Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

2ετής εγγύηση σε iPad Pro 10.5 2017


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
31 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 27/05/2019 - 13:34

Ακριβώς τα ίδια τραβάω εγώ για ένα ζευγάρι ακουστικά Airpods μέσω του καταστήματος ThinkD.

Έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή από τις 12 Απριλίου και δεν έχω κάποια ενημέρωση ακόμα. Τελευταία μου επικοινωνία με την γραμματεία του ΣτΚ ήταν την Πέμπτη.

Έχω απελπίστει και είμαι έτοιμος να πάω να πάρω ένα ζευγάρι AirPods 2 να τελειώνει το πανηγύρι.

Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 27/05/2019 - 13:35


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/05/2019 - 13:44

Νεότερη ενημέρωση.

Ο καταστηματάρχης επικοινώνησε μαζί μου, φυσικά αρνήθηκε να αναγνωρίσει τον 2ο χρόνο εγγύησης.

Αρχικά προσπάθησε να με χτυπήσει στο συναίσθημα λέγοντας μου ότι δεν φταίει το κατάστημα και ότι αυτή η καταγγελία θα έπρεπε να γίνει στην Apple. Εγώ του εξήγησα πολύ ευγενικά ότι τα όσα αναγράφει η Apple στο site της όσον αφορά την ευθύνη του εκάστοτε καταστήματος είναι αφοπλιστικά και ότι εφόσον έχει επιλέξει να μεταπωλεί προϊόντα της θα έπρεπε να τα γνωρίζει.

Έπειτα μου είπε ότι του συμβαίνει πρώτη φορά αυτό και ότι δεν έχει επισκευαστικό κέντρο για iPad. Εμμέσως πλην σαφώς με απείλησε ότι αν αναλάβει εκείνος την επισκευή, θα το πάει σε μη εγκεκριμένο επισκευαστή ο οποίος μπορεί και να κάνει χειρότερα την συσκευή.

Στη συνέχεια μου είπε ότι όταν αγόρασα το προϊόν από εκείνον, αποδέχτηκα τον 1 χρόνο εγγύηση γιατί το έλεγε δίπλα. Εγώ του εξήγησα ότι το μοναδικό έγγραφο που αποτελεί συμβόλαιο μεταξύ πωλητή και αγοραστή είναι η απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς και σε αυτή δεν αναγράφεται πουθενά κάτι περί εγγύησης, επομένως κάθε ερμηνεία είναι πιθανή.

Τι προτείνετε να κάνω από εδώ και πέρα;

Καταρχάς επειδή δεν διευκρινίστηκε πιο πίσω, η αγορά είναι με τιμολόγιο?

 

Αν ναι, η 2ετία δεν ισχύει, αν και υπάρχουν παραθυράκια και διάφορες ερμηνείες επι τούτου.

 

Απο 'κει και πέρα, το τραβάς όσο πάει.

 

Τα περί "1 έτους που αποδέχθηκες" είναι μακακίες για να αποθαρρύνουν τον κόσμο.

 

Υπάρχει ΝΟΜΟΣ και πρέπει όλοι να συμμορφώνονται.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 27/05/2019 - 13:45

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#18   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 27/05/2019 - 13:56

Συνήθως τα καταστήματα βρίσκουν λύση απλά δεν θέλουν να ασχολούνται (προφανώς όταν σου δίνουν μια πολύ χαμηλή τιμή δεν θέλουν να τους ζαλίζεις με after-sale service και σε στέλνουν στην Apple να σε εξυπηρετήσει). Πάντως υπάρχει πιθανότητα να λάβεις επισκευή από μη εξουσιοδοτημένο service εφόσον είναι στην ευθύνη του πωλητή. Θα πρέπει να του επισημάνεις σε κάθε περίπτωση οτι αν μετά την επισεκευή έχει προβλήματα η συσκευή θα του την επιστρέψεις πίσω...και αυτός ας αποφασίσει!

Καταρχάς επειδή δεν διευκρινίστηκε πιο πίσω, η αγορά είναι με τιμολόγιο?

 

Αν ναι, η 2ετία δεν ισχύει, αν και υπάρχουν παραθυράκια και διάφορες ερμηνείες επι τούτου.

 

Απο 'κει και πέρα, το τραβάς όσο πάει.

 

Τα περί "1 έτους που αποδέχθηκες" είναι μακακίες για να αποθαρρύνουν τον κόσμο.

 

Υπάρχει ΝΟΜΟΣ και πρέπει όλοι να συμμορφώνονται.

Στην ουσία δεν είναι ξεκάθαρο τι ισχύει καθώς η κωδικοποίηση δεν δίνει 100% ξεκάθαρη απάντηση και υπάρχουν περιπτώσεις που δέχονται τιμολόγια για 2-ετίας εγγύηση και περιπτώσεις που δεν τα δέχονται...


Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 27/05/2019 - 13:57


#19   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 473 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 27/05/2019 - 23:21

Καταρχάς επειδή δεν διευκρινίστηκε πιο πίσω, η αγορά είναι με τιμολόγιο?

 

Αν ναι, η 2ετία δεν ισχύει, αν και υπάρχουν παραθυράκια και διάφορες ερμηνείες επι τούτου.

 

Απο 'κει και πέρα, το τραβάς όσο πάει.

 

Τα περί "1 έτους που αποδέχθηκες" είναι μακακίες για να αποθαρρύνουν τον κόσμο.

 

Υπάρχει ΝΟΜΟΣ και πρέπει όλοι να συμμορφώνονται.

 

Ισχύει η 2ετία σε τιμολόγιο. 554 ΑΚ. Αυτό που λέτε για τη διάκριση τιμολογίου-απόδειξης λιανικής στηρίζεται στον Νόμο περί Προστασίας του Καταναλωτή. Δεν παύει να ισχύει όμως ο Αστικός Κωδικός ειδικά από τη στιγμή που δίνει διευρυμένη προστασία. Το συνάντησα πρόσφατα λόγω επαγγέλματος. Γι' αυτό τα γράφω κι εδώ 



#20   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 28/05/2019 - 00:12

Γι' αυτό γράφω πως υπάρχουν "παραθυράκια".


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#21   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 04/06/2019 - 14:41

Νεότερη ενημέρωση.

 

Έπειτα από την απειλή -ουσιαστικά- του καταστηματάρχη ότι αν τον αναγκάσω να μου επισκευάσει την συσκευή, θα την στείλει σε τεχνικό που θα την κάνει χειρότερη από ότι ήταν, απευθύνθηκα στην Apple να με ενημερώσει τι μπορώ να κάνω σχετικά με αυτό το θέμα. 

 

Ευτυχώς έπεσα πάνω σε μία πολύ πρόθυμη και ευγενική κοπέλα, η οποία ανέλαβε προσωπικά την υπόθεση και επικοινώνησε με την iSystem, για να αναλάβουν εκείνη την αντικατάσταση της συσκευής. Το μόνο που έπρεπε να κάνω εγώ ήταν να το πάω στο κατάστημα αγοράς για να το στείλουν αυτοί στην iSystem, κάτι που ευτυχώς το έκαναν χωρίς πολλά-πολλά.

 

Εκεί που νόμιζα ότι όλα πάνε καλά και θα λάβω πίσω ένα νέο iPad, χωρίς πρόβλημα, μου τηλεφώνησαν από την iSystem και με ενημέρωσαν ότι τελικά δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

 

Ο λόγος ήταν ότι η συσκευή έχει εισαχθεί από το κατάστημα Tech Support από το εξωτερικό και

στην Ελλάδα δεν καλύπτεται από την Apple στον 2ο χρόνο εγγύησης, παρά μόνο στη χώρα για την οποία προοριζόταν να πωληθεί. 

 

Αν και πίστευα ότι όλα είχαν τελειώσει και θα έμπλεκα πάλι με το κατάστημα, δεν τα παράτησα και επικοινώνησα ξανά με την κοπέλα που με είχε εξυπηρετήσει. Μου ζήτησε να της στείλω το τιμολόγιο αγοράς, το οποίο και έκανα. Πριν λίγο με κάλεσε και με ενημέρωσε ότι ουσιαστικά επέβαλε στην iSystem η ίδια να μου αντικαταστήσει την συσκευή και ότι σε λίγες μέρες θα έχω την καινούρια στα χέρια μου.

 

Η χαρά μου φυσικά απερίγραπτη, αλλά πέρα από αυτό έλαβα και ένα καλό μάθημα.

 

Παιδιά από εδώ και πέρα μην αγοράζετε Apple συσκευές από καταστήματα του Σκρουτζ, τα οποία δεν αναφέρουν ρητά ότι παρέχουν 2 χρόνια εγγύησης. Θα μπλέξετε ακριβώς όπως εγώ και το να σας κάνουν τέτοια εξυπηρέτηση όπως έκαναν σε εμένα, δεν είναι ιδιαίτερα πιθανό.

 

Καλύτερα 50-60€ παραπάνω παρά τέτοια ταλαιπωρία.



#22   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 04/06/2019 - 14:49

Εμένα εχθές με πήραν από τον ΣτΚ για να με ενημερώσουν ότι ο πωλητής δεν έχει απαντήσει ακόμα και θα του στείλουν και άλλη μια επιστολή και αν δεν απαντήσει μέσα σε 5 ημέρες μετά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Παίρνω επιτόπου στο κατάστημα και μου λέει ο υπάλληλος να κατεβάσω την αρνητική αξιολόγηση από το Skroutz και μετά να πάω από εκεί τα ακουστικά για να τα στείλει στην Infoquest.

Πραγματικά ΔΕΝ θα ξανά αγοράσω ΠΟΤΕ από κατάστημα που το βρίσκεις στο Skroutz. ΠΟΤΕ.

#23   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/06/2019 - 15:02

Ο λόγος ήταν ότι η συσκευή έχει εισαχθεί από το κατάστημα Tech Support από το εξωτερικό και

στην Ελλάδα δεν καλύπτεται από την Apple στον 2ο χρόνο εγγύησης, παρά μόνο στη χώρα για την οποία προοριζόταν να πωληθεί.

Αυτό στον αντίποδα, είναι η παπάτζα των εξουσιοδοτημένων.

 

Όταν υπαρχει παραστατικό αγοράς εντός Ε.Ε. δε σε απασχολεί το που έγινε η αγορά.

 

Έλεος πχια.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#24   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/06/2019 - 15:14



Torter10

Η isystem απλά έκανε το αυτονόητο όπως προβλεπόταν. Απλά προσπάθησε λίγο να το αποφύγει .

Το ότι η κοπέλα «επέβαλε» μην το δένεις.

Δες όμως γιατί η κοπέλα είχε τέτοια εξυπηρετικοτητα μαζί σου !!!

Καλή ; Καλή ; :)


Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro

#25   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 04/06/2019 - 15:27

 

 @nikosgnr σίγουρα πάντως αν τα έβαζα με την iSystem/Apple σίγουρα δεν θα έβγαζα άκρη.

 

@petervgr ό,τι κι αν είναι σίγουρα μετά από αυτό που έκανε ένα ποτό θα την κέρναγα


Τελευταία επεξεργασία από: torter10, 04/06/2019 - 15:29


#26   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/06/2019 - 15:36

Θα έβγαζες όπως έβγαλες ήδη γιατί μιλάμε για ΝΟΜΟ :)


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#27   Hillmaster

Hillmaster

    iPH Enthousiast

  • 435 μηνύματα
  • Twitter:@dimitriadhs
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 04/06/2019 - 16:24

Εμένα εχθές με πήραν από τον ΣτΚ για να με ενημερώσουν ότι ο πωλητής δεν έχει απαντήσει ακόμα και θα του στείλουν και άλλη μια επιστολή και αν δεν απαντήσει μέσα σε 5 ημέρες μετά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. 

Συγγνώμη, αλλά όταν λέμε να γίνει καταγγελία στον ΣτΚ, τελικά αυτός στέλνει επιστολές και εάν δεν πάρει απάντηση, "ευχαριστούμε για την καταγγελία, αλλά ο πωλητής δεν απαντά", άρα τον "ήπιες";

 

Αυτό το κάνω και μόνος μου.

 

Ο ΣτΚ δεν έχει τα μέσα να πιέσει για εφαρμογή του νόμου από τον εκάστοτε πωλητή;

 

Τελικά, από ότι καταλαβαίνω, το μοναδικό όπλο είναι η απειλή για αρνητική αξιολόγηση στο Σκρουτζ.



#28   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 04/06/2019 - 20:39

Θα έβγαζες όπως έβγαλες ήδη γιατί μιλάμε για ΝΟΜΟ :)


Θα μου έτρωγε τόσο πολύ χρόνο που ίσως να έληγε εν τέλει η εγγύηση, ενώ το iPad θα παρέμενε χαλασμένο. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο θα είχα όντως δίκιο γιατί και το ίδιο το site της Apple, όταν βάζω το Serial Number, αναφέρει το εξής:

Κάλυψη επισκευών και σέρβις: Δεν ισχύει νομοθεσία περί καταναλωτών (Διεθνής αγορά)

"Αυτό το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για κάλυψη νομοθεσίας περί καταναλωτών επειδή η αγορά του πραγματοποιήθηκε σε μια διαφορετική χώρα από αυτήν στην οποία ζητάτε κάλυψη. Μπορείτε να μιλήσετε με έναν Σύμβουλο για τις επιλογές σας. Η Περιορισμένη εγγύηση της Apple και τα οφέλη στο πλαίσιο κάποιου προϊόντος AppleCare παρέχονται ξεχωριστά από τα δικαιώματα της νομοθεσίας περί καταναλωτών."

Επομένως δεν είναι θέμα μόνο των επισήμων service, δηλαδή τρέχα γύρευε...

Εγώ από την προσωπική μου εμπειρία προτείνω να αγοράζετε συσκευές Apple μόνο από καταστήματα που δίνουν ρητά 2 χρόνια εγγύηση. Ιδανικά αλυσίδες.

#29   torter10

torter10

    iPH Contributor

  • 1.404 μηνύματα
  • Twitter:@torter11
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 04/06/2019 - 20:42

Συγγνώμη, αλλά όταν λέμε να γίνει καταγγελία στον ΣτΚ, τελικά αυτός στέλνει επιστολές και εάν δεν πάρει απάντηση, "ευχαριστούμε για την καταγγελία, αλλά ο πωλητής δεν απαντά", άρα τον "ήπιες";

Αυτό το κάνω και μόνος μου.

Ο ΣτΚ δεν έχει τα μέσα να πιέσει για εφαρμογή του νόμου από τον εκάστοτε πωλητή;

Τελικά, από ότι καταλαβαίνω, το μοναδικό όπλο είναι η απειλή για αρνητική αξιολόγηση στο Σκρουτζ.


Πραγματικά αυτό το προσπέρασα. Δεν θα περίμενα ποτέ ότι έχει μεγαλύτερη ισχύ μία αξιολόγηση από έναν νόμο. 😛

#30   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 04/06/2019 - 20:49

Συγγνώμη, αλλά όταν λέμε να γίνει καταγγελία στον ΣτΚ, τελικά αυτός στέλνει επιστολές και εάν δεν πάρει απάντηση, "ευχαριστούμε για την καταγγελία, αλλά ο πωλητής δεν απαντά", άρα τον "ήπιες";
 
Αυτό το κάνω και μόνος μου.
 
Ο ΣτΚ δεν έχει τα μέσα να πιέσει για εφαρμογή του νόμου από τον εκάστοτε πωλητή;
 
Τελικά, από ότι καταλαβαίνω, το μοναδικό όπλο είναι η απειλή για αρνητική αξιολόγηση στο Σκρουτζ.


Πραγματικά δεν υπάρχει αυτό που έχω ζήσει από τις 12 Απριλίου μέχρι και χθες.

Δεν ξέρω τι θα κάνω ακόμα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ ξαναπαίρνω τίποτα από skroutzο μαγαζιά.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες