Αξιζει να το αγορασω απο easybuyworld?
#31
Δημοσίευση 24/07/2012 - 15:08
Σε πολλά προϊόντα όμως η διαφορά τιμής είναι αξιοσημείωτη ,ώστε να παραβλεφθεί ο εκνευρισμός που σου προκαλεί η συναλλαγή μαζί τους ..
Ad
#32
Δημοσίευση 24/07/2012 - 15:18
Όσες φορές χρειάστηκε να αγοράσω κάτι πάντα ενώ ήταν διαθέσιμο (έλεγε στην σελίδα) στην πραγματικότητα δεν ήταν
#33
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:13
#34
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:20
#35
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:21
#36
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:27
ΕΝΝΟΕΙΤΕ πριν τα πληρώσω τα έβλεπα εκεί στο μαγαζί και αν ήταν όλα καλά (σφραγισμένη συσκευασία και τέτοια), τότε προχωρούσα στην αγορά!!
Απλά το συγκεκριμένο μαγαζί φέρνει συνήθως παραεισαγωγής προϊόντα, αλλά αν ισχύει η Ευρωπαϊκή εγγύηση τότε όλα καλά!!
Δηλαδή αν πάρεις (για παράδειγμα) το Samsung galaxy S2 , 380 ευρώ από το easybuyworld και είναι Γερμανικό ή Γαλλικό το τηλέφωνο ....και το πάρεις το ίδιο κινητό από το multirama 500 ευρώ που το έχει και είναι Ελληνικό, θα νιώσεις καλύτερα
Τελευταία επεξεργασία από: JohnHasio, 24/07/2012 - 18:28.
#37
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:42
#38
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:50
#39
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:56
#40
Δημοσίευση 24/07/2012 - 18:58
What the.?
#41
Δημοσίευση 24/07/2012 - 19:07
Καλό όμως θα ήταν άμα αποφασίσεις να το πάρεις απο το συγκεκριμένο να πάς από κάποιο κατάστημα να το δείς από κοντά !
#42
Δημοσίευση 24/07/2012 - 19:29
Αχ..!
Με βλεπω να περναω μια βολτα απο το καταστημα!
#43
Δημοσίευση 24/07/2012 - 19:31
#44
Δημοσίευση 24/07/2012 - 20:01
#45
Δημοσίευση 07/09/2015 - 19:35
Ειχα αγορασει ενα galaxy s3 απο το easy buy world στις 15/9/2013 και μεχρι πριν ενα μηνα τα πραγματα πηγαιναν μια χαρα. Καποια στιγμη ενα μεσημερακι χωρις να το χρησιμοποιω το ανοιγω να τσεκαρω κατι μηνυματα και αρχιζει η οθονη να γινεται σιγα σιγα μοβ και μετα απο λιγη ωρα εσβησε εντελως!!!
Λεω εκεινη τη στιγμη οτι υπαρχει λυση απο τη στιγμη που βρισκομαι εντος εγγυησης 2 χρονων.
Το παω στο καταστημα στις 5/8/2015 για να προλαβω την εγγυηση και μου λενε οτι επειδη λειπει το προσωπικο του καταστηματος θα αργησει η διαδικασια μεχρι τις 28 αυγουστου!!! (σκεφτειτε οτι ενα μηνα κανει διακοπες το προσωπικο που επισκευαζουν τις συσκευες)
Απο τις 28/8 μεχρι 6/9 επαιρνα τηλεφωνα και μου ελεγαν οτι ακομη το κοιταζουν κλπ κλπ.
Σημερα 7/9 παιρνω τηλεφωνο να ρωτησω και για καποιο περιεργο λογο δεν μου απαντουν στο τηλεφωνημα μου. Το βραδυ παιρνω ξανα και το σηκωνουν οποτε τους ρωταω πως παει η επισκευη.
Και εκει ξεκιναει ολη η γελοια φαση απο το προσωπικο του καταστηματος...ο υπευθυνος που μιλουσα μου λεει οτι δεν γινεται να επισκευασουν το κινητο μου γιατι εχει τελειωσει η εγγυηση!!! WTF φαση!!!
Αρχιζω και του εξηγω οτι αγορασα το τηλεφωνο στις 15/9/2013 και απο τη στιγμη που εχω 2 χρονια εγγυηση τοτε οφειλουν να μου το φτιαξουν! Αλλα απο τη στιγμη που δεν μπορουσαν να μου πουν κατι γιατι ειχα απολυτο δικιο τοτε ερχονται και μου λενε το εξης επισης γελοιο! Μου λεει ο τυπας οτι το τηλεφωνο μου ειχε σπασμενη οθονη και η εγγυση δεν το καλυπτε!!! Εκει αρχισα να νευριαζω δεν αντεξα αλλο και του λεω οτι το τηλεφωνο δεν ειχε πεσει κατω και οτι χαλασε η οθονη απο μονη της!!! Βεβαια δεν εβγαλα ποτε ακρη απο ολη εκεινη την ομιλια μου με το προσωπικο του καταστηματος γιατι πολυ απλα το καταστημα δεν θελει να εξυπηρετησει τους πελατες της!!! Ετσι λοιπον επιβαιβεωνονται ολα τα αρνητικα σχολια που εβλεπα στο ιντερνετ για το easy buy world και συνεπως γινομαι αλλος ενας ανθρωπος που θα διαφημιζω αρνητικα το καταστημα αυτο!!!
Οποτε πριν αγορασετε οτιδηποτε απο αυτο το καταστημα μην σας ξεγελανε οι τιμες που ειναι λιγο πιο οικονομικες απο τα αλλα καταστηματα, αλλα να θυμαστε οτι αν σας χαλασει δεν θα βγαλετε ποτε ακρη με το προσωπικο της εταιριας!!!
Απο τη στιγμη που δεν ειναι ειλικρινης απεναντι στους πελατες τοτε ουτε οι πελατες θα πατησουν ξανα ποδι στην εταιρια σας!!!!!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





