Νεότερη ενημέρωση.
Έπειτα από την απειλή -ουσιαστικά- του καταστηματάρχη ότι αν τον αναγκάσω να μου επισκευάσει την συσκευή, θα την στείλει σε τεχνικό που θα την κάνει χειρότερη από ότι ήταν, απευθύνθηκα στην Apple να με ενημερώσει τι μπορώ να κάνω σχετικά με αυτό το θέμα.
Ευτυχώς έπεσα πάνω σε μία πολύ πρόθυμη και ευγενική κοπέλα, η οποία ανέλαβε προσωπικά την υπόθεση και επικοινώνησε με την iSystem, για να αναλάβουν εκείνη την αντικατάσταση της συσκευής. Το μόνο που έπρεπε να κάνω εγώ ήταν να το πάω στο κατάστημα αγοράς για να το στείλουν αυτοί στην iSystem, κάτι που ευτυχώς το έκαναν χωρίς πολλά-πολλά.
Εκεί που νόμιζα ότι όλα πάνε καλά και θα λάβω πίσω ένα νέο iPad, χωρίς πρόβλημα, μου τηλεφώνησαν από την iSystem και με ενημέρωσαν ότι τελικά δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Ο λόγος ήταν ότι η συσκευή έχει εισαχθεί από το κατάστημα Tech Support από το εξωτερικό και
στην Ελλάδα δεν καλύπτεται από την Apple στον 2ο χρόνο εγγύησης, παρά μόνο στη χώρα για την οποία προοριζόταν να πωληθεί.
Αν και πίστευα ότι όλα είχαν τελειώσει και θα έμπλεκα πάλι με το κατάστημα, δεν τα παράτησα και επικοινώνησα ξανά με την κοπέλα που με είχε εξυπηρετήσει. Μου ζήτησε να της στείλω το τιμολόγιο αγοράς, το οποίο και έκανα. Πριν λίγο με κάλεσε και με ενημέρωσε ότι ουσιαστικά επέβαλε στην iSystem η ίδια να μου αντικαταστήσει την συσκευή και ότι σε λίγες μέρες θα έχω την καινούρια στα χέρια μου.
Η χαρά μου φυσικά απερίγραπτη, αλλά πέρα από αυτό έλαβα και ένα καλό μάθημα.
Παιδιά από εδώ και πέρα μην αγοράζετε Apple συσκευές από καταστήματα του Σκρουτζ, τα οποία δεν αναφέρουν ρητά ότι παρέχουν 2 χρόνια εγγύησης. Θα μπλέξετε ακριβώς όπως εγώ και το να σας κάνουν τέτοια εξυπηρέτηση όπως έκαναν σε εμένα, δεν είναι ιδιαίτερα πιθανό.
Καλύτερα 50-60€ παραπάνω παρά τέτοια ταλαιπωρία.