κατ αρχην δεν ειμαι φιλος, αλλα φιλη
κατα 2ο λογο, συγκρινεις 4 ανομοια πραγματα
κανενας δεν ειπε στον φιλο μας να μην ενημερωσει την apple κ να μην ζητησει καποια δικαιωση
δικαιωθηκε απο την apple κ οχι απο παροχεα (τα 2 πρωτα ανομοια)
τα 2 δευτερα ανομοια πραγματα ειναι:
ο φιλος μας ειχε ηδη πληρωσει κατι, ετσι ειχε ενα κεκτημενο δικαιωμα, απο την στιγμη που εξαφανιστηκε, χωρις δικη του υπαιτιοτητα ηταν χαμενος, ειχε χασει καποιο πραγματικο ποσο. ειχε δικαιωμα διεκδικησης, το θεμα ηταν αν θα του αναγνωριζοταν.
το παραδειγμα που ανεφερες, με τον λογαριασμο των 3000, δεν εχει καμια σχεση με το παρον περιστατικο
αν ειχε αγορασει καποιος ενα συμβολαιο με 3000, κ ξαφνικα το εκοβε ο παροχος, τοτε θα μπορουσε να διεκδικησει τα χρηματα αυτα καθ οποιονδηποτε τροπο, ομως δεν ειναι ετσι
αλλα για το ακριβως αντιθετο
λες οτι μπορει να κανει ενα λογαριασμο, κ να μην πληρωσει κ οτι ειναι σαφες πως θα γινει αυτο
πες μου ποια εταιρια το κανει αυτο, στο υποσχομαι, αφου πουλανε αερα κιολας, εφ ορου ζωης εκει θα παω, θα κανω οτι λογαριασμο προκυψει, κ μετα θα μου τα πιστωνουν κιολας (χωρις να τα εχω πληρωσει ποτε)
καταλαβαινω την καλη σου διαθεση (ειδικα αφου εισαι στην εξυπηρετηση πελατων)
αλλα πες μου, γτ χρειαζονται αφμ, εκκαθαριστικο κτλ, αφου τα παντα μπορουν να λυθουν στην εξυπηρετηση κ οχι στο νομικο τμημα ??
ok φίλη, με συγχωρείς δεν το πρόσεξα...
Δεν συγκρίνω, προσπαθώ να σου εξηγήσω τη λάθος αντίληψη που έχεις για τα πράγματα.
Δεν ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ο φίλος μας πολύ απλά γιατί ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ!
Γιατι 99,99% (αν οχι +οο%) η apple και ο δημιουργός καλυπτονται νομικά να του δώσουν ένα τεράστιο ΑΚΥΡΟ και να τελειώσει εκεί το θέμα.
Συμφώνησες κύριε με τους όρους οι οποίοι λένε "μετά τις 90 ημέρες, χαιρετίσματα"? Συμφώνησες. Πλήρωσες και σ'ευχαριστούμε γι'άυτό.
Περασαν οι 90 ημέρες? Δεν έχεις κανένα κεκτημένο δικαίωμα. Δεν μπορείς να έχεις ΚΑΜΙΑ απαίτηση, τέλος της συζήτησης, η πόρτα της εξόδου βρίσκεται τέλος του διαδρόμου αριστερα. Όχι δεν στο αναγνωρίζουμε, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κανένα δικαίωμα βάσει των όρων με τους οποίους συμφώνησες.
Αυτό λέει το δίκαιο ή το νομικό τμήμα αν προτιμάς.
Ο φίλος μας εδώ αν και νομικά δεν είχε δίκιο, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΕ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Και η πίτα ολόκληρη για τον πελάτη, και ο σκύλος χορτάτος, δηλαδή η εταιρεία στον αφρό με μια απλή κίνηση.
Για τους παροχους τώρα, παλι αναφέρομαι στην ικανοποίηση αιτημάτων.
Το αν τα χρήματα σου πηγαίνουν σε υλικά ή άυλα αγαθά και το πως πληρώνεις γι'αυτα (προκαταβολικά ή απολογιστικά) δεν έχει καμία απολύτως σημασία.
Είσαι πελάτης, να το θυμάσαι πάντα αυτό. Πληρώνεις.
Και για να σου δείξω πόσο σχετικό είναι το παράδειγμα μου...
Ψάξε στο φόρουμ. δεν υπήρχε περιορισμός στο λογισμικό appstore του iphone, πήρε το παιδάκι το κινητό του μπαμπά και αγόραζε στρουμφομουρα στα καπάκια, και ξανά και ξανά, χρεώνοντας τον πατέρα 15000 δολάρια ή κάτι τέτοιο.
Τι θα έπρεπε να πει η apple? Όχι κύριε πελάτη μας, ψώνισες 15000 δολάρια σε ωραιότατα, λαχταριστά στρουμφομουρα και με αυτά μπορείς να φτιάξεις το καλύτερο στρουμφοχωριό σε όλο τον πλανήτη? Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε! Παίξατε και χάσατε!
Όχι βέβαια...
Αντίστοιχα εγώ που πληρώνω στον πάροχο μου 30 κάθε μήνα για 5 χρόνια..
Aν απο άγνοια κατεβάσω μια εφαρμογή που μου τραβάει άπειρα data.. κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου και κάνω ένα λογαριασμό 3000 ευρώ αυτό το μήνα.
Πόσο δίκιο (ηθικά) θα έχω αν ζητήσω να μην τα πληρώσω?
Νομικα θα έχω σίγουρα άδικο, αν θέλουν μπορούν να μου πάρουν και το σπίτι.
Έλα και απο την πλευρά της εταιρίας. Αυτα τα 3000 τι είναι? αέρας κοπανιστός όταν μιλάμε για data. Ότι είναι και τα στουμφόμουρα για την apple.
Αν δείξω κατανόηση στο αίτημα του πελάτη μου και τον συγχωρέσω, θα συνεχίσει να μου δίνει τα 30 ευρώ κάθε μήνα.
Αν τα απαιτήσω απειλώντας με κατασχέσεις κτλ κτλ τι θα καταφέρω? Να δυσαρεστήσω τον ίδιο, την οικογενειά του, τους φίλους του και το κακό συναπάντημα. Για να τα πάρω-αν τα πάρω-μετά απο 5 χρόνια. Ζήσε Μάη μου...
Στα πιστώνω, σου δίνω οδηγίες και θα σε ελέγχω για λίγο καιρό. Αν δώ οτι το συνεχίζεις, κάτι δεν πάει καλά... Θα σου κόψω την πρόσβαση στα data, θα σου περιορίσω την ταχύτητα, θα σου ζητήσω προκαταβολή, κάτι θα βρώ να κάνω. Να είσαι σίγουρη οτι εξυπηρέτηση πελατών=ανθρωποι=κατανόηση. Όπως θα καταλάβουν το δίκαιο σου θα καταλάβουν και την πονηριά σου.
εκκαθαριστικά κτλ σου ζητάνε για να κάνουν τον απαραίτητο πιστοληπτικό έλεγχο. Δεν μπορείς με ετήσιες αποδοχές 1000 να ζητάς συμβόλαιο με μηνιαίο πάγιο 150 ευρώ! Δεν θα τους πληρώσεις ποτέ... Διάλεξε μικρότερο πάγιο ή δώσε μπροστάντζα-εγγύηση 500, και πάλι θα ρίχνουν μια ματιά στις κινήσεις σου.
Είναι πολύ συγκεκριμένο το παράδειγμα μου, δεν είπα ποτέ οτι μπορείς όποτε σου καπνίσει να κάνεις αλόγιστη χρήση, να αφήνεις απλήρωτους λογαριασμούς με το έτσι θέλω και οι εταιρείες θα σε πιστωνουν σαν χαιβάνια...