Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

ARVATO SERVICE


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   kiriakos25

kiriakos25

    iPH User

  • 148 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:57

Εμένα πάντως οταν μου είχαν στείλει αυτο το μήνυμα ότι πέρασε απο τεχνικό έλεγχο και βρίσκεται σε αναμονή τους πήρα τηλέφωνο για να μάθω τι συμαίνει αυτο και μου είπαν ότι μου έστειλαν αυτο το μήνυμα γιατι ενώ επιβεβαιώθηκε η βλάβη δεν είχαν συσκευές και περίμεναν να παραλάβουν!προφανως γι'αυτο καθυστερούν.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:57

και μια εβδομαδα ειναι πολυ? δεν καταλαβα? για στειλε κατι για επισκευη σε επισημη αντιπροσωπεια και θα δεις πως θα σου φανει μετα η μια εβδομαδα.! για δοκιμασε να πας γερμανο για επισκευη, που ειναι και γρηγορος υποτιθεται.



Δεν ξέρω αν είναι πολύ αλλά τισ προηγούμενες δύο δεν είχε θέμα ο Ggiorgio! Btw το δικό μου πάντως iPhone που το άφησα στην Cosmote στην Πάτρα το πήρα μετά από 5 εργάσιμες μέρες(7ημερολογιακές)!

#18   ipad

ipad

    iPH Contributor

  • 949 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 15:58

ο γερμανος στο service ειναι για κλοτσιες ..για μενα η systemgraph ειναι η καλυτερη σε 3 εργασιμες σε εχουν ετοιμο!!!


ναι αλλα οχι οτι και ημια εβδομαδα που συνηθως τοσο κανει η αρβατο, ειναι πολυ. μην τρελλαθουμε.

#19   Ggiorgio

Ggiorgio

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:15

Παιδιά,
για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι μία εβδομάδα είναι τεράστιος χρόνος αναμονής.
Όμως όταν όλοι έχουμε πληρώσει 700€ για να πάρουμε μια τέτοια συσκευή και αντιμετωπίζουμε τέτοια θέματα με προβλήματα του μοντέλου και δεν έχουμε κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο όπως γίνεται στο σύνολο της Ευρώπης - της Ψωροκώσταινας είναι φυσικό να αγανακτείς.
Επιπρόσθετα σας επισυνάπτω και την παρακάτω απάντηση από την Apple Support για να γνωρίζουμε όλοι μας τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και για να μην μας εμπαίζουν οι Cosmote-Vodafone&Wind


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,


ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η APPLE ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΗΝ iSQUARE http://www.isquare.gr .

ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ( http://ec.europa.eu/...es/index_el.htm ), Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 'Η ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ 'Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ APPLE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.



ΦΙΛΙΚΩΣ,

--


APPLE SUPPORT NET

Tech Support Department

support@applesupport.gr


http://www.applesupport.gr

#20   Derizio

Derizio

    iPH Member

  • 240 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:18

Και εγω απο Arvato εχω μεινει ευχαριστημενος, και δνε μιλαμε για ενα δυο τηλεφωνα αντικατασταση, αλλα πανω απο 15 γιατι ειναι εταιρικα. Ποτε δεν ειχα θεμα. Πριν 2 εβδομαδες μου εκαναν αντικατασταση στο 4αρι μου. Εγω λεω αν τους παρεις ενα τηλεφωνο αν δεις τι γινεται.

#21   ditheo

ditheo

    iPH newbie

  • 65 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/11/2011 - 16:58

Επιπρόσθετα σας επισυνάπτω και την παρακάτω απάντηση από την Apple Support για να γνωρίζουμε όλοι μας τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές και για να μην μας εμπαίζουν οι Cosmote-Vodafone&Wind


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,


ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η APPLE ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΗΝ iSQUARE http://www.isquare.gr .

ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ( http://ec.europa.eu/...es/index_el.htm ), Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 'Η ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ 'Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ APPLE ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.



ΦΙΛΙΚΩΣ,

--


APPLE SUPPORT NET

Tech Support Department

support@applesupport.gr


http://www.applesupport.gr


Αυτό το site δεν έχει καμία σχέση με την APPLE, μάλλον για wannabe επισκευαστή τον κόβω... πού έχετε δεί τηλέφωνο εταιρίας να είναι μόνο κινητό; Οπότε τα λεγόμενα του μπορεί να μην έχουν βάση...

#22   Ggiorgio

Ggiorgio

    iPH newbie

  • 14 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/11/2011 - 17:54

Καλησπέρα σε όλους

σε συνέχεια του χθεσινού μου email απλά να ενημερώσω ότι για τρίτη φορά βάσει πολιτικής της APPLE η ARVATO μου αντικατέστησε την ελλατωματική συσκευή σήμερα με νέα ανακατασκευασμένη.
Κάνω Underline το ανακατασκευασμένη γιατί ελπίζω να μην έχω ξανά τα προβλήματα που είχα στο παρελθόν.

Απλά όφειλα να γράψω το τι έγινε γιατί θα πρέπει να δίνεις και Feedback σε οτιδήποτε




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες