Αρχικά επικοινώνησα με την Apple και με ενημέρωσαν ότι το κατάστημα αγοράς είναι υποχρεωμένο να μου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση βάσει της γνωστής ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Έπειτα επικοινώνησα με το κατάστημα, τους ενημέρωσα σχετικά με αυτό, αλλά αρνήθηκαν πλήρως να μου παρέχουν εγγύηση για τον 2ο χρόνο και με παρέπεμψαν στην Infoquest.
Στην επικοινωνία μου με την Infoquest μου είπαν ό,τι και από την Apple και όταν τους ρώτησα τι μπορούν να κάνουν οι ίδιοι για να μην μπλέξω με το κατάστημα μου είπαν ότι θα αιτηθούν 2ο χρόνο εγγύησης από την Apple για να με εξυπηρετήσουν, αλλά είναι σπάνιο να το δεχτεί αυτό η Apple. Σε περίπτωση που δεν το δεχτεί θα πρέπει να πληρώσω 20€ αν επιλέξω να μην αναλάβω το κόστος επισκευής.
Σας παρακαλώ ρε παιδιά, επειδή το χρειάζομαι το μηχάνημα και αυτή την στιγμή είναι ιδιαίτερα δυσλειτουργικό, τι μπορώ να κάνω; Το έχω αγοράσει 700€ και έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ.
Υ.Γ: Να επισημάνω ότι έχω ήδη κάνει αρκετά hard resets και επαναφορά εργοστασιακών και δυστυχώς τα προβλήματα παραμένουν.
Τελευταία επεξεργασία από: torter10, 26/05/2019 - 14:23