Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone φορητοτητα


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   dimstr

dimstr

    iPH User

  • 189 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:38

Παιδια προσοχή όσοι κάνουν φορητοτητα στη Vodafone δεν μπορούν να την ακυρώσουν ακόμα και αν δεν έχουν υπογράψει. Αρνούνται επι μήνες την ακύρωση προσποιουμενοι πρόβλημα στο σύστημα !! Απαράδεκτο δεν ξέρω νομικά τι μπορώ να κάνω .... Μακριά παιδιά μακριά

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   giogr4

giogr4

    iPH Member

  • 293 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:39

Περίεργο αυτό που αναφέρεις...την προηγούμενη εβδομάδα έκανα αίτηση φορητότητας από Cosmote για Vodafone και αρχές αυτής της εβδομάδας την ακύρωσα κανονικά και έμεινα στην Cosmote.

#3   dimstr

dimstr

    iPH User

  • 189 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:47

Παιδιά είμαστε 3 άτομα που εχουμε το πρόβλημα αυτο εχουμε τρελαθεί . Και ας μην αρχίσω να αναφέρω την επικοινωνία μαζί τους και στο Καταστημα και τηλεφωνικά . Με υπαλλήλους που μας εμπεζουν κανονικά μιλάμε ζητώντας κάποιον υπεύθυνο μας λένε θα σας καλέσουμε εμείς . Τίποτα κοροϊδία καμία επικοινωνία 1,5 μήνα εχουμε την αντιπρόταση της cosmote και δεν μπορούμε να πάρουμε τα τηλέφωνα . Είναι απαράδεκτοι δεν ξέρω τι να κάνω θα μιλήσω Δευτέρα με δικηγόρο

#4   giogr4

giogr4

    iPH Member

  • 293 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:50

Η Cosmote σας έχει ενημερώσει για αυτό; Έχετε δηλαδή καμία επικοινωνία από την μεριά της Cosmote γιατί και αυτοί μπορούν να δουν στο σύστημά τους το πρόβλημα...

#5   dimstr

dimstr

    iPH User

  • 189 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:52

Ναι μας λένε ότι η Vodafone δεν ακυρώνει την φορητοτητα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να μας ανανεώσουν το συμβόλαιο

#6   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8443 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 04/02/2012 - 19:57

Το σύστημά τους εδώ και 3-4 μέρες επανήλθε.

Εκδόθηκαν κανονικά λογαριασμοί και το my account δουλεύει κανονικά.

Είχαν όντως θέμα δεν ήταν μούφα.

Ξαναπάρτους από Δευτέρα.

Από αρχές του έτους ήταν το πρόβλημα.

Αν εξακολουθούν να μην το κάνουν τότε καρφί στην ΕΕΤΤ.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες