
ARVATO SERVICE
#16
Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:57
Ad
#17
Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:57
και μια εβδομαδα ειναι πολυ? δεν καταλαβα? για στειλε κατι για επισκευη σε επισημη αντιπροσωπεια και θα δεις πως θα σου φανει μετα η μια εβδομαδα.! για δοκιμασε να πας γερμανο για επισκευη, που ειναι και γρηγορος υποτιθεται.
Δεν ξέρω αν είναι πολύ αλλά τισ προηγούμενες δύο δεν είχε θέμα ο Ggiorgio! Btw το δικό μου πάντως iPhone που το άφησα στην Cosmote στην Πάτρα το πήρα μετά από 5 εργάσιμες μέρες(7ημερολογιακές)!
#18
Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:58
ο γερμανος στο service ειναι για κλοτσιες ..για μενα η systemgraph ειναι η καλυτερη σε 3 εργασιμες σε εχουν ετοιμο!!!
ναι αλλα οχι οτι και ημια εβδομαδα που συνηθως τοσο κανει η αρβατο, ειναι πολυ. μην τρελλαθουμε.
#19
Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:15
για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι μία εβδομάδα είναι τεράστιος χρόνος αναμονής.
Όμως όταν όλοι έχουμε πληρώσει 700€ για να πάρουμε μια τέτοια συσκευή και αντιμετωπίζουμε τέτοια θέματα με προβλήματα του μοντέλου και δεν έχουμε κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο όπως γίνεται στο σύνολο της Ευρώπης - της Ψωροκώσταινας είναι φυσικό να αγανακτείς.
Επιπρόσθετα σας επισυνάπτω και την παρακάτω απάντηση από την Apple Support για να γνωρίζουμε όλοι μας τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και για να μην μας εμπαίζουν οι Cosmote-Vodafone&Wind
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η APPLE ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΗΝ iSQUARE http://www.isquare.gr .
ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ( http://ec.europa.eu/...es/index_el.htm ), Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 'Η ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ 'Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ APPLE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΦΙΛΙΚΩΣ,
--
APPLE SUPPORT NET
Tech Support Department
support@applesupport.gr
http://www.applesupport.gr
#20
Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:18
#21
Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:58
Επιπρόσθετα σας επισυνάπτω και την παρακάτω απάντηση από την Apple Support για να γνωρίζουμε όλοι μας τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και για να μην μας εμπαίζουν οι Cosmote-Vodafone&Wind
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η APPLE ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΗΝ iSQUARE http://www.isquare.gr .
ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ( http://ec.europa.eu/...es/index_el.htm ), Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 'Η ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ 'Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ APPLE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΦΙΛΙΚΩΣ,
--
APPLE SUPPORT NET
Tech Support Department
support@applesupport.gr
http://www.applesupport.gr
Αυτό το site δεν έχει καμία σχέση με την APPLE, μάλλον για wannabe επισκευαστή τον κόβω... πού έχετε δεί τηλέφωνο εταιρίας να είναι μόνο κινητό; Οπότε τα λεγόμενα του μπορεί να μην έχουν βάση...
#22
Δημοσίευση 29/11/2011 - 17:54
σε συνέχεια του χθεσινού μου email απλά να ενημερώσω ότι για τρίτη φορά βάσει πολιτικής της APPLE η ARVATO μου αντικατέστησε την ελλατωματική συσκευή σήμερα με νέα ανακατασκευασμένη.
Κάνω Underline το ανακατασκευασμένη γιατί ελπίζω να μην έχω ξανά τα προβλήματα που είχα στο παρελθόν.
Απλά όφειλα να γράψω το τι έγινε γιατί θα πρέπει να δίνεις και Feedback σε οτιδήποτε
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες