Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ARVATO SERVICE


  • Please log in to reply
21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Ggiorgio

Ggiorgio

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:09

Καλησπέρα σε όλους,

σας παραθέτω απλά την μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί από την Arvato Service (Εξουσιοδοτημένο επισκευαστή) μεταξύ των άλλων(Nokia & S.E)για Iphone στην Ελλάδα μιας και η μεγάλη APPLE δεν καταδέχεται να έχει επίσημο Service στην Ελλάδα όπου οι πωλήσεις της κάθε χρόνο πάνε στα ύψη.
Πέρισυ τον Δεκ αγόρασα και εγώ όπως χιλιάδες το καινούργιο Iphone 4
Τον Απρίλιο άρχισαν τα πρώτα προβλήματα με το γνωστό θέμα με το Home Button (Καμία ανταπόκριση)έψαξα σε ποιόν έπρεπε να απευθυνθώ και μ'έστειλαν στην Arvato.
Πράγματι αφού το πήγα και μου έδωσαν και συσκευή αντικατάστασης το πρώτο 3G μου έστειλαν sms ότι το τηλέφωνό μου αντικαταστάθηκε με καινούργιο.
Τι καινούργιο ανακατασκευασμένο (Όπως έχω πληροφορηθεί κατά κόρον από το site μας)παρανόμως μιας και η ευρωπαική οδηγία είναι συγκεκριμένη όταν γίνεται αντικατάσταση λόγω βεβαιωμένου προβλήματος μόνο καινούργια συσκευή σφραγισμένη πρέπει να πάρεις πίσω.
Τέλος πάντων την παρέλαβα στην αρχή όλα καλά μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια με το Home Button ξανά η ίδια διαδικασία πάλι sms μέσα σε δύο ημέρες ότι η συσκευή μου αντικαταστάθηκε με καινούργια (Ανακατασκευασμένο)
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου το τηλέφωνό μου λειτουργούσε μια χαρά μέχρι που ξανάρχισαν τα προβλήματα αυτή την φορά εκτός του Home Button και η Κεραία (Καθόλου σήμα εκεί που και το χειρότερο μοντέλο)είχε Full σήμα + ότι έκλεινε και μόνο του.
Ξανά στην Arvato όπου σημειωτέον έχει αλλάξει και γραφεία (Είναι στα ΚΤΕΛ)του Κηφισού όπου και το παρέδωσα εξηγώντας τους ότι επειδή το τηλέφωνο είναι επαγγελματικό να μην με καθυστερήσουν.
Μετά από μία ημέρα μου έστειλαν sms ότι το τηλέφωνο έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο και βρίσκεται σε αναμονή και μετά από μία εβδομάδα ακόμη τίποτα.
Απευθύνθηκα με email στο Apple Support και μ΄ενημέρωσαν ότι παρέχουν μόνο ανεξάρτητο τεχνικό έλεγχο και επειδή η apple δεν έχει επίσημο service στην Ελλάδα δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Σας παρακαλώ πολύ επειδή και εγώ είμαι ένας από τα θύματα που δίνουν 700€ για Ipad 2 και όποιο καινούργιο μοντέλο βγάζει η εν λόγω εταιρεία τι μπορώ να κάνω για να σταματήσω να ταλαιπωρούμε για την επιλογή μου να αγοράσω Iphone και όχι κάποιο άλλο τηλέφωνο για να κάνω την δουλειά μου?
Να απευθυνθώ στην Ένωση Καταναλωτών?Να στείλω email στην Apple στην Αμερική?


Θα εκτιμούσα κάποια βοήθεια

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   jimvouts

jimvouts

    iPH Member

  • 295 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:15

3 γκαζακια στην εισοδο του κτηριου της arvato θα ειναι οτι πρεπει... :P

Ειχα ξαναδιαβασει στο φορουμ για παρομοιο προβλημα...Προσωπικα θα κοιτουσα να το παω καπου αλλου...Οταν ειχα ενα προβλημα με το 3G μου ειχα παρει πλαισιο και Multirama και μου ειχαν πει 2 διαφορετικες εταιριες που συνεργαζονται για service idevices...Εγω πρωτα απ ολα θα πηγαινα στο καταστημα που το ειχα παρει μαζι με την αποδειξη αγορας(γιατι χωρις αυτη πραγματικα δεν γινετα τιποτα σε idevices)ασχετα αν εισαι η οχι στην εγγυηση και θα ζητουσα αντικατασταση...Αν το δεχτουν εχει καλως...Αν οχι βλεπουμε...

#3   Ggiorgio

Ggiorgio

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:25

3 γκαζακια στην εισοδο του κτηριου της arvato θα ειναι οτι πρεπει... :P

Ειχα ξαναδιαβασει στο φορουμ για παρομοιο προβλημα...Προσωπικα θα κοιτουσα να το παω καπου αλλου...Οταν ειχα ενα προβλημα με το 3G μου ειχα παρει πλαισιο και Multirama και μου ειχαν πει 2 διαφορετικες εταιριες που συνεργαζονται για service idevices...Εγω πρωτα απ ολα θα πηγαινα στο καταστημα που το ειχα παρει μαζι με την αποδειξη αγορας(γιατι χωρις αυτη πραγματικα δεν γινετα τιποτα σε idevices)ασχετα αν εισαι η οχι στην εγγυηση και θα ζητουσα αντικατασταση...Αν το δεχτουν εχει καλως...Αν οχι βλεπουμε...


Ευχαριστώ για την απάντηση το πρόβλημα φυσικά είναι ότι η αρχική συσκευασία που είχα αγοράσει έχει διαφορετικό IMEI από αυτό που έχω τώρα μιας και μου έχουν δώσει ήδη δύο συσκευές ανακατασκευασμένες

#4   jimvouts

jimvouts

    iPH Member

  • 295 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:29

Ευχαριστώ για την απάντηση το πρόβλημα φυσικά είναι ότι η αρχική συσκευασία που είχα αγοράσει έχει διαφορετικό IMEI από αυτό που έχω τώρα μιας και μου έχουν δώσει ήδη δύο συσκευές ανακατασκευασμένες



Εχεις ομως τις αποδειξεις που σου ειχαν δωσει απο τα νεα iphone σωστα??Μηπως μπορεις να κανεις κατι με αυτα...Αλλιως απειλησε τους δικαστικα...

#5   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21,572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:30

Ευχαριστώ για την απάντηση το πρόβλημα φυσικά είναι ότι η αρχική συσκευασία που είχα αγοράσει έχει διαφορετικό IMEI από αυτό που έχω τώρα μιας και μου έχουν δώσει ήδη δύο συσκευές ανακατασκευασμένες


Δεν έχει σημασία αν φυσικά κάθε φορά που σου έδιναν ανακατασκευασμένο παρείχαν και κάποιο χαρτί για το ποιο κινητό αντικαταστεί ποιο!

EDIT

Στη δική μου περίπτωση πάντως η Cosmote μου έδωσε μια νέα απόδειξη(κάτι σαν απόδειξη) που αναγράφει πως το παλιό iPhone αντικαταστήθηκε με νέο! Όλα αυτά με αναγράφοντας τα ΙΜΕΙ και των δύο συσκευών!

Τελευταία επεξεργασία από: nikoz87, 28/11/2011 - 14:32.


#6   batjump

batjump

    iPH Contributor

  • 1,467 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:49

καλησπερα φιλε μου

πηγαινε το στο istorm
και ζητα αν μπορουν να σε εξυπηρετησουν επι τοπου
http://istorm.gr/about#address

αν και αυτοι σου πουνε για arvato τοτε θα αναγκαστεις να περιμενεις
καθως οσο γνωριζω κουμαντο κανει η arvato στο official service στην ελλαδα

εμεις εδω κανουμε κουμαντο στο unofficial service ... 8)

οτι χρειαστεις ενημερωσε με ΠΜ

Ευχαριστω
Λεωνιδας

Τελευταία επεξεργασία από: batjump, 28/11/2011 - 14:56.


#7   Ggiorgio

Ggiorgio

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 14:58

καλησπερα φιλε μου

πηγαινε το στο istorm
και ζητα αν μπορουν να σε εξυπηρετησουν επι τοπου
http://istorm.gr/about#address

αν και αυτοι σου πουνε για arvato τοτε θα αναγκαστεις να περιμενεις
καθως οσο γνωριζω κουμαντο κανει η arvato στο official service στην ελλαδα

εμεις εδω κανουμε κουμαντο στο unofficial service ... 8)

οτι χρειαστεις ενημερωσε με ΠΜ

Ευχαριστω
Λεωνιδας

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για την βοήθεια

#8   katya

katya

    iPH Enthousiast

  • 579 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:23

Αυτό για το εξουσιοδοτημένο service οτι ειναι η arvato δε νομίζω να ισχύει. Αν ψάξετε στο site της apple δεν αναφέρει πουθενά arvato μόνο infoquest , systemgraph κ ένα άλλο που μου διαφεύγει τώρα. Η arvato μόνο τη Vodafone εξυπηρετεί (αυτό μου είχε πει η apple Ελλάδας στο τηλ.).

#9   ipad

ipad

    iPH Contributor

  • 949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:29

Καλησπέρα σε όλους,

σας παραθέτω απλά την μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί από την Arvato Service (Εξουσιοδοτημένο επισκευαστή) μεταξύ των άλλων(Nokia & S.E)για Iphone στην Ελλάδα μιας και η μεγάλη APPLE δεν καταδέχεται να έχει επίσημο Service στην Ελλάδα όπου οι πωλήσεις της κάθε χρόνο πάνε στα ύψη.
Πέρισυ τον Δεκ αγόρασα και εγώ όπως χιλιάδες το καινούργιο Iphone 4
Τον Απρίλιο άρχισαν τα πρώτα προβλήματα με το γνωστό θέμα με το Home Button (Καμία ανταπόκριση)έψαξα σε ποιόν έπρεπε να απευθυνθώ και μ'έστειλαν στην Arvato.
Πράγματι αφού το πήγα και μου έδωσαν και συσκευή αντικατάστασης το πρώτο 3G μου έστειλαν sms ότι το τηλέφωνό μου αντικαταστάθηκε με καινούργιο.
Τι καινούργιο ανακατασκευασμένο (Όπως έχω πληροφορηθεί κατά κόρον από το site μας)παρανόμως μιας και η ευρωπαική οδηγία είναι συγκεκριμένη όταν γίνεται αντικατάσταση λόγω βεβαιωμένου προβλήματος μόνο καινούργια συσκευή σφραγισμένη πρέπει να πάρεις πίσω.
Τέλος πάντων την παρέλαβα στην αρχή όλα καλά μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια με το Home Button ξανά η ίδια διαδικασία πάλι sms μέσα σε δύο ημέρες ότι η συσκευή μου αντικαταστάθηκε με καινούργια (Ανακατασκευασμένο)
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου το τηλέφωνό μου λειτουργούσε μια χαρά μέχρι που ξανάρχισαν τα προβλήματα αυτή την φορά εκτός του Home Button και η Κεραία (Καθόλου σήμα εκεί που και το χειρότερο μοντέλο)είχε Full σήμα + ότι έκλεινε και μόνο του.
Ξανά στην Arvato όπου σημειωτέον έχει αλλάξει και γραφεία (Είναι στα ΚΤΕΛ)του Κηφισού όπου και το παρέδωσα εξηγώντας τους ότι επειδή το τηλέφωνο είναι επαγγελματικό να μην με καθυστερήσουν.
Μετά από μία ημέρα μου έστειλαν sms ότι το τηλέφωνο έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο και βρίσκεται σε αναμονή και μετά από μία εβδομάδα ακόμη τίποτα.
Απευθύνθηκα με email στο Apple Support και μ΄ενημέρωσαν ότι παρέχουν μόνο ανεξάρτητο τεχνικό έλεγχο και επειδή η apple δεν έχει επίσημο service στην Ελλάδα δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Σας παρακαλώ πολύ επειδή και εγώ είμαι ένας από τα θύματα που δίνουν 700€ για Ipad 2 και όποιο καινούργιο μοντέλο βγάζει η εν λόγω εταιρεία τι μπορώ να κάνω για να σταματήσω να ταλαιπωρούμε για την επιλογή μου να αγοράσω Iphone και όχι κάποιο άλλο τηλέφωνο για να κάνω την δουλειά μου?
Να απευθυνθώ στην Ένωση Καταναλωτών?Να στείλω email στην Apple στην Αμερική?


Θα εκτιμούσα κάποια βοήθεια


μια φορα ετυχε να συνεργαστω μαζι τους, και ηταν αψογοι σε ολα παντως, οφειλω να ομολογησω. γρηγορη εξυπηρετηση, δεν πληρωσα τιποτα, και εδωσα το κινητο για αντικατασταση μια μερα πριν ληξη η εγγυηση.! το τηλεφωνο το πουλησα σε φιλο και ακομα δουλευει χωρις κανενα προβλημα. τι αλλο δηλαδη να περιμενουμε? τωρα εαν εσυ πεφτεις σε προβληματικα μοντελα, εισαι ατυχος. αυτοι δηλαδη τι αλλο να κανουν απο αυτο που κανουν?

Τελευταία επεξεργασία από: ipad, 28/11/2011 - 15:30.


#10   xarisk

xarisk

    iPH Contributor

  • 1,878 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:31

και οι δικες μου εντυπωσεις ειναι αριστες απο την arvato παντος. μηπως απλα αργουν επειδη ηδη εχεις παει 2 φορες και δεν θελουν σαν εταιρεια να εκτεθουν και 3 φορα? οταν τους περνεις τηλεφωνο τι σου λενε?

#11   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21,572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:33

μια φορα ετυχε να συνεργαστω μαζι τους, και ηταν αψογοι σε ολα παντως, οφειλω να ομολογησω. γρηγορη εξυπηρετηση, δεν πληρωσα τιποτα, και εδωσα το κινητο για αντικατασταση μια μερα πριν ληξη η εγγυηση.! το τηλεφωνο το πουλησα σε φιλο και ακομα δουλευει χωρις κανενα προβλημα. τι αλλο δηλαδη να περιμενουμε? τωρα εαν εσυ πεφτεις σε προβληματικα μοντελα, εισαι ατυχος. αυτοι δηλαδη τι αλλο να κανουν απο αυτο που κανουν?


Από ότι κατάλαβα εγώ το πρόβλημα του Ggiorgio δεν είναι πως πέφτει σε προβληματικά iPhone αλλά αν παρατηρήσεις το post του, πως δεν έχει νέα για το iPhone του εδώ και μία εβδομάδα!!

#12   xarisk

xarisk

    iPH Contributor

  • 1,878 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:35

Από ότι κατάλαβα εγώ το πρόβλημα του Ggiorgio δεν είναι πως πέφτει σε προβληματικά iPhone αλλά αν παρατηρήσεις το post του, πως δεν έχει νέα για το iPhone του εδώ και μία εβδομάδα!!

ναι αλλα δεν βλεπω να λεει οτι τους πειρε να ρωτησει τι γινεται εδω και μια εβδομαδα, αλλα οτι απλα εστειλε μαιλ στο apple support....

#13   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21,572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:38

ναι αλλα δεν βλεπω να λεει οτι τους πειρε να ρωτησει τι γινεται εδω και μια εβδομαδα, αλλα οτι απλα εστειλε μαιλ στο apple support....



Σωστός!!!!! Θα κάνω κι εγώ την ερωτησή σου πάλι, Ggiorgio τους πήρες τηλέφωνο για να ενημερωθείς; Αν ναι τι σου είπαν;

#14   ipad

ipad

    iPH Contributor

  • 949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:48

Από ότι κατάλαβα εγώ το πρόβλημα του Ggiorgio δεν είναι πως πέφτει σε προβληματικά iPhone αλλά αν παρατηρήσεις το post του, πως δεν έχει νέα για το iPhone του εδώ και μία εβδομάδα!!


και μια εβδομαδα ειναι πολυ? δεν καταλαβα? για στειλε κατι για επισκευη σε επισημη αντιπροσωπεια και θα δεις πως θα σου φανει μετα η μια εβδομαδα.! για δοκιμασε να πας γερμανο για επισκευη, που ειναι και γρηγορος υποτιθεται.

Τελευταία επεξεργασία από: ipad, 28/11/2011 - 15:49.


#15   SPC

SPC

    iPH Member

  • 238 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:54

και μια εβδομαδα ειναι πολυ? δεν καταλαβα? για στειλε κατι για επισκευη σε επισημη αντιπροσωπεια και θα δεις πως θα σου φανει μετα η μια εβδομαδα.! για δοκιμασε να πας γερμανο για επισκευη, που ειναι και γρηγορος υποτιθεται.


ο γερμανος στο service ειναι για κλοτσιες ..για μενα η systemgraph ειναι η καλυτερη σε 3 εργασιμες σε εχουν ετοιμο!!!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες