

  • 27 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 15:13

να κατηγορουμε ειναι ευκολο...καθε ενα κινητο,laptop,lcd tv,camera.....εχει το δικο της support,αναβαθμισης,σπασιματα,περιεργα firmware που κανουν παπαδες κτλ κτλ
αν μπορουσε ο καθε εργαζομενος να ασχολείται ολη μερα (γιατι ειναι νομιζω παρα πολλα τα μοντελα-κατηγοριες-μαρκες που πουλανε),να καθετε σπιτι του και να μπενει σε ολα τα chat room,forum για να ξερει οτι ξερουν αυτη που το εχουν αγοραση μονο τοτε μαλλων θα πρεπει να παει να παραιτηθει

#9   MixalisXxx

MixalisXxx

    iPH Elite Poster

  • 2.047 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 15:35

Καλυτερα να σου πει δεν ξερω τι ειναι το jailbreak παρα να πεσεις στην δικια μου περιπτωση που μου ζητησε ο αντιπροσωπος του carrier επιπλεον χρηματα για να εχω «οπως ακριβως το ειπε» Ελληνικο πληκτρολογιο κ μενου!!! (πριν ακομα βγει η os 3.0).

#10   trooperas

trooperas

    iPH newbie

  • 55 μηνύματα
  • Twitter:@cpanagos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus

Δημοσίευση 22/07/2009 - 15:44

Παιδιά μην εμπιστεύεστε τον Γερμανό :P Οι υπάλληλοί του ούτε ρολόγια δε ξέρουν να φτιάχνουν :P :P :)

#11   MixalisXxx

MixalisXxx

    iPH Elite Poster

  • 2.047 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/07/2009 - 15:49

Ωχ ουτε εγω ξερω να φτιαχνω ρολογια :lol:

#12   AlexisGon

AlexisGon

    iPH Contributor

  • 842 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 22/07/2009 - 16:39

Κοιτάξτε να δείτε...
Δεν μπορείτε έτσι στο ξεκάρφωτο να τους κράζετε όλους...
Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιο που δεν κατέχουν επί του θέματος αλλα και άλλοι που είναι πολύ μπροστά...

#13   epaminos

epaminos

    iPH Contributor

  • 1.546 μηνύματα
  • Twitter:@epaminos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air 2 +4G
  • GameCenter:epaminos

Δημοσίευση 22/07/2009 - 17:37

Κι επίσης δεν είναι όλοι ειδικοί στο iPhone!

Η πλειοψηφία τους γνωρίζει άψογα τα windows mobiles! ;)

#14   reg

reg

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 24/07/2009 - 19:55

και στην συνέχεια μου έλεγε πως είναι ακριβό το appstore klpa.και του λέω γιατί δεν το κάνεις jailbreak,και μου λέει τι είναι αυτό?πώς γίνεται.

και γενικά με το iphone ήταν λίγο ψιλοχαμένος...

και τώρα πείτε μου εσείς πως να εμπιστευτείς το κινητό σου σε τέτοια άτομα?

Τα λες αυτά γιατί μάλλον δεν έχεις πάει σε ΟΤΕshop. Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ είναι οι χειρότεροι από όλους!

ΥΓ: με διαφορά!!!

Τελευταία επεξεργασία από: reg, 24/07/2009 - 19:57


#15   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 24/07/2009 - 20:49

Παιδιά έχετε δίκιο για τις διαμαρτυρίες σας. Κι εγώ σε κατάστημα Γερμανός δεν πατάω διά τον λόγο ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν όπως θα ήθελα. Το θέμα είναι όμως πως δεν φταίνε κι αυτοί στην τελική. Φταίει κατα κύριο λόγο η ίδια η εταιρία(το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι) γιατί δεν γίνεται η απαραίτητη εκπαίδευση στους υπαλλήλους. Και δεν εννοώ το jailbrake για το Iphone! Δεν έχουν γενικές γνώσεις επι του θέματος οι περισσότεροι και αυτό διότι ζούμε στην γεννιά των 700€ και τις ίδιες τις επιχειρήσης σου λέει δεν μου κάνει ο ένας θα πάρω τον άλλο. Οπότε ο υπάλληλος δυσαρεστημένος λόγο μισθού και ο τελικός καταναλωτής το ίδιο λόγο κακής εξυπηρέτησης. Γνώμη μου πάντα ε :)
Once You Go Mac You Never Go Back

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες