Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Ενημέρωση (προς εσάς) Διαμαρτυρία (προς την Apple)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
124 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#106   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 22/05/2011 - 14:08

τι λες...? που άκουσες εταιρεία κινητής να παίρνει σπίτια για αλόγιστη χρήση data?
Δεν αναφέρθηκα γενικά σε οφειλές, αλλά σε ατυχές συμβάν. Εννοείται αν το έκανες σκόπιμα και τους το λες κιόλας, ποιός ο λόγος να σου κάνουν παζάρια?
Αναφέρομαι σε εξυπηρέτηση πελατών και ικανοποίηση αιτημάτων, όχι στο τι γράφουν τα συμβόλαια. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ένα αυτόματο μηχάνημα, είναι άνθρωποι που μπορούν να σε καταλάβουν - το αν θα μπορέσουν να σε ικανοποιήσουν κιόλας είναι άλλο θέμα.

αν κ η απαντηση μου θα ξεφυγει απο το θεμα, πρεπει να πω τα εξης
ας υποθεσουμε πως εχουμε 1 λογαριασμο 3000€, η εταιρια πρεπει να πληρωθει, ασχετως πως προεκυψε το ποσο (data, sms, τηλεφωνηματα)
δεν θυμαμαι να περιγραφεται πουθενα οτι αν ειναι σκοπιμη χρηση πρεπει να πληρωθει κ αν ειναι data η κατα λαθος, ελατε να το συζητησουμε κ μπορει να μην πληρωσετε
αν ζητησει καποιος εξυπηρετηση πληρωμης, αυτο ενδεχομενως να γινει, αλλα δεν ειναι σαφες κ βεβαιο οτι θα γινει
το βεβαιο ειναι πως η εταιρια μπορει να ζητησει να πληρωθει για ολο το ποσο βασει συμβολαιου (δεν μπορουμε να πουμε με βεβαιοτητα το ενδεχομενο, αλλα αυτο που εχουμε συμφωνησει στο συμβολαιο)

η προηγουμενη απαντηση μου πηγαινε σ αυτο που εγραψες : πχ οι εταιρείες κινητής αν κατα λάθος χρεώσεις το συμβόλαιο σου 3000 λόγω χρήσης data σαφώς και θα σου κόψουν πολλά χρήματα, αφού ξέρουν οτι όχι μόνο δεν θα πάρουν τα 3 χιλιάρικα αλλά επιπρόσθετα θα τους δυσφημίσεις σε όποιον γνωρίζεις

κ ειμαι κ νομικα λαθος :)

ξαναλεω λοιπον, δεν ειναι σαφες οτι θα σου κοψουν κ αν θελουν να παρουν τα χρηματα τους, θα κανουν τα παντα να τα παρουν (ειδικα οταν εχουν γινει πραγματι οι χρεωσεις) κ μπορουν να φτασουν στο σημειο να κινηθουν δικαστικα ως κ σε δεσμευση περιουσιας

τα εγραψα αυτα γιατι, δεν ξερω ποιος θα διαβασει στο μελλον (διαβαζουν κ 15χρονα που ισως να μην τα ξερουν αυτα) κ δεν μπορουμε να καθοδηγησουμε στο "αν σας ξεφυγε ο λογαριασμος, μπορειτε στο μιλητο να την γλυτωσετε" (ισως απο τα 3000 να ελεγαν δωστε μας 2500, ισως γινει καποιος διακανονισμος), δεν ξερουμε τι μπορει να γινει

απο την αλλη ειναι σιγουρο πως οφειλουμενο ποσο μπορουν να το διεκδικησουν ολοκληρωτικα, κ μαλιστα εντοκα
(αν κανω λαθος παρακαλω καποιον νομικο να με διορθωσει)

προσοχη λοιπον στη χρηση :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#107   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 24/05/2011 - 18:08

προς ενημέρωση ΟΛΩΝ ΜΑΣ:

κύριοι τελικά ήρθε απάντηση από την Apple

1) ΔΕΝ μπορούν να κάνουν επιστροφή χρημάτων γιατί έχουν περάσει 90 ημέρες από την αγορά

ΑΛΛΑ

2) Όταν αγοράσω (πράγμα που έκανα) αντίστοιχη εφαρμογή πλοήγησης θα μου κάνουν refund την αξία της εφαρμογής.

3) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ORIGINAL NAVIGON EUROPE ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!!! (όντως το refund έγινε).

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ

#108   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 24/05/2011 - 18:15

ευχαριστουμε για την ενημερωση
ας ελπισουμε πως η συζητηση αυτη θα βοηθησει κ καποιον/α αλλον/η στο μελλον :)

#109   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 24/05/2011 - 18:16

Σιγά βρε........όλες οι εταιρείες θα το έκαναν!.... :P 8) :lol:

Ελπίζω να έστειλες κανά ευχαριστώ! Γιατί πήρες το Navigon? Το MLS άκουσα πως είναι καλύτερο για Ελλάδα όπως και το Sygic Aura.

#110   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 24/05/2011 - 18:20

Σιγά βρε........όλες οι εταιρείες θα το έκαναν!.... :P 8) :lol:

Ελπίζω να έστειλες κανά ευχαριστώ! Γιατί πήρες το Navigon? Το MLS άκουσα πως είναι καλύτερο για Ελλάδα όπως και το Sygic Aura.


καλύτερα ίσως ΑΛΛΑ αυτή τη στιγμή......ήδη το aura europe αποσύρθηκε και ενσωματώθηκε στο sygic αν αύριο αποσυρθεί και το MLS να έχουμε πάλι τρεξίματα? μπα.....δεν σφάξανε..... :P

και ναι, έστειλα ευχαριστήρια επιστολή

#111   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 25/05/2011 - 13:50

αν κ η απαντηση μου θα ξεφυγει απο το θεμα, πρεπει να πω τα εξης

Φίλε μου τα είχα πεί και η apple με δικαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Υποκλίνομαι στο customer care της apple, εργαζόμενος κι εγώ ο ίδιος σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Η όλη διαδικασία, το ύφος των απαντήσεων, το response time και γενικά όσα έχω δεί είναι πραγματικά παράδειγμα προς μίμηση για κάθε customer care.

ας υποθεσουμε πως εχουμε 1 λογαριασμο 3000€, η εταιρια πρεπει να πληρωθει, ασχετως πως προεκυψε το ποσο (data, sms, τηλεφωνηματα)
δεν θυμαμαι να περιγραφεται πουθενα οτι αν ειναι σκοπιμη χρηση πρεπει να πληρωθει κ αν ειναι data η κατα λαθος, ελατε να το συζητησουμε κ μπορει να μην πληρωσετε.
αν ζητησει καποιος εξυπηρετηση πληρωμης[/b], αυτο ενδεχομενως να γινει, αλλα δεν ειναι σαφες κ βεβαιο οτι θα γινει
το βεβαιο ειναι πως η εταιρια μπορει να ζητησει να πληρωθει για ολο το ποσο βασει συμβολαιου (δεν μπορουμε να πουμε με βεβαιοτητα το ενδεχομενο, αλλα αυτο που εχουμε συμφωνησει στο συμβολαιο)

Ο φίλος μας αν δεν το κηνυγούσε, δεν θα ήταν χαμένος? Πως θα γνώριζε η Χ apple το πρόβλημα του? Δεν θα έπρεπε να το αναφέρει? Θεόσταλτες λύσεις δεν υπάρχουν.
Μην κολλάς στο γράμμα του νόμου, μιλάμε για εξυπηρέτηση πελατών, που σημαίνει οτι θα κάνεις ότι μπορείς για να είναι happy ο πελάτης σου.
Δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις - "ασχέτως πως προέκυψε το ποσό". Έχει σημασία πως προέκυψε. Γιατι αν η χρήση 3000 ευρώ είναι data πόσο τους κόστισε? ΜΗΔΕΝ! Αν είναι προς κινητά του ίδιου δικτύου? ΜΗΔΕΝ. Αν είναι όμως roaming που τα μισά και παραπάνω θα πρέπει να τα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ στο ξένο δίκτυο...? Αυτό ακριβώς σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών - ελάτε να το συζητήσουμε!

Και θα σου πιστώσει λοιπόν το Χ δίκτυο τα 2900 που δεν τους κόστισε και ΤΙΠΟΤΑ και θα σου πουλήσοουν τόοοοοσο πολύ την "εξυπηρέτηση" που θα τριγυρνάς σε φίλους, γνωστούς και φόρουμ να διαλαλάς πόσο χαρούμενος είσαι με το δίκτυο σου, θα καμαρώνεις για το πόσο καλό πελάτη σε θεωρούν κτλ κτλ.


η προηγουμενη απαντηση μου πηγαινε σ αυτο που εγραψες : πχ οι εταιρείες κινητής αν κατα λάθος χρεώσεις το συμβόλαιο σου 3000 λόγω χρήσης data σαφώς και θα σου κόψουν πολλά χρήματα, αφού ξέρουν οτι όχι μόνο δεν θα πάρουν τα 3 χιλιάρικα αλλά επιπρόσθετα θα τους δυσφημίσεις σε όποιον γνωρίζεις

κ ειμαι κ νομικα λαθος :)

ξαναλεω λοιπον, δεν ειναι σαφες οτι θα σου κοψουν κ αν θελουν να παρουν τα χρηματα τους, θα κανουν τα παντα να τα παρουν (ειδικα οταν εχουν γινει πραγματι οι χρεωσεις) κ [b]μπορουν
να φτασουν στο σημειο να κινηθουν δικαστικα ως κ σε δεσμευση περιουσιας

τα εγραψα αυτα γιατι, δεν ξερω ποιος θα διαβασει στο μελλον (διαβαζουν κ 15χρονα που ισως να μην τα ξερουν αυτα) κ δεν μπορουμε να καθοδηγησουμε στο "αν σας ξεφυγε ο λογαριασμος, μπορειτε στο μιλητο να την γλυτωσετε" (ισως απο τα 3000 να ελεγαν δωστε μας 2500, ισως γινει καποιος διακανονισμος), δεν ξερουμε τι μπορει να γινει

απο την αλλη ειναι σιγουρο πως οφειλουμενο ποσο μπορουν να το διεκδικησουν ολοκληρωτικα, κ μαλιστα εντοκα
(αν κανω λαθος παρακαλω καποιον νομικο να με διορθωσει)

προσοχη λοιπον στη χρηση :)

Εννοείται φίλε μου προσοχή στη χρήση. Αλλά αν το 15χρονο την πάτησε με το δικό μου παράδειγμα, τότε με την ικανοποίηση του δημιουργού του θέματος, αυτή τη στιγμή το 15χρονο θα ζητά πίστωση για τις εφαρμογές που έχει αγοράσει επειδή τάχα μου κρασάρουν!!!

Απλά βγάλε απο το μυαλό σου οτι οι μεγάλες εταιρείες είναι αρπακτικά που θέλουν να σου πάρουν το σπίτι, να σου διαλύσουν την οικογένεια κτλ...
Άνθρωποι δουλεύουν κι εκεί, σαν κι εμάς.

Τι έκανε τώρα η apple, και πόσο ανέβηκε στην εκτίμηση μας (μου τουλάχιστον)?
Πίστωσε στον φίλο μας 50-100 ευρώ απο που? απο την τσέπη της? ΟΧΙ βέβαια! Αέρα πούλησε!
Είναι ευχαριστημένος ο πελάτης? Νομίζω πως ναι.
Εγώ σαν τρίτος πελάτης έχω σχηματίσει καλή εικόνα για το itunes store?
Θα κάνω στο μέλλον πιο αβίαστα αγορές απο το itunes store, γνωρίζοντας πως ότι και να γίνει θα προσπαθήσουν να μου βρουν λύση?

Αυτό έχει σημασία...

#112   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 25/05/2011 - 14:43

Φίλε μου τα είχα πεί και η apple με δικαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Υποκλίνομαι στο customer care της apple, εργαζόμενος κι εγώ ο ίδιος σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Η όλη διαδικασία, το ύφος των απαντήσεων, το response time και γενικά όσα έχω δεί είναι πραγματικά παράδειγμα προς μίμηση για κάθε customer care.


Ο φίλος μας αν δεν το κηνυγούσε, δεν θα ήταν χαμένος? Πως θα γνώριζε η Χ apple το πρόβλημα του? Δεν θα έπρεπε να το αναφέρει? Θεόσταλτες λύσεις δεν υπάρχουν.
Μην κολλάς στο γράμμα του νόμου, μιλάμε για εξυπηρέτηση πελατών, που σημαίνει οτι θα κάνεις ότι μπορείς για να είναι happy ο πελάτης σου.
Δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις - "ασχέτως πως προέκυψε το ποσό". Έχει σημασία πως προέκυψε. Γιατι αν η χρήση 3000 ευρώ είναι data πόσο τους κόστισε? ΜΗΔΕΝ! Αν είναι προς κινητά του ίδιου δικτύου? ΜΗΔΕΝ. Αν είναι όμως roaming που τα μισά και παραπάνω θα πρέπει να τα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ στο ξένο δίκτυο...? Αυτό ακριβώς σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών - ελάτε να το συζητήσουμε!

Και θα σου πιστώσει λοιπόν το Χ δίκτυο τα 2900 που δεν τους κόστισε και ΤΙΠΟΤΑ και θα σου πουλήσοουν τόοοοοσο πολύ την "εξυπηρέτηση" που θα τριγυρνάς σε φίλους, γνωστούς και φόρουμ να διαλαλάς πόσο χαρούμενος είσαι με το δίκτυο σου, θα καμαρώνεις για το πόσο καλό πελάτη σε θεωρούν κτλ κτλ.

Εννοείται φίλε μου προσοχή στη χρήση. Αλλά αν το 15χρονο την πάτησε με το δικό μου παράδειγμα, τότε με την ικανοποίηση του δημιουργού του θέματος, αυτή τη στιγμή το 15χρονο θα ζητά πίστωση για τις εφαρμογές που έχει αγοράσει επειδή τάχα μου κρασάρουν!!!

Απλά βγάλε απο το μυαλό σου οτι οι μεγάλες εταιρείες είναι αρπακτικά που θέλουν να σου πάρουν το σπίτι, να σου διαλύσουν την οικογένεια κτλ...
Άνθρωποι δουλεύουν κι εκεί, σαν κι εμάς.

Τι έκανε τώρα η apple, και πόσο ανέβηκε στην εκτίμηση μας (μου τουλάχιστον)?
Πίστωσε στον φίλο μας 50-100 ευρώ απο που? απο την τσέπη της? ΟΧΙ βέβαια! Αέρα πούλησε!
Είναι ευχαριστημένος ο πελάτης? Νομίζω πως ναι.
Εγώ σαν τρίτος πελάτης έχω σχηματίσει καλή εικόνα για το itunes store?
Θα κάνω στο μέλλον πιο αβίαστα αγορές απο το itunes store, γνωρίζοντας πως ότι και να γίνει θα προσπαθήσουν να μου βρουν λύση?

Αυτό έχει σημασία...



κατ αρχην δεν ειμαι φιλος, αλλα φιλη :)

κατα 2ο λογο, συγκρινεις 4 ανομοια πραγματα

κανενας δεν ειπε στον φιλο μας να μην ενημερωσει την apple κ να μην ζητησει καποια δικαιωση
δικαιωθηκε απο την apple κ οχι απο παροχεα (τα 2 πρωτα ανομοια)

τα 2 δευτερα ανομοια πραγματα ειναι:
ο φιλος μας ειχε ηδη πληρωσει κατι, ετσι ειχε ενα κεκτημενο δικαιωμα, απο την στιγμη που εξαφανιστηκε, χωρις δικη του υπαιτιοτητα ηταν χαμενος, ειχε χασει καποιο πραγματικο ποσο. ειχε δικαιωμα διεκδικησης, το θεμα ηταν αν θα του αναγνωριζοταν.

το παραδειγμα που ανεφερες, με τον λογαριασμο των 3000, δεν εχει καμια σχεση με το παρον περιστατικο
αν ειχε αγορασει καποιος ενα συμβολαιο με 3000, κ ξαφνικα το εκοβε ο παροχος, τοτε θα μπορουσε να διεκδικησει τα χρηματα αυτα καθ οποιονδηποτε τροπο, ομως δεν ειναι ετσι
αλλα για το ακριβως αντιθετο
λες οτι μπορει να κανει ενα λογαριασμο, κ να μην πληρωσει κ οτι ειναι σαφες πως θα γινει αυτο
πες μου ποια εταιρια το κανει αυτο, στο υποσχομαι, αφου πουλανε αερα κιολας, εφ ορου ζωης εκει θα παω, θα κανω οτι λογαριασμο προκυψει, κ μετα θα μου τα πιστωνουν κιολας (χωρις να τα εχω πληρωσει ποτε)

καταλαβαινω την καλη σου διαθεση (ειδικα αφου εισαι στην εξυπηρετηση πελατων)
αλλα πες μου, γτ χρειαζονται αφμ, εκκαθαριστικο κτλ, αφου τα παντα μπορουν να λυθουν στην εξυπηρετηση κ οχι στο νομικο τμημα ??

#113   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 25/05/2011 - 23:16

κατ αρχην δεν ειμαι φιλος, αλλα φιλη :)

κατα 2ο λογο, συγκρινεις 4 ανομοια πραγματα

κανενας δεν ειπε στον φιλο μας να μην ενημερωσει την apple κ να μην ζητησει καποια δικαιωση
δικαιωθηκε απο την apple κ οχι απο παροχεα (τα 2 πρωτα ανομοια)

τα 2 δευτερα ανομοια πραγματα ειναι:
ο φιλος μας ειχε ηδη πληρωσει κατι, ετσι ειχε ενα κεκτημενο δικαιωμα, απο την στιγμη που εξαφανιστηκε, χωρις δικη του υπαιτιοτητα ηταν χαμενος, ειχε χασει καποιο πραγματικο ποσο. ειχε δικαιωμα διεκδικησης, το θεμα ηταν αν θα του αναγνωριζοταν.

το παραδειγμα που ανεφερες, με τον λογαριασμο των 3000, δεν εχει καμια σχεση με το παρον περιστατικο
αν ειχε αγορασει καποιος ενα συμβολαιο με 3000, κ ξαφνικα το εκοβε ο παροχος, τοτε θα μπορουσε να διεκδικησει τα χρηματα αυτα καθ οποιονδηποτε τροπο, ομως δεν ειναι ετσι
αλλα για το ακριβως αντιθετο
λες οτι μπορει να κανει ενα λογαριασμο, κ να μην πληρωσει κ οτι ειναι σαφες πως θα γινει αυτο
πες μου ποια εταιρια το κανει αυτο, στο υποσχομαι, αφου πουλανε αερα κιολας, εφ ορου ζωης εκει θα παω, θα κανω οτι λογαριασμο προκυψει, κ μετα θα μου τα πιστωνουν κιολας (χωρις να τα εχω πληρωσει ποτε)

καταλαβαινω την καλη σου διαθεση (ειδικα αφου εισαι στην εξυπηρετηση πελατων)
αλλα πες μου, γτ χρειαζονται αφμ, εκκαθαριστικο κτλ, αφου τα παντα μπορουν να λυθουν στην εξυπηρετηση κ οχι στο νομικο τμημα ??

ok φίλη, με συγχωρείς δεν το πρόσεξα...
Δεν συγκρίνω, προσπαθώ να σου εξηγήσω τη λάθος αντίληψη που έχεις για τα πράγματα.

Δεν ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ο φίλος μας πολύ απλά γιατί ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ!
Γιατι 99,99% (αν οχι +οο%) η apple και ο δημιουργός καλυπτονται νομικά να του δώσουν ένα τεράστιο ΑΚΥΡΟ και να τελειώσει εκεί το θέμα.
Συμφώνησες κύριε με τους όρους οι οποίοι λένε "μετά τις 90 ημέρες, χαιρετίσματα"? Συμφώνησες. Πλήρωσες και σ'ευχαριστούμε γι'άυτό.
Περασαν οι 90 ημέρες? Δεν έχεις κανένα κεκτημένο δικαίωμα. Δεν μπορείς να έχεις ΚΑΜΙΑ απαίτηση, τέλος της συζήτησης, η πόρτα της εξόδου βρίσκεται τέλος του διαδρόμου αριστερα. Όχι δεν στο αναγνωρίζουμε, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κανένα δικαίωμα βάσει των όρων με τους οποίους συμφώνησες.
Αυτό λέει το δίκαιο ή το νομικό τμήμα αν προτιμάς.

Ο φίλος μας εδώ αν και νομικά δεν είχε δίκιο, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΕ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Και η πίτα ολόκληρη για τον πελάτη, και ο σκύλος χορτάτος, δηλαδή η εταιρεία στον αφρό με μια απλή κίνηση.

Για τους παροχους τώρα, παλι αναφέρομαι στην ικανοποίηση αιτημάτων.
Το αν τα χρήματα σου πηγαίνουν σε υλικά ή άυλα αγαθά και το πως πληρώνεις γι'αυτα (προκαταβολικά ή απολογιστικά) δεν έχει καμία απολύτως σημασία.

Είσαι πελάτης, να το θυμάσαι πάντα αυτό. Πληρώνεις.

Και για να σου δείξω πόσο σχετικό είναι το παράδειγμα μου...
Ψάξε στο φόρουμ. δεν υπήρχε περιορισμός στο λογισμικό appstore του iphone, πήρε το παιδάκι το κινητό του μπαμπά και αγόραζε στρουμφομουρα στα καπάκια, και ξανά και ξανά, χρεώνοντας τον πατέρα 15000 δολάρια ή κάτι τέτοιο.
Τι θα έπρεπε να πει η apple? Όχι κύριε πελάτη μας, ψώνισες 15000 δολάρια σε ωραιότατα, λαχταριστά στρουμφομουρα και με αυτά μπορείς να φτιάξεις το καλύτερο στρουμφοχωριό σε όλο τον πλανήτη? Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε! Παίξατε και χάσατε!
Όχι βέβαια...

Αντίστοιχα εγώ που πληρώνω στον πάροχο μου 30 κάθε μήνα για 5 χρόνια..
Aν απο άγνοια κατεβάσω μια εφαρμογή που μου τραβάει άπειρα data.. κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου και κάνω ένα λογαριασμό 3000 ευρώ αυτό το μήνα.
Πόσο δίκιο (ηθικά) θα έχω αν ζητήσω να μην τα πληρώσω?
Νομικα θα έχω σίγουρα άδικο, αν θέλουν μπορούν να μου πάρουν και το σπίτι.

Έλα και απο την πλευρά της εταιρίας. Αυτα τα 3000 τι είναι? αέρας κοπανιστός όταν μιλάμε για data. Ότι είναι και τα στουμφόμουρα για την apple.
Αν δείξω κατανόηση στο αίτημα του πελάτη μου και τον συγχωρέσω, θα συνεχίσει να μου δίνει τα 30 ευρώ κάθε μήνα.
Αν τα απαιτήσω απειλώντας με κατασχέσεις κτλ κτλ τι θα καταφέρω? Να δυσαρεστήσω τον ίδιο, την οικογενειά του, τους φίλους του και το κακό συναπάντημα. Για να τα πάρω-αν τα πάρω-μετά απο 5 χρόνια. Ζήσε Μάη μου...

Στα πιστώνω, σου δίνω οδηγίες και θα σε ελέγχω για λίγο καιρό. Αν δώ οτι το συνεχίζεις, κάτι δεν πάει καλά... Θα σου κόψω την πρόσβαση στα data, θα σου περιορίσω την ταχύτητα, θα σου ζητήσω προκαταβολή, κάτι θα βρώ να κάνω. Να είσαι σίγουρη οτι εξυπηρέτηση πελατών=ανθρωποι=κατανόηση. Όπως θα καταλάβουν το δίκαιο σου θα καταλάβουν και την πονηριά σου.

εκκαθαριστικά κτλ σου ζητάνε για να κάνουν τον απαραίτητο πιστοληπτικό έλεγχο. Δεν μπορείς με ετήσιες αποδοχές 1000 να ζητάς συμβόλαιο με μηνιαίο πάγιο 150 ευρώ! Δεν θα τους πληρώσεις ποτέ... Διάλεξε μικρότερο πάγιο ή δώσε μπροστάντζα-εγγύηση 500, και πάλι θα ρίχνουν μια ματιά στις κινήσεις σου.

Είναι πολύ συγκεκριμένο το παράδειγμα μου, δεν είπα ποτέ οτι μπορείς όποτε σου καπνίσει να κάνεις αλόγιστη χρήση, να αφήνεις απλήρωτους λογαριασμούς με το έτσι θέλω και οι εταιρείες θα σε πιστωνουν σαν χαιβάνια...

#114   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 26/05/2011 - 00:01

ok φίλη, με συγχωρείς δεν το πρόσεξα...Δεν συγκρίνω, προσπαθώ να σου εξηγήσω τη λάθος αντίληψη που έχεις για τα πράγματα.Δεν ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ο φίλος μας πολύ απλά γιατί ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ!Γιατι 99,99% (αν οχι +οο%) η apple και ο δημιουργός καλυπτονται νομικά να του δώσουν ένα τεράστιο ΑΚΥΡΟ και να τελειώσει εκεί το θέμα.Συμφώνησες κύριε με τους όρους οι οποίοι λένε "μετά τις 90 ημέρες, χαιρετίσματα"? Συμφώνησες. Πλήρωσες και σ'ευχαριστούμε γι'άυτό.Περασαν οι 90 ημέρες? Δεν έχεις κανένα κεκτημένο δικαίωμα. Δεν μπορείς να έχεις ΚΑΜΙΑ απαίτηση, τέλος της συζήτησης, η πόρτα της εξόδου βρίσκεται τέλος του διαδρόμου αριστερα. Όχι δεν στο αναγνωρίζουμε, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ κανένα δικαίωμα βάσει των όρων με τους οποίους συμφώνησες.Αυτό λέει το δίκαιο ή το νομικό τμήμα αν προτιμάς.Ο φίλος μας εδώ αν και νομικά δεν είχε δίκιο, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΕ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Και η πίτα ολόκληρη για τον πελάτη, και ο σκύλος χορτάτος, δηλαδή η εταιρεία στον αφρό με μια απλή κίνηση.Για τους παροχους τώρα, παλι αναφέρομαι στην ικανοποίηση αιτημάτων.Το αν τα χρήματα σου πηγαίνουν σε υλικά ή άυλα αγαθά και το πως πληρώνεις γι'αυτα (προκαταβολικά ή απολογιστικά) δεν έχει καμία απολύτως σημασία.Είσαι πελάτης, να το θυμάσαι πάντα αυτό. Πληρώνεις.Και για να σου δείξω πόσο σχετικό είναι το παράδειγμα μου...Ψάξε στο φόρουμ. δεν υπήρχε περιορισμός στο λογισμικό appstore του iphone, πήρε το παιδάκι το κινητό του μπαμπά και αγόραζε στρουμφομουρα στα καπάκια, και ξανά και ξανά, χρεώνοντας τον πατέρα 15000 δολάρια ή κάτι τέτοιο.Τι θα έπρεπε να πει η apple? Όχι κύριε πελάτη μας, ψώνισες 15000 δολάρια σε ωραιότατα, λαχταριστά στρουμφομουρα και με αυτά μπορείς να φτιάξεις το καλύτερο στρουμφοχωριό σε όλο τον πλανήτη? Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας πιστώσουμε! Παίξατε και χάσατε!Όχι βέβαια...Αντίστοιχα εγώ που πληρώνω στον πάροχο μου 30 κάθε μήνα για 5 χρόνια..Aν απο άγνοια κατεβάσω μια εφαρμογή που μου τραβάει άπειρα data.. κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου και κάνω ένα λογαριασμό 3000 ευρώ αυτό το μήνα.Πόσο δίκιο (ηθικά) θα έχω αν ζητήσω να μην τα πληρώσω?Νομικα θα έχω σίγουρα άδικο, αν θέλουν μπορούν να μου πάρουν και το σπίτι.Έλα και απο την πλευρά της εταιρίας. Αυτα τα 3000 τι είναι? αέρας κοπανιστός όταν μιλάμε για data. Ότι είναι και τα στουμφόμουρα για την apple.Αν δείξω κατανόηση στο αίτημα του πελάτη μου και τον συγχωρέσω, θα συνεχίσει να μου δίνει τα 30 ευρώ κάθε μήνα.Αν τα απαιτήσω απειλώντας με κατασχέσεις κτλ κτλ τι θα καταφέρω? Να δυσαρεστήσω τον ίδιο, την οικογενειά του, τους φίλους του και το κακό συναπάντημα. Για να τα πάρω-αν τα πάρω-μετά απο 5 χρόνια. Ζήσε Μάη μου...Στα πιστώνω, σου δίνω οδηγίες και θα σε ελέγχω για λίγο καιρό. Αν δώ οτι το συνεχίζεις, κάτι δεν πάει καλά... Θα σου κόψω την πρόσβαση στα data, θα σου περιορίσω την ταχύτητα, θα σου ζητήσω προκαταβολή, κάτι θα βρώ να κάνω. Να είσαι σίγουρη οτι εξυπηρέτηση πελατών=ανθρωποι=κατανόηση. Όπως θα καταλάβουν το δίκαιο σου θα καταλάβουν και την πονηριά σου.εκκαθαριστικά κτλ σου ζητάνε για να κάνουν τον απαραίτητο πιστοληπτικό έλεγχο. Δεν μπορείς με ετήσιες αποδοχές 1000 να ζητάς συμβόλαιο με μηνιαίο πάγιο 150 ευρώ! Δεν θα τους πληρώσεις ποτέ... Διάλεξε μικρότερο πάγιο ή δώσε μπροστάντζα-εγγύηση 500, και πάλι θα ρίχνουν μια ματιά στις κινήσεις σου.Είναι πολύ συγκεκριμένο το παράδειγμα μου, δεν είπα ποτέ οτι μπορείς όποτε σου καπνίσει να κάνεις αλόγιστη χρήση, να αφήνεις απλήρωτους λογαριασμούς με το έτσι θέλω και οι εταιρείες θα σε πιστωνουν σαν χαιβάνια...



τι λες...? που άκουσες εταιρεία κινητής να παίρνει σπίτια για αλόγιστη χρήση data?...



azaleea αν το πάμε νομικά ενδεχομένως να μην έχεις δίκιο......



αντιληπτη η ευγενεια σου,
κ η προσπαθεια της εξυπηρετησης,
αλλα αν φτασει ο κομπος στο χτενι.... δυστυχως μπαινουν τα νομικα

#115   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 26/05/2011 - 08:30

αντιληπτη η ευγενεια σου,
κ η προσπαθεια της εξυπηρετησης,
αλλα αν φτασει ο κομπος στο χτενι.... δυστυχως μπαινουν τα νομικα

μα δεν φτάνει ο κόμπος στο χτένι με ένα συμβάν αγαπητή.
Δεν ακολουθεί μια εταιρεία τη νομική οδό έτσι αβίαστα.
Απλά ως κλασσικοί ελληνάρες, με την accidental χρέωση μας είτε σε στρουμφομουρα είτε σε data, παίρνουμε κράζουμε και απειλούμε!

Δεν θέλουμε να εξυπηρετηθούμε!
θέλουμε να δικαιωθούμε χωρίς να έχουμε δίκιο!

#116   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2.254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 30/05/2011 - 18:02

Επειδή είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την εφαρμογή Copilot τους έστειλα και έγω mail.Έχουν περάσει 15 ημέρες και δεν έχω καμοία απάντηση.Μηπως υπάρχει τρόπος να στείλω κάποια υπενθίμηση?
Μπήκα από την εφαρμογή αλλά δεν με αφήνει.Συγκεκριμένα αναφέρει ότι έχω κάνει αναφορά προβλήματος.

#117   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 30/05/2011 - 19:22

Επειδή είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την εφαρμογή Copilot τους έστειλα και έγω mail.Έχουν περάσει 15 ημέρες και δεν έχω καμοία απάντηση.Μηπως υπάρχει τρόπος να στείλω κάποια υπενθίμηση?
Μπήκα από την εφαρμογή αλλά δεν με αφήνει.Συγκεκριμένα αναφέρει ότι έχω κάνει αναφορά προβλήματος.

λογικά όταν έστειλες το αίτημα θα πρέπει να έλαβες επιβεβαιωτικό email.
Απάντησε σε αυτό και γράψε οτι τους κάνεις μια ευγενική υπενθύμιση...

#118   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2.254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 31/05/2011 - 16:57

λογικά όταν έστειλες το αίτημα θα πρέπει να έλαβες επιβεβαιωτικό email.
Απάντησε σε αυτό και γράψε οτι τους κάνεις μια ευγενική υπενθύμιση...

Δεν έλαβα κάτι τέτοιο. 

#119   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 31/05/2011 - 19:25

Δεν έλαβα κάτι τέτοιο. 

ακολούθησε τον οδηγό εδώ: http://www.iphonehel...ow-to-claim-it/ και εντός 24 ωρών θα σου απαντήσουν. χειρίσου το με πολύ κλάμα και πολύ ευγένεια και δεν θα χάσεις

#120   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2.254 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 31/05/2011 - 20:32

Οκ θα προσπαθήσω

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες