ihomeservice.gr
#151
Δημοσίευση 30/08/2012 - 00:28
Ad
#152
Δημοσίευση 30/08/2012 - 00:38
με την λογικη αυτη δηλαδη, τα καπακια που εχουν διαφορετικα χρωματα απο τα κλασικα ασπρο/μαυρο, ειναι κ αυτα αυθεντικα...(αφου η ποιότητα είναι ακριβώς η ίδια με την γνήσια)
Δεν έχω αντικρίσει ποιότητα γνήσια σε άλλο χρώμα από άσπρο μαύρο.
Μπορώ να πιάσω ένα ένα τα parts του iPhone και να δείξω τις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν τα γνήσια από τα copy.
Παιδιάααα αφήστε την Apple είστε off-topic, εμένα βαράγατε !!!
#153
Δημοσίευση 30/08/2012 - 00:46
Βάζετε το δαχτυλάκι σας στην κάμερα και την χαιδευεται I am not joking.
Αν είναι πιο μέσα ή πιο έξω ο φακός δεν είναι γνήσιο, πρέπει να είναι smooth λες και είναι όλο από γυαλί.
Επίσης μεταξύ frame kai τζαμιού, δεν πρέπει να υπάρχει το παραμικρό κενό.
Και ένα τελευταίο πρέπει το frame να είναι καλά κολλημένο πάνω στο τζάμι, προσπαθήστε με το νύχι σας να το αποκολήσετε από μία γωνία.
Εχω κάνει Κινέζους να βγάζουν καπνούς από τα αφτιά τους με αυτά που ζήτάω...
#154
Δημοσίευση 30/08/2012 - 01:15
Δεν το εσπασα ουτε αλλαξα το παραμικρο και το φακος ειναι πιο μεσα χαχαχ
Με αγχωσες τωρα!
#155
Δημοσίευση 30/08/2012 - 01:19
#156
Δημοσίευση 30/08/2012 - 01:24
Κι ειχα αρχισει να αναρωτιεμαι μηπως τελικως ειμασταν υπερβολικοι απεναντι στο φιλο... αλλα προφανως και δεν τα ακους αδικα τοση ωρα αγαπητε @iHomeService
#157
Δημοσίευση 30/08/2012 - 02:10
καληνυχτα σας.
#158
Δημοσίευση 30/08/2012 - 08:20
#159
Δημοσίευση 30/08/2012 - 08:50
Αν μέσα στη συζήτηση, δεν μπορείς να κατανοήσεις τον χαβαλέ.. οκ τότε..
#160
Δημοσίευση 30/08/2012 - 08:54
Αν είσαι καχύποπτος πίστευε ότι θες, η κοπέλα που άνοιξε το τοπικ επικοινώνησε μαζί μας χθες, και μετά ήρθε εδώ να μάθει για εμάς.
Αν μέσα στη συζήτηση, δεν μπορείς να κατανοήσεις τον χαβαλέ.. οκ τότε..
Νομίζεις ότι χωράει χαβαλές εκεί; Αν πας για παράδειγμα στο Πλαίσιο και τους πεις ένα παράπονο ή κάτι αρνητικό σχετικά ή κάτι που δεν ισχύει για το κατάστημά τους (πχ το iphone που σου πούλησαν ήταν για test αντί για κανονικό) και σου πει ο υπάλληλος άντε πήγαινε να δεις μπαλίτσα θα πεις οκ .. Απλά χαβαλέ έκανε.. είναι όμως σωστός στη δουλειά του.
και δεν έχει καμία σημασία που εδώ είναι φόρουμ.. Ο άλλος σε ρώτησε κάτι σχετικό με τη δουλειά σου και πρέπει να την υποστηρίξεις όπως νομίζεις. Αν θεωρείς ότι έτσι έκανες καλά οκ..
Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 30/08/2012 - 08:57
#161
Δημοσίευση 30/08/2012 - 09:17
Μπηκα τωρα στο site σας με καλη διαθεση και ανακαλυπτω πως βασιζεται ολη η διαφημιση στα 100% γνησια ανταλλακτικα...
Κι ειχα αρχισει να αναρωτιεμαι μηπως τελικως ειμασταν υπερβολικοι απεναντι στο φιλο... αλλα προφανως και δεν τα ακους αδικα τοση ωρα αγαπητε @iHomeService
όλη η διαφήμιση βασίζετε στο κατ'οίκον επισκευή. όποιος δεν πιστεύει την ποιότητα που έχουμε που θα μπει μπροστά στα μάτια του, θα ρωτήσει ότι θέλει τον τεχνικό που θα επισκευάζει το κινητό του... μα τι αλλο θέλετε όσο έχει να κάνει με την διαφάνεια της επισκευής!!!
Απλά εκτιμήστε που έχετε αυτή την επιλογή στο ρόστερ σας για service, όποιος μας θεωρεί απατεώνες να πάει αλλού, όποιός νομίζει ότι θα τον κοροϊδέψουμε μπροστά στα μάτια του είναι γελασμένος...
Συγνώμη που θίγω την λέξη γνήσια και πάλι, αλλά το κάνω λόγω μαρκετινγ και ανταγωνισμού... όλοι οι ανταγωνιστές μας έχουν γνήσια και ogirinal στις διαφημίσεις τους. πολύ απλά αφήνουμε στην κρίση του πελάτη σχετικά με την ποιότητα.
Νομίζεις ότι χωράει χαβαλές εκεί; Αν πας για παράδειγμα στο Πλαίσιο και τους πεις ένα παράπονο ή κάτι αρνητικό σχετικά ή κάτι που δεν ισχύει για το κατάστημά τους (πχ το iphone που σου πούλησαν ήταν για test αντί για κανονικό) και σου πει ο υπάλληλος άντε πήγαινε να δεις μπαλίτσα θα πεις οκ .. Απλά χαβαλέ έκανε.. είναι όμως σωστός στη δουλειά του.
και δεν έχει καμία σημασία που εδώ είναι φόρουμ.. Ο άλλος σε ρώτησε κάτι σχετικό με τη δουλειά σου και πρέπει να την υποστηρίξεις όπως νομίζεις. Αν θεωρείς ότι έτσι έκανες καλά οκ..
Αν ο πελάτης μου μίλαγε για την REAL και ποδόσφαιρο ναι θα έκανα χαβαλέ γιατί δεν είμαστε ρομποτάκια....
με βλέπεις απαντάω ανοιχτά σε ότι με ρωτάνε όλοι, ότι προλαβαίνω απαντάω.
#162
Δημοσίευση 30/08/2012 - 10:37
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#163
Δημοσίευση 30/08/2012 - 12:44
Απο πολύ μικρός (13 χρονών) λόγο των περιστάσεων μεγάλωσα μέσα σε μαγαζί κινητής τηλεφωνίας πωλήσεις-service)
Όλα αυτά τα χρόνια παρατηρώντας είδα πελάτες και πελάτες και καταλαβαίνεις πολύ απλά οτι όταν δίνεις στον πελάτη αυτό μόνο που θέλει να ακούσει και μετά για τον Α,Β, λόγο οτι του είπες ψέμματα για κάτι που δεν ισχύει,πολύ απλά δεν ξανα έρχεται σε σένα, και όχι μόνο δεν έρχεται αλλά δεν δίνει καλή φήμη και για σένα απο κει και πέρα.
Αυτό κάνω ακόμη μέχρι και σήμερα εγώ στη δουλειά μου να το εφαρμόσω για μένα προσωπικά ωστε να μη κοροιδεύω τους πελάτες και να τους λεω αυτό που θέλουν να ακούσουν και να ζουν στον κόσμο τους.Ίσα ίσα όταν με ρωτάνε το πρώτο πράγμα αν είναι γνήσιο τους εξηγώ πως έχουν τα πράγματα και αυτό το εκτιμούν ακόμα περισσότερο.Γιατί?
Γιατί απλά τους λες την αλήθεια,κάτι πρωτοφανές για τις ημέρες μας. Και μετά έχουν την εκτίμηση για σένα πρώτα σαν άνθρωπος οτι τους ενημερώνεις και οτι τους λες την αλήθεια.
Όταν λες οτι το κάνεις για μάρκετινγ και αντί μη γράψεις στην τελική τίποτα για την ποιότητα των ανταλλακτικών,και απλά γράφεις γνήσια αυτό είναι κουτοπονηριά.
Ναι αλλά θα μου πεις οτι οι άλλοι το γράφουν.Ναι αλλά εσύ μπορείς κάλλιστα να τους πεις τι γίνεται με τα ανταλλακτικά και επιτέλους να μάθουν και οι πιο άπειροι τι γίνεται ,και γιαυτό έχει γίνει και συζήτηση πολλές φορές εδώ στο forum.
Όταν σέβεσαι τον πελάτη σου, σε σέβεται και αυτός.Και σου φέρνει και διπλάσια δουλειά.
Δε γνωρίζω πόσο καιρό και πόση εμπειρία έχετε στο service και γενικά αλλά όλοι ξεκινάνε απο χαμηλά.Και αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου και το βλέπουν θα έχεις τις καλύτερες κριτικές.
Σκεφτείτε το καλά.
Και καλές δουλειές.
#164
Δημοσίευση 30/08/2012 - 13:26
δεν ειπες απλα μια σκεψη, αλλα ετσι οπως πρεπει να ειναι ενας καλος επιχειρηματιας. Και ας εχει ενα μικρο μαγαζακι .....
#165
Δημοσίευση 30/08/2012 - 14:47
Θα πω μια σκέψη....
Απο πολύ μικρός (13 χρονών) λόγο των περιστάσεων μεγάλωσα μέσα σε μαγαζί κινητής τηλεφωνίας πωλήσεις-service)
Όλα αυτά τα χρόνια παρατηρώντας είδα πελάτες και πελάτες και καταλαβαίνεις πολύ απλά οτι όταν δίνεις στον πελάτη αυτό μόνο που θέλει να ακούσει και μετά για τον Α,Β, λόγο οτι του είπες ψέμματα για κάτι που δεν ισχύει,πολύ απλά δεν ξανα έρχεται σε σένα, και όχι μόνο δεν έρχεται αλλά δεν δίνει καλή φήμη και για σένα απο κει και πέρα.
Αυτό κάνω ακόμη μέχρι και σήμερα εγώ στη δουλειά μου να το εφαρμόσω για μένα προσωπικά ωστε να μη κοροιδεύω τους πελάτες και να τους λεω αυτό που θέλουν να ακούσουν και να ζουν στον κόσμο τους.Ίσα ίσα όταν με ρωτάνε το πρώτο πράγμα αν είναι γνήσιο τους εξηγώ πως έχουν τα πράγματα και αυτό το εκτιμούν ακόμα περισσότερο.Γιατί?
Γιατί απλά τους λες την αλήθεια,κάτι πρωτοφανές για τις ημέρες μας. Και μετά έχουν την εκτίμηση για σένα πρώτα σαν άνθρωπος οτι τους ενημερώνεις και οτι τους λες την αλήθεια.
Όταν λες οτι το κάνεις για μάρκετινγ και αντί μη γράψεις στην τελική τίποτα για την ποιότητα των ανταλλακτικών,και απλά γράφεις γνήσια αυτό είναι κουτοπονηριά.
Ναι αλλά θα μου πεις οτι οι άλλοι το γράφουν.Ναι αλλά εσύ μπορείς κάλλιστα να τους πεις τι γίνεται με τα ανταλλακτικά και επιτέλους να μάθουν και οι πιο άπειροι τι γίνεται ,και γιαυτό έχει γίνει και συζήτηση πολλές φορές εδώ στο forum.
Όταν σέβεσαι τον πελάτη σου, σε σέβεται και αυτός.Και σου φέρνει και διπλάσια δουλειά.
Δε γνωρίζω πόσο καιρό και πόση εμπειρία έχετε στο service και γενικά αλλά όλοι ξεκινάνε απο χαμηλά.Και αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου και το βλέπουν θα έχεις τις καλύτερες κριτικές.
Σκεφτείτε το καλά.
Και καλές δουλειές.
Ευχαριστώ Pansos,
Ποτέ δεν ήθελα να κοροιδεψω κανέναν, απλά είναι παρεξηγημένη λέξη το γνήσιο. δεν βάζω ανταλλακτικό 20-30 ευρώ και το βαφτίζω γνήσιο. βάζω 50-60 ευρώ και πιστεύω έχω την δυνατότητα να το ονομάσω γνήσιο έστω για μαρκετινγ...
Θα ήμουν απατεώνας αν έδινα 120 ευρώ επισκευή οθόνης με 20 ευρώ ανταλλακτικό. Κάτι που δεν γίνετε είναι ανήθικο.
Ευχαριστώ για την κριτίκή πάντως συνηδητοποιώ λεπτομέριες που πειράζουν μικρή μερίδα κατόχων iPhone. Εδω μέσα είμαι για να ακούσω και να εξηγήσω τις απόψεις μας και τις επιλογές μας. μακάρι να μπορούσε ένας από τους 939 πελάτες μας να σας έλεγε την άποψή του.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες