Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Προετοιμασία για να παω στην 5.1.1


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 03:52

Γεια σας εχω το iPhone 4 στην 5.0.1 και θελω να παω στην 5.1.1..κανω update..ok..μετα;;set up as new?η backup?η επαφές κτλ πως θα διατηρηθούν;εχω κανονικά το iCloud..ευχαριστω..το iPhone ειναι unlocked.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 04:00

Καλημέρα, το iPhone είναι με Jailbreak?


#3   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 04:29

Ναι ειναι jailbreak


#4   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 06:11

Κράτησε ένα χειροκίνητο Backup(για Επαφές, Ημερολόγια, Σημειώσεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις το iCloud) και μετά κάνεις Restore & "Set up as new" για να πας σε iOS 5.1.1

#5   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:40

Πήγα να κανω το update στην 5.1.1 φόρτωσε κανονικά και μετα μου πέταξε ενα "δεν ειναι δυνατή η ενημέρωση του iPhone συνέβη αγνωστο σφάλμα 3194 τι κανω;

#6   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:41

Πήγα να κανω το update στην 5.1.1 φόρτωσε κανονικά και μετα μου πέταξε ενα "δεν ειναι δυνατή η ενημέρωση του iPhone συνέβη αγνωστο σφάλμα 3194 τι κανω;


Έλεγξε τα hosts σου. Ένας εύκολος τρόπος είναι να ανοίξεις ένα browser(από το PC σου) και να γράψεις gs.apple.com. Αν σε πάει στη σελίδα του Cydia, πρέπει να "καθαρίσεις" τα hosts σου. Αν σε πάει σε σελίδα της Apple γράφωντας "Hmm, the page you're looking for can't be found." τότε τα hosts σου είναι καθαρά. Αν θέλουν καθάρισμα, τότε πήγαινε Έναρξη/Προγράμματα/ βρές το "Σημειωματάριο", κάνε δεξί κλικ και επέλεξε "Άνοιγμα ως διαχειριστής". Όταν ανοίξει, πάτα Αρχείο/Άνοιγμα/ άνοιξε τo αρχείο hosts(θα το βρεις στην διαδρομή C:/Windows/System32/drivers/etc /), διέγραψε την γραμμή που λέει gs.apple.com και αποθήκευσε το. Τέλος κάνε επανεκκίνηση το PC.

Επίσης, να έχεις το τελευταίο iTunes

Τελευταία επεξεργασία από: nikoz87, 15/09/2012 - 12:42


#7   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:47

ΝΑΙ ΣΤΟ cydia ΜΕ ΠΗΓΕ

#8   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:49

ΝΑΙ ΣΤΟ cydia ΜΕ ΠΗΓΕ


Άρα τα καθαρίζεις και κάνεις Reboot το PC.

Μετά κάνεις την διαδικασία του Restore

#9   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:51

ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΡΑΜΗ Ε?ΟΛΟ ΑΥΤΟ?

74.208.10.249 gs.apple.com

ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Ε?

#10   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:53

ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΡΑΜΗ Ε?ΟΛΟ ΑΥΤΟ?

74.208.10.249 gs.apple.com

ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Ε?


Ναι...!

#11   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:55

ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ...ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΩ ΣΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

#12   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:56

<br />Τι Windows χεις

Τελευταία επεξεργασία από: nikoz87, 15/09/2012 - 12:57


#13   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 12:57

ΤΑ 7

#14   nikoz87

nikoz87

    iPH Intergalactic Leader

  • 21.572 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:TheNikoz

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:01

ΤΑ 7


Κατέβασε το από ΕΔΩ(από το mirror link) αντικατέστησε το και κάνε Reboot το PC

#15   mandrake79

mandrake79

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/09/2012 - 13:08

ΟΚ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ...ΑΡΑ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...ΜΕΤΑ ΤΟ update set up as new...ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΟΥ ΦΟΤΟΣ ΚΤΛ?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες