Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ΕΕΤΤ : Οδηγίες προς τους χρήστες των Smart Phones


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9457 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/09/2011 - 22:34

Αναρτημένη εικόνα


Πρακτικές οδηγίες προς τους χρήστες των smart phones προκειμένου να αποφεύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις, παρέχει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ΕΕΤΤ, με αφορμή σχετικές καταγγελίες που υποβλήθηκαν προς τον τομέα εξυπηρέτησης καταναλωτών της Αρχής.

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, τα smart phones έχουν αναδειχθεί σε πολλαπλώς χρήσιμα εργαλεία, καθώς συνδυάζουν τις λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου, ενός προσωπικού υπολογιστή με σύνδεση στο Διαδίκτυο και, συχνά, μιας συσκευής εύρεσης θέσης και πλοήγησης (GPS).

Ωστόσο, οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:

- Τα smart phones είναι εκ των προτέρων ρυθμισμένα από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, με αποτέλεσμα μόλις τοποθετήσετε την κάρτα SIM να έχετε και πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

- Επίσης, είναι δυνατό η συσκευή να έχει ρυθμιστεί, ώστε να επιτρέπονται οι αυτόματες ενημερώσεις εφαρμογών και με δεδομένο ότι η χρέωση γίνεται ανάλογα με τον όγκο των δεδομένων, αυξάνεται το κόστος παραμονής στο διαδίκτυο.

- (π.χ., πρόβλεψη καιρού, αναβάθμιση λειτουργικού συστήματος κλπ).

- Ο χρήστης του smart phone έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει τη συσκευή του, ώστε να εμποδίσει την αυτόματη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, τόσο για αναβαθμίσεις του λογισμικού της συσκευής όσο και γενικότερα κατά τη χρήση εφαρμογών που απαιτούν πρόσβαση στο Διαδίκτυο.



Σε αυτό το πλαίσιο, η ΕΕΤΤ συστήνει να:

- Ενημερώνεστε αναλυτικά για τα βασικά χαρακτηριστικά της συσκευής που επιλέγετε.

- Διαβάζετε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης ώστε να κατανοείτε τις ρυθμίσεις που αφορούν τη χρήση του Διαδικτύου.

- Ενημερώνεστε για τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να αποτρέψετε την αυτόματη σύνδεση της συσκευής σας με το Διαδίκτυο.

- Ενημερωθείτε από την εταιρία κινητής για τους μηχανισμούς ενημέρωσης που διαθέτει, σχετικά με τη χρέωση χρήσης του Διαδικτύου, ώστε να αποφεύγετε τις υψηλές χρεώσεις.

Οι χρήστες θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι τα smart phones είναι δυνατόν να «μολυνθούν» από κακόβουλο λογισμικό (malware), ακριβώς όπως συμβαίνει και με τους υπολογιστές, γεγονός που μπορεί να έχει ως συνέπεια τη συνεχή αποστολή μηνυμάτων και κατ΄ επέκταση οι αυξημένες χρεώσεις στο λογαριασμό, υποκλοπή προσωπικών δεδομένων, παρακολούθηση της χρήσης του κινητού, καταγραφή κλήσεων και μηνυμάτων και άλλα.

Η ΕΕΤΤ συστήνει ακόμη στους χρήστες να μην παραλείπουν τις αναβαθμίσεις του λειτουργικού συστήματος της συσκευής τους, καθώς συχνά περιέχουν σημαντικές προσθήκες ασφαλείας για την αντιμετώπιση κακόβουλου λογισμικού. Να λαμβάνουν εφαρμογές μόνο από νόμιμες και αξιόπιστες πηγές, να αποφεύγουν να επιλέγουν συνδέσμους (links) των οποίων την προέλευση δεν είναι ελεγμένη και να είναι προσεκτικοί, κατά τη σύνδεση της συσκευής με ελεύθερα προσβάσιμα, δημόσια ασύρματα τοπικά δίκτυα (free public WiFi hotspots).


[Via]


Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 23/09/2011 - 22:45

ezgif_com_crop_2.gif


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Hidalgo

Hidalgo

    iPH Contributor

  • 1327 μηνύματα
  • Twitter:@Lkatsougris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Montecristo(LK)

Δημοσίευση 23/09/2011 - 22:35

καλο αυτο για να κατατοπιστουμε...

My life's goal is only to fight


#3   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6398 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 23/09/2011 - 22:46

ευχαριστουμε Θαναση :)

#4   Nikos123

Nikos123

    iPH Addict

  • 656 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 23/09/2011 - 23:07

Τώρα θημήθηκαν να εκδόσουν τέτοια ανακοίνωση...τώρα που σκεφτόμαστε να περιορίσουμε το κινητό τηλέφωνο, αν όχι να το κόψουμε...! Δεν θα είχαν χρόνο μάλλον τα προηγούμενα χρόνια...xaxaxaxa!!!

#5   Georgios1987

Georgios1987

    iPH Enthousiast

  • 562 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 23/09/2011 - 23:37

Οτι να ναι...smartphones ειναι και αυτοι γραφουν smart phones....

#6   mikelev

mikelev

    iPH Enthousiast

  • 543 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/09/2011 - 23:59

Οτι να ναι...smartphones ειναι και αυτοι γραφουν smart phones....

οχι γιάννης γιαννάκης :P

#7   giannisg2004

giannisg2004

    iPH Contributor

  • 914 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2011 - 01:34

Το πώς το έγραψαν (smart phones αντί για smartphones) δεν το κατακρίνουμε επειδή είναι ορθογραφικά ή εννοιολογικά λάθος.
Απλά είναι ενδεικτικό της ασχετοσύνης τους με το θέμα. Πόσο καλά μπορεί να ξέρεις ένα αντικείμενο, και πόση εμπειρία μπορεί να έχεις με αυτό, αν δεν ξέρεις καλά-καλά το όνομά του ?!

Ακόμη, η ασχετοσύνη τους φαίνεται και από το ότι παρουσιάζουν το Internet ως κάτι "κακό" που καραδοκεί να χρεώσει τους χρήστες, και προτείνουν τρόπους ώστε να το αποφύγουμε ολοκληρωτικά/.
Ενώ θα έπρεπε να συμβουλεύουν-ενημερώνουν τους χρήστες για data plans και πώς να διαλέξουν αυτό που τους ταιριάζει με βάση τις ανάγκες τους.

#8   parafron4

parafron4

    iPH Elite Poster

  • 2798 μηνύματα
  • Twitter:@parafron4
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:parafron4-

Δημοσίευση 01/10/2011 - 02:09

Το πώς το έγραψαν (smart phones αντί για smartphones) δεν το κατακρίνουμε επειδή είναι ορθογραφικά ή εννοιολογικά λάθος.
Απλά είναι ενδεικτικό της ασχετοσύνης τους με το θέμα. Πόσο καλά μπορεί να ξέρεις ένα αντικείμενο, και πόση εμπειρία μπορεί να έχεις με αυτό, αν δεν ξέρεις καλά-καλά το όνομά του ?!

Ακόμη, η ασχετοσύνη τους φαίνεται και από το ότι παρουσιάζουν το Internet ως κάτι "κακό" που καραδοκεί να χρεώσει τους χρήστες, και προτείνουν τρόπους ώστε να το αποφύγουμε ολοκληρωτικά/.
Ενώ θα έπρεπε να συμβουλεύουν-ενημερώνουν τους χρήστες για data plans και πώς να διαλέξουν αυτό που τους ταιριάζει με βάση τις ανάγκες τους.


ξερεις ποσοι γνωστοί μου την εχουν πατήσει απο άκυρες χρεώσεις μεσω ιντερνετ?
νομιζεις οτι ολοι ειναι tech geeks?
μια χαρα ειναι οι οδηγιες για τους αρχάριους...και δεν ειδα να φαίνεται κάπου οτι είναι άσχετοι...

#9   giannisg2004

giannisg2004

    iPH Contributor

  • 914 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2011 - 02:51

Μα και εγώ ο ίδιος την έχω πατήσει, που θεωρούσα τον εαυτό μου και advanced user (τρομάρα μου :P )!
Απλά δεν μου αρέσει η στάση "πώς να αποφύγετε διά παντός το Internet στο κινητό". Θα ήθελα μια αντιμετώπιση του τύπου "πώς να επιλέξετε το data plan που σας ταιριάζει, ώστε να έχετε φθηνό Internet στο κινητό". Smartphone χωρίς Internet δεν νοείται!

Όσον αφορά το πού φαίνεται η ασχετοσύνη τους, :
1.)"smart phones". Υπάρχει κανείς που να τα αποκαλεί έτσι? Όχι ότι είναι λάθος, αλλά π.χ. αν πείς την webcam διαδικτυακή βιντεοκάμερα, σίγουρα δηλώνει ότι δεν έχεις και τόσο εμπειρία με το θέμα. Επιφυλάσσομαι στην περίπτωση που είναι απλά τυπογραφικό λάθος, αλλά δεν το νομίζω.
2.)Αντιγράφω αυτολεξεί: "Επίσης, είναι δυνατό η συσκευή να έχει ρυθμιστεί, ώστε να επιτρέπονται οι αυτόματες ενημερώσεις εφαρμογών και με δεδομένο ότι η χρέωση γίνεται ανάλογα με τον όγκο των δεδομένων, αυξάνεται το κόστος παραμονής στο διαδίκτυο.". Εδώ έχει μπερδέψει την ογκοχρέωση με την χρονοχρέωση. Επειδή η χρέωση γίνεται ανάλογα με τον όγκο, αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο διαδίκτυο? Τί θέλει να πεί ο ποιητής? Και στην τελική, έστω ότι αυξάνεται ο χρόνος παραμονής. Ε, καί?! Έτσι κι'αλλιώς με τον όγκο χρεώνομαι, όχι τον χρόνο!
3.)"Ενημερώνεστε αναλυτικά για τα βασικά χαρακτηριστικά της συσκευής που επιλέγετε.". Να ενημερωνόμαστε όσον αφορά τί? Αν έχει Internet? Υπάρχει smartphone της τελευταίας 7ετίας που να μην έχει Internet? Μάλιστα, είναι τόσο κοινός τόπος, που πολλές φορές παραλείπεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά, ώστε να υπάρχει χώρος για τα χαρακτηριστικά επεξεργαστή, μνήμης, κάμερας, κτλ. .


Τέλος, να σημειώσω ότι δεν λέω ότι όλα όσα αναφέρει η οδηγία είναι λάθος. Απλά βγάζει μια εικόνα ότι αυτοί που το έγραψαν δεν έχουν και πολύ εμπειρία στο θέμα.

Τελευταία επεξεργασία από: giannisg2004, 01/10/2011 - 02:52


#10   parafron4

parafron4

    iPH Elite Poster

  • 2798 μηνύματα
  • Twitter:@parafron4
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:parafron4-

Δημοσίευση 01/10/2011 - 03:10

Μα και εγώ ο ίδιος την έχω πατήσει, που θεωρούσα τον εαυτό μου και advanced user (τρομάρα μου :P )!
Απλά δεν μου αρέσει η στάση "πώς να αποφύγετε διά παντός το Internet στο κινητό". Θα ήθελα μια αντιμετώπιση του τύπου "πώς να επιλέξετε το data plan που σας ταιριάζει, ώστε να έχετε φθηνό Internet στο κινητό". Smartphone χωρίς Internet δεν νοείται!

Όσον αφορά το πού φαίνεται η ασχετοσύνη τους, :
1.)"smart phones". Υπάρχει κανείς που να τα αποκαλεί έτσι? Όχι ότι είναι λάθος, αλλά π.χ. αν πείς την webcam διαδικτυακή βιντεοκάμερα, σίγουρα δηλώνει ότι δεν έχεις και τόσο εμπειρία με το θέμα. Επιφυλάσσομαι στην περίπτωση που είναι απλά τυπογραφικό λάθος, αλλά δεν το νομίζω.
2.)Αντιγράφω αυτολεξεί: "Επίσης, είναι δυνατό η συσκευή να έχει ρυθμιστεί, ώστε να επιτρέπονται οι αυτόματες ενημερώσεις εφαρμογών και με δεδομένο ότι η χρέωση γίνεται ανάλογα με τον όγκο των δεδομένων, αυξάνεται το κόστος παραμονής στο διαδίκτυο.". Εδώ έχει μπερδέψει την ογκοχρέωση με την χρονοχρέωση. Επειδή η χρέωση γίνεται ανάλογα με τον όγκο, αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο διαδίκτυο? Τί θέλει να πεί ο ποιητής? Και στην τελική, έστω ότι αυξάνεται ο χρόνος παραμονής. Ε, καί?! Έτσι κι'αλλιώς με τον όγκο χρεώνομαι, όχι τον χρόνο!
3.)"Ενημερώνεστε αναλυτικά για τα βασικά χαρακτηριστικά της συσκευής που επιλέγετε.". Να ενημερωνόμαστε όσον αφορά τί? Αν έχει Internet? Υπάρχει smartphone της τελευταίας 7ετίας που να μην έχει Internet? Μάλιστα, είναι τόσο κοινός τόπος, που πολλές φορές παραλείπεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά, ώστε να υπάρχει χώρος για τα χαρακτηριστικά επεξεργαστή, μνήμης, κάμερας, κτλ. .


Τέλος, να σημειώσω ότι δεν λέω ότι όλα όσα αναφέρει η οδηγία είναι λάθος. Απλά βγάζει μια εικόνα ότι αυτοί που το έγραψαν δεν έχουν και πολύ εμπειρία στο θέμα.



1)κολλησες στο smartphones??εδω ολοκληρη αλυσιδα με pc κτλ(multirama)στις διαφημίσεις το προφερει μΟΥλτιραμα ενω το σωστο ειναι μΑλτιραμα...

2) δεν λεει οτι αυξανεται ο χρονος παραμονης...λεει οτι αυξανεται το κοστος παραμονης...

3) αν καποιος που δεν ξερει και δεν το ψαξει μπορει να παρει iphone και να ψαχνει να στειλει αρχειο με το bt και να μη μπορει...

Τελευταία επεξεργασία από: parafron4, 01/10/2011 - 03:11


#11   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2011 - 06:26

Ενώ θα έπρεπε να συμβουλεύουν-ενημερώνουν τους χρήστες για data plans και πώς να διαλέξουν αυτό που τους ταιριάζει με βάση τις ανάγκες τους.


Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων είναι, όχι εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που "θέλει" να πληρώνεις λιγότερα σαν συνδρομητής της.

1)κολλησες στο smartphones??εδω ολοκληρη αλυσιδα με pc κτλ(multirama)στις διαφημίσεις το προφερει μΟΥλτιραμα ενω το σωστο ειναι μΑλτιραμα...


Δεν είναι ούτε μΑλτιράμα, όχι σαν το δικό μας το "ά", είναι κάπου στο ενδιάμεσο μπορεί να πει κανείς. Αλλά είπαμε, όχι και να νομίζουμε ότι το προφέρουν λάθος από έλλειψη αγγλικής παιδείας. Ο λόγος που προφέρεται έτσι, είναι για να μη ξενίζει στον Έλληνα καταναλωτή και να μπορεί να το προφέρει και ο ίδιος. Τι είναι καλύτερο, να πει ο καταναλωτής "Πάμε στα μουλτιράμα να πάρω ένα στικάκι?" ή "Πάμε στα μάλτι...μούλ..μαούλ..μααουυυλ...άει σιχτήρ πάμε στο Κωτσόβολο!"

#12   parafron4

parafron4

    iPH Elite Poster

  • 2798 μηνύματα
  • Twitter:@parafron4
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:parafron4-

Δημοσίευση 01/10/2011 - 07:26

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων είναι, όχι εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που "θέλει" να πληρώνεις λιγότερα σαν συνδρομητής της.



Δεν είναι ούτε μΑλτιράμα, όχι σαν το δικό μας το "ά", είναι κάπου στο ενδιάμεσο μπορεί να πει κανείς. Αλλά είπαμε, όχι και να νομίζουμε ότι το προφέρουν λάθος από έλλειψη αγγλικής παιδείας. Ο λόγος που προφέρεται έτσι, είναι για να μη ξενίζει στον Έλληνα καταναλωτή και να μπορεί να το προφέρει και ο ίδιος. Τι είναι καλύτερο, να πει ο καταναλωτής "Πάμε στα μουλτιράμα να πάρω ένα στικάκι?" ή "Πάμε στα μάλτι...μούλ..μαούλ..μααουυυλ...άει σιχτήρ πάμε στο Κωτσόβολο!"


δηλαδη τις λεξεις μαλτιμιντια μαλτιπλειερ κτλ πως μπορούμε και τις προφερουμε?

#13   IPW

IPW

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 01/10/2011 - 09:12

Καλημέρα, πρόσφατα δικαιώθηκα και πήρα όλο το ποσό πίσω 740 Ευρώ από την Wind που με είχε χρεώσει τον Ιούνιο για υπηρεσίες internet όταν αγόρασα με τόση λακτάρα το λευκό iphonaki μου και έκανα τις πρώτες ενέργειες (ξεκλείδωμα κλπ). Έκανα κοινοποίση στον ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή, με τον ΕΕΤΤ που είχα μιλήσει μου είχαν πει πως θα καλούσαν σε απολογία την Wind γιατί υπήρχαν πολλές εκατοντάδες καταγγελίες σαν την δικιά μου. Πιστεύω πως μετά από όλα αυτά θέλησαν να αφυπνίσουν τον κόσμο. Παιδιά μου ειλικρινά αν δεν υπήρχαν αυτοί οι φορείς δεν νομίζω να είχα δικαιωθεί.
Αυτές οι εταιρείες έχουν τόσο θράσσος, για να φανταστείτε στο απαντητικό τους γράμμα προς τους φορείς για την περιπτωσή μου έγραψαν πως το ποσό μου το είχαν πιστώσει τον Ιούνιο και στην πραγματικότητα δεν το είχαν κάνει. Ο συνήγορος του καταναλωτή μου έστειλε τον Σεπτέμβρη την απάντηση τους και μου ζητούσε να απαντήσω γραπτώς αν ισχύουν τα λεγόμενα τους.
Απήντησαν ψευδώς πως μου είχαν κάνει την πίστωση στα πλαίσια εξυπηρέτησης του πελάτη!!!! Το χωράει το μυαλό σας!!!

#14   Neopas

Neopas

    iPH Contributor

  • 1133 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 01/10/2011 - 13:14

Καταρχάς οι έλληνες ολα τα multi τα προφερουμε μουλτι.
Μουλτιμιντια, μουλτιμιξερ, μουλτιραμα.

Ακριβώς όπως τα xenon τα λέμε ξένον και οχι ζινον
και γενικά ο κατάλογος είναι τεράστιος, γιατί πολυ απλά δεν μιλάμε αγγλικά.
Απλά χρησιμοποιούμε ξενικες λέξεις στα ελληνικά.


2ον
Το να παίρνεις μια ιντερνετοσυσκευη
και να φοβάσαι να μην χρεωθεις είναι τραγικό
και δεν φταίει μονο η ασχετοσινη του χρήστη
αλλα και η "εξυπνάδα" των πωλητών να μην εξηγουν στον πελάτη τι αγοράζουν.

Σαν να αγοράζεις τουρμπο 200 άλογα
Και μετα να γκρινιαζεις γιατί καίει πολυ.


Κατα τ´αλλα το άρθρο γράφτηκε ακριβώς γίαυτους που δεν ξέρουν
Οπότε και ο τρόπος γραφής είναι ανάλογος.

Τελευταία επεξεργασία από: Neopas, 01/10/2011 - 13:16


#15   Atom

Atom

    iPH User

  • 122 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2011 - 23:15

Καλημέρα, πρόσφατα δικαιώθηκα και πήρα όλο το ποσό πίσω 740 Ευρώ από την Wind που με είχε χρεώσει τον Ιούνιο για υπηρεσίες internet όταν αγόρασα με τόση λακτάρα το λευκό iphonaki μου και έκανα τις πρώτες ενέργειες (ξεκλείδωμα κλπ). Έκανα κοινοποίση στον ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή, με τον ΕΕΤΤ που είχα μιλήσει μου είχαν πει πως θα καλούσαν σε απολογία την Wind γιατί υπήρχαν πολλές εκατοντάδες καταγγελίες σαν την δικιά μου. Πιστεύω πως μετά από όλα αυτά θέλησαν να αφυπνίσουν τον κόσμο. Παιδιά μου ειλικρινά αν δεν υπήρχαν αυτοί οι φορείς δεν νομίζω να είχα δικαιωθεί.
Αυτές οι εταιρείες έχουν τόσο θράσσος, για να φανταστείτε στο απαντητικό τους γράμμα προς τους φορείς για την περιπτωσή μου έγραψαν πως το ποσό μου το είχαν πιστώσει τον Ιούνιο και στην πραγματικότητα δεν το είχαν κάνει. Ο συνήγορος του καταναλωτή μου έστειλε τον Σεπτέμβρη την απάντηση τους και μου ζητούσε να απαντήσω γραπτώς αν ισχύουν τα λεγόμενα τους.
Απήντησαν ψευδώς πως μου είχαν κάνει την πίστωση στα πλαίσια εξυπηρέτησης του πελάτη!!!! Το χωράει το μυαλό σας!!!


Προσωπικά δεν χρειάστηκε να καταφύγω σε καμία τέτοια λύση όταν προέκυψε ανάλογο πρόβλημα. Απλά οι άνθρωποι μου έλυσαν το πρόβλημα. Νομίζω ότι έχει να κάνει ανάλογα με την περίσταση. Δεν υπάρχουν κανονές γενικώς. Και επειδή το θέμα είναι άλλο η κίνηση της EETT είναι σωστή γενικώς. Ανεξαρτήτως παρόχων...




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες