Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Germanos - Απαράδεκτο Service - ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   katsulas

katsulas

    Newbie

  • 967 μηνύματα
  • Twitter:@GeorgeKatsulas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:iKatsulas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:41

Πριν από ενάμιση μήνα περίπου ένα γνωστός αγόρασε από κατάστημα Γερμανός της περιοχής ένα iPhone 4s καινούριο - σφραγισμένο.

Στις 3 εβδομάδες περίπου άρχισε να παρουσιαζει κάποια φωτεινά στίγματα στην οθόνη και μέσα σε περίπου μία εβδομάδα η συσκευή είχε την παρακάτω όψη

Αναρτημένη εικόνα

Ο φίλος απευθυνθηκε σε εμένα και εγώ ως όφειλα, από την στιγμή που η συσκευή ήταν εντός εγγύησης , τον παρέπεμψα στο κατάστημα που έκανε την αγορά για να το στείλουν προς επισκευή. (Να σας πω τη μαύρη μου αλήθεια, μέσα μου περίμενα την τροπή που πήρε τελικά το θέμα)

Εγώ πριν το στείλει το κινητό φρόντισα να κάνω κάτι πολύ απλά και σημαντικό. Να ελένξω τους 2 αισθητήρες υγρασίας οι οποίοι δεν ήταν ενεργοποιημένοι.

Έτσι λοιπόν έστειλε τη συσκευή και όπως ήταν αναμενόμενο η απάντηση από τα κεντρικά του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ήταν ΥΓΡΑΣΙΑ. Στο δελτίο δεν ανέφερε βέβαια κάτι τεκμιριομένο (πχ οξείδώσεις. στο "τάδε" κύκλωμα) αλλά "NEKRO -STIGMATA STHN ΟΘΌΝΗ" και στα σχόλια τεχνικού : Ενημέρωσα για υγρασία. Και για να μην προτρέξουν κάποιοι δεν γράφω εγώ greeklish ανακατεμένα με Ελληνικά αλλά έτσι είναι γραμμένο πάνω στην αναφορά βλάβης - tragik - !

Τα μόνα που κατάφερε να πάρει ο φίλος μου ήταν 2 άκυρες φωτογραφίες, τις οποίες δεν κατάλαβα τι είναι και το τι σχέση μπορεί να έχουν αυτές με τα φωτεινά στίγματα της οθόνης.

Προφανώς το πρόβλημα βρίσκεται σε αστοχία υλικού της συσκευή και αν αυτό είχε συμβεί σε κάποια άλλη χώρα η οποία είχε Apple Store εκεί η εξυπηρέτηση θα ήταν αλλιώς καθώς θα υπήρχε και η τεχνοχνωσία.

Παρακάτω σας παραθέτω τις 2 φωτογραφίες που έστειλαν στο φίλο μου, προφανώς τραβηγμένες από μικροσκόπειο - ασχέτως του ότι δεν μπορώ να καταλάβω σε ποια parts της συσκευής απυεθύνονται, καθώς και την αναφορά της βλάβης.

Αναρτημένη εικόνα


Αναρτημένη εικόνα

Αναρτημένη εικόνα

Ο φίλος μου ορκίζεται πως δεν του έχει πέσει σε νερό και ούτε έχει εκτεθεί σε υγρασία...

Θα ήθελα τα σχόλια σας,,,

Ευχαριστώ ! ! !

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:44

Ο ταλαντούχος φωτογράφος - τεχνικός δεν αναρωτήθηκε πως είναι δυνατόν να είναι ενεργοποιημένος ο εσωτερικός αισθητήρας υγρασίας χωρίς να είναι ενεργοποιημένοι οι εξωτερικοί, που όπως είπες έλεγξες?

#3   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:46

Οι φωτογραφίες που του έδειξαν δεν είναι απο iPhone...Να το κυνηγήσει με δικηγόρους κτλ αν δεν του έχει πέσει νερό σίγουρα...Κάποια στιγμή οι αλήτες του Γερμανού πρέπει να καταλάβουν 2 πράγματα..

Αναρτημένη εικόνα


#4   konb

konb

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:48

Φίλε μου τα στίγματα αυτα είναι απο νερό συνήθως αυτο γίνετε όταν το τηλέφωνο πέσει στο νερό

#5   Mrapgo

Mrapgo

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:49

Παρομοιο προβλημα ειχα και εγω με κινητο φιλου μου Iphone 4,το οποιο για καποιο λογο σταματησε να δουλευει και δεν ανοιγε,και το πηγε σε γερμανο της πατρας το οποιο μετα πηγε αθηνα και του ειπαν οτι δεν καλυπτεται απο εγγυηση ενω ειχε περιπου 10 μερες υπολοιπομενες διοτι το κινητο ειχε ανοιχτει.(πραγμα που δεν ισχυει)του εστειλαν και του φιλου μου φωτογραφιες απο το εσωτερικο του κινητου (λεεεεεμε τωρα)με καλασμενα τα *κεφαλια* απο τις βιδες.και ετσι του το εβγαλαν εκτος εγγυησης.

#6   antonisss

antonisss

    iPH Elite Poster

  • 2126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 17/07/2012 - 09:51

Συμφωνω με mark κυνηγιστε τους και οι δυο οσο δεν παει αντε με τα λαμογια που κοροιδευουν τον κοσμο..ελεος πια

#7   katsulas

katsulas

    Newbie

  • 967 μηνύματα
  • Twitter:@GeorgeKatsulas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:iKatsulas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:00


Τεχνικός είμαι και επισκευάζω iPhone . Θα συμφωνήσω πως παρόμιο πρόβλημα μπορεί να συμβεί από νερό αλλά για να φτάσει σε αυτό το σημείο η οθόνη θα πρέπει να πέσει πολύ νερό και σε αυτή τη περίπτωση αν δεν οξειδωθεί η logicboard θα πρέπει τουλάχιστον να εργοποιηθούν οι αισθητήρες υγρασίας...

Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 17/07/2012 - 10:02


#8   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:02

Και καλά οι αλήτες του Γερμανού γουστάρουν να κάνουν απατεωνιές.
Οι άλλοι αλήτες της Apple δεν τα βλέπουν; Τι έχουν κάνει με τόσα κρούσματα που υπάρχουν;

Και ντάξει έχουν δώσει στο Γερμανό εγγυήσεις που έπρεπε να αναλαμβάνει αυτή,αν δεν έχει την ικανότητα να προσφέρει εγγύηση ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ κινητά, δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί οι
"τεχνικοί" να περνάνε από κάποιο τεστ κάθε χρόνο; Το πρόβλημα ξεκινάει από την Apple.

Αναρτημένη εικόνα


#9   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 639805 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:09

Και καλά οι του Γερμανού γουστάρουν να κάνουν απατεωνιές.
Οι άλλοι της Apple δεν τα βλέπουν; Τι έχουν κάνει με τόσα κρούσματα που υπάρχουν;

Και ντάξει έχουν δώσει στο Γερμανό εγγυήσεις που έπρεπε να αναλαμβάνει αυτή,αν δεν έχει την ικανότητα να προσφέρει εγγύηση ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ κινητά, δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί οι "τεχνικοί" να περνάνε από κάποιο τεστ κάθε χρόνο; Το πρόβλημα ξεκινάει από την Apple.


Δυστυχώς η Apple δεν έχει επίγνωση του τι γίνεται... όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, τα συμβάντα τελειώνουν μετά την απομάκρυνση εκ του καταστήματος καθώς κανένας χρήστης δεν προχωράει το ζήτημα περαιτέρω.
Behind the Scenes...

#10   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 11655 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:10

Λοιπόν παιδιά θα σας πω τι μου έχει συμβεί για να καταλάβετε τι γίνετε στο service του Γερμανου τουλάχιστον.

Αγοράζω ένα iPhone 4 το οποίο είχε πρόβλημα με κίτρινη οθόνη.Μου λένε να το στείλω αλλα θα έκανε πολλες μέρες να γυρίσει και δεν είχα άλλο.Βρήκα λοιπον εναν γνωστό μέσα στο service και μου λέει έλα θα σε βάλω εγώ μέσα να πάρεις επι τόπου άλλο.

Πάω που λέτε,μπαίνω μέσα και δίνω το κινητό μου και περιμένω.Με τα πολλά βρίσκουμε μετά απο κάποια ώρα ένα που να είναι άσπρη η οθόνη.Όλη αυτή την ώρα έβλεπα πως τα "επισκευάζουν".Το μόνο που κάνουν είναι να τα περνάνε απο ένα μηχάνημα που ελέγχει την υγρασία.Κάποια στιγμή ακούω καντήλια απο έναν υπάλληλο εκεί γιατι δεν μπορούσε να κάνει restore και του έβγαζε error 3194 και γυρίζει και λέει θα το βγάλω εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας.Οταν το άκουσα τρελάθηκα και τελικά με τα πολλά με άφησε στο computer του και το φτιάξαμε μαζί.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

#11   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:12

Κακώς δεν το προχωράει σίγουρα..Μόνο έτσι θα αλλάξει κάτι στο μέλλον...

Αλλά και η Apple έχει μερίδιο ευθύνης.Έπρεπε τουλάχιστον service να κάνει μόνη της. Πουλάει τόσα κινητά ας χαλάσει μερικά χρήματα να φτιάξει ένα service center τουλάχιστον ή να ελέγχει περιοδικά τα authorized service points.

Από Γερμανό ειδικά έχουμε ακούσει κι έχουμε ακούσει.

Αναρτημένη εικόνα


#12   antonisss

antonisss

    iPH Elite Poster

  • 2126 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:13

εδω ειναι σοβαρα τα πραγματα που αυτο κατανταει να ειναι η καταντια ενος καταστηματος που ειναι τοσα χρονια στην αγορα..θα πρεπε να ντρεπονται οι ασχετοι..ασχετοι πωλητες,ασχετοι τεχνικοι ε ας το κλεισουν το παραμυθακι καλυτερα

#13   katsulas

katsulas

    Newbie

  • 967 μηνύματα
  • Twitter:@GeorgeKatsulas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:iKatsulas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:14

Βασίλη τα είπες όλα με μία μικρή πρόταση ! ! !

ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ...

Τελευταία επεξεργασία από: katsulas, 17/07/2012 - 10:16


#14   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:14

Λοιπόν παιδιά θα σας πω τι μου έχει συμβεί για να καταλάβετε τι γίνετε στο service του Γερμανου τουλάχιστον.

Αγοράζω ένα iPhone 4 το οποίο είχε πρόβλημα με κίτρινη οθόνη.Μου λένε να το στείλω αλλα θα έκανε πολλες μέρες να γυρίσει και δεν είχα άλλο.Βρήκα λοιπον εναν γνωστό μέσα στο service και μου λέει έλα θα σε βάλω εγώ μέσα να πάρεις επι τόπου άλλο.

Πάω που λέτε,μπαίνω μέσα και δίνω το κινητό μου και περιμένω.Με τα πολλά βρίσκουμε μετά απο κάποια ώρα ένα που να είναι άσπρη η οθόνη.Όλη αυτή την ώρα έβλεπα πως τα "επισκευάζουν".Το μόνο που κάνουν είναι να τα περνάνε απο ένα μηχάνημα που ελέγχει την υγρασία.Κάποια στιγμή ακούω καντήλια απο έναν υπάλληλο εκεί γιατι δεν μπορούσε να κάνει restore και του έβγαζε error 3194 και γυρίζει και λέει θα το βγάλω εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας.Οταν το άκουσα τρελάθηκα και τελικά με τα πολλά με άφησε στο computer του και το φτιάξαμε μαζί.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!


Και μου λέτε μετά δεν ξέρει η Apple.Να δίνει το σέρβις που υποχρεούται να κάνει ξέρει;Να τσακιστεί να μάθει.
Είναι και authorized technicians.Λαμόγια.

Αναρτημένη εικόνα


#15   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 11655 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:16

Δεν φταίει η Apple όταν αυτοί που είναι στο εκάστοτε service δεν ξέρουν και το κυριότερο δεν ψάχνουν να μάθουν.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες