Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Germanos - Απαράδεκτο Service - ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:17

Θα σας πω τι γίνεται φίλοι μου. Πριν 2-3 χρόνια είχα πάρει το 3Gs μου από Vodafone. Από την πρώτη κιόλας μέρα βρήκα καμένο Pixel και το πήγα πίσω την επομένη.
Μου είπαν ότι πρέπει να πάει να το δει τεχνικός, λέω "οκ, λογικό". Πήγε, το είδε τεχνικός και επιβεβαίωσε το πρόβλημα και ότι είναι εντός εγγύησης. "Ωραία" τους λέω, δώστε μου καινούργιο να φύγω. Τότε μου είπαν ότι δεν καλύπτεται από το DOA το iPhone. Φυσικά έγινα έξαλλος και άρχισα να ρωτάω ποια είναι η Vodafone που είναι υπεράνω νόμου :huh:

Με τούμπαραν με 2 πάγια δώρο και περίμενα να έρθει το "καινούργιο" (refurbished). Ήρθε μετά από 20 μέρες από την ημερομηνία που το είχα παραδώσει. Το ανοίγω και διαπιστώνω μετά λύπης ότι είχε και αυτό ελαττωματική οθόνη (αυτήν την φορά είχε το τότε γνωστό πρόβλημα της "κίτρινης λωρίδας"). Φυσικά δεν το παρέλαβα το τηλέφωνο, δεν υπέγραψα πουθενά και έφυγα.

Συγνώμη αν σας κούρασα μέχρι τώρα, αλλά τώρα αρχίζει το καλό (δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί στο forum).
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με Apple California, με παρέπεμψαν στην Apple της Ιρλανδία όπου ήταν το Πανευρωπαϊκό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Μίλησα τηλεφωνικά (στα αγγλικά) με κάποιον και του είπα τι είχε γίνει (σημειωτέον, μου ζήτησαν το σταθερό μου για να με πάρουν ΑΥΤΟΙ τηλέφωνο, να μην χρεώνομαι!!!).

Του είπα "με λίγα λόγια, εγώ έδωσα 500+ ευρώ μετρητά, πήρα ένα iPhone με ελαττωματική οθόνη, το επέστρεψα μέσα σε 24 ώρες και μετά από 20 μέρες μου επέστρεψαν πίσω ένα κινητό σε σακουλάκι, ενώ δικαιούμουν DOA".

Το άκουσε και "έφριξε" ο κύριος, μου λέει "τι εννοείς σακουλάκι" του λέω "διαφανές σακουλάκι, με μια συσκευή μέσα". Μου ζήτησε το mail μου και μου έστειλε ένα mail στο οποίο μου ζήτησε να του πω γραπτώς και αναλυτικά τα όσα είχαν γίνει. Το εν λόγω e-mail έγραφε κάτω πως απαγορευόταν να δημοσιοποιήσω την διεύθυνση από την οποία επικοινώνησαν μαζί μου (προφανώς για να μην γεμίσουν με e-mail παραπόνων από χρήστες).

Του έστειλα ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Έγγραφα αναφοράς βλάβης, πλήρες ιστορικό. Μου απάντησε πως δεν έχει ξαναακούσει ποτέ κάτι ανάλογο και πως ήταν ανεπίτρεπτο και πως θα ενημέρωνε τον προϊστάμενο και πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου σύντομα.

Φυσικά δεν μου ξανααπάντησε ποτέ, γιατί προφανώς ο προϊστάμενος θα ήταν ενήμερος για το παρακράτος που έχουμε εδώ στο Ελλάντα.

Οπότε φίλε, ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Απλά κάνουν τα στραβά μάτια.

Όσο για μένα, έκανα προσβολή του συμβολαίου γιατί εντός 1 μήνα δεν μου είχαν δώσει το προϊόν που είχα αγοράσει και πήρα τα λεφτά μου πίσω.



Edit: Ιρλανδία ήταν το κεντρικό ευρωπαϊκό τμήμα , όχι Φιλανδία, είδα ξανά το Mail τώρα, λάθος μου

Τελευταία επεξεργασία από: gas4metal, 17/07/2012 - 10:20


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:18

Δεν φταίει η Apple όταν αυτοί που είναι στο εκάστοτε service δεν ξέρουν και το κυριότερο δεν ψάχνουν να μάθουν.


Σωστό ρε Πάρη αλλά η Apple δεν οφείλει για το όνομά της και για την υπόληψή της σαν εταιρία να ελέγχει αυτούς που κάνουν service στο όνομά της;Που κανονικά έπρεπε να έχει δικό της service αλλά τουλάχιστον να ελέγχει.

Αναρτημένη εικόνα


#18   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 639645 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:19

Ρε συ Mark, η Apple δίνει εξουσιοδότηση μετά από σειρά test. Το αν ο τεχνικός τελικά δεν κάνει τη δουλειά του δεν μπορεί να ελεγχθεί από την Apple αλλά από τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Νομίζεις ότι η Apple έχει δεχτεί έστω και ένα report για τα όσα ακούμε και διαβάζουμε; Πολύ αμφιβάλω.

Οι φωνές διαμαρτυρίας αρχίζουν και τελειώνουν μέσα στα forum...
Behind the Scenes...

#19   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:22

Ρε συ Mark, η Apple δίνει εξουσιοδότηση μετά από σειρά test. Το αν ο τεχνικός τελικά δεν κάνει τη δουλειά του δεν μπορεί να ελεγχθεί από την Apple αλλά από τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Νομίζεις ότι η Apple έχει δεχτεί έστω και ένα report για τα όσα ακούμε και διαβάζουμε; Πολύ αμφιβάλω.

Οι φωνές διαμαρτυρίας αρχίζουν και τελειώνουν μέσα στα forum...


Αν ισχύει όπως το λες αυτό(δεν το γνωρίζω από πρώτο χέρι για να πω) τότε προφανώς φταίνε οι Ελληνάρες-θύματα που δεν υπερασπίζονται τα λεφτά που δίνουν και τα δικαιώματά τους.
Και ακόμα περισσότερο με όλα αυτά που γίνονται ο Γερμανός σε σοβαρό κράτος θα είχε φάει 100 πρόστιμα και θα είχε κλείσει.

Αναρτημένη εικόνα


#20   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 639645 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:23

Θα σας πω τι γίνεται φίλοι μου. Πριν 2-3 χρόνια είχα πάρει το 3Gs μου από Vodafone. Από την πρώτη κιόλας μέρα βρήκα καμένο Pixel και το πήγα πίσω την επομένη.
Μου είπαν ότι πρέπει να πάει να το δει τεχνικός, λέω "οκ, λογικό". Πήγε, το είδε τεχνικός και επιβεβαίωσε το πρόβλημα και ότι είναι εντός εγγύησης. "Ωραία" τους λέω, δώστε μου καινούργιο να φύγω. Τότε μου είπαν ότι δεν καλύπτεται από το DOA το iPhone. Φυσικά έγινα έξαλλος και άρχισα να ρωτάω ποια είναι η Vodafone που είναι υπεράνω νόμου :huh:

Με τούμπαραν με 2 πάγια δώρο και περίμενα να έρθει το "καινούργιο" (refurbished). Ήρθε μετά από 20 μέρες από την ημερομηνία που το είχα παραδώσει. Το ανοίγω και διαπιστώνω μετά λύπης ότι είχε και αυτό ελαττωματική οθόνη (αυτήν την φορά είχε το τότε γνωστό πρόβλημα της "κίτρινης λωρίδας"). Φυσικά δεν το παρέλαβα το τηλέφωνο, δεν υπέγραψα πουθενά και έφυγα.

Συγνώμη αν σας κούρασα μέχρι τώρα, αλλά τώρα αρχίζει το καλό (δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί στο forum).
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με Apple California, με παρέπεμψαν στην Apple της Ιρλανδία όπου ήταν το Πανευρωπαϊκό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Μίλησα τηλεφωνικά (στα αγγλικά) με κάποιον και του είπα τι είχε γίνει (σημειωτέον, μου ζήτησαν το σταθερό μου για να με πάρουν ΑΥΤΟΙ τηλέφωνο, να μην χρεώνομαι!!!).

Του είπα "με λίγα λόγια, εγώ έδωσα 500+ ευρώ μετρητά, πήρα ένα iPhone με ελαττωματική οθόνη, το επέστρεψα μέσα σε 24 ώρες και μετά από 20 μέρες μου επέστρεψαν πίσω ένα κινητό σε σακουλάκι, ενώ δικαιούμουν DOA".

Το άκουσε και "έφριξε" ο κύριος, μου λέει "τι εννοείς σακουλάκι" του λέω "διαφανές σακουλάκι, με μια συσκευή μέσα". Μου ζήτησε το mail μου και μου έστειλε ένα mail στο οποίο μου ζήτησε να του πω γραπτώς και αναλυτικά τα όσα είχαν γίνει. Το εν λόγω e-mail έγραφε κάτω πως απαγορευόταν να δημοσιοποιήσω την διεύθυνση από την οποία επικοινώνησαν μαζί μου (προφανώς για να μην γεμίσουν με e-mail παραπόνων από χρήστες).

Του έστειλα ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Έγγραφα αναφοράς βλάβης, πλήρες ιστορικό. Μου απάντησε πως δεν έχει ξαναακούσει ποτέ κάτι ανάλογο και πως ήταν ανεπίτρεπτο και πως θα ενημέρωνε τον προϊστάμενο και πως θα επικοινωνήσουν μαζί μου σύντομα.

Φυσικά δεν μου ξανααπάντησε ποτέ, γιατί προφανώς ο προϊστάμενος θα ήταν ενήμερος για το παρακράτος που έχουμε εδώ στο Ελλάντα.

Οπότε φίλε, ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Απλά κάνουν τα στραβά μάτια.

Όσο για μένα, έκανα προσβολή του συμβολαίου γιατί εντός 1 μήνα δεν μου είχαν δώσει το προϊόν που είχα αγοράσει και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

Edit: Ιρλανδία ήταν το κεντρικό ευρωπαϊκό τμήμα , όχι Φιλανδία, είδα ξανά το Mail τώρα, λάθος μου


Χαίρομαι που κάποιος έκανε αυτό που έπρεπε και το κυνήγησε παραπάνω... Αν και η εξέλιξη δεν ήταν αυτή που θα περιμέναμε
Behind the Scenes...

#21   mariospth

mariospth

    iPH newbie

  • 52 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:28

Το θέμα ειναι οτι λεμε ολα αυτα που λεμε αλλα στο τελος παλι πρωτοι θα παμε να αγορασουμε τη καινουργια iphonia που θα μας πλασαρει η apple.Και για να μην πει και κανενας οτι spamαρω,ειμαι και εγω ''θυμα'' ενος απο τους καλοθελητες που κυκλοφορουν εκει εξω...

#22   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 11499 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:29

Εννοείτε ότι θα πάμε να το πάρουμε όλοι μας και αυτο δεν θα αλλάξει.

Αυτο που πρέπει να αλλάξει είναι οτι όταν μας συμβαίνει κάτι να το κυνηγάμε μέχρι να δικαιωθούμε.

#23   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 639645 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:30

Το θέμα είναι πολύ απλό. Αν δεν "μιλήσεις" δεν θα σε ακούσει κανείς. Μιλήστε λοιπόν, εκεί που πρέπει ;-)
Behind the Scenes...

#24   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:37

Η αλήθεια είναι πως τότε έκανα ότι μπορούσα να κάνω. Φυσικά σε προσωπικό επίπεδο ικανοποιήθηκα πλήρως όταν πήρα τα λεφτά μου πίσω (από την Διευθύντρια του καταστήματος της Vodafone αυτοπροσώπως) και της είπα κατά λέξη: "Τώρα τι ακριβώς καταλάβατε? Εγώ θα πάρω αυτό που δικαιούμουν! Παίρνω τα λεφτάκια μου και πάω σε άλλο κατάστημα Vodafone να πάρω καινούργια συσκευή του κουτιού επί τόπου." Μου απάντησε "Ναι αλλά όχι με το ίδιο νούμερο, έχετε προσβάλει το συμβόλαιο και έχετε -Penalty- 2 μηνών". Αν και δεν ήταν αλήθεια απάντησα "Ποσώς με ενδιαφέρει" και έφυγα.

Αν θέλετε βέβαια θα σας πω και την συνέχεια.. Πράγματι πήγα σε άλλο κατάστημα στο οποίο είχα ήδη κάνει κράτηση μια συσκευή στο όνομά μου, από όταν αποφάσισα ότι θα προσβάλλω το συμβόλαιο και θα πάω αλλού να πάρω iPhone. Μπαίνω τότε στο καινούργιο κατάστημα και τους λέω το όλο story. Τους λέω μετά "ξέρετε λοιπόν τι έχω περάσει, και ξέρετε ότι μετά από όλα αυτά την συσκευή θα την ανοίξουμε εδώ μαζί και αν έχει πρόβλημα δεν την παίρνω, υπάρχει νόμος που λέει πως αν εντοπιστεί το ελάττωμα την στιγμή της αγοράς, πριν την απομάκρυνση από το κατάστημα, ο πελάτης δικαιούται άμεση αντικατάσταση". ΟΚ μου λένε...

Ανοίγω την ολοκαίνουργια συσκευή και..... φανταστείτε πως ένιωσα.... όταν είδα 2 καμμένα pixel πάλι...........................

Μονολογούσα "δεν το πιστεύω, δεν είναι δυνατόν". Οι υπάλληλοι με κοιτούσαν έντρομοι και υποτιμητικά λες και βλέπω πράγματα της φαντασίας μου. Όταν τους έδειξα τα Pixel μου είπαν "πωπω έχεις δίκιο".

Μετά μου είπαν "παρόλα αυτά πρέπει να πάει στο service να διαπιστωθεί το πρόβλημα" ... Τους είπα "με τίποτα εγώ αυτό δεν το ξαναπερνάω, ή άλλο κουτί τώρα ή τα λεφτά μου πίσω και την έκανα κύριος ή αστυνομία.


Και μετά από όλη αυτήν την γκαντεμιά, φάνηκα λίγο τυχερός. Έτυχε να είναι εκείνη την στιγμή και σε εκείνο το κατάστημα ο Διευθυντής. Ο λόγος ήταν ότι ήταν στο κατάστημα ένας Επιμελητής-Ελεγκτής της Vodafone να κάνει έλεγχο καλής λειτουργίας.. Ενημερώθηκε διακριτικότατα ο διευθυντής και μου είπε "κοίτα, είναι απολύτως η μοναδική εξαίρεση που θα κάνουμε, αλλά θα σου δώσω καινούργιο κουτί. Καταλαβαίνεις ότι παίρνω ρίσκο και ότι αν δεν καλύπτεται η συσκευή θα χρεωθώ εγώ 500 ευρώ. Για αυτό, αν η συσκευή που θα ανοίξουμε τώρα μαζί έχει και αυτή πρόβλημα θα την στείλουμε service Κανονικά, δεν μπορώ εγώ να χρεωθώ 1000 ευρώ συσκευές από την τσέπη μου".

Μου φάνηκε δίκαιο, και τον λυπήθηκα και λίγο τον καημένο γιατί είχε έρθει ο επιμελητής και τους είχε όλους στην τέντα και κοίτα τι του έτυχε :P

Ανοίγω λοιπόν την καινούργια συσκευή και τι να δω... ΟΛΑ ΜΠΟΜΠΑ! Τέλεια :) Την πήρα και έφυγα :D

#25   mariospth

mariospth

    iPH newbie

  • 52 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:42

Χτες βρισκομουν στο εκπτωτικο χωριο στα Σπατα.Για οσους δεν γνωριζουν υπαρχει εκει καταστημα της Systemgraph που οπως δηλωνει ειναι authorised reseller.Reseller επαναλαμβανω.Ειχα αντιμετωπισει ενα προβλημα με το 4s πριν απο καποιο καιρο.Τελος παντων,το θεμα διευθετηθηκε οπως διευθετηθηκε(δεν θελω να επεκταθω).Απο περιεργεια μπηκα να ρωτησω για θεμα service.Στο καταστημα με αντιμετωπησε ενας κυριος στον οποιο ειπα οτι το τηλεφωνο ειναι δηλωμενο στην Apple και στη συνεχεια τον ρωτησα τι συμβαινει σε περιπτωση που χρειαστω σερβις.Με κοιταζε σαν εξωγηινος,πηγε λιγο μεσα και μετα απο 10 λεπτα ηρθε να μου πει οτι το σερβις στα iphone για την Ελλαδα τα εχει αναλαβει η cosmote και η vodafone.Του ειπα οτι δεν εχω αγορασει το κινητο απο αυτεσ τις εταιρειες αλλα το παραμυθι συνεχιστηκε.Και ρωταω τωρα.Με ποια κριτηρια δινει η apple σε ενα καταστημα τον τιτλο ''authorized'' ταδε ειτε αυτο ειναι service,ειτε οτιδηποτε?Το προβλημα ειναι απο την ιδια την apple.Δεν φταινε μονο αυτοι που μας τα πουλανε.Αλλα ειπαμε,οταν βγει το καινουργιο,ο Ελληναρας πρωτος θα παει να το αγορασει.Ας καναμε λιγο κρατει και θα βλεπαμε για ποτε θα ανοιγε και επισημη αντιπροσωπεια της apple στην Ελλαδα και επισημο service κτλ.Οχι τωρα που κινητα των 700ε τα αναλαμβανει ο μαστρο-Μητσος της εκαστοτε ''αντιπροσωπειας'' η εταιρειας...

#26   papaleole

papaleole

    iPH User

  • 106 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:43

Πελάτης στον Γερμανό επί 3-4 χρόνια όταν ήμουν στην cosmote. Επί 3-4 χρόνια πρόβλημα με τις τηλ. συσκευές που έπαιρνα. Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Τους "έφτυσα" και ησύχασα.......

#27   soltani

soltani

    iPH newbie

  • 67 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:46

Σορρυ κιολας ρε παιδια αλλα πως καταλαβαινουμε αν εχει καμμενα pixel ενα iphone? μπορει να ειναι βλακεια η ερωτηση αλλα την εκανα! :)

#28   antonisss

antonisss

    iPH Elite Poster

  • 2107 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:47

Εγω παντως το μονο καταστημα που εμπιστευομαι ειναι το oteshop που πηρα και το iphone και το ipad και η εξυπηρετηση τους και τα προιοντα φισικα ηταν τελεια..

#29   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Superbious

  • 82767 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:47

Ανοίγω λοιπόν την καινούργια συσκευή και τι να δω... ΟΛΑ ΜΠΟΜΠΑ! Τέλεια :) Την πήρα και έφυγα :D


Τυχερός στην ατυχία σου.. Βέβαια εσυ έκανες απο την αρχή τα αυτονόητα.

Σε αυτη τη χώρα που ζούμε 2 προβληματα υπάρχουν. Εμεις σαν πελάτες δε ξέρουμε τα δικαιώματα μας και πως να τα διεκδικούμε. Λέμε απλά δε πειραζει, που να τρεχω και γνωστές άλλες χαζομάρες..

Και επίσης το όλο θέμα με τους Resellers. Έχουμε μπλέξει.. Όσο για την υγρασία, είναι γνωστή πλέον τακτική. Και κυρίως στο Γερμανό. Στο τέλος καταλήγεις να πληρώνεις διπλά τη συσκευή σου.

Πάντως τον Επιμελητή που αναφέρεις, γιατι να τον λυπηθώ? Για τα αυτονόητα..?

Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 17/07/2012 - 10:48

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#30   gas4metal

gas4metal

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:54

Προσωπικά από τον Γερμανό πήρα iPhone 4, μετά από 6 μήνες χάλασε το Power Button τους το έδωσα και μου έφεραν refurbished μέσα σε 3 μέρες! Ακόμα το έχω, λειτουργεί απροβλημάτιστα. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όμως η ταχύτητα εξυπηρέτησης.

Μέχρι τώρα εγώ από Γερμανό είμαι ευχαριστημένος.

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ

Μην συγκρίνουμε το 3G δίκτυο Vodafone - Cosmote. Στην πρωτεύουσα είναι τα ίδια αλλά στην επικράτεια η Vodafone απλά δεν έχει 3G. Μένω Θεσσαλονίκη, και με το που έμπαινα να δω ένα βίντεο στο youtube με "πετούσε" από 3G σε Edge. Και όχι μόνο εμένα, όλους τους φίλους μου με vodafone...

Σορρυ κιολας ρε παιδια αλλα πως καταλαβαινουμε αν εχει καμμενα pixel ενα iphone? μπορει να ειναι βλακεια η ερωτηση αλλα την εκανα! :)


Φίλε μου καθόλου βλακεία ερώτηση δεν έκανες. Μέχρι και τα 3Gs τα έβλεπες με γυμνό μάτι. Τώρα με τις Retina είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσεις μεμονωμένα καμένα pixel.. Αλλά όταν καίγεται ένα, μετά από λίγες εβδομάδες καίγονται και άλλα γύρω του οπότε θα τα δεις αργά ή γρήγορα

Όσο για την υγρασία, είναι γνωστή πλέον τακτική. Και κυρίως στο Γερμανό. Στο τέλος καταλήγεις να πληρώνεις διπλά τη συσκευή σου.


Το έχω ξαναπεί στο forum πως όταν κάποιος στέλνει συσκευή μέσω καταστήματος, μπορεί και πρέπει να ζητήσει από τον υπάλληλο που παραλαμβάνει την συσκευή να γράψει στο φύλλο αναφοράς την κατάσταση της συσκευής.

Η κατάσταση συμπεριλαμβάνει και εξωτερικές φθορές αλλά και τους εξωτερικούς αισθητήρες υγρασίας. Βάζεις τον υπάλληλο να γράψει "εξωτερικά δεν έχει ούτε γρατσουνιά, αλλά ούτε έχουν ενεργοποιηθεί οι αισθητήρες υγρασίας" και έχεις δικό τους έγγραφο που να το πιστοποιεί :)




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες